Zie editquote:Op donderdag 21 april 2011 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat bomberjackje met rood wit blauw dan?
Waar komt Voorschrift vandaan dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet allen, stigmatiserende knul dat je d'r bent.
Doe normaal.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil je zo graag horen dat mensen je een neo-nazi vinden of wat?
Veel verder dan Concordia kom ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:58 schreef Boldface het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat mijn werk in Meppel en in Dedemsvaart voor dezelfde werkgever was... - Dan mag je daar zelf verder over nadenken
Holland.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar komt Voorschrift vandaan dan?
Hamer er dan niet op.quote:
Veel cda en ook wat pvv denk ik zo.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
En wat blijkt. De rechtse rakkers zijn allemaal boeren.
Vroeger liepen er wel wat skinheads in het dorp rond. Nu is dat volgens mij niet meer zo.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee op kistjes met witte veters en een bomberjack met Nederlandse vlag
Tschüß
Noord.quote:
quote:
WAT?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:02 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Veel cda en ook wat pvv denk ik zo.
In die regio heb je boeren en paupers.
[..]
Vroeger liepen er wel wat skinheads in het dorp rond. Nu is dat volgens mij niet meer zo.
quote:
Correct.quote:
quote:
Ik wilde iets zeggen maar ik doe het toch maar niet, bij nader inzien.quote:
Uiteraard. De stad der steden. De plek waar het geld wordt verdiend.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij Rotterdam, zoals 't je UI betaamt?
Ja, alhoewel... ik deed het ook voor inwoners in Balkbrugquote:Op donderdag 21 april 2011 18:59 schreef Compatibel het volgende:
Weet je zeker dat je niet in Balkbrug hebt gewerkt?
Ja serieus, maar toen kon dat nog. Bij de markt in de buurt was ook altijd zon hangplek, dat tuig was ook zo racistisch als de pest. De helft van dat clubje heeft een jaar vastgezeten omdat ze een neger bijna hebben vermoord (stoeptegel -> hoofd).quote:
Ik heb veel met Rotterdam van doen, goede zakenmentaliteit inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard. De stad der steden. De plek waar het geld wordt verdiend.
Owh, ja ik dacht de kaasfabriek.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:05 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ja, alhoewel... ik deed het ook voor inwoners in BalkbrugMaar het was echt in Dedemsvaart. En in Meppel.
Och, beats Arnhem any day.quote:
Goed zo.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen maar ik doe het toch maar niet, bij nader inzien.
Was dat voor 1992 ofzo? Ik weet er iig niets van.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:05 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Ja serieus, maar toen kon dat nog. Bij de markt in de buurt was ook altijd zon hangplek, dat tuig was ook zo racistisch als de pest. De helft van dat clubje heeft een jaar vastgezeten omdat ze een neger bijna hebben vermoord (stoeptegel -> hoofd).
Meteen in de verdediging hè?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was dat voor 1992 ofzo? Ik weet er iig niets van.
Je voornaam is wel Engelsquote:
Thorbecke was ook voor mijn tijd.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Amerikaans.quote:
Echt, zout eens op met je gecheck van users. Alleen daarvoor kan ik je al bannen.quote:
Ik heb't niet gedaan hoor, je moet nooit ruzie zoeken met buitenlanders.quote:
Ben daar meerdere keren (beroepsmatig) geweest. Grappig genoeg heeft mijn huidige beroep daar weer iets mee te maken, maar mijn huidige werkplek bevindt zich in de provincie Gelderlandquote:
Wat kan een mens er soms falikant naast zitten.quote:
Lol, ja ik bedoel jou natuurlijk niet, deze jongens zijn geboren rond 84 schat ik zo. Is denk ik een jaar of zeven geleden gebeurt.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Binnenkort maken we er 5 jaar van als je zo doorgaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb't niet gedaan hoor, je moet nooit ruzie zoeken met buitenlanders.![]()
Back in 5 min.
Zeg nou maar gewoon dat jij in die kaasfabriek werkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:07 schreef Boldface het volgende:
[..]
Grappig genoeg heeft mijn huidige beroep daar weer iets mee te maken, maar mijn huidige werkplek bevindt zich in de provincie Gelderland
Wat doet php verkeerd dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Binnenkort maken we er 5 jaar van als je zo doorgaat.
Ik ben enigste enig kindquote:Op donderdag 21 april 2011 19:08 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Lol, ja ik bedoel jou natuurlijk niet, deze jongens zijn geboren rond 84 schat ik zo. Is denk ik een jaar of zeven geleden gebeurt.
Heb je nog broers of zussen trouwens, van rond de 24 ?
Geintje, jezus. Ga het forum van de EO modden andersquote:Op donderdag 21 april 2011 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Binnenkort maken we er 5 jaar van als je zo doorgaat.
Dit weekend ben ik weer eens in Dedemsvaart, ik zal kijken of ik je zie lopen.quote:
Nee, ik heb daar nooit gewerkt. Maar is ook niet relevant voor mijn werkplek in Dedemsvaart en Meppel. Wil je nog een hint?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:08 schreef phpmystyle het volgende:
Zeg nou maar gewoon dat jij in die kaasfabriek werkt.
Aha in Avereest nog?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:05 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ja, alhoewel... ik deed het ook voor inwoners in BalkbrugMaar het was echt in Dedemsvaart. En in Meppel.
Rustig aan, ik weet per toeval een aantal mensen. Ik zou heus niet duke gaan napluizen, heb wel wat beters te doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Users napluizen op internet. Op een obsessieve manier.
Alleen daarom ben je al een goede gozer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |