Jij hebt toch een sigaar met een mooie zonnebrilquote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom met boerka op de meet, dat weet ik wel.
Wel zo handig, zo'n ding.
Nee, ik zag vandaag nog iets waarbij ik knikte... maar ik ben helemaal kwijt wat het was.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn het (volgens mij voor de eerste keer!) met elkaar eens.
Verbazingwekkend, we komen nog wel tot elkander ooit.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik zag vandaag nog iets waarbij ik knikte... maar ik ben helemaal kwijt wat het was.
Je gaat inderdaad alleen maar in het begin van hun posthistory kijken omdat je daar sneller wat gegevens kunt vinden van ze.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet wel van meerdere hun gegevens, niet dat ik dat expres doe ofzo.
Zucht, gvd hee. Ik intimideer helemaal niemand hier. Diverse users hier hebben mijn hyves. En daar staan gewoon persoonlijke info op. En weetje? Dat dondert me niets.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of ik het wel zo grappig vind. Ten eerste intimideer je er mensen mee en ten tweede weet je niet wat iemand met al die gegevens doet.
Zou zomaar kunnen, niets mis mee toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verbazingwekkend, we komen nog wel tot elkander ooit.
Hmm.. zuid is hier naast de deur he.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
Mij mogen ze intimideren tot ze een ons wegen.
Ben je mal, dat zou geweldig zijn zelfs.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, niets mis mee toch?
Alleen bij whis toe, voor de lol. Men, je doet net alsof ik in een tbs kliniek thuishoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je gaat inderdaad alleen maar in het begin van hun posthistory kijken omdat je daar sneller wat gegevens kunt vinden van ze.Gast, tyft een eind op.
Het feit dat iemand het doet, kan al intimiderend werken. Je gaat je namelijk meteen afvragen waarom iemand zoiets doet, en wat hij ermee kan en zal gaan doen. Het is net zoiets als een vent die bij je naar binnen staat te kijken: hij doet niets, maar niets garandeert je dat hij niets van plan is.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef phpmystyle het volgende:
Zucht, gvd hee. Ik intimideer helemaal niemand hier. Diverse users hier hebben mijn hyves. En daar staan gewoon persoonlijke info op. En weetje? Dat dondert me niets.
Nou oké, leuk. Ik zal er in elk geval mijn best voor doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben je mal, dat zou geweldig zijn zelfs.
Jij bent zeker ook al zulk links, feministisch en boomknuffelend tuig?!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, niets mis mee toch?
Daarom. Zuid is mijn domein.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Hmm.. zuid is hier naast de deur he.
Had je eerder aangezien voor een mannetje van de Maasvlakte, beetje Tunesiërs helpen binnen te komen in die containers.quote:
Op de Maasvlakte is het niet echt ideaal wonen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Had je eerder aangezien voor een mannetje van de Maasvlakte, beetje Tunesiërs helpen binnen te komen in die containers.
Och, het is ook niet zo alsof ik per definitie je het bloed onder de nagels vandaan wil halen, ook al zal 't zo over komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou oké, leuk. Ik zal er in elk geval mijn best voor doen.
Ok. Maar ik heb alleen toen destijds bij whis een paar foto's opgezocht met behulp van een mede-user, ik zou het echt niet zomaar bij een willekeurige user doen. Schijt mij het als iemand aan kuttedorp aan zee woont, of in Rotterdam.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het feit dat iemand het doet, kan al intimiderend werken. Je gaat je namelijk meteen afvragen waarom iemand zoiets doet, en wat hij ermee kan en zal gaan doen. Het is net zoiets als een vent die bij je naar binnen staat te kijken: hij doet niets, maar niets garandeert je dat hij niets van plan is.
Nu begrijp ik wat er terugkomt voor die geëxporteerde Mercedessen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Had je eerder aangezien voor een mannetje van de Maasvlakte, beetje Tunesiërs helpen binnen te komen in die containers.
Och, draadje spannen tussen twee olie opslagen en doekje erover.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op de Maasvlakte is het niet echt ideaal wonen.
Nou ja, het waren de vrouwen vlak voor mij die hun bh's verbrandden en daar heb ik van geprofiteerdquote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef Friek_ het volgende:
Jij bent zeker ook al zulk links, feministisch en boomknuffelend tuig?!
Die geexporteerde Mercedessen zijn inmiddels goud waard.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu begrijp ik wat er terugkomt voor die geëxporteerde Mercedessen.
Dat niet, maar je verraadt je eigen triestheid nogal.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alleen bij whis toe, voor de lol. Men, je doet net alsof ik in een tbs kliniek thuishoor.
Ja vaak leek dat wel zo. Maar goed, dat laten we achter ons?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
Och, het is ook niet zo alsof ik per definitie je het bloed onder de nagels vandaan wil halen, ook al zal 't zo over komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |