Omdat negers.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:48 schreef MuVo het volgende:
Voor welke negerin heb jij respect?Was zo'n goed topic! Waarom een slotje?! Dat mende nie?
![]()
Blijf maar lekker in je neger topic, daar mogen de negerinnen ook wel in.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:48 schreef MuVo het volgende:
Voor welke negerin heb jij respect?Was zo'n goed topic! Waarom een slotje?! Dat mende nie?
![]()
Hihi bomen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:49 schreef porsche1 het volgende:
Sorry zovty.
Mijn oprechte excuses Myraela.
Ik voeg hier wel aan grapje aan toe voor het goede effect.
Zitten 2 soldaten in een boom.
Zegt de 1 tegen de ander. We are under attack.
Ik zag hetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:10 schreef porsche1 het volgende:
Welterusten
Sorry Smegma. Ik ben de nieuwe ONZ mod.
Maak dan op zijn minst een overzicht van alle actieve reeksen, mensen (en met name in ONZ) gaan geen moeite doen om dit uit te zoeken.quote:1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
Nigga, say wut? Wat is de grens tussen bagger en onzin als die er überhaupt is?quote:2) Bagger mag niet.
Prima regel, geef alleen een voorbeeld.quote:3) Postopkrikken mag niet.
Kan het nog onduidelijker? Wat zijn de uitzonderingsregels?quote:4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Ga nou gewoon weg, ik drink bier en je bent saai en irritant.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:22 schreef Floxcie het volgende:
Ik ben geen TS, en buiten mijn gebagger heb ik het hier over de huisregels gemaakt door een user omdat er blijkbaar voorheen geen niet aan gedacht is.
Mag ik ook een bier?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ga nou gewoon weg, ik drink bier en je bent saai en irritant.
Hoe ben jij ook alweer moderator geworden? Kortzichtig ben je wel zeg.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ga nou gewoon weg, ik drink bier en je bent saai en irritant.
Je maakt jezelf belachelijk. Verder ga ik er ook niet op in. Je bent gewoon sneu bezig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:26 schreef Floxcie het volgende:
Ninjaedits, leuk maar als je
[..]
Hoe ben jij ook alweer moderator geworden? Kortzichtig ben je wel zeg.
Ik ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:54 schreef feesbeeest het volgende:
Gangste boys
Ik hoop dat TS een ban krijgt.
Wut? Waar?quote:Op zondag 8 mei 2011 04:30 schreef naatje_1 het volgende:
Help, fittie
[ONZ RADIO] #1727 Sex of toch niet?
Maar dit is MUZ niet héquote:Op zondag 8 mei 2011 11:59 schreef ElmoFan het volgende:
Het grote The Lonely Island topic
Waarom linkdump, als ik het in MUZ had gezet was dat het ook niet geweest. Er staat toch info bij en dat eht een discussie topic is
dan is dit ook linkdump: Mensen die Zangeres Aukje niet zouden gevenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Maar dit is MUZ niet hé
En dan is het gewoon een linkdump.
vanaf post 200quote:
Doe de volgende keer dan ff een rechtstreekse link plaatsen a.u.b.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vanaf post 200Fittie's op zich: niet erg, maar rondstrooien van kanker dit, kanker dat, kanker zus, kk zo: niet fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |