Doen we als deze niet helpt, kost namelijk meer tijd.quote:
Een speciaal topic om jou te aanbidden/vereren!quote:
Nee, ze typed ergens ook een v of een x in ofzo...quote:
Trollquote:Op zondag 3 april 2011 17:43 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Kanker flikkertje a kk homo a kk zwimpie a mongool a idioot.
Vertel dan, ik weet wel ongeveer waar de letters zitten, maar niet precies welke ze intypedquote:Op zondag 3 april 2011 17:43 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Het is redelijk makkelijk te zien.
Zoiets heet niet 'hacken' maar raad het wachtwoordquote:
Daarom ook aanhalingstekens, idioot.quote:Op zondag 3 april 2011 17:45 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
Zoiets heet niet 'hacken' maar raad het wachtwoord
Ik gebruikte het woord dat hij eerst naar mij gebruikte,quote:Op zondag 3 april 2011 17:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
haha ts is vmbo-er!
Niet dat het nog niet duidelijk was natuurlijk..
TS is te dom voor de wereld.quote:Op zondag 3 april 2011 17:51 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
Ik gebruikte het woord dat hij eerst naar mij gebruikte,en TS is havo-er
Lijkt me tegen jou gezegd.quote:Op zondag 3 april 2011 17:55 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
Wat, heb jij kanker in je kop?
Gooi jezelf voor een trein; kunnen we je lichaamsdelen gaan raden.quote:Op zondag 3 april 2011 17:54 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
Floxcie is een lelijke troll
Zo leuk om mensen boos te zien wordenquote:Op zondag 3 april 2011 17:56 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Gooi jezelf voor een trein; kunnen we je lichaamsdelen gaan raden.
LOLOLOL, uit deze post maak ik uit dat je een contactgestoorde dikzak bent.quote:Op zondag 3 april 2011 17:55 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
Wat, heb jij kanker in je kop?
quote:Op zondag 3 april 2011 17:57 schreef 9611Niels het volgende:
Politie gebeld, dit kan niet door de beugel.
Beantwoord zijn vraag eens normaalquote:Op zondag 3 april 2011 17:58 schreef Floxcie het volgende:
[..]
LOLOLOL, uit deze post maak ik uit dat je een contactgestoorde dikzak bent.
quote:Op zondag 3 april 2011 17:57 schreef 9611Niels het volgende:
Politie gebeld, dit kan niet door de beugel.
Oja, dat toont echt je niveau aan! Jongens, ik heb een leesteken verkeerd geplaatst, nu moet ik naar vmbo-tquote:Op zondag 3 april 2011 18:01 schreef Floxcie het volgende:
Een spatie tussen het woord en de uitroepteken en vervolgens claimen dat je HAVO doet.
LOLOLOL, verwijder het topic maar: de politie vind je toch wel.quote:Op zondag 3 april 2011 18:01 schreef OneMillionDollars het volgende:
ok, ik verwijder het topic wel, aangezien er hier alleen maar mongolen reageren.
Gelijk heb je! Dat mensen niet normaal op dit topic reageren, ongelooflijk.quote:Op zondag 3 april 2011 18:01 schreef OneMillionDollars het volgende:
ok, ik verwijder het topic wel, aangezien er hier alleen maar mongolen reageren.
Hier besteden ze geen aandacht aan idiootquote:Op zondag 3 april 2011 18:02 schreef Floxcie het volgende:
[..]
LOLOLOL, verwijder het topic maar: de politie vind je toch wel.
Te laag.quote:Op zondag 3 april 2011 18:02 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
Oja, dat toont echt je niveau aan! Jongens, ik heb een leesteken verkeerd geplaatst, nu moet ik naar vmbo-t
LOLOLOL, TS weet wat 'ie zegt.quote:Op zondag 3 april 2011 18:03 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
Hier besteden ze geen aandacht aan idioot
quote:Op zondag 3 april 2011 18:03 schreef OneMillionDollars het volgende:
En jullie zijn vergeten de openingspost te quoten![]()
![]()
Denken te weten wat voor connecties FOK! met de politie heeft. Puik werk, 9611Niels.quote:Op zondag 3 april 2011 18:06 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend mongooltje.
Ik wil het wel even terugzetten hoor, als je dat wil.quote:Op zondag 3 april 2011 18:03 schreef OneMillionDollars het volgende:
En jullie zijn vergeten de openingspost te quoten![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil het wel even terugzetten hoor, als je dat wil.
Nah, toch bedankt voor het voorstelquote:Op zondag 3 april 2011 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil het wel even terugzetten hoor, als je dat wil.
wrm nie dn kk zwimpie?quote:Op zondag 3 april 2011 18:13 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
Nah, toch bedankt voor het voorstel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |