SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de nieuwe:
Discussieer hier over het nieuwe nummer en straks het nieuwe album!!
Volgende album komt dinsdag de 10e uit
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2011 12:36:18 ]
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:52 schreef TwyLight het volgende:
Ja gaat het inderdaad niet om. Gaat er om dat het grappig is. Zoals I'm on a Boat met T-Pain en I Just had Sex met Akon. Gewoon grappig.
Die laatste heb ik trouwens serieus een keer opgezet na het fappen#FML
Het is grappig, maar ze praten maar dan zingen.quote:
het is toch grappig, wat jank je nou?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:58 schreef Scrumptious_ het volgende:
[..]
Het is grappig, maar ze praten maar dan zingen.
omg omg, zoo spannendquote:Op maandag 9 mei 2011 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
hahahah geniaal![]()
en morgen is het gewoon al zover
Ik vind hem zelf toch iets minder dan incredibad, maar er staan ook wel weer pareltjes op hoor. Jack Sparrow en Mama zijn geniaalquote:
Uhm, je hoort toch duidelijk dat er wordt geplaybackt? Niemand op deze aardkloot kan op een autotune-achtige manier zingen.quote:
Lonely Islandquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:28 schreef davako het volgende:
Dan maar even een kick van mijn kant. Uiteraard met een update van nieuwe clips:
Wederom pareltjes!
Welke? Die met shy ronnie of lady gaga? Want allebei zijn zo fout als ze maar kunnen zijn.quote:
een succesvol topicquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:22 schreef feesbeeest het volgende:
Nou wat zijn ze weer grappig Hahha Hihi
Wat hoop je te bereiken met dit topic?
Lika a Bossquote:Op maandag 11 juli 2011 01:44 schreef Wimmel95 het volgende:
Toch vergeet TS I'm a boss. Op Jizz in my Pants de beste van tLI
Super Toll!quote:
ja Akon ja, die anderen nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:01 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Uhm, je hoort toch duidelijk dat er wordt geplaybackt? Niemand op deze aardkloot kan op een autotune-achtige manier zingen.
Verder, Lonely Island![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |