Die duikt aankomende zomer wel op met een festival- of muziekprogramma op den Belg (Canvas, red.). Altijd leuk om dat te kijken.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
3voor12 is ook niet meer wat het geweest is. Ik mis Luc Janssen
Hoeveel euri werden daarvoor neergegooid?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het wordt weer eens tijd. Het zal Caro wel weer worden.
nee, maar wel een vol blikje Shandy!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Goeienavond allemaaliemand nog Coca Cola codes over?
ik een beetje aangeschoten...quote:
Drankorgelquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik een beetje aangeschoten...
van de SHANDY! LALALALALALALA HIK
Wat doen we dan in hemelsnaam achter de computer??quote:
zon is onderquote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat doen we dan in hemelsnaam achter de computer??
Alcohol de hals af gieten?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat doen we dan in hemelsnaam achter de computer??
Alcohol 2: Back with a vengeancequote:
Dan is het toch juist veilig om naar buiten te gaan? Weinig andere mensen!quote:
Nope, ik drink nietquote:
veilig? maak me niet druk om veiligheidquote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is het toch juist veilig om naar buiten te gaan? Weinig andere mensen!![]()
[..]
Nope, ik drink niet
ik wel....lam van de Shandy! al bijna 1 blikje leeg!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is het toch juist veilig om naar buiten te gaan? Weinig andere mensen!![]()
[..]
Nope, ik drink niet
Oef... Stoere jij!! Van mij hoeft al die drukte niet, je kan mij wel een dagje in het bos/op de hei achterlatenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
veilig? maak me niet druk om veiligheiden dat terwijl ik pendel tussen de drie geweldadigste steden van nederland
Plattelandquote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef... Stoere jij!! Van mij hoeft al die drukte niet, je kan mij wel een dagje in het bos/op de hei achterlaten
Ja heerlijk!!quote:
Is dat raar? Ik doe dat regelmatig, maar dan niet bij Scapino. Ik vind die van Bever Sport fijner, die winkel is ook een stuk rustigerquote:
ja, maar tis een kinderslaapzak!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat raar? Ik doe dat regelmatig, maar dan niet bij Scapino. Ik vind die van Bever Sport fijner, die winkel is ook een stuk rustiger
Whehe, echt hequote:Op donderdag 21 april 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
wat is dit in hemelsnaam voor klotemuziek? dit komt ergens optreden? nou, ik ga niet kijken. wat een saaie but.
nou, het deed pien aan mien oren en dat is een feit!quote:
quote:
Verstandigquote:
quote:
kijk eens aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
zeg kinders, ik ga pitten. morgen een uurtje of 5 werken, ff een rondje door de stad kuieren, filmpje doen en dan EKSTRA WEEKEND! en Baas Stenders natuurlijk
slaap lekker iedereen!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:17 schreef Pino112 het volgende:
Oh, Domien dus vanmiddag ipv Coen?
Waarom Frank niet
Omdat Frank een pannenkoek is en Domien nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:17 schreef Pino112 het volgende:
Oh, Domien dus vanmiddag ipv Coen?
Waarom Frank niet
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Alles met Sander is gedoemd te mislukken. Anti-humor van ze.quote:
Hoe weet je dat nu al?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
Pfff Jim wat een kutgast bij Ekstra Weekend vanavond.
Na Jamai nu Jim?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
JimBakkumquote:
Staat al sinds maandag op de site van Ekstra Weekend.quote:
Jimquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
Och, 't is toch veel te mooi weer om binnen te zitten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Dan ben ik bang dat ik dat stukje dan maar skip.
Radio kan wel mee naar buiten tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, 't is toch veel te mooi weer om binnen te zitten.
je kent de mama appelsap bij Embrace van Dazzled Poep niet? De eerste zinnen zijn Stom Paard Stom, Stohohom stohohomquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:40 schreef Pino112 het volgende:
Daar heb je dat kutpaard weer?
Hoezo, het is Dazzled Kid.
Aaaaaah, die heb ik niet meegekregen nee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kent de mama appelsap bij Embrace van Dazzled Poep niet? De eerste zinnen zijn Stom Paard Stom, Stohohom stohohom
a, eindelijk weer eens de middagstenders horen. wat een baas is die man toch ook
Gelukkig zijn de MH's van tegenwoordig wel ietsjes beter..quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:50 schreef 3rdRock het volgende:
Macarena....ook jij kunt te ver gaan Rob!
ik denk dat Rob ten tijde van de Macarena ziek was...quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de MH's van tegenwoordig wel ietsjes beter..
zou 3 uur lang Tik em aan ouwe en variaties daarop niet erg saai worden?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik stem voor Sander en Ramon in een show 1x.
TV-show ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik stem voor Sander en Ramon in een show 1x.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |