Aaaaaah, die heb ik niet meegekregen nee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kent de mama appelsap bij Embrace van Dazzled Poep niet? De eerste zinnen zijn Stom Paard Stom, Stohohom stohohom
a, eindelijk weer eens de middagstenders horen. wat een baas is die man toch ook
Gelukkig zijn de MH's van tegenwoordig wel ietsjes beter..quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:50 schreef 3rdRock het volgende:
Macarena....ook jij kunt te ver gaan Rob!
ik denk dat Rob ten tijde van de Macarena ziek was...quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de MH's van tegenwoordig wel ietsjes beter..
zou 3 uur lang Tik em aan ouwe en variaties daarop niet erg saai worden?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik stem voor Sander en Ramon in een show 1x.
TV-show ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik stem voor Sander en Ramon in een show 1x.
Hmm, die combo heb ik nog niet meegemaakt. Geen idee of het leuk is dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:16 schreef gerbenp het volgende:
@PubliekeOmroep "#BNN-dj's @Domien en @Timur3FM nemen vanaf dinsdag een week de @coenensander show over. #3FM"
Jep, toen Frank net nieuws was heeft ie eerst een week Coen vervangen, en toen een week Sander. Of net andersom, maar goed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:21 schreef Marcoss het volgende:
Frank was toch de vaste vervanger van Coen of Sander? Opvallend dat Domien er nu dan bij zit.
2010-47 19 november 2010 Adele - Rolling In The Deepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |