quote:Op donderdag 21 april 2011 18:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
vanuit ergens tussen Parijs en Brussel.
Is die teller eigenlijk per dag of per uur, en wanneer reset 'ie?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar 18 keer gedownload
http://members.home.nl/hole88/itunes/nl.xml
afgelopen 24 uur.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is die teller eigenlijk per dag of per uur, en wanneer reset 'ie?
Yup. Combinatie van werk overdag en fun 's avonds ontspannenquote:
en je werkt er niet eens lang.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Combinatie van werk overdag en fun 's avonds ontspannen. Gisteren lekker gewandeld door Montmartre
met Parijse collega's en daar heerlijk gegeten
Dus een aardig woordje Frans heb je wel moeten spreken, want ik neem aan dat zij niet of nauwelijks Engels kunnenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Combinatie van werk overdag en fun 's avonds ontspannen. Gisteren lekker gewandeld door Montmartre
met Parijse collega's en daar heerlijk gegeten
Ik heb de functie van een Parijse collega overgenomen, dus ik moet nog een paar keer naar Parijs voor overdracht. Vandaarquote:
Ze spreken allemaal wel redelijk tot goed Engels gelukkigquote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus een aardig woordje Frans heb je wel moeten spreken, want ik neem aan dat zij niet of nauwelijks Engels kunnen.
Ik heb wat foto's gezien ja, eigenlijk is dan drie dagen nog te kort om alles te kunnen zien
met je hand op de vangrail.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Maar uiteraard zit ik nu in de trein wel aan de wijn
Ah, dat is wel tof dan. Enquote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze spreken allemaal wel redelijk tot goed Engels gelukkig. Volgende keren plak ik waarschijnlijk het weekend eraan vast. Dan heb ik wat meer tijd om de toerist uit te hangen
.
Ik ben om een uur of 9 weer thuis, dus ik check ffquote:Op donderdag 21 april 2011 19:44 schreef Sersjee het volgende:
Zeg Roel, ben je voor 23.00 thuis? Er komt een onwijs goede docu op Canvas!
Die heb ik toen jn Warschau gezienquote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef borisz het volgende:
Parijs 2004.... Al weer een tijdje geleden dat ik er was. Heb de opening van de Spelen van Athene in Parijs op TV gezien toen
het wordt weer eens tijd. Het zal Caro wel weer worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef gerbenp het volgende:
En mensen al enig idee wat voor MH we deze week kunnen krijgen? eens een keer wat goeds?
Nieuwe single van Caro dan? Ja, je merkt dat ik er een week uit ben geweest met 3FM en de hele reeks. Druk, druk, druk. Dinsdag tot woensdag helemaal trouwens niet beschikbaarquote:Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het wordt weer eens tijd. Het zal Caro wel weer worden.
Denk ik ook, al hoop ik op Cold War Kids, Coen, Sander, Veenie en volgens mij ook Timur vinden die iig goedquote:Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het wordt weer eens tijd. Het zal Caro wel weer worden.
21 miljoen per jaar, ik zou er voor tekenenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef Timo20 het volgende:
Zo, die kerel heeft `n goede dag
http://es.pn/hTOudS
Nice!
mwa, voor de helft doe ik `t ookquote:Op donderdag 21 april 2011 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
21 miljoen per jaar, ik zou er voor tekenen.
quote:
3voor12 is ook niet meer wat het geweest is. Ik mis Luc Janssenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hé, en wat te denken van 3voor12?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |