Die duikt aankomende zomer wel op met een festival- of muziekprogramma op den Belg (Canvas, red.). Altijd leuk om dat te kijken.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
3voor12 is ook niet meer wat het geweest is. Ik mis Luc Janssen
Hoeveel euri werden daarvoor neergegooid?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het wordt weer eens tijd. Het zal Caro wel weer worden.
nee, maar wel een vol blikje Shandy!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Goeienavond allemaaliemand nog Coca Cola codes over?
ik een beetje aangeschoten...quote:
Drankorgelquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik een beetje aangeschoten...
van de SHANDY! LALALALALALALA HIK
Wat doen we dan in hemelsnaam achter de computer??quote:
zon is onderquote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat doen we dan in hemelsnaam achter de computer??
Alcohol de hals af gieten?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat doen we dan in hemelsnaam achter de computer??
Alcohol 2: Back with a vengeancequote:
Dan is het toch juist veilig om naar buiten te gaan? Weinig andere mensen!quote:
Nope, ik drink nietquote:
veilig? maak me niet druk om veiligheidquote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is het toch juist veilig om naar buiten te gaan? Weinig andere mensen!![]()
[..]
Nope, ik drink niet
ik wel....lam van de Shandy! al bijna 1 blikje leeg!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is het toch juist veilig om naar buiten te gaan? Weinig andere mensen!![]()
[..]
Nope, ik drink niet
Oef... Stoere jij!! Van mij hoeft al die drukte niet, je kan mij wel een dagje in het bos/op de hei achterlatenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
veilig? maak me niet druk om veiligheiden dat terwijl ik pendel tussen de drie geweldadigste steden van nederland
Plattelandquote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef... Stoere jij!! Van mij hoeft al die drukte niet, je kan mij wel een dagje in het bos/op de hei achterlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |