moet je ook geen bier ingooienquote:Op donderdag 21 april 2011 01:13 schreef humorduck28 het volgende:
Daar was ik weer.. mijn toetsenbord op mijn laptop doen ineens de cijfers een tot en met vier niet meer...
Als het nou bier wasquote:
heb al veel toetsenborden verneukt door er perongeluk glas bier in te laten vallen. al die toetsen plakken aan elkaar, kan je geen fuk meer mee!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als het nou bier was
[ afbeelding ]
Ja herkenbaar manquote:Op donderdag 21 april 2011 01:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb al veel toetsenborden verneukt door er perongeluk glas bier in te laten vallen. al die toetsen plakken aan elkaar, kan je geen fuk meer mee!
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef _Fanta het volgende:
volgens mij hebbe we een hard stokstaardje hiero
Picsquote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef _Fanta het volgende:
nu snap ik ook waar da gezegde vandaan komt, bier maakt meer kapot dan je lief is!!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja herkenbaar manZelfs een keer een flesje bier omgevallen van mn tafel zo in de kast van mn game-pc
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Lekker nummer is dit..
en jofu.. ik ga straks wel hoorophouden te zeuren
Ik dacht dat je op vrouwen vielquote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef _Fanta het volgende:
wie neem je daarvoor meequote:Op donderdag 21 april 2011 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Over de knie met jou als je niet vlug gaat!
Knetter doet alles op dr Knetters. Nog 1x zeuren dan weet je dus zeker dat ze er niet voor 4 uur in ligtquote:Op donderdag 21 april 2011 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Over de knie met jou als je niet vlug gaat!
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wie neem je daarvoor mee
je kent mequote:Op donderdag 21 april 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter doet alles op dr Knetters. Nog 1x zeuren dan weet je dus zeker dat ze er niet voor 4 uur in ligt
Maar knetter is toch nu bij carooltje?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter doet alles op dr Knetters. Nog 1x zeuren dan weet je dus zeker dat ze er niet voor 4 uur in ligt
ahwquote:Op donderdag 21 april 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
voor viro![]()
* Knetterkrankjorum geeft viro een dikke knuffel![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wie neem je daarvoor mee
Hier heb je je antwoord, al heb ik geen hulp nodigquote:
doe ik ook, maar je poste zo'n smiley in je post die op een dildo zat te rukkequote:Op donderdag 21 april 2011 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op vrouwen viel
zou jij jofu helpenquote:
dat heb je misquote:Op donderdag 21 april 2011 01:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
Maar knetter is toch nu bij carooltje?(of heb ik het mis)
Die gebruik je toch niet manquote:Op donderdag 21 april 2011 01:20 schreef humorduck28 het volgende:
Wel heel typisch dit.. alle toetsen doen het... behalve de een tot en met vier...en nee het kan geen bier zijn.. we zien morgen wel.
ach man.. ik ga boven op je zitten en ik winquote:Op donderdag 21 april 2011 01:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Hier heb je je antwoord, al heb ik geen hulp nodig
Op een dildo zat?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
doe ik ook, maar je poste zo'n smiley in je post die op een dildo zat te rukke
sorry maar.. jij over de knie die MIquote:Op donderdag 21 april 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou jij jofu helpen![]()
verrader
Jawel, wachtwoord heb ik bij het opstarten, en daar staan wel cijfers in...maar dat kan ik oplossen door een virtuele keyboard in windows 7...quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
sorry maar.. jij over de knie die MI![]()
Ahquote:Op donderdag 21 april 2011 01:22 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jawel, wachtwoord heb ik bij het opstarten, en daar staan wel cijfers in...maar dat kan ik oplossen door een virtuele keyboard in windows 7...
Dan doen we het zonder Jofuquote:Op donderdag 21 april 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ok.. jij mag me wel over de knie doen dan
![]()
maar daar ben je jofu niet bij nodig
Waar had ik het over dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah
Mag je wel niet vergeten dan voor je hem uitzet
jah waar die eigenlijk?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
Toepasselijk voor Viro die eerste regels
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
met deze mooie klankjes in mijn oor ga ik slapen..
veel plezier in dromenland als jullie gaan
ik ga slapen met mr green in mijn oor
Slaap lekker Knetterquote:Op donderdag 21 april 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Is zijn plasser zo klein?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Weltrusten Meisquote:Op donderdag 21 april 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Een virtueel toetsenbord voor Windows 7 tochquote:
Trusten schatje van me :quote:Op donderdag 21 april 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Pijnlijk nummer in pijnlijke tijden kan soms best "fijn" zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:24 schreef Viro het volgende:
Ieder moment kan serena bellen, ben om de paar tellen op mijn telefoon aan het kijken. En ook als een gek mijn skype (prive skype) in de gaten aan het houden.
Oh en zook: mooie request.serena draaide deze gisternacht voor mij
Jah idd, maar dat zit bij het opstarten zelf al... maar ik denk dat ik gewoon mijn password aanpas, zonder de toetsen een tot en met vier..:) en dat vergeet ik niet..quote:Op donderdag 21 april 2011 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een virtueel toetsenbord voor Windows 7 toch
Ok ik weet het verder ook niet hoor. Lijkt me alleen balen als je morgen de pc aan wilt slingeren en je moet eerst naar de winkel voor een nieuw toetsenbordquote:Op donderdag 21 april 2011 01:26 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah idd, maar dat zit bij het opstarten zelf al... maar ik denk dat ik gewoon mijn password aanpas, zonder de toetsen een tot en met vier..:) en dat vergeet ik niet..
daar is Viro!! ik heb gevonde!!!. Welkom man!!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:24 schreef Viro het volgende:
Ieder moment kan serena bellen, ben om de paar tellen op mijn telefoon aan het kijken. En ook als een gek mijn skype (prive skype) in de gaten aan het houden.
Oh en zook: mooie request.serena draaide deze gisternacht voor mij
Hij kan toch ook z'n numerieke bordje gebruiken? Of hij moet ! @ # $ in z'n paswoord hebben..quote:Op donderdag 21 april 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok ik weet het verder ook niet hoor. Lijkt me alleen balen als je morgen de pc aan wilt slingeren en je moet eerst naar de winkel voor een nieuw toetsenbord
hey kerelquote:Op donderdag 21 april 2011 01:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
daar is Viro!! ik heb gevonde!!!. Welkom man!!
slaap lekker knetterquote:Op donderdag 21 april 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
Ff roken en dan balen dat er geen drugs in mn peuken zaten.
Tot morgen anyway, moet toch iets slapen.
Laat dit ook nog eens een laptop zijn dan... ach, we lossen het wel op... thanx voor de tipsquote:Op donderdag 21 april 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok ik weet het verder ook niet hoor. Lijkt me alleen balen als je morgen de pc aan wilt slingeren en je moet eerst naar de winkel voor een nieuw toetsenbord
truste zook.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
Ff roken en dan balen dat er geen drugs in mn peuken zaten.
Tot morgen anyway, moet toch iets slapen.
Wat heb je al op so far?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:31 schreef _Fanta het volgende:
ik begin ook aardig gaar te worden, maar boeit nie, kga nog lekker ff door!!
En je kan nog typen?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
fles wijn, 6 halve liters bavaria 8.6, wa normale biertjes, en da was het wel gloof ik
mumford and sons - sigh no morequote:Op donderdag 21 april 2011 01:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Shit, Green, wat is de titel van dit nummer? Ik zocht het al een tijdje etc..
Ah jah, Mumford, die hebben wel meer leuke nummersquote:
Na zoveel drank zou je te laveloos moeten zjin om uberhaupt te bewegen..quote:
heb je nog wat over om te delen?? Ik heb ook wel zin in een lekker biertjequote:Op donderdag 21 april 2011 01:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
fles wijn, 6 halve liters bavaria 8.6, wa normale biertjes, en da was het wel gloof ik
Als alcohol went is het meestal al te laat...quote:Op donderdag 21 april 2011 01:35 schreef _Fanta het volgende:
te laveloos om te bewegen ben ik nu ook, maarjah alles went, zelf alcohol!
Ik heb als t goed is nog 2 palmpjes staanquote:Op donderdag 21 april 2011 01:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heb je nog wat over om te delen?? Ik heb ook wel zin in een lekker biertje
had jou toenstraks ook al halve liter gepaast niewaar?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heb je nog wat over om te delen?? Ik heb ook wel zin in een lekker biertje
Ooww.. Mayer ja.. Volgensmij had ie 'm ook een keer samen met Clapton gedaan ofzo..quote:
klopt is wel tof die twee livequote:Op donderdag 21 april 2011 01:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ooww.. Mayer ja.. Volgensmij had ie 'm ook een keer samen met Clapton gedaan ofzo..
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
had jou toenstraks ook al halve liter gepaast niewaar?
went vrij snel hoor, als je weekje doorfeest merk je al da je veel meer op kunt dan voorheenquote:Op donderdag 21 april 2011 01:36 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Als alcohol went is het meestal al te laat...
Weet niet of dat wel de bedoeling is van alcohol, maar voor mij alleen in het weekend, of er moet natuurlijk een feestje in de week zijn, dan alsnog matig. Maar jah, ben al dertig plusserquote:Op donderdag 21 april 2011 01:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
went vrij snel hoor, als je weekje doorfeest merk je al da je veel meer op kunt dan voorheen
Geen bierquote:
alcohol heeft geen bedoeling gastquote:Op donderdag 21 april 2011 01:39 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel de bedoeling is van alcohol, maar voor mij alleen in het weekend, of er moet natuurlijk een feestje in de week zijn, dan alsnog matig. Maar jah, ben al dertig plusser
trekke we die fles wodka open, heb nogwel wa coca cola in huis!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Geen bier![]()
wel wodka of bacardi of whiskey
ikquote:Op donderdag 21 april 2011 01:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is er nog dj aan t draaien of draakje?
Alcohol kan misschien geen bedoeling hebben, maar de effect van teveel is niet de bedoeling.. snap je nu?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
alcohol heeft geen bedoeling gast. mjah je kan beter idd met regelmaat zuipen, is gezonder voor je lichaam en hersens
Wodka juutjequote:Op donderdag 21 april 2011 01:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Geen bier![]()
wel wodka of bacardi of whiskey
Gezelligquote:Op donderdag 21 april 2011 01:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
trekke we die fles wodka open, heb nogwel wa coca cola in huis!
Als het goed is wel jaquote:Op donderdag 21 april 2011 01:44 schreef mr-green het volgende:
maar ik ga er zo uit. gaat draakje er dan automatisch in?
die van net? Dat was John Mayer - crossroadsquote:Op donderdag 21 april 2011 01:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Greeny, zou je mij dat nummer van Mayer kunnen doorsturen? Ik kan m niet vinden
Ga je alweer stoppen??quote:Op donderdag 21 april 2011 01:44 schreef mr-green het volgende:
maar ik ga er zo uit. gaat draakje er dan automatisch in?
Zelfs m'n newsgroups kan 'm niet vindenquote:Op donderdag 21 april 2011 01:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
die van net? Dat was John Mayer - crossroads
Hmmmquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfs m'n newsgroups kan 'm niet vinden
En ik kon zelfs vage verzoekjes van Knetter er mee vinden..
quote:
Dat is echt een heerlijk nummerquote:Op donderdag 21 april 2011 01:47 schreef _Fanta het volgende:
Aint no party like a alcoholic party!!!!
je hebt je nachtzoentje al gehad.. dus hup naar bed jijquote:
Als je die hebt mr greenquote:Op donderdag 21 april 2011 01:47 schreef _Fanta het volgende:
Aint no party like a alcoholic party!!!!
ELOquote:Op donderdag 21 april 2011 01:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat is echt een heerlijk nummer
Mr green is nog aan t draaien toch? eej DJ doe ons dit nummer!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat is echt een heerlijk nummer
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 21 april 2011 01:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mr green is nog aan t draaien toch? eej DJ doe ons dit nummer!
thnx man!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:50 schreef mr-green het volgende:
oja en ik ga jullie verzoekje opzoeken
Ohw ik dacht misschien willen ze dan wel lekker met me knuffelenquote:Op donderdag 21 april 2011 01:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
goed nummer om mannen uit het topic te jagen idd
Knuffelen is overrated....quote:Op donderdag 21 april 2011 01:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw ik dacht misschien willen ze dan wel lekker met me knuffelen![]()
Maar niet dus
nee, ik knuffel niet op deze muziekquote:Op donderdag 21 april 2011 01:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar niet dus
Sow is het beterquote:
Waarop dan wel??quote:Op donderdag 21 april 2011 01:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee, ik knuffel niet op deze muziek
Ik wel, Ik wel!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar niet dus
quote:
Lantarenpalen "uitzetten"quote:Op donderdag 21 april 2011 01:56 schreef Zokunen het volgende:
Iemand nog een idee voor van die slaap oogkleppen? Stomme lantaarnpalen en so called verduisterende rolgordijnen :S
Vroeger was dat simpel, een gemikte trap op de deksel....quote:
quote:
Ik heb hier nog wel een blinddoek voor je liggenquote:Op donderdag 21 april 2011 01:56 schreef Zokunen het volgende:
Iemand nog een idee voor van die slaap oogkleppen? Stomme lantaarnpalen en so called verduisterende rolgordijnen :S
Mag ik dan wel 2-3 uur slapen?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een blinddoek voor je liggen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 01:59 schreef humorduck28 het volgende:
Dames eenen heren
ik ga slapen, sleep well all
Sleep wellquote:Op donderdag 21 april 2011 01:59 schreef humorduck28 het volgende:
Dames eenen heren
ik ga slapen, sleep well all
Ohw dat is goed hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 01:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mag ik dan wel 2-3 uur slapen?Rest is voor spielerij
Green gaat nog lekker door?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 02:01 schreef _Fanta het volgende:
aint no party like an alcoholic party!!!
haha jaquote:Op donderdag 21 april 2011 02:01 schreef Stokstaart het volgende:
Is dit de Patrick Kicken versie trouwens?
Goed geregeldquote:Op donderdag 21 april 2011 02:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh, ik had er zelfs nog 3!
Broertje jat m'n bier niet meer want hij lust geen Palm
Eigenlijk niet, nouja, van hem niet, want hij heeft Hertog Jan gehaald, laat ik dat nou wel lustenquote:
Echte mannen drinken alle bierquote:Op donderdag 21 april 2011 02:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, nouja, van hem niet, want hij heeft Hertog Jan gehaald, laat ik dat nou wel lusten
Nou, nee, niet alle, ik lust de meeste hele donkere nietquote:
Ohw in jouw eigen bedje zeker...quote:Op donderdag 21 april 2011 02:04 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga nog ff roken in de tuin en dan BAM zo hard in bed vallen
die moet ik wel hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:06 schreef Stokstaart het volgende:
Stardust - Music Sounds Better With You heb je die mr DJ, ook zo'n lekker zomerse plaat met een biertje erbij
quote:Op donderdag 21 april 2011 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
Als de volgende Caro Emerald is ga ik huilen
ik luister ook via VLC mee, heb nergens last vanquote:Op donderdag 21 april 2011 02:08 schreef Carooltje79 het volgende:
Wel jammer dat VLC al de hele tijd op het eerste nummer blijft staan... ene keer doet ie het wel andere keer niet
haha nee komt omdat ik niet steeds een nummer invoerquote:Op donderdag 21 april 2011 02:08 schreef Carooltje79 het volgende:
Wel jammer dat VLC al de hele tijd op het eerste nummer blijft staan... ene keer doet ie het wel andere keer niet
Nou hij staat hier nog steeds op Helloquote:Op donderdag 21 april 2011 02:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik luister ook via VLC mee, heb nergens last van
Ligt eraan welke draaisoftware de DJ gebruikt.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:08 schreef Carooltje79 het volgende:
Ohw dus eigenlijk is het gwn jouw schuldquote:Op donderdag 21 april 2011 02:09 schreef mr-green het volgende:
[..]
haha nee komt omdat ik niet steeds een nummer invoer
quote:Op donderdag 21 april 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ligt eraan welke draaisoftware de DJ gebruikt.
Bij VDJ is dat zo, Symp en Dragems gebruiken weer andere meuk.
Bij de show van Koelkast is dat ook altijd hinderlijk kan je niet ff kijken wat er gedraaid is
quote:
Hahaha met wie niet eigenlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 02:13 schreef Stokstaart het volgende:
Hij had destijds verkering met Lady Dana:
[ afbeelding ]
Ja ligt eraan wanneer he..quote:
Hij draaide destijds vaak in Hollywood. Soms samen met die andere gek, Def Rhymzquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij draaide destijds vaak in Hollywood. Soms samen met die andere gek, Def Rhymz
Zo vaak met die dude mee geweest we waren ooit goeie maatjesquote:Op donderdag 21 april 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij draaide destijds vaak in Hollywood. Soms samen met die andere gek, Def Rhymz
quote:Op donderdag 21 april 2011 02:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah, das weer helemaal waar natuurlijk..
quote:
Lasgo - all night longquote:Op donderdag 21 april 2011 02:22 schreef Carooltje79 het volgende:
Waar is dit melodietje van? het klinkt zooo bekend
ja ik dacht aan een spelletje of film ofzo...quote:
wel een van de beste zomer liedjesquote:Op donderdag 21 april 2011 02:26 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
party
![]()
![]()
Wat een heerlijke vrolijke muziekjes
Van wie is dit ook alweer??? kan er gwn niet opkomenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:26 schreef mr-green het volgende:
[..]
wel een van de beste zomer liedjes
Zomerquote:Op donderdag 21 april 2011 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
Eerlijk is eerlijk beetje fout maar goeie zomerse shizzle wel
Komende dagen nog heerlijk dit weer ookquote:
En van het weekend ookquote:Op donderdag 21 april 2011 02:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komende dagen nog heerlijk dit weer ook
Pasen sowieso wel chill. Lekker in de tuin hangen en bier drinken bbqquote:
Hier samequote:Op donderdag 21 april 2011 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pasen sowieso wel chill. Lekker in de tuin hangen en bier drinken bbq
Moeten maar een keer wat gaan drinken met Knetter erbij als je durftquote:
Ikke welquote:Op donderdag 21 april 2011 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moeten maar een keer wat gaan drinken met Knetter erbij als je durft
Met 2 mooie vrouwen op stap? Tuurlijk welquote:Op donderdag 21 april 2011 02:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ikke wel
Maar weet jij zeker dat je dat durft
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 02:32 schreef ValHallen het volgende:
Zo, mijn playlist voor morgen is af, ik ga slapen.
Eerst een uurtje Reggae/ska en daarna het beste van 2011 so far (met Rebecca Black uiteraard)
Niet te vergeten je eigen vriendin, die wil vast ook wel met je meequote:Op donderdag 21 april 2011 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met 2 mooie vrouwen op stap? Tuurlijk wel![]()
Misschien willen mr green jofu ook wel mee en Fanta lust vast ook wel een biertje
die laat ik lekker thuis natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 02:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet te vergeten je eigen vriendin, die wil vast ook wel met je mee
Haha alleen durf je het niet aan hequote:Op donderdag 21 april 2011 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met 2 mooie vrouwen op stap? Tuurlijk wel![]()
Misschien willen mr green jofu ook wel mee en Fanta lust vast ook wel een biertje
Durf alleen ook wel hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 02:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha alleen durf je het niet aan he![]()
Nee maar lijkt me super gezellig
Haha zat je maar te pesten hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Durf alleen ook wel hoorKom maar op
Alleen hoe meer zielen hoe meer vreugt. En Jofu wil Knettertje heul graag zien dus tja
Jij zit me sinds gisterochtend gewoon te narren is 't niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Durf alleen ook wel hoorKom maar op
Alleen hoe meer zielen hoe meer vreugt. En Jofu wil Knettertje heul graag zien dus tja
was ff slaatje eten, maar ben dr weerquote:Op donderdag 21 april 2011 02:36 schreef Carooltje79 het volgende:
Fanta waar ben je gebleven eigenlijk???
Zou niet durvenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij zit me sinds gisterochtend gewoon te narren is 't niet?
Ohw ik dacht al die is van zijn stoel gevallenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
was ff slaatje eten, maar ben dr weer
Logische gedachte opzich welquote:Op donderdag 21 april 2011 02:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw ik dacht al die is van zijn stoel gevallen
hahaquote:Op donderdag 21 april 2011 02:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw ik dacht al die is van zijn stoel gevallen
Lulquote:
Hahaha was vanuit mij lief bedoeld hoor.. bezorgd.. medemens enzoquote:
Moet aangezet worden, of schakeld op bepaalde tijd in toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
Ik dacht dat Draakje automatisch kwam als er geen DJ was
doe mij er ook nog eentje dan als je toch looptquote:Op donderdag 21 april 2011 02:41 schreef _Fanta het volgende:
is dr nog bier eigenlijk? vastwel toch?, ff zoeke. brb
denk niet ie er nog zin in heeft vandaagquote:
Jammer, dan geen wakker worden muziekjequote:Op donderdag 21 april 2011 02:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
denk niet ie er nog zin in heeft vandaag
ge zuipt me arm kut!, ge blijft voortaan van mn bier af!quote:Op donderdag 21 april 2011 02:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
doe mij er ook nog eentje dan als je toch loopt
nee denk het ook niet... maar lekker naar bed danquote:Op donderdag 21 april 2011 02:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
denk niet ie er nog zin in heeft vandaag
tssssquote:Op donderdag 21 april 2011 02:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ge zuipt me arm kut!, ge blijft voortaan van mn bier af!
Welja maak me maar lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 02:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee denk het ook niet... maar lekker naar bed dan
quote:Op donderdag 21 april 2011 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welja maak me maar lekker
K mot nog werken tot 07:00
werk je nu?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welja maak me maar lekker
K mot nog werken tot 07:00
was een grapje liever, eerlijk zulle we alles delen!quote:Op donderdag 21 april 2011 02:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tssssblijf jij dan ook van mijn wodka af
Carool een beetje meer dan jij, eerst houdt ze van je, daarna wil ze alles van je houden..quote:Op donderdag 21 april 2011 02:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
was een grapje liever, eerlijk zulle we alles delen!
Ohw dat klinkt al veul lieverquote:Op donderdag 21 april 2011 02:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
was een grapje liever, eerlijk zulle we alles delen!
Ja Spaarnewoude. Mot zo een rondje gaan lopen rapportje schrijven. Idee geven dat je iets doetquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 02:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Carool een beetje meer dan jij, eerst houdt ze van je, daarna wil ze alles van je houden..
Chill toch met ONZ radio erbijquote:Op donderdag 21 april 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja Spaarnewoude. Mot zo een rondje gaan lopen rapportje schrijven. Idee geven dat je iets doet
Beveiliging?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja Spaarnewoude. Mot zo een rondje gaan lopen rapportje schrijven. Idee geven dat je iets doet
quote:
Ik heb hem al weg geklikt... carool heeft geen geduldquote:
Dus toch!quote:Op donderdag 21 april 2011 02:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ikke niet alleen hoor.. zo zijn alle vrouwen
Trusten Groentjequote:Op donderdag 21 april 2011 02:47 schreef mr-green het volgende:
anieweej ik ben slapen. welterusten allemaal
Carool wil nu hard genomen worden, wie wil!?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb hem al weg geklikt... carool heeft geen geduld
Anderequote:
delen is delen.. ieder de helftquote:
Later man en bedankt voor de muziekquote:Op donderdag 21 april 2011 02:47 schreef mr-green het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 02:47 schreef mr-green het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 02:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Carool wil nu hard genomen worden, wie wil!?
Botlek. Shell Pernis is een klant van ons.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh. Dan kom je vast nooit op de maasvlakte
nee natuurlijk niet!! hoe kom je daar nou weer bij dan???quote:
Is geen straf tochquote:
Ah, daar komen wij niet, alleen Airproducts (Stukkie verder dan Esso)quote:Op donderdag 21 april 2011 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Botlek. Shell Pernis is een klant van ons.
weetnie, zalwel welweer een hersenspinsel van mij zijn geweest, maar eej gelukkig hebbe we nogwel bier!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 02:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet!! hoe kom je daar nou weer bij dan???
Als ie het zou doen niet.. maar hij loopt me gewoon te verhandelenquote:
ik heb geen bier.. alleen maar wodkaquote:Op donderdag 21 april 2011 02:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weetnie, zalwel welweer een hersenspinsel van mij zijn geweest, maar eej gelukkig hebbe we nogwel bier!!!heb jij nog wa te zuipe carooltje?
Ik had ook al aangebodenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als ie het zou doen niet.. maar hij loopt me gewoon te verhandelen
Esso kom ik alleen om te tanken, neem aan dat jij die grote raffinaderij bedoelt?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, daar komen wij niet, alleen Airproducts (Stukkie verder dan Esso)
En Elektrabel, dat nieuwe werkje
Yup, die bedoel ik, tegenover Spijkenissequote:Op donderdag 21 april 2011 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
Die DJ die niet verbonden is met de server weten we nou wel
[..]
Esso kom ik alleen om te tanken, neem aan dat jij die grote raffinaderij bedoelt?
da's de betere shit, als je iets doet moet je het goed doen niewaar, zit hier als amateur met mn biertje..quote:Op donderdag 21 april 2011 02:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik heb geen bier.. alleen maar wodka
Trustenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:53 schreef Carooltje79 het volgende:
maar lieve mensen aangezien er toch geen muziek meer is ... is dat een mooi moment om mijn bedje op te zoeken![]()
Slaap lekker allen![]()
Nee joh alcohol is alcoholquote:Op donderdag 21 april 2011 02:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
da's de betere shit, als je iets doet moet je het goed doen niewaar, zit hier als amateur met mn biertje..
pcies, en slapen is slapen. en kan altijd nog. dus ga ff meewachten met ons tot die muziek weer gefixt is!quote:
Nee joh haha ik moet morgen weer vroeg op en wie weet hoe lang dat nog gaan durenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pcies, en slapen is slapen. en kan altijd nog. dus ga ff meewachten met ons tot die muziek weer gefixt is!
oehquote:
Zeg mevrouwquote:
ja meneerquote:
Nee zo werkt dat niet. Draakje moet aangezet worden door Koelkast.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:56 schreef _Fanta het volgende:
welke pannekoek heeft er zo net gedraait en draakje nie opgezet toen die klaar was?
Moet ik die echt inkoppen nu?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Carool wil nu hard genomen worden, wie wil!?
jah dat lijkt mij ook wel watquote:Op donderdag 21 april 2011 02:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah, dan ga ik wel beetje op stokstaartjes jagen
quote:
bellen we koelkast toch lekker uit zn nest, wie heeft zn nummer?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet. Draakje moet aangezet worden door Koelkast.
0641225712 veel plezierquote:Op donderdag 21 april 2011 02:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
bellen we koelkast toch lekker uit zn nest, wie heeft zn nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |