wel een van de beste zomer liedjesquote:Op donderdag 21 april 2011 02:26 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
party
![]()
![]()
Wat een heerlijke vrolijke muziekjes
Van wie is dit ook alweer??? kan er gwn niet opkomenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:26 schreef mr-green het volgende:
[..]
wel een van de beste zomer liedjes
Zomerquote:Op donderdag 21 april 2011 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
Eerlijk is eerlijk beetje fout maar goeie zomerse shizzle wel
Komende dagen nog heerlijk dit weer ookquote:
En van het weekend ookquote:Op donderdag 21 april 2011 02:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komende dagen nog heerlijk dit weer ook
Pasen sowieso wel chill. Lekker in de tuin hangen en bier drinken bbqquote:
Hier samequote:Op donderdag 21 april 2011 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pasen sowieso wel chill. Lekker in de tuin hangen en bier drinken bbq
Moeten maar een keer wat gaan drinken met Knetter erbij als je durftquote:
Ikke welquote:Op donderdag 21 april 2011 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moeten maar een keer wat gaan drinken met Knetter erbij als je durft
Met 2 mooie vrouwen op stap? Tuurlijk welquote:Op donderdag 21 april 2011 02:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ikke wel
Maar weet jij zeker dat je dat durft
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 02:32 schreef ValHallen het volgende:
Zo, mijn playlist voor morgen is af, ik ga slapen.
Eerst een uurtje Reggae/ska en daarna het beste van 2011 so far (met Rebecca Black uiteraard)
Niet te vergeten je eigen vriendin, die wil vast ook wel met je meequote:Op donderdag 21 april 2011 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met 2 mooie vrouwen op stap? Tuurlijk wel![]()
Misschien willen mr green jofu ook wel mee en Fanta lust vast ook wel een biertje
die laat ik lekker thuis natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 02:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet te vergeten je eigen vriendin, die wil vast ook wel met je mee
Haha alleen durf je het niet aan hequote:Op donderdag 21 april 2011 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met 2 mooie vrouwen op stap? Tuurlijk wel![]()
Misschien willen mr green jofu ook wel mee en Fanta lust vast ook wel een biertje
Durf alleen ook wel hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 02:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha alleen durf je het niet aan he![]()
Nee maar lijkt me super gezellig
Haha zat je maar te pesten hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Durf alleen ook wel hoorKom maar op
Alleen hoe meer zielen hoe meer vreugt. En Jofu wil Knettertje heul graag zien dus tja
Jij zit me sinds gisterochtend gewoon te narren is 't niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Durf alleen ook wel hoorKom maar op
Alleen hoe meer zielen hoe meer vreugt. En Jofu wil Knettertje heul graag zien dus tja
was ff slaatje eten, maar ben dr weerquote:Op donderdag 21 april 2011 02:36 schreef Carooltje79 het volgende:
Fanta waar ben je gebleven eigenlijk???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |