moet je ook geen bier ingooienquote:Op donderdag 21 april 2011 01:13 schreef humorduck28 het volgende:
Daar was ik weer.. mijn toetsenbord op mijn laptop doen ineens de cijfers een tot en met vier niet meer...
Als het nou bier wasquote:
heb al veel toetsenborden verneukt door er perongeluk glas bier in te laten vallen. al die toetsen plakken aan elkaar, kan je geen fuk meer mee!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als het nou bier was
[ afbeelding ]
Ja herkenbaar manquote:Op donderdag 21 april 2011 01:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb al veel toetsenborden verneukt door er perongeluk glas bier in te laten vallen. al die toetsen plakken aan elkaar, kan je geen fuk meer mee!
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef _Fanta het volgende:
volgens mij hebbe we een hard stokstaardje hiero
Picsquote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef _Fanta het volgende:
nu snap ik ook waar da gezegde vandaan komt, bier maakt meer kapot dan je lief is!!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja herkenbaar manZelfs een keer een flesje bier omgevallen van mn tafel zo in de kast van mn game-pc
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Lekker nummer is dit..
en jofu.. ik ga straks wel hoorophouden te zeuren
Ik dacht dat je op vrouwen vielquote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef _Fanta het volgende:
wie neem je daarvoor meequote:Op donderdag 21 april 2011 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Over de knie met jou als je niet vlug gaat!
Knetter doet alles op dr Knetters. Nog 1x zeuren dan weet je dus zeker dat ze er niet voor 4 uur in ligtquote:Op donderdag 21 april 2011 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Over de knie met jou als je niet vlug gaat!
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wie neem je daarvoor mee
je kent mequote:Op donderdag 21 april 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter doet alles op dr Knetters. Nog 1x zeuren dan weet je dus zeker dat ze er niet voor 4 uur in ligt
Maar knetter is toch nu bij carooltje?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter doet alles op dr Knetters. Nog 1x zeuren dan weet je dus zeker dat ze er niet voor 4 uur in ligt
ahwquote:Op donderdag 21 april 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
voor viro![]()
* Knetterkrankjorum geeft viro een dikke knuffel![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wie neem je daarvoor mee
Hier heb je je antwoord, al heb ik geen hulp nodigquote:
doe ik ook, maar je poste zo'n smiley in je post die op een dildo zat te rukkequote:Op donderdag 21 april 2011 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op vrouwen viel
zou jij jofu helpenquote:
dat heb je misquote:Op donderdag 21 april 2011 01:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
Maar knetter is toch nu bij carooltje?(of heb ik het mis)
Die gebruik je toch niet manquote:Op donderdag 21 april 2011 01:20 schreef humorduck28 het volgende:
Wel heel typisch dit.. alle toetsen doen het... behalve de een tot en met vier...en nee het kan geen bier zijn.. we zien morgen wel.
ach man.. ik ga boven op je zitten en ik winquote:Op donderdag 21 april 2011 01:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Hier heb je je antwoord, al heb ik geen hulp nodig
Op een dildo zat?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
doe ik ook, maar je poste zo'n smiley in je post die op een dildo zat te rukke
sorry maar.. jij over de knie die MIquote:Op donderdag 21 april 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou jij jofu helpen![]()
verrader
Jawel, wachtwoord heb ik bij het opstarten, en daar staan wel cijfers in...maar dat kan ik oplossen door een virtuele keyboard in windows 7...quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
sorry maar.. jij over de knie die MI![]()
Ahquote:Op donderdag 21 april 2011 01:22 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jawel, wachtwoord heb ik bij het opstarten, en daar staan wel cijfers in...maar dat kan ik oplossen door een virtuele keyboard in windows 7...
Dan doen we het zonder Jofuquote:Op donderdag 21 april 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ok.. jij mag me wel over de knie doen dan
![]()
maar daar ben je jofu niet bij nodig
Waar had ik het over dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah
Mag je wel niet vergeten dan voor je hem uitzet
jah waar die eigenlijk?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
Toepasselijk voor Viro die eerste regels
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
met deze mooie klankjes in mijn oor ga ik slapen..
veel plezier in dromenland als jullie gaan
ik ga slapen met mr green in mijn oor
Slaap lekker Knetterquote:Op donderdag 21 april 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Is zijn plasser zo klein?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Weltrusten Meisquote:Op donderdag 21 april 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Een virtueel toetsenbord voor Windows 7 tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |