moet je ook geen bier ingooienquote:Op donderdag 21 april 2011 01:13 schreef humorduck28 het volgende:
Daar was ik weer.. mijn toetsenbord op mijn laptop doen ineens de cijfers een tot en met vier niet meer...
Als het nou bier wasquote:
heb al veel toetsenborden verneukt door er perongeluk glas bier in te laten vallen. al die toetsen plakken aan elkaar, kan je geen fuk meer mee!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als het nou bier was
[ afbeelding ]
Ja herkenbaar manquote:Op donderdag 21 april 2011 01:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb al veel toetsenborden verneukt door er perongeluk glas bier in te laten vallen. al die toetsen plakken aan elkaar, kan je geen fuk meer mee!
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef _Fanta het volgende:
volgens mij hebbe we een hard stokstaardje hiero
Picsquote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef _Fanta het volgende:
nu snap ik ook waar da gezegde vandaan komt, bier maakt meer kapot dan je lief is!!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja herkenbaar manZelfs een keer een flesje bier omgevallen van mn tafel zo in de kast van mn game-pc
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Lekker nummer is dit..
en jofu.. ik ga straks wel hoorophouden te zeuren
Ik dacht dat je op vrouwen vielquote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef _Fanta het volgende:
wie neem je daarvoor meequote:Op donderdag 21 april 2011 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Over de knie met jou als je niet vlug gaat!
Knetter doet alles op dr Knetters. Nog 1x zeuren dan weet je dus zeker dat ze er niet voor 4 uur in ligtquote:Op donderdag 21 april 2011 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Over de knie met jou als je niet vlug gaat!
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wie neem je daarvoor mee
je kent mequote:Op donderdag 21 april 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter doet alles op dr Knetters. Nog 1x zeuren dan weet je dus zeker dat ze er niet voor 4 uur in ligt
Maar knetter is toch nu bij carooltje?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter doet alles op dr Knetters. Nog 1x zeuren dan weet je dus zeker dat ze er niet voor 4 uur in ligt
ahwquote:Op donderdag 21 april 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
voor viro![]()
* Knetterkrankjorum geeft viro een dikke knuffel![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wie neem je daarvoor mee
Hier heb je je antwoord, al heb ik geen hulp nodigquote:
doe ik ook, maar je poste zo'n smiley in je post die op een dildo zat te rukkequote:Op donderdag 21 april 2011 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op vrouwen viel
zou jij jofu helpenquote:
dat heb je misquote:Op donderdag 21 april 2011 01:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
Maar knetter is toch nu bij carooltje?(of heb ik het mis)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |