Eigenlijk niet, nouja, van hem niet, want hij heeft Hertog Jan gehaald, laat ik dat nou wel lustenquote:
Echte mannen drinken alle bierquote:Op donderdag 21 april 2011 02:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, nouja, van hem niet, want hij heeft Hertog Jan gehaald, laat ik dat nou wel lusten
Nou, nee, niet alle, ik lust de meeste hele donkere nietquote:
Ohw in jouw eigen bedje zeker...quote:Op donderdag 21 april 2011 02:04 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga nog ff roken in de tuin en dan BAM zo hard in bed vallen
die moet ik wel hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:06 schreef Stokstaart het volgende:
Stardust - Music Sounds Better With You heb je die mr DJ, ook zo'n lekker zomerse plaat met een biertje erbij
quote:Op donderdag 21 april 2011 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
Als de volgende Caro Emerald is ga ik huilen
ik luister ook via VLC mee, heb nergens last vanquote:Op donderdag 21 april 2011 02:08 schreef Carooltje79 het volgende:
Wel jammer dat VLC al de hele tijd op het eerste nummer blijft staan... ene keer doet ie het wel andere keer niet
haha nee komt omdat ik niet steeds een nummer invoerquote:Op donderdag 21 april 2011 02:08 schreef Carooltje79 het volgende:
Wel jammer dat VLC al de hele tijd op het eerste nummer blijft staan... ene keer doet ie het wel andere keer niet
Nou hij staat hier nog steeds op Helloquote:Op donderdag 21 april 2011 02:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik luister ook via VLC mee, heb nergens last van
Ligt eraan welke draaisoftware de DJ gebruikt.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:08 schreef Carooltje79 het volgende:
Ohw dus eigenlijk is het gwn jouw schuldquote:Op donderdag 21 april 2011 02:09 schreef mr-green het volgende:
[..]
haha nee komt omdat ik niet steeds een nummer invoer
quote:Op donderdag 21 april 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ligt eraan welke draaisoftware de DJ gebruikt.
Bij VDJ is dat zo, Symp en Dragems gebruiken weer andere meuk.
Bij de show van Koelkast is dat ook altijd hinderlijk kan je niet ff kijken wat er gedraaid is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |