Ah, daar komen wij niet, alleen Airproducts (Stukkie verder dan Esso)quote:Op donderdag 21 april 2011 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Botlek. Shell Pernis is een klant van ons.
weetnie, zalwel welweer een hersenspinsel van mij zijn geweest, maar eej gelukkig hebbe we nogwel bier!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 02:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet!! hoe kom je daar nou weer bij dan???
Als ie het zou doen niet.. maar hij loopt me gewoon te verhandelenquote:
ik heb geen bier.. alleen maar wodkaquote:Op donderdag 21 april 2011 02:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weetnie, zalwel welweer een hersenspinsel van mij zijn geweest, maar eej gelukkig hebbe we nogwel bier!!!heb jij nog wa te zuipe carooltje?
Ik had ook al aangebodenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als ie het zou doen niet.. maar hij loopt me gewoon te verhandelen
Esso kom ik alleen om te tanken, neem aan dat jij die grote raffinaderij bedoelt?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, daar komen wij niet, alleen Airproducts (Stukkie verder dan Esso)
En Elektrabel, dat nieuwe werkje
Yup, die bedoel ik, tegenover Spijkenissequote:Op donderdag 21 april 2011 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
Die DJ die niet verbonden is met de server weten we nou wel
[..]
Esso kom ik alleen om te tanken, neem aan dat jij die grote raffinaderij bedoelt?
da's de betere shit, als je iets doet moet je het goed doen niewaar, zit hier als amateur met mn biertje..quote:Op donderdag 21 april 2011 02:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik heb geen bier.. alleen maar wodka
Trustenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:53 schreef Carooltje79 het volgende:
maar lieve mensen aangezien er toch geen muziek meer is ... is dat een mooi moment om mijn bedje op te zoeken![]()
Slaap lekker allen![]()
Nee joh alcohol is alcoholquote:Op donderdag 21 april 2011 02:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
da's de betere shit, als je iets doet moet je het goed doen niewaar, zit hier als amateur met mn biertje..
pcies, en slapen is slapen. en kan altijd nog. dus ga ff meewachten met ons tot die muziek weer gefixt is!quote:
Nee joh haha ik moet morgen weer vroeg op en wie weet hoe lang dat nog gaan durenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pcies, en slapen is slapen. en kan altijd nog. dus ga ff meewachten met ons tot die muziek weer gefixt is!
oehquote:
Zeg mevrouwquote:
ja meneerquote:
Nee zo werkt dat niet. Draakje moet aangezet worden door Koelkast.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:56 schreef _Fanta het volgende:
welke pannekoek heeft er zo net gedraait en draakje nie opgezet toen die klaar was?
Moet ik die echt inkoppen nu?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Carool wil nu hard genomen worden, wie wil!?
jah dat lijkt mij ook wel watquote:Op donderdag 21 april 2011 02:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah, dan ga ik wel beetje op stokstaartjes jagen
quote:
bellen we koelkast toch lekker uit zn nest, wie heeft zn nummer?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet. Draakje moet aangezet worden door Koelkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |