was een grapje liever, eerlijk zulle we alles delen!quote:Op donderdag 21 april 2011 02:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tssssblijf jij dan ook van mijn wodka af
Carool een beetje meer dan jij, eerst houdt ze van je, daarna wil ze alles van je houden..quote:Op donderdag 21 april 2011 02:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
was een grapje liever, eerlijk zulle we alles delen!
Ohw dat klinkt al veul lieverquote:Op donderdag 21 april 2011 02:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
was een grapje liever, eerlijk zulle we alles delen!
Ja Spaarnewoude. Mot zo een rondje gaan lopen rapportje schrijven. Idee geven dat je iets doetquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 02:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Carool een beetje meer dan jij, eerst houdt ze van je, daarna wil ze alles van je houden..
Chill toch met ONZ radio erbijquote:Op donderdag 21 april 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja Spaarnewoude. Mot zo een rondje gaan lopen rapportje schrijven. Idee geven dat je iets doet
Beveiliging?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja Spaarnewoude. Mot zo een rondje gaan lopen rapportje schrijven. Idee geven dat je iets doet
quote:
Ik heb hem al weg geklikt... carool heeft geen geduldquote:
Dus toch!quote:Op donderdag 21 april 2011 02:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ikke niet alleen hoor.. zo zijn alle vrouwen
Trusten Groentjequote:Op donderdag 21 april 2011 02:47 schreef mr-green het volgende:
anieweej ik ben slapen. welterusten allemaal
Carool wil nu hard genomen worden, wie wil!?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb hem al weg geklikt... carool heeft geen geduld
Anderequote:
delen is delen.. ieder de helftquote:
Later man en bedankt voor de muziekquote:Op donderdag 21 april 2011 02:47 schreef mr-green het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 02:47 schreef mr-green het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 02:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Carool wil nu hard genomen worden, wie wil!?
Botlek. Shell Pernis is een klant van ons.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh. Dan kom je vast nooit op de maasvlakte
nee natuurlijk niet!! hoe kom je daar nou weer bij dan???quote:
Is geen straf tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |