quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn allemaal geschikt voor het huishouden
Wil wel iets lekkers om naar te kijken als mijn was gestreken wordt.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn allemaal geschikt voor het huishouden
Moet een huisdier nut hebben?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wat is het nut dan? Dat is niet erg nuttig.
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in het huishouden
Kan biggel dan likken als lassie?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet een huisdier nut hebben?
In dat geval, MissB beleeft er plezier aan, daar heb je een nut
Ja maar ik heb HW toch niet?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef Godtje het volgende:
Leuk leuk!
Hw is al leuk. Waarom dan nog een leuk varken.
Waar is Rip trouwens? En klots?
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan biggel dan likken als lassie?
Ik zeg nergens dat het nut moet hebben. Ik vroeg alleen om verduidelijking aangezien je niet compleet was in je betoog.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet een huisdier nut hebben?
In dat geval, MissB beleeft er plezier aan, daar heb je een nut
Dat moet je MissB vragenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
Speenvarkens zuigen toch...quote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hield geen betoog. Ik gaf een mening.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het nut moet hebben. Ik vroeg alleen om verduidelijking aangezien je niet compleet was in je betoog.
Nee je mag 'm niet lenen, engerdquote:
Dat zei je eerst niet. Nu is het duidelijker.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verder had HW het over nut, het nut dat het dier heeft, is dat het MissB gezelschap geeft.
Lenen? Dat beest verdwijnt direct op de BBQquote:Op woensdag 20 april 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee je mag 'm niet lenen, engerd
Sporten! zodat je in de zomer er uber sexy eruit komt te zienquote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
Wat zal ik kiezen, sporten, of balkon(nen)?
Gekke BBQ die dingen kan laten verdwijnen. Dan moet je wel heel lang bakken.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lenen? Dat beest verdwijnt direct op de BBQ
Neuken op het balkon.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ja dat zeg je nu... hij verdwijnt vast in de kelderquote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lenen? Dat beest verdwijnt direct op de BBQ
Ik zou voor 't balkon gaan en dan later op de avond gaan sporten.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
Heb geen kelderquote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu... hij verdwijnt vast in de kelder
sporten op je balkonquote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
Berber burenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb geen kelder
Enige voordeel voor de big is dat het een big is, en mijn buurman hem dan vanwege zijn geloof niet halal wil slachten
Dream onquote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Wicked-Game het volgende:
Sporten! zodat je in de zomer er uber sexy eruit komt te zien
Sporten is voor mij in de sportschool en dat is hier om de hoek, niet thuis. Hardlopen zou wel kunnen..quote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
Ik zou voor 't balkon gaan en dan later op de avond gaan sporten.
Vriendje ligt te slapenquote:
Klein balkonquote:
Ja, daarom later op de avond sporten. Dan kan je nu nog van de zon genieten.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dream on![]()
[..]
Sporten is voor mij in de sportschool en dat is hier om de hoek, niet thuis. Hardlopen zou wel kunnen..
[..]
Vriendje ligt te slapen![]()
[..]
Klein balkon
Goed om lekker door te zwetenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef Wicked-Game het volgende:
Hoop dat mijn sportschool de airco gefixed heeft, anders is het sporten in een sauna.
Altijd een excuus klaarquote:Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef Kluts het volgende:
Ik heb besloten te gaan hardlopen. Nu nog de zoektocht naar hardloopschoenen.
In mijn wijk 5,9% niet westerse allo's, 7% westerse allo's, rest NL-ers. Maar leuker zijn deze cijfers:quote:Op woensdag 20 april 2011 14:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb eigenlijk in de wijk 0,0 buitenlanders, maar moet wel een smeuïg verhaal ophangen
Dat is waar ook! Nu moet ik er helemaal afgetraind uit gaan zien natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Altijd een excuus klaar![]()
We gaan stappen/drankje doen in Mei volgens afspraak! Remember?!
Dat in elk geval. Wel krap maandje maar we prikken even iets.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is waar ook! Nu moet ik er helemaal afgetraind uit gaan zien natuurlijk.
Tof!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat in elk geval. Wel krap maandje maar we prikken even iets.
Als Rip ook nog een keer komt.
Al je hoeren op transport....quote:Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef PeuRac het volgende:
kanker hoeren treinvertrok een minuut te vroeg
Als ik hier iedereen een oprecht compliment moet geven vandaag heb ik er een dagtaak aan, rokjesdag op het callcentre...quote:Op woensdag 20 april 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
De baas zei net dat ik er zo leuk uitzie
Leuk om te horen.
Volgens jouw horloge, of volgens de stationsklok?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef PeuRac het volgende:
Syntus zekerquote:Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef PeuRac het volgende:
Volgens beide.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens jouw horloge, of volgens de stationsklok?
Opscheppertquote:Op woensdag 20 april 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik hier iedereen een oprecht compliment moet geven vandaag heb ik er een dagtaak aan, rokjesdag op het callcentre...
I need a cold shower.
Die doen dat vakerquote:Op woensdag 20 april 2011 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens beide.
@Samzz, idd, Syntus
Bijna iedereen hier op t station lijkt wel te roken trouwens, lekker volk weer
neuh, dat zou ik zijn als ik er spannende verhalen aan zou hangen, het blijft (ok ok 95%) bij kijken hoorquote:
Dus jij bent vrij en je hebt geen gezelschap?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
Waarom werken alle normale mensen gewoon. Ik wil de stad in.
Uit een willekeurige bureaula? Volgens mij heeft iedereen er wel 5 liggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
Vraag, waar haal ik goedkope USB sticks? Echt zo goedkoop mogelijk, er hoeft maar een bestandje op.
dealextremequote:Op woensdag 20 april 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
Vraag, waar haal ik goedkope USB sticks? Echt zo goedkoop mogelijk, er hoeft maar een bestandje op.
Ik heb er 250 nodigquote:Op woensdag 20 april 2011 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uit een willekeurige bureaula? Volgens mij heeft iedereen er wel 5 liggen.
Aah, dan kan je t beste naar een groohandel gaan denk ik. Of naar een bedrijf in relatie geschenken, kan je er meteen een logo op laten plakken.quote:
Vanavond pas.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus jij bent vrij en je hebt geen gezelschap?
Free swag! Veel beter dan downloaden. Je moet reclame maken he.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, dan kan je t beste naar een groohandel gaan denk ik. Of naar een bedrijf in relatie geschenken, kan je er meteen een logo op laten plakken.
Waarom niet mailen trouwens, als het er toch maar 250 zijn? Of een linkje mailen voor een directe download?
Ik heb er idd al een paar gevonden.quote:
Nee, het wordt onderdeel van promotiemateriaal.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, dan kan je t beste naar een groohandel gaan denk ik. Of naar een bedrijf in relatie geschenken, kan je er meteen een logo op laten plakken.
Waarom niet mailen trouwens, als het er toch maar 250 zijn? Of een linkje mailen voor een directe download?
Waarom vraag je het dan is een overbodige vraag?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er idd al een paar gevonden.
[..]
Nee, het wordt onderdeel van promotiemateriaal.
Dan is een bedrukte een must! Zoveel extra kost dat niet, wil je dat ze je stick daarna ook blijven gebruiken, neem dan minimaal een 2Gb variant, dan blijft je logo in roulatie.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er idd al een paar gevonden.
[..]
Nee, het wordt onderdeel van promotiemateriaal.
Omdat iemand hier misschien ervaringen heeft op dat gebied? Of een goede leverancier kan aandragen of zo?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan is een overbodige vraag?
Ja, dat heb ik idd ook al gezegd. Bedrukken is slim in dit geval.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is een bedrukte een must! Zoveel extra kost dat niet, wil je dat ze je stick daarna ook blijven gebruiken, neem dan minimaal een 2Gb variant, dan blijft je logo in roulatie.
En dan ook groot genoeg zijn, een te kleine stick is onpractisch en zal vergeten of zelfs weggegooid worden. Zelf zou ik voor een 4gb kiezen, maar vanaf 2gb zou ook kunnen.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik idd ook al gezegd. Bedrukken is slim in dit geval.
Goede tip. Thanksquote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan ook groot genoeg zijn, een te kleine stick is onpractisch en zal vergeten of zelfs weggegooid worden. Zelf zou ik voor een 4gb kiezen, maar vanaf 2gb zou ook kunnen.
Het kan niet door het weer komenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ok, ik begrijp werkelijk waar niet waarom, maar ik ben.echt zó chagrijnig.
Koffie?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
Het komt door al die vieze muizen.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
Sleur ons dan in onze goeie humeuren niet mee en meld dat lekker in HVJJN ofzo...quote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
Heb jij eigenlijk wel een leuk leven?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
In je fobo welquote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
net gehad, daar ligt t niet aan. en ik heb geen muizen.
als jij je mee laat sleuren door 1 opmerking is dat best triestquote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sleur ons dan in onze goeie humeuren niet mee en meld dat lekker in HVJJN ofzo...
Niks sociaals doen en je verder weg stoppen is inderdaad altijd het beste.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
als jij je mee laat sleuren door 1 opmerking is dat best triest![]()
Ik ga slapen denk ik.
Wat HW zegt: ga lekker naar HVJJN. Daar boeit het ook niemand wat voor brainfarts je eruit gooit, maar dan hebben we er hier geen last van.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
ja, ik ben ook niet altijd chagrijnig en hier iig minder te vinden dan sommigen.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel een leuk leven?
Ja, het is ook je allereerste jankpost hier.....quote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
als jij je mee laat sleuren door 1 opmerking is dat best triest![]()
Ik ga slapen denk ik.
Je komt hier alleen maar klagen. Ga naar KLB of zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ja, ik ben ook niet altijd chagrijnig en hier iig minder te vinden dan sommigen.
slapen. Ik lag laat in bed omdat ik sociaal.aan t doen was en ik bedacht me net dat ik daar niet altijd even goed tegen kan en het misschien daar aan ligt.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks sociaals doen en je verder weg stoppen is inderdaad altijd het beste.
Hetquote:Op woensdag 20 april 2011 15:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
slapen. Ik lag laat in bed omdat ik sociaal.aan t doen was en ik bedacht me net dat ik daar niet altijd even goed tegen kan en het misschien daar aan ligt.
Nou ja, ze roken, waar andere mensen er last van kunnen hebben, dat is een soort van strooien met kankerquote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
je heb het nu over volk dat met kanker gaat strooien wanneer ze bv een trein missen?
als je er last van hebt, is dat toch niet mijn schuld?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat HW zegt: ga lekker naar HVJJN. Daar boeit het ook niemand wat voor brainfarts je eruit gooit, maar dan hebben we er hier geen last van.
Je begrijpt niet waarom we er iets op tegen hebben als je hier komt binnenwandelen, een opmerking plaats die niet op het huidige onderwerp in gaat, en alleen jou aangaat?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
als je er last van hebt, is dat toch niet mijn schuld?
T vrolijkt me wel op iig. Denk alleen wel dat slapen beter helpt.
beu, maar wel de eerste van vandaag.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is ook je allereerste jankpost hier.....
Zoals?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
beu, maar wel de eerste van vandaag.
En ik klaag niet alleen maar, ik doe nog véél meer.
Ja, aandacht zoeken voornamelijk, dat doen er meer, maar niet op zo'n in zelfmedelijden verzuipende kuttoon.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
beu, maar wel de eerste van vandaag.
En ik klaag niet alleen maar, ik doe nog véél meer.
ik lul meestal mee, maar dat wordt me ook niet altijd in dank genomenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het
boeit
ons
niet.
Lul mee of ga lekker in HVJJN posten.
sorryquote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je begrijpt niet waarom we er iets op tegen hebben als je hier komt binnenwandelen, een opmerking plaats die niet op het huidige onderwerp in gaat, en alleen jou aangaat?
Wie je wel en niet wilt en wanneer het het beste uitkomt.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet echt niet wie ik allemaal moet uitnodigen op m'n afscheidsmomentej op het werk. Wanneer wel.. wanneer nietEcht hoe irritant!!!!!
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het
boeit
ons
niet.
Miepen, nöln, zeiken of ieder ander willekeurig synoniem voor klagenquote:
Oeh, daar ben ik ook heel goed in!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks sociaals doen en je verder weg stoppen is inderdaad altijd het beste.
Ga morgen als het netwerk het weer doet wel even de namenlijsten door.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:59 schreef Godtje het volgende:
Wie je wel en niet wilt en wanneer het het beste uitkomt.
Maar jij bent Cue_, jij mag allesquote:Op woensdag 20 april 2011 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
sorry
Ik wou natuurlijk zeggen dat ik zelf ook geen usb stick heb en geen idee heb waar je die verstandig kan kopen in grote aantallen
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, aandacht zoeken voornamelijk, dat doen er meer, maar niet op zo'n in zelfmedelijden verzuipende kuttoon.
Dan vallen een hoop functies al af. Dat is wel lekker makkelijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga morgen als het netwerk het weer doet wel even de namenlijsten door.
Denk dat ik een gigantische lijst krijg. Morgen maar eens met de catering om tafel om te vragen of ik de kantine kan gebruiken dan
Echt wat irritant dit soort geregel. Ben ik totaal niet van.
Bier kan ook onder werktijd toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga nu aan het bier, de werktijd is voorbij.
+1quote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het
boeit
ons
niet.
Dat is of een HVJJN-post of een vrouwenpost waar wij dan op moeten vragen waarom je dan zo vrolijk bent, jou aandacht geven. Nee dank je.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik zal t voortaan melden op het dente van: ik ben vandaag zo vrolijk
De locatie is nog het makkelijkste. Vind de mensen het moeilijkst. Iederen heb je wel eens gesproken en met de 1 wat meer dan de ander. Maar om die dan ineens niet te vragen om even koffie te komen drinken enzo. Ach ik stuur gewoon (bijna) iedereen wat. En dan zie ik het dan welquote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef Godtje het volgende:
Dan vallen een hoop functies al af. Dat is wel lekker makkelijk.
een uurtje nog maar en dan op naar de chipperquote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Goed, genoeg negatief gezeik.
1,5 uur nog en op naar het terras.
Ik voel me zo ongelukkig, het WiFi bereik hier op het balkon is zo slecht!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Goed, genoeg negatief gezeik.
1,5 uur nog en op naar het terras.
Motivatie voor mijn huidige werk erg laag. Maar wel een aanbod gekregen om mij om te scholen naar coach, en dat vind ik wel HEUL tof klinken. Maar ja, moet dit nog even doen, dus daar voel ik me een beetje kut door. Gelukkig gaat het prive supertollquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik voel me zo ongelukkig, het WiFi bereik hier op het balkon is zo slecht!!
En de zon schijnt op mn scherm!!
En ik heb nog maar twee biertjes in de koelkast staan!!!!!
Ik denk dat ik mezelf even voor een trein ga gooien.
Het is natuurlijk nogal smaak en cultuur afhankelijk. Ik doe liever klein met de mensen waar ik echt wat mee heb en dan de stad in en niet op kantoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De locatie is nog het makkelijkste. Vind de mensen het moeilijkst. Iederen heb je wel eens gesproken en met de 1 wat meer dan de ander. Maar om die dan ineens niet te vragen om even koffie te komen drinken enzo. Ach ik stuur gewoon (bijna) iedereen wat. En dan zie ik het dan wel![]()
Tis toch de laatste dag.
Of in HVJJN posten, in beide gevallen is je leven voorbijquote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef Q. het volgende:
Of je gaat naar de supermarkt bier bij halenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik voel me zo ongelukkig, het WiFi bereik hier op het balkon is zo slecht!!
En de zon schijnt op mn scherm!!
En ik heb nog maar twee biertjes in de koelkast staan!!!!!
Sterf en krijg kanker!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef rival het volgende:
en zoals zovaak is weer duidelijk, het gaat er niet om wat je zegt. maar wie het zegt
Woon je nu al samen dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Motivatie voor mijn huidige werk erg laag. Maar wel een aanbod gekregen om mij om te scholen naar coach, en dat vind ik wel HEUL tof klinken. Maar ja, moet dit nog even doen, dus daar voel ik me een beetje kut door. Gelukkig gaat het prive supertoll
Hoe was je weekend weg?
Dan moet ik opstaan!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of je gaat naar de supermarkt bier bij halen
Heb je zeker een punt!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nogal smaak en cultuur afhankelijk. Ik doe liever klein met de mensen waar ik echt wat mee heb en dan de stad in en niet op kantoor.
Andere staan liever in een kantine met het halve personeel.
Je hebt gewoon niks voor bier over, lui varkenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet ik opstaan!Weet je hoe vermoeiend dat is?
Wat ben je ook een zeikventquote:Op woensdag 20 april 2011 16:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet ik opstaan!Weet je hoe vermoeiend dat is?
Nee, eerst huisje opknappen/verkopen. Zal ws. augustus/september worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Woon je nu al samen dan?
Wel gaaf zo'n uitdaging! Wanneer zou je daarmee kunnen beginnen dan?
Ja dat was super, erg lekker gehad!
Ga eens met hem op een datequote:Op woensdag 20 april 2011 16:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
O. Usb sticks bedrukken moest dat zijn.
Ik zat gisteren tot laat buiten te kletsen met n bekende die ik ervan verdenken wel iets in me te zien, maar ik weet niet wat ik van hem vind. Is dat wel singles genoeg?
Ik weet dat twijfel meestal nee is, maar soms heb ik wel t idee dat ie meer is dan leuk en som niet. Dat eerste vooral wanneer we niet samen zijn. Misschien is dat ook n reden voor mn mindere humeur.
Jij maakt idd makkelijk contact, een goede eigenschap voor een coachquote:Op woensdag 20 april 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, eerst huisje opknappen/verkopen. Zal ws. augustus/september worden.
Die opleiding begint in september, maar kan al wel wat dingen daarvoor doen. Maar moet eerst zelf een besluit nemen daarover.
Ik help nu al heel erg een collega (die ik vervolgens hier weer afzeik hehe), en dat is opgevallen en ze zijn daar heel blij mee. En mijn baas ziet het mij wel goed doen, dat ik een natural ben.
Mooi mooi, niks in de fik gestoken
Zodra het op is ga ik wel de stad in.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Q! Ik lees allerlei dilemma's mbt Bier. Ga eens gewoon snel halen!!
Ze zijn blij dat je hem hier loopt af te zeiken?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, eerst huisje opknappen/verkopen. Zal ws. augustus/september worden.
Die opleiding begint in september, maar kan al wel wat dingen daarvoor doen. Maar moet eerst zelf een besluit nemen daarover.
Ik help nu al heel erg een collega (die ik vervolgens hier weer afzeik hehe), en dat is opgevallen en ze zijn daar heel blij mee. En mijn baas ziet het mij wel goed doen, dat ik een natural ben.
Mooi mooi, niks in de fik gestoken
Neeheee, je snapt er ook niets van! Je moet eerst zeker weten of het huwelijksmateriaal is voor je gaat daten.quote:
Bier moet eens wat meer voor mij over hebben! Ik doe al zoveel voor bier!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon niks voor bier over, lui varken
Je was toch naar Barcelona, de kerk stond daar in de fik volgens mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zijn blij dat je hem hier loopt af te zeiken?![]()
Wat zou het nadeel zijn als je het niet zou doen dan?
In de winter kunnen jullie elkaar dus officieel elke avond warm houden
In de fik gestoken? waarom zou ik dat gedaan hebben?
Je krijgt er ook veel voor terugquote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier moet eens wat meer voor mij over hebben! Ik doe al zoveel voor bier!
ik ben bang dat hij automatisch denkt dat er meer in zit als ik m vraag en hij vraagt niets.quote:
Ja, jezus, natuurlijk denkt ie dat dan, en daarna heb je seks met hem... moeten we echt alles uitleggen?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik ben bang dat hij automatisch denkt dat er meer in zit als ik m vraag en hij vraagt niets.
En ik ga nu toch even mn ogen dicht doen. Niet omdat ik me wil.verstoppen, maar omdat ik moe ben.
Nee, was naar Almeria geweest. Zon/zee/strandquote:Op woensdag 20 april 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je was toch naar Barcelona, de kerk stond daar in de fik volgens mij.
Nee geen nadeel. Maar het is wel even een besluit, programmeur af, coach worden, op kosten van de baas, dus moet dan hier ook nog wel even blijven.
er is nog tijd.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee mijn vader is overleden aan kanker niet mijn moer.
NIet veel. Bijna 2012.quote:
het gaat bij jou naar binnen, is dat niet al voldoende?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier moet eens wat meer voor mij over hebben! Ik doe al zoveel voor bier!
lekker lekker.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, was naar Almeria geweest. Zon/zee/strandGeen brand gezie n:)
Het is zeker een andere stap. Even goed over nadenken dus!
21 mei as gaat de wereld er al aan volgens een amerikaanse priester.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
NIet veel. Bijna 2012.
Als dat een hoax is dan is inderdaad tijd wat je nodig hebt. Iedereen krijgt tenslotte kanker. Sommige gaan alleen eerder dood.
Dan moet je even rukken, ben je er weer vanafquote:Op woensdag 20 april 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
lekker lekker.
En ga ik zeker doen. Maar ben wel opgewonden.
oquote:Op woensdag 20 april 2011 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
NIet veel. Bijna 2012.
Als dat een hoax is dan is inderdaad tijd wat je nodig hebt. Iedereen krijgt tenslotte kanker. Sommige gaan alleen eerder dood.
Oh.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
21 mei as gaat de wereld er al aan volgens een amerikaanse priester.
Dan zal er wel wat geld te halen zijn voor hem.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
21 mei as gaat de wereld er al aan volgens een amerikaanse priester.
Ik heb nog helemaal geen uitnodiging gehadquote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
Best kut als je op 22 mei jarig bent
Gelukkig geef ik al een feestje op 20 mei
+1quote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen uitnodiging gehad
+2quote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben geen RL vriendquote:Op woensdag 20 april 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
Dat komt omdat FOK! op het reservelijstje staat, voor als ik niet genoeg RL vrienden kan krijgen
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:31 schreef Godtje het volgende:
Dan doe ik nog wel een plaatje wat jullie zelf ook wel kunnen vinden maar ik gewoon even wil posten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:31 schreef Godtje het volgende:
Dan doe ik nog wel een plaatje wat jullie zelf ook wel kunnen vinden maar ik gewoon even wil posten
[ afbeelding ]
Fijn dat je dat even met ons deeltquote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet het gewoon even kwijt: ik heb net zulke godsgruwelijk goede seks gehad
> hvvjnquote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
En nu lig je met een peuk in bed dit te delen via de mobiel terwijl hij naast je ligt uit te puffen. Romantisch.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ik rook niet en hij is alweer wegquote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En nu lig je met een peuk in bed dit te delen via de mobiel terwijl hij naast je ligt uit te puffen. Romantisch.
Met meneer spierbonk?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
en ipv je beste vriendin smse... post je het hier.....quote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
Meid toch, fantastisch voor je.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wacht op de link naar de video.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Meid toch, fantastisch voor je.
Zou je dan nu niet gaan douchen ipv erover posten ?
Wat als je geen beste vriendin hebt? Misschien kunnen grijsmuisje en spirit vrienden worden!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
en ipv je beste vriendin smse... post je het hier.....
Jullie zijn mijn beste vriendenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
en ipv je beste vriendin smse... post je het hier.....
Misschien moet je eerst je tieten even posten.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat als je geen beste vriendin hebt? Misschien kunnen grijsmuisje en spirit vrienden worden!
quote:
Hmmmm, goed idee.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je even rukken, ben je er weer vanaf
slecht!!!
Als lotgenoot moet je vast een hoop van die goede tips hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat als je geen beste vriendin hebt? Misschien kunnen grijsmuisje en spirit vrienden worden!
Not me, ik had een heleboel lucht en een mini-keutel. Luchtte wel opquote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is nu wachten op de eerste die post dat diegene net een godsgruwelijk dikke drol heeft gedraaid.
Dat is niet ontopicquote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is nu wachten op de eerste die post dat diegene net een godsgruwelijk dikke drol heeft gedraaid.
Niet net, maar vanmorgen was het best een flinke jongen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Zeggen dat je net godsgruwelijk lekker hebt geneukt ook niet.quote:
Kom op je kan beter rival. Dit is beneden je kunnen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Als lotgenoot moet je vast een hoop van die goede tips hebben.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
Inderdaad! Singles doen dat niet, die rukken alleen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeggen dat je net godsgruwelijk lekker hebt geneukt ook niet.
Volgens de OP welquote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeggen dat je net godsgruwelijk lekker hebt geneukt ook niet.
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
Zo. Ff lekker gepoept.
Groetjes,
Krea.
Lekker ?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
Zo. Ff lekker gepoept.
Groetjes,
Krea.
Ik neem je titel glansrijk over.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik raak die titel een beetje kwijt. Zal ik hem gaan missen?
Bijzonder slechtquote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef Kreator het volgende:
Hoe slecht moet je seksleven trouwens zijn, als je hier komt melden dat je fan-tás-tisch hebt genueckt.
Vol trots ook nog eensquote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef Kreator het volgende:
Hoe slecht moet je seksleven trouwens zijn, als je hier komt melden dat je fan-tás-tisch hebt genueckt.
zo slecht was ie niet!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kom op je kan beter rival. Dit is beneden je kunnen.
Of is Spirit je nieuwste project?
Ik zie de volgende TT.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, misschien moeten we maar gewoon heel erg blij zijn voor Spirit.Spirit heeft godsgruwelijk lekker geneukt, olee olee
nee.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vindt zelf de grappen: Wat je zegt ben jezelf behoorlijk sterk?
Kom je ook melden dat je geweldig lekker geneukt hebt?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
Ik hoorde iets over een aandachtspost, ik dacht, ik kom even langs.
Ik heb liever dat iedereen optieft en ik hier alleen zit.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik heb dat toch liever dan dat gezeik over hoe kut het allemaal is eigenlijk.. Ik heb niets tegen mensen die eens iets positiefs komen melden eigenlijk.
Neuken is aandacht krijgen he? Labiele vrouwen hebben daar nooit genoeg van.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
Ik had nog net iets meer respect voor RZ dan ik nu heb voor Spirit. Als je als vrouw met een redelijk uiterlijk zoveel moeite moet doen om te neuken, moet er toch wel heel wat mis met je zijn.
De wanhoop om zo nodig te moeten neuken begrijp ik overigens ook niet.
sommigen moeten dat langer missen dan anderenquote:
Waar zie je me voor aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom je ook melden dat je geweldig lekker geneukt hebt?
De trein naar Polen zat vol.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iedereen optieft en ik hier alleen zit.
Ik was gewoon blijquote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
Ik hoorde iets over een aandachtspost, ik dacht, ik kom even langs.
Ik ook van jouquote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
Ik had nog net iets meer respect voor RZ dan ik nu heb voor Spirit. Als je als vrouw met een redelijk uiterlijk zoveel moeite moet doen om te neuken, moet er toch wel heel wat mis met je zijn.
Mooi. Meer voor mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef clevy het volgende:
[..]
sommigen moeten dat langer missen dan anderen
voor een kluts</captain_obvious>quote:
ok.. kom maar halen.. ik mag de komende week geen alcool lijkt tquote:
Was? Dus de euforie was van korte duur?quote:
Die twee met elkaarquote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
Tijd voor de volgende beurt!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Was? Dus de euforie was van korte duur?
Tja, blijkbaar heb ik me vergist en had ik inderdaad beter mijn mond kunnen houden. Zal de fout niet nog eens makenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij is weg. Welke euforie.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat valt ook niet mee hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die twee met elkaar![]()
Zie zouden nog de vraag posten hoe die er in moet.
maar ronde tijden posten hoeft hier echt nietquote:
Dat klinkt wel heel viva-ish hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar heb ik me vergist en had ik inderdaad beter mijn mond kunnen houden. Zal de fout niet nog eens maken
Vrees niet, we zullen de opmerking terug laten komen in de volgende TT. Mits het nieuwe topic aangemaakt wordt door een tof persoon en niet door zo'n zielige lapo-hunter.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar heb ik me vergist en had ik inderdaad beter mijn mond kunnen houden. Zal de fout niet nog eens maken
Ik lees de laatste weken niets anders dan jouw wanhopige pogingen een vent te neuken. Dan verwacht ik ook je post dat het gelukt is, dus daar is niets mis mee.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar dan voor nerds. En die neuken niet.quote:
Ik krijg flashbacks naar de Djeez-ontmaagdingsreeks in 2001.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik lees de laatste weken niets anders dan jouw wanhopige pogingen een vent te neuken. Dan verwacht ik ook je post dat het gelukt is, dus daar is niets mis mee.
Iets met voordeel van de twijfel.quote:
En terecht! Het is toch vies.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dan voor nerds. En die neuken niet.
He joh, hou toch eens op. Ik had er al zoveel gehad kunnen hebben, maar juist daar zit ik niet meer op te wachten. Deze gast en ik gaan al een hele tijd terug. Had hem alleen een half jaar niet meer gezien en tis allemaal lastig dus ik was gewoon blij. Maargoed, never mind. Ik ga lekker een terrasje opzoeken.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik lees de laatste weken niets anders dan jouw wanhopige pogingen een vent te neuken. Dan verwacht ik ook je post dat het gelukt is, dus daar is niets mis mee.
Heb jij ff lekker pechquote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iedereen optieft en ik hier alleen zit.
Ik herinner me weinig van fok, omdat het me niet genoeg boeit.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar de Djeez-ontmaagdingsreeks in 2001.
Ja joh. Jij wel. Faalhaas.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He joh, hou toch eens op. Ik had er al zoveel gehad kunnen hebben, maar juist daar zit ik niet meer op te wachten. Deze gast en ik gaan al een hele tijd terug. Had hem alleen een half jaar niet meer gezien en tis allemaal lastig dus ik was gewoon blij. Maargoed, never mind. Ik ga lekker een terrasje opzoeken.
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He joh, hou toch eens op. Ik had er al zoveel gehad kunnen hebben, maar juist daar zit ik niet meer op te wachten. Deze gast en ik gaan al een hele tijd terug. Had hem alleen een half jaar niet meer gezien en tis allemaal lastig dus ik was gewoon blij. Maargoed, never mind. Ik ga lekker een terrasje opzoeken.
Wel! Dat moet!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.
Dan horen we over 30 minuten hoe de gast van het terras was.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
..mijn leven is een hel. Maar dat mag ik van HW niet posten, want het is negatief.quote:
Toch fijn dat jij de uitzondering op de regel bent he?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weinig mannen die zitten te wachten om nog het verse zaad van de voorganger op te likken.
Zonder pics dan. Of noortje (zo heet dat rode teefje toch?) moet het naspelen op de achterkant.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op zich, het had ook best in de Tina gekund.
Vids or it didn't happen.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
..mijn leven is een hel. Maar dat mag ik van HW niet posten, want het is negatief.
En nu ga ik naar huis. Een fantastisch lekker wijf helemaal kapotneuken en op de billen slaan. En dat dan posten.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan horen we over 30 minuten hoe de gast van het terras was.
Die ene! Die je al een keer eerder hebt gezien maar wat gewoon lastig was.
Misschien deze niet laten likken. Weinig mannen die zitten te wachten om nog het verse zaad van de voorganger op te likken.
Geil. Ruik es aan je vinger?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:01 schreef Chai het volgende:
Ik moet het gewoon even kwijt: ik heb net zo godsgruwelijk lekker gemasturbeerd.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zonder pics dan. Of noortje (zo heet dat rode teefje toch?) moet het naspelen op de achterkant.
Soms kan ik er met mn kop gewoon even niet bij. Het ene moment is het hier gezellig, het volgende moment word je compleet afgezeken. Heb ik nu even geen zin in want ik heb me in weken niet zo lekker gevoeld... Tsja, dat had ik moeten weten in dit topic en zeker van betreffende users, maar soms vergeet ik dat even. Blijft jammer.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.
Okee. Neuken?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Soms kan ik er met mn kop gewoon even niet bij. Het ene moment is het hier gezellig, het volgende moment word je compleet afgezeken. Heb ik nu even geen zin in want ik heb me in weken niet zo lekker gevoeld... Tsja, dat had ik moeten weten in dit topic en zeker van betreffende users, maar soms vergeet ik dat even. Blijft jammer.
Oi, ik heb mijn voorkeuren nooit als leidraad gepost, maar als het zo wordt aangenomen, ook prima ik zal de [Singles] aanpassen naar [HW-Singles]quote:Op woensdag 20 april 2011 17:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
..mijn leven is een hel. Maar dat mag ik van HW niet posten, want het is negatief.
En nu ga ik naar huis. Een fantastisch lekker wijf helemaal kapotneuken en op de billen slaan. En dat dan posten.
En ik vind het nog veel schokkender dat je het zelf compleet normaal blijft vinden. En dan niet eens specifiek alleen deze post.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Soms kan ik er met mn kop gewoon even niet bij. Het ene moment is het hier gezellig, het volgende moment word je compleet afgezeken. Heb ik nu even geen zin in want ik heb me in weken niet zo lekker gevoeld... Tsja, dat had ik moeten weten in dit topic en zeker van betreffende users, maar soms vergeet ik dat even. Blijft jammer.
Als je op een bepaalde manier soms uit de hoek komt, dan kan je ook verwachten dat die bal 3 keer zo hard terug kaatst. Dat is fok.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat de seks helemaal niet zo goed was?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je op een bepaalde manier soms uit de hoek komt, dan kan je ook verwachten dat die bal 3 keer zo hard terug kaatst. Dat is fok.
Ik vind dit dan weer een beetje onnodig, je maakt er zelf nu een grotere fuzz van dan dat het was.
Zal mijn naieve kant wel zijn danquote:Op woensdag 20 april 2011 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je op een bepaalde manier soms uit de hoek komt, dan kan je ook verwachten dat die bal 3 keer zo hard terug kaatst. Dat is fok.
Ik vind dit dan weer een beetje onnodig, je maakt er zelf nu een grotere fuzz van dan dat het was.
Ik zou niet durven, wie weet wat ik dan over me heen krijg.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat de seks helemaal niet zo goed was?
vast in de agenda blokkeren dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik kan er weer een paar maanden mee door
Hoe oud ben je? Toch geen 21?quote:
Misschien die kerel van spirit om het tegendeel te bewijzen. Hij is op tour.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, wie weet wat ik dan over me heen krijg.
Thanks, but no thanks. Het is ingewikkeld.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien die kerel van spirit om het tegendeel te bewijzen. Hij is op tour.
Onnozel is dan misschien een beter woord.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar neemt niet weg dat ik flink naief kan zijn
Nee echt neuken is best makkelijk! Probeer het eens.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Thanks, but no thanks. Het is ingewikkeld.
Geef het beestje een naam..quote:Op woensdag 20 april 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Onnozel is dan misschien een beter woord.
Vergeet ezel niet. Aangezien we deze steen al 100 keer gezien hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Onnozel is dan misschien een beter woord.
Heb je daar een walkthrough bij?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee echt neuken is best makkelijk! Probeer het eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |