Ja, jezus, natuurlijk denkt ie dat dan, en daarna heb je seks met hem... moeten we echt alles uitleggen?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik ben bang dat hij automatisch denkt dat er meer in zit als ik m vraag en hij vraagt niets.
En ik ga nu toch even mn ogen dicht doen. Niet omdat ik me wil.verstoppen, maar omdat ik moe ben.
Nee, was naar Almeria geweest. Zon/zee/strandquote:Op woensdag 20 april 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je was toch naar Barcelona, de kerk stond daar in de fik volgens mij.
Nee geen nadeel. Maar het is wel even een besluit, programmeur af, coach worden, op kosten van de baas, dus moet dan hier ook nog wel even blijven.
er is nog tijd.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee mijn vader is overleden aan kanker niet mijn moer.
NIet veel. Bijna 2012.quote:
het gaat bij jou naar binnen, is dat niet al voldoende?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier moet eens wat meer voor mij over hebben! Ik doe al zoveel voor bier!
lekker lekker.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, was naar Almeria geweest. Zon/zee/strandGeen brand gezie n:)
Het is zeker een andere stap. Even goed over nadenken dus!
21 mei as gaat de wereld er al aan volgens een amerikaanse priester.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
NIet veel. Bijna 2012.
Als dat een hoax is dan is inderdaad tijd wat je nodig hebt. Iedereen krijgt tenslotte kanker. Sommige gaan alleen eerder dood.
Dan moet je even rukken, ben je er weer vanafquote:Op woensdag 20 april 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
lekker lekker.
En ga ik zeker doen. Maar ben wel opgewonden.
oquote:Op woensdag 20 april 2011 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
NIet veel. Bijna 2012.
Als dat een hoax is dan is inderdaad tijd wat je nodig hebt. Iedereen krijgt tenslotte kanker. Sommige gaan alleen eerder dood.
Oh.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
21 mei as gaat de wereld er al aan volgens een amerikaanse priester.
Dan zal er wel wat geld te halen zijn voor hem.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
21 mei as gaat de wereld er al aan volgens een amerikaanse priester.
Ik heb nog helemaal geen uitnodiging gehadquote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
Best kut als je op 22 mei jarig bent
Gelukkig geef ik al een feestje op 20 mei
+1quote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen uitnodiging gehad
+2quote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben geen RL vriendquote:Op woensdag 20 april 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
Dat komt omdat FOK! op het reservelijstje staat, voor als ik niet genoeg RL vrienden kan krijgen
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:31 schreef Godtje het volgende:
Dan doe ik nog wel een plaatje wat jullie zelf ook wel kunnen vinden maar ik gewoon even wil posten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:31 schreef Godtje het volgende:
Dan doe ik nog wel een plaatje wat jullie zelf ook wel kunnen vinden maar ik gewoon even wil posten
[ afbeelding ]
Fijn dat je dat even met ons deeltquote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet het gewoon even kwijt: ik heb net zulke godsgruwelijk goede seks gehad
> hvvjnquote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
En nu lig je met een peuk in bed dit te delen via de mobiel terwijl hij naast je ligt uit te puffen. Romantisch.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ik rook niet en hij is alweer wegquote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En nu lig je met een peuk in bed dit te delen via de mobiel terwijl hij naast je ligt uit te puffen. Romantisch.
Met meneer spierbonk?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
en ipv je beste vriendin smse... post je het hier.....quote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
Meid toch, fantastisch voor je.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wacht op de link naar de video.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Meid toch, fantastisch voor je.
Zou je dan nu niet gaan douchen ipv erover posten ?
Wat als je geen beste vriendin hebt? Misschien kunnen grijsmuisje en spirit vrienden worden!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
en ipv je beste vriendin smse... post je het hier.....
Jullie zijn mijn beste vriendenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
en ipv je beste vriendin smse... post je het hier.....
Misschien moet je eerst je tieten even posten.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat als je geen beste vriendin hebt? Misschien kunnen grijsmuisje en spirit vrienden worden!
quote:
Hmmmm, goed idee.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je even rukken, ben je er weer vanaf
slecht!!!
Als lotgenoot moet je vast een hoop van die goede tips hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat als je geen beste vriendin hebt? Misschien kunnen grijsmuisje en spirit vrienden worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |