Wie je wel en niet wilt en wanneer het het beste uitkomt.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet echt niet wie ik allemaal moet uitnodigen op m'n afscheidsmomentej op het werk. Wanneer wel.. wanneer nietEcht hoe irritant!!!!!
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het
boeit
ons
niet.
Lul mee of ga lekker in HVJJN posten.
Miepen, nöln, zeiken of ieder ander willekeurig synoniem voor klagenquote:
Oeh, daar ben ik ook heel goed in!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks sociaals doen en je verder weg stoppen is inderdaad altijd het beste.
Ga morgen als het netwerk het weer doet wel even de namenlijsten door.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:59 schreef Godtje het volgende:
Wie je wel en niet wilt en wanneer het het beste uitkomt.
Maar jij bent Cue_, jij mag allesquote:Op woensdag 20 april 2011 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
sorry
Ik wou natuurlijk zeggen dat ik zelf ook geen usb stick heb en geen idee heb waar je die verstandig kan kopen in grote aantallen
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, aandacht zoeken voornamelijk, dat doen er meer, maar niet op zo'n in zelfmedelijden verzuipende kuttoon.
Dan vallen een hoop functies al af. Dat is wel lekker makkelijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga morgen als het netwerk het weer doet wel even de namenlijsten door.
Denk dat ik een gigantische lijst krijg. Morgen maar eens met de catering om tafel om te vragen of ik de kantine kan gebruiken dan
Echt wat irritant dit soort geregel. Ben ik totaal niet van.
Bier kan ook onder werktijd toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga nu aan het bier, de werktijd is voorbij.
+1quote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het
boeit
ons
niet.
Lul mee of ga lekker in HVJJN posten.
Dat is of een HVJJN-post of een vrouwenpost waar wij dan op moeten vragen waarom je dan zo vrolijk bent, jou aandacht geven. Nee dank je.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik zal t voortaan melden op het dente van: ik ben vandaag zo vrolijk
De locatie is nog het makkelijkste. Vind de mensen het moeilijkst. Iederen heb je wel eens gesproken en met de 1 wat meer dan de ander. Maar om die dan ineens niet te vragen om even koffie te komen drinken enzo. Ach ik stuur gewoon (bijna) iedereen wat. En dan zie ik het dan welquote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef Godtje het volgende:
Dan vallen een hoop functies al af. Dat is wel lekker makkelijk.
een uurtje nog maar en dan op naar de chipperquote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Goed, genoeg negatief gezeik.
1,5 uur nog en op naar het terras.
Ik voel me zo ongelukkig, het WiFi bereik hier op het balkon is zo slecht!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Goed, genoeg negatief gezeik.
1,5 uur nog en op naar het terras.
Motivatie voor mijn huidige werk erg laag. Maar wel een aanbod gekregen om mij om te scholen naar coach, en dat vind ik wel HEUL tof klinken. Maar ja, moet dit nog even doen, dus daar voel ik me een beetje kut door. Gelukkig gaat het prive supertollquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik voel me zo ongelukkig, het WiFi bereik hier op het balkon is zo slecht!!
En de zon schijnt op mn scherm!!
En ik heb nog maar twee biertjes in de koelkast staan!!!!!
Ik denk dat ik mezelf even voor een trein ga gooien.
Het is natuurlijk nogal smaak en cultuur afhankelijk. Ik doe liever klein met de mensen waar ik echt wat mee heb en dan de stad in en niet op kantoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De locatie is nog het makkelijkste. Vind de mensen het moeilijkst. Iederen heb je wel eens gesproken en met de 1 wat meer dan de ander. Maar om die dan ineens niet te vragen om even koffie te komen drinken enzo. Ach ik stuur gewoon (bijna) iedereen wat. En dan zie ik het dan wel![]()
Tis toch de laatste dag.
Of in HVJJN posten, in beide gevallen is je leven voorbijquote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef Q. het volgende:
Of je gaat naar de supermarkt bier bij halenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik voel me zo ongelukkig, het WiFi bereik hier op het balkon is zo slecht!!
En de zon schijnt op mn scherm!!
En ik heb nog maar twee biertjes in de koelkast staan!!!!!
Sterf en krijg kanker!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef rival het volgende:
en zoals zovaak is weer duidelijk, het gaat er niet om wat je zegt. maar wie het zegt
Woon je nu al samen dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Motivatie voor mijn huidige werk erg laag. Maar wel een aanbod gekregen om mij om te scholen naar coach, en dat vind ik wel HEUL tof klinken. Maar ja, moet dit nog even doen, dus daar voel ik me een beetje kut door. Gelukkig gaat het prive supertoll
Hoe was je weekend weg?
Dan moet ik opstaan!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of je gaat naar de supermarkt bier bij halen
Heb je zeker een punt!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nogal smaak en cultuur afhankelijk. Ik doe liever klein met de mensen waar ik echt wat mee heb en dan de stad in en niet op kantoor.
Andere staan liever in een kantine met het halve personeel.
Je hebt gewoon niks voor bier over, lui varkenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet ik opstaan!Weet je hoe vermoeiend dat is?
Wat ben je ook een zeikventquote:Op woensdag 20 april 2011 16:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet ik opstaan!Weet je hoe vermoeiend dat is?
Nee, eerst huisje opknappen/verkopen. Zal ws. augustus/september worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Woon je nu al samen dan?
Wel gaaf zo'n uitdaging! Wanneer zou je daarmee kunnen beginnen dan?
Ja dat was super, erg lekker gehad!
Ga eens met hem op een datequote:Op woensdag 20 april 2011 16:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
O. Usb sticks bedrukken moest dat zijn.
Ik zat gisteren tot laat buiten te kletsen met n bekende die ik ervan verdenken wel iets in me te zien, maar ik weet niet wat ik van hem vind. Is dat wel singles genoeg?
Ik weet dat twijfel meestal nee is, maar soms heb ik wel t idee dat ie meer is dan leuk en som niet. Dat eerste vooral wanneer we niet samen zijn. Misschien is dat ook n reden voor mn mindere humeur.
Jij maakt idd makkelijk contact, een goede eigenschap voor een coachquote:Op woensdag 20 april 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, eerst huisje opknappen/verkopen. Zal ws. augustus/september worden.
Die opleiding begint in september, maar kan al wel wat dingen daarvoor doen. Maar moet eerst zelf een besluit nemen daarover.
Ik help nu al heel erg een collega (die ik vervolgens hier weer afzeik hehe), en dat is opgevallen en ze zijn daar heel blij mee. En mijn baas ziet het mij wel goed doen, dat ik een natural ben.
Mooi mooi, niks in de fik gestoken
Zodra het op is ga ik wel de stad in.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Q! Ik lees allerlei dilemma's mbt Bier. Ga eens gewoon snel halen!!
Ze zijn blij dat je hem hier loopt af te zeiken?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, eerst huisje opknappen/verkopen. Zal ws. augustus/september worden.
Die opleiding begint in september, maar kan al wel wat dingen daarvoor doen. Maar moet eerst zelf een besluit nemen daarover.
Ik help nu al heel erg een collega (die ik vervolgens hier weer afzeik hehe), en dat is opgevallen en ze zijn daar heel blij mee. En mijn baas ziet het mij wel goed doen, dat ik een natural ben.
Mooi mooi, niks in de fik gestoken
Neeheee, je snapt er ook niets van! Je moet eerst zeker weten of het huwelijksmateriaal is voor je gaat daten.quote:
Bier moet eens wat meer voor mij over hebben! Ik doe al zoveel voor bier!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon niks voor bier over, lui varken
Je was toch naar Barcelona, de kerk stond daar in de fik volgens mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zijn blij dat je hem hier loopt af te zeiken?![]()
Wat zou het nadeel zijn als je het niet zou doen dan?
In de winter kunnen jullie elkaar dus officieel elke avond warm houden
In de fik gestoken? waarom zou ik dat gedaan hebben?
Je krijgt er ook veel voor terugquote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier moet eens wat meer voor mij over hebben! Ik doe al zoveel voor bier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |