Not me, ik had een heleboel lucht en een mini-keutel. Luchtte wel opquote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is nu wachten op de eerste die post dat diegene net een godsgruwelijk dikke drol heeft gedraaid.
Dat is niet ontopicquote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is nu wachten op de eerste die post dat diegene net een godsgruwelijk dikke drol heeft gedraaid.
Niet net, maar vanmorgen was het best een flinke jongen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Zeggen dat je net godsgruwelijk lekker hebt geneukt ook niet.quote:
Kom op je kan beter rival. Dit is beneden je kunnen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Als lotgenoot moet je vast een hoop van die goede tips hebben.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet het gewoon even kwijt: ik heb net zulke godsgruwelijk goede seks gehad
Inderdaad! Singles doen dat niet, die rukken alleen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeggen dat je net godsgruwelijk lekker hebt geneukt ook niet.
Volgens de OP welquote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeggen dat je net godsgruwelijk lekker hebt geneukt ook niet.
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
Zo. Ff lekker gepoept.
Groetjes,
Krea.
Lekker ?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
Zo. Ff lekker gepoept.
Groetjes,
Krea.
Ik neem je titel glansrijk over.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik raak die titel een beetje kwijt. Zal ik hem gaan missen?
Bijzonder slechtquote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef Kreator het volgende:
Hoe slecht moet je seksleven trouwens zijn, als je hier komt melden dat je fan-tás-tisch hebt genueckt.
Vol trots ook nog eensquote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef Kreator het volgende:
Hoe slecht moet je seksleven trouwens zijn, als je hier komt melden dat je fan-tás-tisch hebt genueckt.
zo slecht was ie niet!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kom op je kan beter rival. Dit is beneden je kunnen.
Of is Spirit je nieuwste project?
Ik zie de volgende TT.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, misschien moeten we maar gewoon heel erg blij zijn voor Spirit.Spirit heeft godsgruwelijk lekker geneukt, olee olee
nee.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vindt zelf de grappen: Wat je zegt ben jezelf behoorlijk sterk?
Kom je ook melden dat je geweldig lekker geneukt hebt?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
Ik hoorde iets over een aandachtspost, ik dacht, ik kom even langs.
Ik heb liever dat iedereen optieft en ik hier alleen zit.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik heb dat toch liever dan dat gezeik over hoe kut het allemaal is eigenlijk.. Ik heb niets tegen mensen die eens iets positiefs komen melden eigenlijk.
Neuken is aandacht krijgen he? Labiele vrouwen hebben daar nooit genoeg van.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
Ik had nog net iets meer respect voor RZ dan ik nu heb voor Spirit. Als je als vrouw met een redelijk uiterlijk zoveel moeite moet doen om te neuken, moet er toch wel heel wat mis met je zijn.
De wanhoop om zo nodig te moeten neuken begrijp ik overigens ook niet.
sommigen moeten dat langer missen dan anderenquote:
Waar zie je me voor aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom je ook melden dat je geweldig lekker geneukt hebt?
De trein naar Polen zat vol.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iedereen optieft en ik hier alleen zit.
Ik was gewoon blijquote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
Ik hoorde iets over een aandachtspost, ik dacht, ik kom even langs.
Ik ook van jouquote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
Ik had nog net iets meer respect voor RZ dan ik nu heb voor Spirit. Als je als vrouw met een redelijk uiterlijk zoveel moeite moet doen om te neuken, moet er toch wel heel wat mis met je zijn.
Mooi. Meer voor mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef clevy het volgende:
[..]
sommigen moeten dat langer missen dan anderen
voor een kluts</captain_obvious>quote:
ok.. kom maar halen.. ik mag de komende week geen alcool lijkt tquote:
Was? Dus de euforie was van korte duur?quote:
Die twee met elkaarquote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
Tijd voor de volgende beurt!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Was? Dus de euforie was van korte duur?
Tja, blijkbaar heb ik me vergist en had ik inderdaad beter mijn mond kunnen houden. Zal de fout niet nog eens makenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij is weg. Welke euforie.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat valt ook niet mee hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die twee met elkaar![]()
Zie zouden nog de vraag posten hoe die er in moet.
maar ronde tijden posten hoeft hier echt nietquote:
Dat klinkt wel heel viva-ish hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar heb ik me vergist en had ik inderdaad beter mijn mond kunnen houden. Zal de fout niet nog eens maken
Vrees niet, we zullen de opmerking terug laten komen in de volgende TT. Mits het nieuwe topic aangemaakt wordt door een tof persoon en niet door zo'n zielige lapo-hunter.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar heb ik me vergist en had ik inderdaad beter mijn mond kunnen houden. Zal de fout niet nog eens maken
Ik lees de laatste weken niets anders dan jouw wanhopige pogingen een vent te neuken. Dan verwacht ik ook je post dat het gelukt is, dus daar is niets mis mee.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar dan voor nerds. En die neuken niet.quote:
Ik krijg flashbacks naar de Djeez-ontmaagdingsreeks in 2001.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik lees de laatste weken niets anders dan jouw wanhopige pogingen een vent te neuken. Dan verwacht ik ook je post dat het gelukt is, dus daar is niets mis mee.
Iets met voordeel van de twijfel.quote:
En terecht! Het is toch vies.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dan voor nerds. En die neuken niet.
He joh, hou toch eens op. Ik had er al zoveel gehad kunnen hebben, maar juist daar zit ik niet meer op te wachten. Deze gast en ik gaan al een hele tijd terug. Had hem alleen een half jaar niet meer gezien en tis allemaal lastig dus ik was gewoon blij. Maargoed, never mind. Ik ga lekker een terrasje opzoeken.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik lees de laatste weken niets anders dan jouw wanhopige pogingen een vent te neuken. Dan verwacht ik ook je post dat het gelukt is, dus daar is niets mis mee.
Heb jij ff lekker pechquote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iedereen optieft en ik hier alleen zit.
Ik herinner me weinig van fok, omdat het me niet genoeg boeit.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar de Djeez-ontmaagdingsreeks in 2001.
Ja joh. Jij wel. Faalhaas.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He joh, hou toch eens op. Ik had er al zoveel gehad kunnen hebben, maar juist daar zit ik niet meer op te wachten. Deze gast en ik gaan al een hele tijd terug. Had hem alleen een half jaar niet meer gezien en tis allemaal lastig dus ik was gewoon blij. Maargoed, never mind. Ik ga lekker een terrasje opzoeken.
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He joh, hou toch eens op. Ik had er al zoveel gehad kunnen hebben, maar juist daar zit ik niet meer op te wachten. Deze gast en ik gaan al een hele tijd terug. Had hem alleen een half jaar niet meer gezien en tis allemaal lastig dus ik was gewoon blij. Maargoed, never mind. Ik ga lekker een terrasje opzoeken.
Wel! Dat moet!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.
Dan horen we over 30 minuten hoe de gast van het terras was.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
..mijn leven is een hel. Maar dat mag ik van HW niet posten, want het is negatief.quote:
Toch fijn dat jij de uitzondering op de regel bent he?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weinig mannen die zitten te wachten om nog het verse zaad van de voorganger op te likken.
Zonder pics dan. Of noortje (zo heet dat rode teefje toch?) moet het naspelen op de achterkant.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op zich, het had ook best in de Tina gekund.
Vids or it didn't happen.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
..mijn leven is een hel. Maar dat mag ik van HW niet posten, want het is negatief.
En nu ga ik naar huis. Een fantastisch lekker wijf helemaal kapotneuken en op de billen slaan. En dat dan posten.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan horen we over 30 minuten hoe de gast van het terras was.
Die ene! Die je al een keer eerder hebt gezien maar wat gewoon lastig was.
Misschien deze niet laten likken. Weinig mannen die zitten te wachten om nog het verse zaad van de voorganger op te likken.
Geil. Ruik es aan je vinger?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:01 schreef Chai het volgende:
Ik moet het gewoon even kwijt: ik heb net zo godsgruwelijk lekker gemasturbeerd.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zonder pics dan. Of noortje (zo heet dat rode teefje toch?) moet het naspelen op de achterkant.
Soms kan ik er met mn kop gewoon even niet bij. Het ene moment is het hier gezellig, het volgende moment word je compleet afgezeken. Heb ik nu even geen zin in want ik heb me in weken niet zo lekker gevoeld... Tsja, dat had ik moeten weten in dit topic en zeker van betreffende users, maar soms vergeet ik dat even. Blijft jammer.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.
Okee. Neuken?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Soms kan ik er met mn kop gewoon even niet bij. Het ene moment is het hier gezellig, het volgende moment word je compleet afgezeken. Heb ik nu even geen zin in want ik heb me in weken niet zo lekker gevoeld... Tsja, dat had ik moeten weten in dit topic en zeker van betreffende users, maar soms vergeet ik dat even. Blijft jammer.
Oi, ik heb mijn voorkeuren nooit als leidraad gepost, maar als het zo wordt aangenomen, ook prima ik zal de [Singles] aanpassen naar [HW-Singles]quote:Op woensdag 20 april 2011 17:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
..mijn leven is een hel. Maar dat mag ik van HW niet posten, want het is negatief.
En nu ga ik naar huis. Een fantastisch lekker wijf helemaal kapotneuken en op de billen slaan. En dat dan posten.
En ik vind het nog veel schokkender dat je het zelf compleet normaal blijft vinden. En dan niet eens specifiek alleen deze post.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Soms kan ik er met mn kop gewoon even niet bij. Het ene moment is het hier gezellig, het volgende moment word je compleet afgezeken. Heb ik nu even geen zin in want ik heb me in weken niet zo lekker gevoeld... Tsja, dat had ik moeten weten in dit topic en zeker van betreffende users, maar soms vergeet ik dat even. Blijft jammer.
Als je op een bepaalde manier soms uit de hoek komt, dan kan je ook verwachten dat die bal 3 keer zo hard terug kaatst. Dat is fok.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat de seks helemaal niet zo goed was?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je op een bepaalde manier soms uit de hoek komt, dan kan je ook verwachten dat die bal 3 keer zo hard terug kaatst. Dat is fok.
Ik vind dit dan weer een beetje onnodig, je maakt er zelf nu een grotere fuzz van dan dat het was.
Zal mijn naieve kant wel zijn danquote:Op woensdag 20 april 2011 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je op een bepaalde manier soms uit de hoek komt, dan kan je ook verwachten dat die bal 3 keer zo hard terug kaatst. Dat is fok.
Ik vind dit dan weer een beetje onnodig, je maakt er zelf nu een grotere fuzz van dan dat het was.
Ik zou niet durven, wie weet wat ik dan over me heen krijg.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat de seks helemaal niet zo goed was?
vast in de agenda blokkeren dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik kan er weer een paar maanden mee door
Hoe oud ben je? Toch geen 21?quote:
Misschien die kerel van spirit om het tegendeel te bewijzen. Hij is op tour.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, wie weet wat ik dan over me heen krijg.
Thanks, but no thanks. Het is ingewikkeld.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien die kerel van spirit om het tegendeel te bewijzen. Hij is op tour.
Onnozel is dan misschien een beter woord.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar neemt niet weg dat ik flink naief kan zijn
Nee echt neuken is best makkelijk! Probeer het eens.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Thanks, but no thanks. Het is ingewikkeld.
Geef het beestje een naam..quote:Op woensdag 20 april 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Onnozel is dan misschien een beter woord.
Vergeet ezel niet. Aangezien we deze steen al 100 keer gezien hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Onnozel is dan misschien een beter woord.
Heb je daar een walkthrough bij?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee echt neuken is best makkelijk! Probeer het eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |