Vids or it didn't happen.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
..mijn leven is een hel. Maar dat mag ik van HW niet posten, want het is negatief.
En nu ga ik naar huis. Een fantastisch lekker wijf helemaal kapotneuken en op de billen slaan. En dat dan posten.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan horen we over 30 minuten hoe de gast van het terras was.
Die ene! Die je al een keer eerder hebt gezien maar wat gewoon lastig was.
Misschien deze niet laten likken. Weinig mannen die zitten te wachten om nog het verse zaad van de voorganger op te likken.
Geil. Ruik es aan je vinger?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:01 schreef Chai het volgende:
Ik moet het gewoon even kwijt: ik heb net zo godsgruwelijk lekker gemasturbeerd.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zonder pics dan. Of noortje (zo heet dat rode teefje toch?) moet het naspelen op de achterkant.
Soms kan ik er met mn kop gewoon even niet bij. Het ene moment is het hier gezellig, het volgende moment word je compleet afgezeken. Heb ik nu even geen zin in want ik heb me in weken niet zo lekker gevoeld... Tsja, dat had ik moeten weten in dit topic en zeker van betreffende users, maar soms vergeet ik dat even. Blijft jammer.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.
Okee. Neuken?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Soms kan ik er met mn kop gewoon even niet bij. Het ene moment is het hier gezellig, het volgende moment word je compleet afgezeken. Heb ik nu even geen zin in want ik heb me in weken niet zo lekker gevoeld... Tsja, dat had ik moeten weten in dit topic en zeker van betreffende users, maar soms vergeet ik dat even. Blijft jammer.
Oi, ik heb mijn voorkeuren nooit als leidraad gepost, maar als het zo wordt aangenomen, ook prima ik zal de [Singles] aanpassen naar [HW-Singles]quote:Op woensdag 20 april 2011 17:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
..mijn leven is een hel. Maar dat mag ik van HW niet posten, want het is negatief.
En nu ga ik naar huis. Een fantastisch lekker wijf helemaal kapotneuken en op de billen slaan. En dat dan posten.
En ik vind het nog veel schokkender dat je het zelf compleet normaal blijft vinden. En dan niet eens specifiek alleen deze post.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Soms kan ik er met mn kop gewoon even niet bij. Het ene moment is het hier gezellig, het volgende moment word je compleet afgezeken. Heb ik nu even geen zin in want ik heb me in weken niet zo lekker gevoeld... Tsja, dat had ik moeten weten in dit topic en zeker van betreffende users, maar soms vergeet ik dat even. Blijft jammer.
Als je op een bepaalde manier soms uit de hoek komt, dan kan je ook verwachten dat die bal 3 keer zo hard terug kaatst. Dat is fok.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat de seks helemaal niet zo goed was?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je op een bepaalde manier soms uit de hoek komt, dan kan je ook verwachten dat die bal 3 keer zo hard terug kaatst. Dat is fok.
Ik vind dit dan weer een beetje onnodig, je maakt er zelf nu een grotere fuzz van dan dat het was.
Zal mijn naieve kant wel zijn danquote:Op woensdag 20 april 2011 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je op een bepaalde manier soms uit de hoek komt, dan kan je ook verwachten dat die bal 3 keer zo hard terug kaatst. Dat is fok.
Ik vind dit dan weer een beetje onnodig, je maakt er zelf nu een grotere fuzz van dan dat het was.
Ik zou niet durven, wie weet wat ik dan over me heen krijg.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat de seks helemaal niet zo goed was?
vast in de agenda blokkeren dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik kan er weer een paar maanden mee door
Hoe oud ben je? Toch geen 21?quote:
Misschien die kerel van spirit om het tegendeel te bewijzen. Hij is op tour.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, wie weet wat ik dan over me heen krijg.
Thanks, but no thanks. Het is ingewikkeld.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien die kerel van spirit om het tegendeel te bewijzen. Hij is op tour.
Onnozel is dan misschien een beter woord.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar neemt niet weg dat ik flink naief kan zijn
Nee echt neuken is best makkelijk! Probeer het eens.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Thanks, but no thanks. Het is ingewikkeld.
Geef het beestje een naam..quote:Op woensdag 20 april 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Onnozel is dan misschien een beter woord.
Vergeet ezel niet. Aangezien we deze steen al 100 keer gezien hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Onnozel is dan misschien een beter woord.
Heb je daar een walkthrough bij?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee echt neuken is best makkelijk! Probeer het eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |