Hij is weg. Welke euforie.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Was? Dus de euforie was van korte duur?
Dat valt ook niet mee hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die twee met elkaar![]()
Zie zouden nog de vraag posten hoe die er in moet.
maar ronde tijden posten hoeft hier echt nietquote:
Dat klinkt wel heel viva-ish hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar heb ik me vergist en had ik inderdaad beter mijn mond kunnen houden. Zal de fout niet nog eens maken
Vrees niet, we zullen de opmerking terug laten komen in de volgende TT. Mits het nieuwe topic aangemaakt wordt door een tof persoon en niet door zo'n zielige lapo-hunter.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar heb ik me vergist en had ik inderdaad beter mijn mond kunnen houden. Zal de fout niet nog eens maken
Ik lees de laatste weken niets anders dan jouw wanhopige pogingen een vent te neuken. Dan verwacht ik ook je post dat het gelukt is, dus daar is niets mis mee.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar dan voor nerds. En die neuken niet.quote:
Ik krijg flashbacks naar de Djeez-ontmaagdingsreeks in 2001.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik lees de laatste weken niets anders dan jouw wanhopige pogingen een vent te neuken. Dan verwacht ik ook je post dat het gelukt is, dus daar is niets mis mee.
Iets met voordeel van de twijfel.quote:
En terecht! Het is toch vies.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dan voor nerds. En die neuken niet.
He joh, hou toch eens op. Ik had er al zoveel gehad kunnen hebben, maar juist daar zit ik niet meer op te wachten. Deze gast en ik gaan al een hele tijd terug. Had hem alleen een half jaar niet meer gezien en tis allemaal lastig dus ik was gewoon blij. Maargoed, never mind. Ik ga lekker een terrasje opzoeken.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik lees de laatste weken niets anders dan jouw wanhopige pogingen een vent te neuken. Dan verwacht ik ook je post dat het gelukt is, dus daar is niets mis mee.
Heb jij ff lekker pechquote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iedereen optieft en ik hier alleen zit.
Ik herinner me weinig van fok, omdat het me niet genoeg boeit.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar de Djeez-ontmaagdingsreeks in 2001.
Ja joh. Jij wel. Faalhaas.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He joh, hou toch eens op. Ik had er al zoveel gehad kunnen hebben, maar juist daar zit ik niet meer op te wachten. Deze gast en ik gaan al een hele tijd terug. Had hem alleen een half jaar niet meer gezien en tis allemaal lastig dus ik was gewoon blij. Maargoed, never mind. Ik ga lekker een terrasje opzoeken.
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He joh, hou toch eens op. Ik had er al zoveel gehad kunnen hebben, maar juist daar zit ik niet meer op te wachten. Deze gast en ik gaan al een hele tijd terug. Had hem alleen een half jaar niet meer gezien en tis allemaal lastig dus ik was gewoon blij. Maargoed, never mind. Ik ga lekker een terrasje opzoeken.
Wel! Dat moet!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.
Dan horen we over 30 minuten hoe de gast van het terras was.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
..mijn leven is een hel. Maar dat mag ik van HW niet posten, want het is negatief.quote:
Toch fijn dat jij de uitzondering op de regel bent he?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weinig mannen die zitten te wachten om nog het verse zaad van de voorganger op te likken.
Zonder pics dan. Of noortje (zo heet dat rode teefje toch?) moet het naspelen op de achterkant.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op zich, het had ook best in de Tina gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |