quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn allemaal geschikt voor het huishouden
Wil wel iets lekkers om naar te kijken als mijn was gestreken wordt.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn allemaal geschikt voor het huishouden
Moet een huisdier nut hebben?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wat is het nut dan? Dat is niet erg nuttig.
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in het huishouden
Kan biggel dan likken als lassie?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet een huisdier nut hebben?
In dat geval, MissB beleeft er plezier aan, daar heb je een nut
Ja maar ik heb HW toch niet?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef Godtje het volgende:
Leuk leuk!
Hw is al leuk. Waarom dan nog een leuk varken.
Waar is Rip trouwens? En klots?
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan biggel dan likken als lassie?
Ik zeg nergens dat het nut moet hebben. Ik vroeg alleen om verduidelijking aangezien je niet compleet was in je betoog.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet een huisdier nut hebben?
In dat geval, MissB beleeft er plezier aan, daar heb je een nut
Dat moet je MissB vragenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
Speenvarkens zuigen toch...quote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hield geen betoog. Ik gaf een mening.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het nut moet hebben. Ik vroeg alleen om verduidelijking aangezien je niet compleet was in je betoog.
Nee je mag 'm niet lenen, engerdquote:
Dat zei je eerst niet. Nu is het duidelijker.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verder had HW het over nut, het nut dat het dier heeft, is dat het MissB gezelschap geeft.
Lenen? Dat beest verdwijnt direct op de BBQquote:Op woensdag 20 april 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee je mag 'm niet lenen, engerd
Sporten! zodat je in de zomer er uber sexy eruit komt te zienquote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
Wat zal ik kiezen, sporten, of balkon(nen)?
Gekke BBQ die dingen kan laten verdwijnen. Dan moet je wel heel lang bakken.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lenen? Dat beest verdwijnt direct op de BBQ
Neuken op het balkon.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ja dat zeg je nu... hij verdwijnt vast in de kelderquote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lenen? Dat beest verdwijnt direct op de BBQ
Ik zou voor 't balkon gaan en dan later op de avond gaan sporten.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
Heb geen kelderquote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu... hij verdwijnt vast in de kelder
sporten op je balkonquote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
Berber burenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb geen kelder
Enige voordeel voor de big is dat het een big is, en mijn buurman hem dan vanwege zijn geloof niet halal wil slachten
Dream onquote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef Wicked-Game het volgende:
Sporten! zodat je in de zomer er uber sexy eruit komt te zien
Sporten is voor mij in de sportschool en dat is hier om de hoek, niet thuis. Hardlopen zou wel kunnen..quote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
Ik zou voor 't balkon gaan en dan later op de avond gaan sporten.
Vriendje ligt te slapenquote:
Klein balkonquote:
Ja, daarom later op de avond sporten. Dan kan je nu nog van de zon genieten.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dream on![]()
[..]
Sporten is voor mij in de sportschool en dat is hier om de hoek, niet thuis. Hardlopen zou wel kunnen..
[..]
Vriendje ligt te slapen![]()
[..]
Klein balkon
Goed om lekker door te zwetenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef Wicked-Game het volgende:
Hoop dat mijn sportschool de airco gefixed heeft, anders is het sporten in een sauna.
Altijd een excuus klaarquote:Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef Kluts het volgende:
Ik heb besloten te gaan hardlopen. Nu nog de zoektocht naar hardloopschoenen.
In mijn wijk 5,9% niet westerse allo's, 7% westerse allo's, rest NL-ers. Maar leuker zijn deze cijfers:quote:Op woensdag 20 april 2011 14:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb eigenlijk in de wijk 0,0 buitenlanders, maar moet wel een smeuïg verhaal ophangen
Dat is waar ook! Nu moet ik er helemaal afgetraind uit gaan zien natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Altijd een excuus klaar![]()
We gaan stappen/drankje doen in Mei volgens afspraak! Remember?!
Dat in elk geval. Wel krap maandje maar we prikken even iets.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is waar ook! Nu moet ik er helemaal afgetraind uit gaan zien natuurlijk.
Tof!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat in elk geval. Wel krap maandje maar we prikken even iets.
Als Rip ook nog een keer komt.
Al je hoeren op transport....quote:Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef PeuRac het volgende:
kanker hoeren treinvertrok een minuut te vroeg
Als ik hier iedereen een oprecht compliment moet geven vandaag heb ik er een dagtaak aan, rokjesdag op het callcentre...quote:Op woensdag 20 april 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
De baas zei net dat ik er zo leuk uitzie
Leuk om te horen.
Volgens jouw horloge, of volgens de stationsklok?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef PeuRac het volgende:
Syntus zekerquote:Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef PeuRac het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |