SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
'k ga denk ik een nieuwe clan beginnenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:58 schreef BzP het volgende:
ps: ik heb vietnamees ook toegevoegd
dat we soon met het fok ps3team beaches gaan ownen
Misschien komt 2Nutz dan ook een x meedoen![]()
![]()
Meh als wij (mn daily party crew) allemaal 187 voor onze naam hadden, verliet iedereen de room altijdquote:Op woensdag 20 april 2011 13:00 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
'k ga denk ik een nieuwe clan beginnen
Als dat niet de reden was dan was het wel een spawntrap als deze
double, triple, double, triple all gun....
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Aha, over spawnreapen gesproken.... ;pquote:Op woensdag 20 april 2011 13:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Meh als wij (mn daily party crew) allemaal 187 voor onze naam hadden, verliet iedereen de room altijd
double, triple, double, triple all gun....![]()
Niemand gaat meer CoD spelen wanneer Gears of War 3 uitkomt.Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Aneurysma het volgende:
Houd je muil tegen Olijfboom, waardeloos varken.![]()
Hey, die slimme hoefden alleen maar even om te lopen...
Maar nee hoor, ze vonden de AK RDS zo lekker smaken, dat ze een AK extended mag ook nog wel opkonden
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:05 schreef Parvus het volgende:
OMFG EEN BOBBANZ TOPIC!!
HIER...MOET...IK...GEPOST...HEBBEN!!!!!!!!![]()
![]()
OMFG EEN BOBBANZ TOPIC!!
HIER...MOET...IK...GEPOST...HEBBEN!!!!!!!!Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
OMFG EEN BOBBANZ TOPIC!!
HIER...MOET...IK...GEPOST...HEBBEN!!!!!!!!Half bezopen is weggegooid geld.![]()
OMFG EEN BOBBANZ TOPIC!!
HIER...MOET...IK...GEPOST...HEBBEN!!!!!!!!Please sir. When moon? When Mustang?![]()
heheheheeh wp!quote:
Jullie x-box kneuzen zijn gewoon jaloers dat jullie niet zo cool zijn als Bobbanz..
Laat staan de skill level hebben..![]()
originele TVP's trouwens !
Ik ook van jou lieverdquote:Op woensdag 20 april 2011 13:16 schreef BzP het volgende:
[..]
heheheheeh wp!
Jullie x-box kneuzen zijn gewoon jaloers dat jullie niet zo cool zijn als Bobbanz..
Laat staan de skill level hebben..![]()
originele TVP's trouwens !![]()
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
TT fail met het #58?
Waarom staat deze trouwens automatisch in MyAT? Is dat iets nieuws?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ouiquote:Op woensdag 20 april 2011 13:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
TT fail met het #58?
Waarom staat deze trouwens automatisch in MyAT? Is dat iets nieuws?
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
De aardappelen zijn gaar, kom je zo?quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
De rapen zijn ook gaar, geloof ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Goede toevoeging.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Klikt serieusquote:Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
De rapen zijn ook gaar, geloof ik.Si?quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik doe wel even mee denk ikquote:Op woensdag 20 april 2011 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zometeen BO er maar weer eens ingooien![]()
![]()
Heeft te maken met die reeksen, als je in eentje hebt gepost dan komt het volgende deel automatisch in je MyAT.quote:Half bezopen is weggegooid geld.![]()
OMFG EEN BOBBANZ TOPIC!!
Wil graag keertje meedoen ja. Ik heb nu al wat mensen in mijn PSN list maar nooit samen
gespeeld.
Nu ben ik persoonlijk ook niet vaak online en blijkbaar op tijden dat niemand online is.
Ik ben wel te slecht voor Domination ofzoik verneuk ws de teamplay
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik ben héél wat, en mij heb je nietquote:Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb nu al wat mensen in mijn PSN list maar nooit samen
gespeeld.?
![]()
Nee, in principe communiceer ik niet met kinderen onder de 15, alleen meisjesquote:Op woensdag 20 april 2011 15:41 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Ik ben héél wat, en mij heb je niet?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nu communiceer je ook?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, in principe communiceer ik niet met kinderen onder de 15, alleen meisjes![]()
![]()
Gewoon meedoen, voor de fun man...quote:Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Wil graag keertje meedoen ja. Ik heb nu al wat mensen in mijn PSN list maar nooit samen
gespeeld.
Nu ben ik persoonlijk ook niet vaak online en blijkbaar op tijden dat niemand online is.
Ik ben wel te slecht voor Domination ofzoik verneuk ws de teamplay
![]()
die spawns heb je zo door, en dan weet je waar je op moet focussen.
TDM barst van de (ghost) campers...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
gister trouwens een prestige 6 gast gezien met een k/d van 10.23...
ff een pot meegekeken (Villa 55-1), jezus wat een combinatie van flakjacket camping met de grootste voordeel lag ooit...
Die gast is in de hele pot 2 x geraakt ofzo...
Hij kon iedereen zo neerschieten zonder dat hun terugschoten, of net 1 a 2 kogels af kunnen vuren..
Is toch geen challenge meer zoiets ....
Er is niks pro aan om met flakjacket in een hoekje te gaan campen met motion senser / claymore in de buurt?quote:![]()
![]()
quote:
Zo rollen de eckte bazen.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Iemand zin om even BO op de PS3 te doen?
Heb de hele week verkorte les uren dus kom er maar in.
PSN: R_verse![]()
Denk je nou echt dat iemand die vid gaat bekijken?quote:
Je bent dus onder de 15?quote:
blocked
Nee maar, verder geen behoefte aan schreeuwerige pubers
Voeg Balzakpuist maar toe...quote:Op woensdag 20 april 2011 16:22 schreef MagischMannetje het volgende:
PSN: R_verse
No TDM policy, alleen gedoogd bij groundwarVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Alles is goed. Net even Team Tactical gespeeld met een party. Capture the Flag is dus leuker dan ik dacht, en met een beetje team work... Dus als we een keer met een Fok! party spelen is team tactical denk ik een aanrader.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef BzP het volgende:
[..]
Voeg Balzakpuist maar toe...
No TDM policy, alleen gedoogd bij groundwar![]()
Ofcourse, had iedereen verwijderd want werd te druk in me list.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:22 schreef MagischMannetje het volgende:
PSN: R_verse
Psn: Bobbanz![]()
15 Check.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent dus onder de 15?
blocked
Nee maar, verder geen behoefte aan schreeuwerige pubers
Schreeuwerig?![]()
![]()
Maar om terug te komen over die 10KD gast...
Flakjacket camping daar kun je nog wel wat tegen doen, stuns etc.
maar die ontiegelijke voordeellag wat die gast had was absurd..
Dan is CT tegen recruitbots even fun...
connection > skills
Het ging niet om de vid, klaphark.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:22 schreef BzP het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand die vid gaat bekijken?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Zolang je geen irritante kinderpiepstem hebt vind ik het goed!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ga fietsenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Het ging niet om de vid, klaphark.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wat een koning ben je toch!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
khad eerlijk gezegd een iets hogere k/d verwacht van bobbanz
Hahaquote:Op donderdag 21 april 2011 11:39 schreef BzP het volgende:
khad eerlijk gezegd een iets hogere k/d verwacht van bobbanz
Is hard omlaag gegaan i.v.m only QuickScopes voor mijn minimontage, nu werk ik hem weer omhoog![]()
![]()
Had laatst naar jouw MW2 statistieken gekeken, maar daar heb je lekker lopen hacken of niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Haha
Is hard omlaag gegaan i.v.m only QuickScopes voor mijn minimontage, nu werk ik hem weer omhoogOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Omgf, daar heb ik vorige keer op geantwoordquote:Op donderdag 21 april 2011 13:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Had laatst naar jouw MW2 statistieken gekeken, maar daar heb je lekker lopen hacken of niet?
Had voor de nieuwe update het spel van een vriend geleend, om de haverklap hack lobbies. Kill iemand + 50.000 headshots etc etc.![]()
ga ik je bij helpenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Haha
Is hard omlaag gegaan i.v.m only QuickScopes voor mijn minimontage, nu werk ik hem weer omhoog
Oh My God Fuckingquote:Op donderdag 21 april 2011 13:57 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Omgf, daar heb ik vorige keer op geantwoord
Had voor de nieuwe update het spel van een vriend geleend, om de haverklap hack lobbies. Kill iemand + 50.000 headshots etc etc.
Sorry meneer Bobbanz dat ik twijfelde aan uw skills.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Troll?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Oh My God Fucking
Sorry meneer Bobbanz dat ik twijfelde aan uw skills.![]()
![]()
Nee?quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Als t maar geen TDM is vind ik het goed ^^quote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Mooizo. Teamwork
Als het goed is, is me k/d nu 1.13?
Kwou eerst ook een nieuw account maken om een k/d van 2.5 a 3 te kunnen houden nu mn skills optimaal zijn...
Maar toen dacht ik fuck it, dan ga ik me alleen maar ergeren als ik onder de 2 scoor..
Wat ik nu al haast doe
PSN offline hier, nog meer mensen?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
ZZit op "werk"quote:Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
PSN offline hier, nog meer mensen?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Oei.. Dat is vrij laag. Weet je zeker dat je het spel wel goed speelt? Anders raad ik je aan om te stoppen, want dit kan niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Mooizo. Teamwork
Als het goed is, is me k/d nu 1.13?![]()
free gamingquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oei.. Dat is vrij laag. Weet je zeker dat je het spel wel goed speelt? Anders raad ik je aan om te stoppen, want dit kan niet.![]()
get some sunlight, pal aleVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Melk.. de witte motorquote:Op donderdag 21 april 2011 15:43 schreef KoningStoma het volgende:
Nogmaals, ik volg geen adviezen op van mensen met de zaijte gjeee.
BBrrrrrrrrrRRRRrrrrrrVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wat is de rede dat je steeds refereert naar de kleur wit als je mij probeert te provoceren? Ben jij een neger ofzo?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Melk.. de witte motor
BBrrrrrrrrrRRRRrrrrrr
Wie weet ben ik wel een neger.Daar zit overduidelijk een kern van waarheid in, aangezien je je als een mongool aan het gedragen bent op dit forum.quote:![]()
wiggerquote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat is de rede dat je steeds refereert naar de kleur wit als je mij probeert te provoceren? Ben jij een neger ofzo?
Wie weet ben ik wel een neger.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Umad bro?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Daar zit overduidelijk een kern van waarheid in, aangezien je je als een mongool aan het gedragen bent op dit forum.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik dacht al dat ik een te moeilijk vocabulaire gebruikte.
Ondertussen is BzP op google aan het zoeken wat vocabulaire betekent![]()
als je dat al wist, waarom was je dan niet voorbereid?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:02 schreef KoningStoma het volgende:
Ik dacht al dat ik een te moeilijk vocabulaire gebruikte.
Acknowledge, adapt, overcome....Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
waarom wilt iedereen toch gamen als het 25 graden buiten is?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mensen die niet buiten kunnen gamenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef BzP het volgende:
waarom wilt iedereen toch gamen als het 25 graden buiten is?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Jij hebt ook geen added value meer hequote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Mensen die niet buiten kunnen gamenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nooit gehad, ook nooit geprobeerd te hebben. Is namelijk vrij kansloos om dat na te streven.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
tomaat op een tosti is idd verschrikkelijk...quote:Op donderdag 21 april 2011 16:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nooit gehad, ook nooit geprobeerd te hebben. Is namelijk vrij kansloos om dat na te streven.
slap week geval krijg je dan
Hahaha krijgen we die weer..quote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef BzP het volgende:
[..]
tomaat op een tosti is idd verschrikkelijk...
slap week geval krijg je dan
Knap overigens hoe jij ieder 'gesprek' in dit topicreeks zo weet te verneuken. Doe gewoon ff chill man
Like a bawz
Gister een puik potje domination op Firing Range. 78-7 2 caps 9 defends 201 - 65 werd het. En mensen die zeggen de Famas beste wapen? Galil > Famas hard. En wat is Ghost een schijtperk, ik heb er zo'n bloedhekel aan en gebruik het nooit meer.
(ja in dat filmpje wel maar toen was ik 2 prestiges lager).
Lekker rushen met Flak Jacket, SoH en Marathon jwzRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
What can I say? Its what I do....quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hahaha krijgen we die weer..
Knap overigens hoe jij ieder 'gesprek' in dit topicreeks zo weet te verneuken. Doe gewoon ff chill man
On a seriousnote, jij begon met bijdehand zijn nu!cool story broquote:Op donderdag 21 april 2011 16:40 schreef vandermar het volgende:
Like a bawz
Gister een puik potje domination op Firing Range. 78-7 2 caps 9 defends 201 - 65 werd het. En mensen die zeggen de Famas beste wapen? Galil > Famas hard. En wat is Ghost een schijtperk, ik heb er zo'n bloedhekel aan en gebruik het nooit meer.
(ja in dat filmpje wel maar toen was ik 2 prestiges lager).
Lekker rushen met Flak Jacket, SoH en Marathon jwzVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ach, ik begon met een grap en toen kwam je met added value en zo! Maar vind het mooi geweest zo hoor!
Jij mag het laatste woord hebben
Net met de L96 een collaterel en daarna een tripple collaterel op Array achter die jeep. Filmpje komt er nog aan Bro's![]()
Double & triple collateral?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net met de L96 een collaterel en daarna een tripple collaterel op Array achter die jeep. Filmpje komt er nog aan Bro's
noice dude
@ tosti, whatever.... even goede vrienden
Je mag van mij ook het laatste woord hebben hoor!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Een nieuw account maken om zo hoger kdr te krijgen, hoe hard kan je valsspelen.
Xbox Live, Cross-game chat + geen stats resetters_O_"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
veel harder dan datquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef gniffie het volgende:
Een nieuw account maken om zo hoger kdr te krijgen, hoe hard kan je valsspelen.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
OMFG EEN BOBBANZ TOPIC!!
Duurt nog wel tot morgen denk ik hoor..
Balen......quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Duurt nog wel tot morgen denk ik hoor..![]()
![]()
Zeg jongens, zullen we met veel plezier op onze xbox spelen. Dan kunnen we met elkaar tegen andere mensen spelen, over het internet. Is het niet fantastisch?![]()
"Maar we kunnen wel blu-ray's afspelen"
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Nee, ik BBQ liever met vrienden en lekkere wijven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:11 schreef KoningStoma het volgende:
Zeg jongens, zullen we met veel plezier op onze xbox spelen. Dan kunnen we met elkaar tegen andere mensen spelen, over het internet. Is het niet fantastisch?
En veel bier en wiet...
veel plezier online
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:11 schreef KoningStoma het volgende:
Zeg jongens, zullen we met veel plezier op onze xbox spelen. Dan kunnen we met elkaar tegen andere mensen spelen, over het internet. Is het niet fantastisch?![]()
![]()
Vertel meer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee, ik BBQ liever met vrienden en lekkere wijven.
En veel bier en wiet...
veel plezier online![]()
Mooiboy, nike petje, oorbelletje + jogging broek laag.quote:
Paar wijven / zussen erbij dit dat zus zo. Stoer!![]()
hey.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:21 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Mooiboy, nike petje, oorbelletje + jogging broek laag.
Paar wijven / zussen erbij dit dat zus zo. Stoer!
Dat lijkt op mij!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Psn Offline Update 23/4/2011
''Een extern indringen van ons systeem heeft het PlayStation Network beïnvloed. Om een uitgebreid onderzoek mogelijk te maken en te kunnen verzekeren dat PSN in de toekomst weer vlot en veilig functioneert, hebben we PSN afgesloten op woensdag 20 april. Het verschaffen kwalitatieve entertainment services voor onze klanten en partners is onze grootste prioriteit. We doen er alles aan deze situatie zo snel mogelijk op te lossen en willen jullie nogmaals bedanken voor jullie geduld.
Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is zullen we deze direct met jullie delen.''
Had wel een betere beveiliging ging van het PSN Network verwacht.![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:04 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Psn Offline Update 23/4/2011
''Een extern indringen van ons systeem heeft het PlayStation Network beïnvloed. Om een uitgebreid onderzoek mogelijk te maken en te kunnen verzekeren dat PSN in de toekomst weer vlot en veilig functioneert, hebben we PSN afgesloten op woensdag 20 april. Het verschaffen kwalitatieve entertainment services voor onze klanten en partners is onze grootste prioriteit. We doen er alles aan deze situatie zo snel mogelijk op te lossen en willen jullie nogmaals bedanken voor jullie geduld.
Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is zullen we deze direct met jullie delen.''
Had wel een betere beveiliging ging van het PSN Network verwacht.![]()
![]()
Vrij kansloos allemaal..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Stoere man.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee, ik BBQ liever met vrienden en lekkere wijven.
En veel bier en wiet...
veel plezier online![]()
quote:quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:04 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
hebben we PSN afgesloten op woensdag 20 april![]()
wow, een heel weekendquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
hoelang is dat psn al down dan?
wel heel toevallig dat xbox live dit weekend gratis is enzo..![]()
![]()
Ik heb wel ffies geduld hoor, zeker aangezien het me niks kost
Te arm zijn om 3 euro per maand te betalen voor een superieure service, maar wel zeiken als het een keer niet werkt.
Als xbox live uitvalt, dan hebben wij ten minste een rede om te zeiken. Wij betalen er immers voor.![]()
Gaat niet om arm zijn, en ben heus niet beroerd om 3 euro per maand uit te geven. Gaat me om diequote:Op zaterdag 23 april 2011 15:41 schreef KoningStoma het volgende:
Te arm zijn om 3 euro per maand te betalen voor een superieure service, maar wel zeiken als het een keer niet werkt.
Als xbox live uitvalt, dan hebben wij ten minste een rede om te zeiken. Wij betalen er immers voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kut controller. En dat hele Xbox gebeuren zelf.![]()
De apparaten zijn bijna identiek als je het over de games gaat hebben. Als je het "xbox gebeuren" niet leuk vind, waarom vind je het "ps3 gebeuren" dan wel leuk![]()
Omdat ik die controllers van de xbox zo achterlijk vind, c'monn een schuine joystickquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:50 schreef KoningStoma het volgende:
De apparaten zijn bijna identiek als je het over de games gaat hebben. Als je het "xbox gebeuren" niet leuk vind, waarom vind je het "ps3 gebeuren" dan wel leuk![]()
![]()
Want je hand is recht en je hand kan zich wel goed om die controller vouwen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:52 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Omdat ik die controllers van de xbox zo achterlijk vind, c'monn een schuine joystick
Vreemd, mijn handen zijn niet recht. Zal wel aan mij liggen.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Goh ben ik dan echt de enigste met rechte handen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:54 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Want je hand is recht en je hand kan zich wel goed om die controller vouwen?
Vreemd, mijn handen zijn niet recht. Zal wel aan mij liggen.
Ik kan er niet mee overweg met een Xbox controller.
Vreemd, zal wel aan mij liggen.![]()
Kan PSN praten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:37 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Volgens PSN werkt alles om 16:00 weer![]()
![]()
De Rick uit zwolle, you know me?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:06 schreef rickyszz het volgende:
[..]
http://playstationnl.hyves.nl/?&pageid=39WOWUSGX8O40OO0K
[..]
http://playstationnl.hyves.nl/?&pageid=39WOWUSGX8O40OO0K
Nee maar iemand anders wel![]()
Jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:07 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
De Rick uit zwolle, you know me?![]()
![]()
Maximale uitloop van 30 minuten.quote:
Om 14:00 was PSN ook online, maar omdat 5.9 miljoen mensen wouden inloggen crashte het weer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:06 schreef rickyszz het volgende:
[..]
http://playstationnl.hyves.nl/?&pageid=39WOWUSGX8O40OO0Kquote:Beheerder PlayStation
Krabbels zijn op dit moment uitgeschakeld door de activteit van een Hyver die zich voordeed als "Beheerder PlayStation", maar op geen enkele manier verbonden is/was met Sony Computer Entertainment Benelux.
Totdat we meer informatie over deze persoon hebben verkregen zullen bepaalde functies van deze Hyve (zoals krabbels) inactief blijven.![]()
Ja een top verbinding op de X360 behalve als je cod speelt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:53 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Maar aan de andere kant, wel tenminste top verbinding voor paar euro per maand![]()
![]()
Wat een onzinquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja een top verbinding op de X360 behalve als je cod speelt.![]()
Uhhu..quote:
Vanochtend in sommige potjes was het echt hopeloos.
Pompte je iemand helemaal vol met 28000 magazijnen maar nee hoor.. hij knalt je gewoon neer met 1.5 kogel.![]()
Wel mooi dat er altijd alleen COD word genoemd terwijl er genoeg andere spellen zijn met lag en dat ligt niet aan xbox live maar aan het feit dat er niet met dedicated servers wordt gewerkt.quote:![]()
QFTquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel mooi dat er altijd alleen COD word genoemd terwijl er genoeg andere spellen zijn met lag en dat ligt niet aan xbox live maar aan het feit dat er niet met dedicated servers wordt gewerkt.![]()
Speel ik beide niet maar in Gears onder andere heb je anders ook genoeg lag en dergelijke.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:31 schreef SoldMayor het volgende:
Bad Company 2 en Halo Reach hebben anders nooit lag.
Verder wie speelt er nou gaylo en BC2!
![]()
Heb Gears nooit gespeeld.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speel ik beide niet maar in Gears onder andere heb je anders ook genoeg lag en dergelijke.
Heb soms wel lag bij FIFA..![]()
Wie is er nou tegenwoordig nog voor Ajax?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speel ik beide niet maar in Gears onder andere heb je anders ook genoeg lag en dergelijke.
![]()
![]()
Draait FIFA niet op servers? Maar 90% van de lag zou je weg kunnen halen door alle games op dedicated servers te laten draaien maar dit kost geld dus dat gaat niet gebeuren. Dat heeft vrij weinig met XBL te maken imoquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb Gears nooit gespeeld.
Heb soms wel lag bij FIFA..![]()
![]()
Ik ben tegenwoordig nog voor ajax!quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wie is er nou tegenwoordig nog voor Ajax?![]()
![]()
Draait BC2 dan ook niet op die servers?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:36 schreef SoldMayor het volgende:
Ja fifa draait op EA servers dus dan weet je het wel.![]()
![]()
Jawel alleen tijdens het spelen is er geen lag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Draait BC2 dan ook niet op die servers?
Maar als je je stats wilt bekijken ofzo dan is het vaak een hopeloos zooitje.![]()
Nou oke maar XBL kun je niet de schuld geven van die lag ligt gewoon echt aan de manier waarop die games worden uitgegeven.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jawel alleen tijdens het spelen is er geen lag.
Maar als je je stats wilt bekijken ofzo dan is het vaak een hopeloos zooitje.![]()
Ja ik heb verder toch geen problemen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou oke maar XBL kun je niet de schuld geven van die lag ligt gewoon echt aan de manier waarop die games worden uitgegeven.
XBL is top. Alleen de verbinding bij cod is soms slecht.![]()
Goedzoquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja ik heb verder toch geen problemen?
XBL is top. Alleen de verbinding bij cod is soms slecht.
PS3![]()
![]()
enigstequote:Op zaterdag 23 april 2011 15:55 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Goh ben ik dan echt de enigste met rechte handen?
Ik kan er niet mee overweg met een Xbox controller.
Vreemd, zal wel aan mij liggen.
Natuurlijk ben je niet de enige die niet goed met een Xbox controller overweg kan, maar dat betekent nog niet dat het aan de controller ligt.![]()
Citeer waar ik heb getpyt; Dat het aan de controller ligt? Of in een ander context?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:15 schreef Timnation het volgende:
[..] maar dat betekent nog niet dat het aan de controller ligt.![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:44 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
kut controller. En dat hele Xbox gebeuren zelf.![]()
Ja toevallig welquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:29 schreef Timnation het volgende:
Tuurlijk joh, ga nu maar weer Codden op je PS3Singeplayer moet heel leuk zijn heb ik gehoord.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:29 schreef Timnation het volgende:
Tuurlijk joh, ga nu maar weer Codden op je PS3Singeplayer moet heel leuk zijn heb ik gehoord.
![]()
![]()
ROFL
Hoi vandermar,
Bedankt voor het uploaden van deze prachtige gameplay. Misschien is het een idee om commentarys te gaan doen? Wij zouden het erg leuk vinden in ieder geval ha ha :$
Gr gr Jos, Anja en de kids.RvP; Feyenoord
Nice manquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:08 schreef vandermar het volgende:
ROFL
Hoi vandermar,
Bedankt voor het uploaden van deze prachtige gameplay. Misschien is het een idee om commentarys te gaan doen? Wij zouden het erg leuk vinden in ieder geval ha ha :$
Gr gr Jos, Anja en de kids.![]()
lekker hoekie is dat he heb er ookal meerder trippl's en multis gehad wordt weer tijd!!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Meh als wij (mn daily party crew) allemaal 187 voor onze naam hadden, verliet iedereen de room altijd
double, triple, double, triple all gun....![]()
Wat is dit nou weer voor kloon.
je moet gewoon gaan search en destroye das het leukste vooral met party's.....quote:Op woensdag 20 april 2011 16:26 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Alles is goed. Net even Team Tactical gespeeld met een party. Capture the Flag is dus leuker dan ik dacht, en met een beetje team work... Dus als we een keer met een Fok! party spelen is team tactical denk ik een aanrader.![]()
xbox controllers zijn ook ontworpen voor trollen en gnomen
Aah, het is jouw kloon dus?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
noem je je grootvader een laffaard?quote:een kolonie van klonenquote:een van je holmaten was je al voorquote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hoe noem je iemand die denkt dat 'ie trollt, maar niet doorheeft dat 'ie de mongool aan het uithangen is?![]()
Unaware of himself mongol is being unaware of himself.quote:Op zondag 24 april 2011 14:59 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe noem je iemand die denkt dat 'ie trollt, maar niet doorheeft dat 'ie de mongool aan het uithangen is?
rice rice baby tututututedudududum![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 14:59 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe noem je iemand die denkt dat 'ie trollt, maar niet doorheeft dat 'ie de mongool aan het uithangen is?![]()
![]()
ik was hier niet aan het trollen, en dat dacht ik ook niet
Learn to notice trolling
deed je toch al?quote:Op maandag 25 april 2011 12:57 schreef KoningStoma het volgende:
Oh, dan kunnen we je gewoon een mongool noemen.
maar ff serieus kom weleens vanachter je pc uit?
Maakt niet uit op welk tijdstip ik een post maak, binnen 5 min heb je een reply gegeven
Laten we zeggen dat ik net zo vaak achter mijn pc vandaan kom als dat jij een intelligente opmerking maakt.![]()
Ok?quote:Op maandag 25 april 2011 13:20 schreef BzP het volgende:
[..]
deed je toch al?
maar ff serieus kom weleens vanachter je pc uit?
Maakt niet uit op welk tijdstip ik een post maak, binnen 5 min heb je een reply gegeven![]()
ik kom hier ook echt om mijn intellectuele vermogen te delenquote:Op maandag 25 april 2011 13:25 schreef KoningStoma het volgende:
Laten we zeggen dat ik net zo vaak achter mijn pc vandaan kom als dat jij een intelligente opmerking maakt.![]()
KoningStoma in top vorm!quote:Op maandag 25 april 2011 13:46 schreef KoningStoma het volgende:
Het lijkt wel alsof je het tegenovergestelde probeert te doen.![]()
![]()
Jouw twee vaders niet, die hebben geen mannelijkheidquote:RvP; Feyenoord
Haha wie ben je? Je snapt al hoe het hier werkt zie ik?quote:Op maandag 25 april 2011 20:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jouw twee vaders niet, die hebben geen mannelijkheid
Kunnen we gewoon ontopic blijven, anders zoeken de kleuters maar de GAM SC op
En dan mijn vraag..... heb net weer me account gold gemaakt en ga weer BO spelen maar er is een uitbreiding van een paar kaarten, is dat de moeite waard?![]()
Ja, ik vind zelf de klaver vier erg chill, maar de harten zeven mag er ook zeker zijn, zeker de moeite waardquote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[info]Kunnen we gewoon ontopic blijven, anders zoeken de kleuters maar de GAM SC op[/info]
En dan mijn vraag..... heb net weer me account gold gemaakt en ga weer BO spelen maar er is een uitbreiding van een paar kaarten, is dat de moeite waard?![]()
![]()
Geen idee, ik speel op PS3 want dat is gratisquote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[info]Kunnen we gewoon ontopic blijven, anders zoeken de kleuters maar de GAM SC op[/info]
En dan mijn vraag..... heb net weer me account gold gemaakt en ga weer BO spelen maar er is een uitbreiding van een paar kaarten, is dat de moeite waard?
Ja. Kowloon is de bomb diggity met de Stakeout. Andere maps ook prima te doen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
En dan mijn vraag..... heb net weer me account gold gemaakt en ga weer BO spelen maar er is een uitbreiding van een paar kaarten, is dat de moeite waard?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ow ik snapte serieus niet wat er met 'kaarten' werd bedoeld..
Die al 6 dagen offline is, fijnquote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Geen idee, ik speel op PS3 want dat is gratismaarja erg offtopic he
Kowloon is zeker tofquote:Op maandag 25 april 2011 20:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja. Kowloon is de bomb diggity met de Stakeout. Andere maps ook prima te doen.heb de gok maar genomen en heb er geen spijt van
![]()
![]()
Happerdehapquote:Op maandag 25 april 2011 23:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die al 6 dagen offline is, fijnmaarja erg offtopic he
Wat een draak van een topic is dit geworden.
Eerder een naaktslak.
De maps die ergens begin mei uitkomen, die gaat niemand halen toch? Ik speel alleen nog maar black ops met jullie voor de gezelligheid. Anders nooit meer. MW2 is veel vetter.![]()
Waarom moet de GAM SC verkloot worden door dezelfde heikneuters die hier komen?quote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[info]Kunnen we gewoon ontopic blijven, anders zoeken de kleuters maar de GAM SC op[/info]Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Noemde gij men een heikneuter huh?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom moet de GAM SC verkloot worden door dezelfde heikneuters die hier komen?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik ben er weer, dus alles komt goed!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:01 schreef kenserkabouter het volgende:
Wat een draak van een topic is dit geworden.
We gaan deze thread redden van de ondergang jongens!
x balVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
-edit-
[ Bericht 97% gewijzigd door Morpheus2002 op 27-04-2011 16:19:17 ]Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nog iemand getracht te PSN'en?
vanaaf ffies kijken, lijkt er wel op dattie nog steeds uit de lucht isquote:
Neuh, hoor het wel als hij weer online kan..quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Die opmerking was dan ook niet "leuk" bedoeld.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Als dat zn topvorm is dan heeft die een zware tumor in zn humor
Hoe lang hebben we dit spel al niet meer gedaan? Ik al zo'n beetje een maand niet![]()
![]()
Probeer vanavond ook wel ff. Al meer dan een week niet op PSN gezeten geloof ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:23 schreef BzP het volgende:
[..]
vanaaf ffies kijken, lijkt er wel op dattie nog steeds uit de lucht is
Weer zit wel mee gelukkig.
Ik dacht te lezen via de gamessectie dat iemand al wel weer online kon vandaag.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nieuwe maps zien er wel geinig uitGeen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.![]()
Och, op de xbox kan je teminste online spelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:24 schreef ForumPimp het volgende:
Er is goed wat mis met de matchmaking op de xbox360.
Dat is waar ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:25 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Och, op de xbox kan je teminste online spelen.![]()
![]()
En dat is helemaal geen probleem, en zeker het geld waar. In tegenstellen tot een netwerk wat er nu 4 dagen ofzo uit ligt.quote:![]()
klinkt misschien inmiddels cliche, maar met dit mooie weer boeit t me een stuk minder..
Het is meer een principe kwestieVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Snap je punt, maar ik vind het altijd wel lekker om in de avond nog even een uurtje te spelen. FIFA11 of Black ops ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:25 schreef BzP het volgende:
klinkt misschien inmiddels cliche, maar met dit mooie weer boeit t me een stuk minder..
Het is meer een principe kwestie![]()
Ik ben vandermar, beetje trollen lopen trollen is een hobby. Aangezien ik ook andere fora afstruin kan ik hier niet alle dagen even de bink uithangen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha wie ben je? Je snapt al hoe het hier werkt zie ik?
xxx Henk, sonja en de koters
O en dan even dit.
xbox360 > ps3RvP; Feyenoord
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben vandermar, beetje trollen lopen trollen is een hobby. Aangezien ik ook andere fora afstruin kan ik hier niet alle dagen even de bink uithangen.
xxx Henk, sonja en de koters
O en dan even dit.
xbox360 > ps3Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Wel op de no homo manier mag ik hopen.RvP; Feyenoord
Uiteraard.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef vandermar het volgende:
Wel op de no homo manier mag ik hopen.
one love no homo. <3Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
http://www.cutscene.nl/11(...)ap-call-of-the-dead/
Wel tof gedaan met die bekende personagesBeetje jammer dat Black Ops dood aan het bloeden is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Rossdale op 27-04-2011 11:59:49 ]Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:03 schreef Rossdale het volgende:
Hohohohoooooo dat kan je echt niet zeggen hoor wat een vreselijke opmerking hohohoooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:03 schreef Rossdale het volgende:
Wel tof gedaan met die bekende personagesBeetje jammer dat Black Ops dood aan het bloeden is.
Wat ontzettend vet, Danny Trejo met een machete.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat ze niet eerder zoiets gedaan hebben, al snap ik het wel. Een map als deze zal vooral oudere spelers aanspreken, en dat zijn juist degenen die grotendeels weer weg zijn.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik zal zometeen black ops maar even opstarten.
(L) xbox liveRvP; Feyenoord
Pas je op voor de phishing?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:17 schreef vandermar het volgende:
Ik zal zometeen black ops maar even opstarten.
(L) xbox live
ohhja haha lolquote:Op woensdag 27 april 2011 15:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is alleen bij MW2
En trouwens.. phishing
PS3 suckz lol hackers lol xD 360 > ps3 hiahiaa no homo ;X xD* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nee hoor helemaal niet, de PS3 is een erg tof apparaat met best coole games
Het is alleen zo jammer dat de meeste PS3 gebruikers die op FOK! rondlopen van die klapjosties zijnPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ohhja haha lol
PS3 suckz lol hackers lol xD 360 > ps3 hiahiaa no homo ;X xD![]()
Liever een klapjosti dan een bruinwerker!
Sowieso "rondlopen" op FOK!
Jij moet ook echt overal op reageren he!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:33 schreef BzP het volgende:
[..]
![]()
Liever een klapjosti dan een bruinwerker!
Sowieso "rondlopen" op FOK!![]()
![]()
![]()
Met de meeste bedoel je TS? of...? ik herken het namelijk helemaal niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:13 schreef Rossdale het volgende:
Nee hoor helemaal niet, de PS3 is een erg tof apparaat met best coole games
Het is alleen zo jammer dat de meeste PS3 gebruikers die op FOK! rondlopen van die klapjosties zijn
Wat ik wel herken is dat alle 360 owners hier nogal een arrogante houding lijken te hebben tegenover PS3 gebruikers, en gelijk met suffe opmerkingen komen als (vaak ook nog tegen een andere ps3 gebruiker) er tegen elkaar word gepraat.
En het trieste is dat achteraf het altijd word afgedaan als 'Troll' of wat dan ook... erger me gewoon aan dat gedrag, het is allang niet grappig meer. Vind je dat wel, dan betwijfel ik je humor iq
Als trouwens MW3 zoals gezegd de oude engine blijft behouden stap ik over naar BF3 denk ik.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik noem geen namen, maar er zijn een aantal users die het woord 'troll' echt te vaak in de mond nemen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En het trieste is dat achteraf het altijd word afgedaan als 'Troll' of wat dan ook... erger me gewoon aan dat gedrag, het is allang niet grappig meer. Vind je dat wel, dan betwijfel ik je humor iq
Ben het met je eens.![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar er zijn een aantal users die het woord 'troll' echt te vaak in de mond nemen.
Ben het met je eens.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Hoi.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar er zijn een aantal users die het woord 'troll' echt te vaak in de mond nemen.
Ben het met je eens.Ik denk dat dat enigszins komt omdat de PS3 mensen ervan houden erop te hameren dat de 360'rs geld moeten betalen. Als vervolgens blijkt dat het online systeem van de xbox vele malen beter is, is het eigenlijk wel een logisch gevolg dat de xbox'ers weer terug gaan bitchen tegen de PS3'rs. De enige manier om het op te lossen zou zijn dat PSN betaald wordt en net zo goed wordt als xbox live, maar dat kan je niet maken. Dat is net zoiets als iemand een gratis lunch aanbieden, en hem achteraf de rekening presenteren.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
Wat ik wel herken is dat alle 360 owners hier nogal een arrogante houding lijken te hebben tegenover PS3 gebruikers, en gelijk met suffe opmerkingen komen als (vaak ook nog tegen een andere ps3 gebruiker) er tegen elkaar word gepraat.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
hahahah en dan gaan zeggen dat ze de trollen trollen![]()
Als men ook een beetje oplet hier dan kan men ook zien dat ik over t algemeen een redelijk aardige user ben, maar dat ik me gewoon opstandelijk opstel tegenover bepaalde (hoe toevallig ook) Xbox users, mede dankzij de arrogante houding van hun.
En al helemaal als de hele bandwagon langskomt.
Het xbox groepje roept ook altijd dat ik alleen maar loop te trollen en mensen te vervelen, maar als ze goed opletten zijn hun de enige waar ik altijd strijd mee heb...
Daarintegen kom ik zo soms makkelijker door een saaie dag op het werk heen.
One love <3
Waar is Stoma eigenlijk? Normaal zit die Nerd altijd over de schutting mee te kijken..
Nee, je bent een irritante puber (Met een xbox)quote:Op woensdag 27 april 2011 15:56 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Ik denk dat dat enigszins komt omdat de PS3 mensen ervan houden erop te hameren dat de 360'rs geld moeten betalen. Als vervolgens blijkt dat het online systeem van de xbox vele malen beter is, is het eigenlijk wel een logisch gevolg dat de xbox'ers weer terug gaan bitchen tegen de PS3'rs. De enige manier om het op te lossen zou zijn dat PSN betaald wordt en net zo goed wordt als xbox live, maar dat kan je niet maken. Dat is net zoiets als iemand een gratis lunch aanbieden, en hem achteraf de rekening presenteren.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Is XBL beter dan PSN omdat XBL niet gehackt is? Wil niet zeggen dat het niet mogelijk is/nooit zal gebeuren?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:56 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik denk dat dat enigszins komt omdat de PS3 mensen ervan houden erop te hameren dat de 360'rs geld moeten betalen. Als vervolgens blijkt dat het online systeem van de xbox vele malen beter is, is het eigenlijk wel een logisch gevolg dat de xbox'ers weer terug gaan bitchen tegen de PS3'rs. De enige manier om het op te lossen zou zijn dat PSN betaald wordt en net zo goed wordt als xbox live, maar dat kan je niet maken. Dat is net zoiets als iemand een gratis lunch aanbieden, en hem achteraf de rekening presenteren.
Ik heb zelf bij deze topics (ben ergens halverwege MW2 gaan meelezen) altijd het idee gehad dat iedereen xbox had en er pas tegen het einde/begin BO wat ps3 spelers bijkwamen, en dat deze xboxspelers vaak liepen te zeiken over ps3. Graphics, betere spellen, wel of niet betalen..Gezeik altijd. Heb het gewoon over het spel of ga naar een topic over de xbox of ps3.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Was Xbox niet 2 weken na release al gehacked?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja, dat snap ik dus niet he. Volgens mij valt het wel mee dat PS3 mensen hier op hameren...quote:Op woensdag 27 april 2011 15:56 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Ik denk dat dat enigszins komt omdat de PS3 mensen ervan houden erop te hameren dat de 360'rs geld moeten betalen. Als vervolgens blijkt dat het online systeem van de xbox vele malen beter is, is het eigenlijk wel een logisch gevolg dat de xbox'ers weer terug gaan bitchen tegen de PS3'rs. De enige manier om het op te lossen zou zijn dat PSN betaald wordt en net zo goed wordt als xbox live, maar dat kan je niet maken. Dat is net zoiets als iemand een gratis lunch aanbieden, en hem achteraf de rekening presenteren.
En ook het 2e snap ik niet.. ik heb een 360 en een ps3 maar ik zie niet echt in waarom marketplace en online van microsoft beter is. Kan ook persoonlijk zijn, weet ik.
Maar ik zie het niet.
Sowieso bitchen om wat het beste isik zie het ook alleen op forums/fora en op het schoolplein.
@ kenserkabouter, jij bent dus kutkabouter? valt me nu pas op eigenlijk vanwege het 'hoi'
Wat is er met je oude account?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Jesus fuck people, get over it
Dit is dus precies wat iedereen bedoeld met dat gebitch, en toch doet iedereen er aan mee![]()
![]()
NIETUS!! PEOPLE FUCKED JESUSquote:Op woensdag 27 april 2011 16:11 schreef Michhas het volgende:
Jesus fuck people, get over it
Dit is dus precies wat iedereen bedoeld met dat gebitch, en toch doet iedereen er aan mee![]()
![]()
noreligio* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nee helemaal niet. Het is een beetje hun "main argument" in de xboxvsPS3 discussies.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus niet he. Volgens mij valt het wel mee dat PS3 mensen hier op hameren...Er wordt gewoon meer geld ingestoken (van de users zelf) en dat zie je duidelijk in het functioneren ervan.quote:En ook het 2e snap ik niet.. ik heb een 360 en een ps3 maar ik zie niet echt in waarom marketplace en online van microsoft beter is. Kan ook persoonlijk zijn, weet ik.
Maar ik zie het niet.Gelukkig maar. Zou wat zijn als het ook op de werkvloer zou zijn.quote:Sowieso bitchen om wat het beste isik zie het ook alleen op forums/fora en op het schoolplein.
Ze vinden me niet zo lief in KLB omdat ik weleens tegen sommige modjes daar die selectief modden zeg wat ik daarvan vindt.quote:@ kenserkabouter, jij bent dus kutkabouter? valt me nu pas op eigenlijk vanwege het 'hoi'
Wat is er met je oude account?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Misschien moeten ps3 en xbl een apart topic hebbenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Is XBL beter dan PSN omdat XBL niet gehackt is? Wil niet zeggen dat het niet mogelijk is/nooit zal gebeuren?
Ik heb zelf bij deze topics (ben ergens halverwege MW2 gaan meelezen) altijd het idee gehad dat iedereen xbox had en er pas tegen het einde/begin BO wat ps3 spelers bijkwamen, en dat deze xboxspelers vaak liepen te zeiken over ps3. Graphics, betere spellen, wel of niet betalen..Gezeik altijd. Heb het gewoon over het spel of ga naar een topic over de xbox of ps3.![]()
![]()
Ik bedoelde meer een apart topic voor xbox en ps3 opzich, niet voor de game. Die is er toch ook al?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Misschien moeten ps3 en xbl een apart topic hebbenOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Zoals jullie ongetwijfeld al gemerkt hebben ben ik een beetje klaar met BO. Heb Mortal Kombat besteld en die komt vandaag of morgen binnen, dan zal ik weer wat vaker online zijn.....![]()
Laat je gezicht dan wat vaker zien in de sc ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:07 schreef Doopy-X- het volgende:
Zoals jullie ongetwijfeld al gemerkt hebben ben ik een beetje klaar met BO. Heb Mortal Kombat besteld en die komt vandaag of morgen binnen, dan zal ik weer wat vaker online zijn.....All good things are wild and free.![]()
Ik mis BO wel, bijna 10e prestige. Wat zou er trouwens gebeuren met het geld dat ik nog op mijn PSNaccount had staan?rice rice baby tututututedudududum![]()
Je bent niet de enige hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 18:07 schreef Doopy-X- het volgende:
Zoals jullie ongetwijfeld al gemerkt hebben ben ik een beetje klaar met BO. Heb Mortal Kombat besteld en die komt vandaag of morgen binnen, dan zal ik weer wat vaker online zijn.....Dat spel was alleen leuk om met iedereen te spelen.
![]()
Zal ik doen!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat je gezicht dan wat vaker zien in de sc ofzo.![]()
Is dit topic ook bedoeld voor COD voor de pc of alleen voor consoles?? Zit al tijd te zoeken maar kan geen PC topic vinden. Maar zijn er mensen die nog last hebben van lage FPS tijdens gamen? Ik heb hem gister gehaald alleen hij loopt niet zo lekker en nu lees ik veel dat er meer mensen last van hebben. Iemand al een oplossing?Ik kwam net dit onderstaande filmpje tegen, het lijkt te werken als je alle reacties lees maar zou het geen virus oid kunnen zijn?
[ Bericht 1% gewijzigd door VerdachtParkietje op 27-04-2011 21:32:36 ]![]()
Ik had ook nog 20 eu ofso erop staan. Zal wel spoorloos verdwijnenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:22 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik mis BO wel, bijna 10e prestige. Wat zou er trouwens gebeuren met het geld dat ik nog op mijn PSNaccount had staan?kan je daar weer wekenlang achteraan bellen/mailen whatever.... is mijn voorspelling.
Wat is de meest leuke verandering?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er is een nieuwe gamemode in barebones met GB regels![]()
Die patch![]()
![]()
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.![]()
Je kan bepaalde perks niet gebruiken zoals warlord, flack jacket en second chance. Verder geen equipment en dit weet ik niet 100% zeker ook geen killstreaksquote:Op donderdag 28 april 2011 17:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat is de meest leuke verandering?![]()
Lolz het 1e potje al meteen die typische cod bullshit. Het is gewoon lachwekkend als je het vergelijkt met crysis of gow. Daar heb je amper rare zooi.![]()
True that in andere COD's was het ook rete irritant maar daar werd het iig minder gebruikt. Het diepte punt was nog wel final stand in MW2quote:Op donderdag 28 april 2011 17:58 schreef KoningStoma het volgende:
Vooral geen second chance. Die perk alleen verneukt het spel.!
![]()
QFTquote:Op donderdag 28 april 2011 17:58 schreef KoningStoma het volgende:
Vooral geen second chance. Die perk alleen verneukt het spel.![]()
Weet iemand goede wapens om te kopen? Heb net de FAMAS unlocked en zie dat veel mensen die gebruiken, dus was van plan die te kopen. Iemand nog tips wat ik dan kan gebruiken als attachments?![]()
Als je de famas koopt dan betaal je met je ziel, aan de duivel.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Weet iemand goede wapens om te kopen? Heb net de FAMAS unlocked en zie dat veel mensen die gebruiken, dus was van plan die te kopen. Iemand nog tips wat ik dan kan gebruiken als attachments?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Famas met Dual Mags en SoHquote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Weet iemand goede wapens om te kopen? Heb net de FAMAS unlocked en zie dat veel mensen die gebruiken, dus was van plan die te kopen. Iemand nog tips wat ik dan kan gebruiken als attachments?![]()
![]()
Gisteren paar potjes online gespeeld, voor 't eerst een COD op een console, conclusie: ik zuig tering hard op consoles
AFC AJAX![]()
Zometeen op naar werkRvP; Feyenoord
Was die update er nou serieus alleen om reclame te maken voor de nieuwe mappack of zijn er ook dingen aangepast?![]()
LIVE FIXES
4/28/11
(Title Update 8)
Support for Escalation Map Pack (Releasing 5/3/11)
Security Updates.
Addition of banner-style Message of the Day on the MP Main Menu.
Addition of Hardcore FFA and TDM for Combat Training.
Additional sniper rifle tuning changes.
Addition of Competition Barebones playlist.
Replaced RPG with Grim Reaper in Gun Game Wager Match.
Prevent automatic weapons from jamming if the player is feathering the fire button on Default Alt, Tactical Flipped or Nom4d Flipped.
Fine-tuned napalm and bombing-run damage indoors.
Prevented rare invulnerability issue.
Additional game mode timer options for Custom Games.
Fixed a minor out of map exploit in Grid.
General Killcam and death-cam improvements.
Improved Auto-Assign reliability in Private Match.
Addressed an infinite joining session in progress screen under very specific timing conditions.
Demolition bombs can no longer explode and be defused at the same time.
Spy play now activates in One in the Chamber in all cases.
The Sprint Kills challenge for Steady Aim perk now rewards the player with the correct number of kills.
Contracts purchased but not yet expired no longer count as expired when viewing a friends player card.
Addressed a rare issue where a hacked camera spike would not function properly if the hacker also had a camera spike that was destroyed.
Recording a clip with the speed mode for 2 cameras set to .1 will no longer increase in speed when switching perspectives back and forth.
Improvements to Zipline functionality when viewed in Theater mode.
Settings from custom games are all cleared and no longer carry over from one custom match to another.
Improvements to map voting reliability in lobbies.
Nova gas will now affect players that are standing over their tactical insertion.
Hardcore players who kill another teammate in last stand now lose the proper amount of points.
Players can no longer transfer emblems/backgrounds from Combat Training to Player Match.
Player is no longer able to use a primary weapon in Second Chance (rare, specific instance).
Improvements to Community filters.
(K)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik las ook dat Domination weer back in (nuke)town is
Niet haten op de Famas of de Famassymas of de Famous Amos like the cookies yum yum yummmquote:Op donderdag 28 april 2011 21:46 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Als je de famas koopt dan betaal je met je ziel, aan de duivel.
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.![]()
Ik zou je adviseren wat minder Mark of J te kijken.RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: