SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
'k ga denk ik een nieuwe clan beginnenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:58 schreef BzP het volgende:
ps: ik heb vietnamees ook toegevoegd
dat we soon met het fok ps3team beaches gaan ownen
Misschien komt 2Nutz dan ook een x meedoen![]()
![]()
Meh als wij (mn daily party crew) allemaal 187 voor onze naam hadden, verliet iedereen de room altijdquote:Op woensdag 20 april 2011 13:00 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
'k ga denk ik een nieuwe clan beginnen
Als dat niet de reden was dan was het wel een spawntrap als deze
double, triple, double, triple all gun....
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Aha, over spawnreapen gesproken.... ;pquote:Op woensdag 20 april 2011 13:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Meh als wij (mn daily party crew) allemaal 187 voor onze naam hadden, verliet iedereen de room altijd
Als dat niet de reden was dan was het wel een spawntrap als deze
double, triple, double, triple all gun....![]()
Niemand gaat meer CoD spelen wanneer Gears of War 3 uitkomt.Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Aneurysma het volgende:
Houd je muil tegen Olijfboom, waardeloos varken.![]()
Hey, die slimme hoefden alleen maar even om te lopen...
Maar nee hoor, ze vonden de AK RDS zo lekker smaken, dat ze een AK extended mag ook nog wel opkonden
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:05 schreef Parvus het volgende:
OMFG EEN BOBBANZ TOPIC!!
HIER...MOET...IK...GEPOST...HEBBEN!!!!!!!!![]()
![]()
OMFG EEN BOBBANZ TOPIC!!
HIER...MOET...IK...GEPOST...HEBBEN!!!!!!!!Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
OMFG EEN BOBBANZ TOPIC!!
HIER...MOET...IK...GEPOST...HEBBEN!!!!!!!!Half bezopen is weggegooid geld.![]()
OMFG EEN BOBBANZ TOPIC!!
HIER...MOET...IK...GEPOST...HEBBEN!!!!!!!!Please sir. When moon? When Mustang?![]()
heheheheeh wp!quote:
Jullie x-box kneuzen zijn gewoon jaloers dat jullie niet zo cool zijn als Bobbanz..
Laat staan de skill level hebben..![]()
originele TVP's trouwens !
Ik ook van jou lieverdquote:Op woensdag 20 april 2011 13:16 schreef BzP het volgende:
[..]
heheheheeh wp!
Jullie x-box kneuzen zijn gewoon jaloers dat jullie niet zo cool zijn als Bobbanz..
Laat staan de skill level hebben..![]()
originele TVP's trouwens !![]()
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
TT fail met het #58?
Waarom staat deze trouwens automatisch in MyAT? Is dat iets nieuws?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ouiquote:Op woensdag 20 april 2011 13:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
TT fail met het #58?
Waarom staat deze trouwens automatisch in MyAT? Is dat iets nieuws?
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
De aardappelen zijn gaar, kom je zo?quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
De rapen zijn ook gaar, geloof ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Goede toevoeging.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Klikt serieusquote:Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
De rapen zijn ook gaar, geloof ik.Si?quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik doe wel even mee denk ikquote:Op woensdag 20 april 2011 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zometeen BO er maar weer eens ingooien![]()
![]()
Heeft te maken met die reeksen, als je in eentje hebt gepost dan komt het volgende deel automatisch in je MyAT.quote:Half bezopen is weggegooid geld.![]()
OMFG EEN BOBBANZ TOPIC!!
HIER...MOET...IK...GEPOST...HEBBEN!!!!!!!!![]()
Wil graag keertje meedoen ja. Ik heb nu al wat mensen in mijn PSN list maar nooit samen
gespeeld.
Nu ben ik persoonlijk ook niet vaak online en blijkbaar op tijden dat niemand online is.
Ik ben wel te slecht voor Domination ofzoik verneuk ws de teamplay
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik ben héél wat, en mij heb je nietquote:Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb nu al wat mensen in mijn PSN list maar nooit samen
gespeeld.?
![]()
Nee, in principe communiceer ik niet met kinderen onder de 15, alleen meisjesquote:Op woensdag 20 april 2011 15:41 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Ik ben héél wat, en mij heb je niet?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nu communiceer je ook?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, in principe communiceer ik niet met kinderen onder de 15, alleen meisjes![]()
![]()
Gewoon meedoen, voor de fun man...quote:Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Wil graag keertje meedoen ja. Ik heb nu al wat mensen in mijn PSN list maar nooit samen
gespeeld.
Nu ben ik persoonlijk ook niet vaak online en blijkbaar op tijden dat niemand online is.
Ik ben wel te slecht voor Domination ofzoik verneuk ws de teamplay
![]()
die spawns heb je zo door, en dan weet je waar je op moet focussen.
TDM barst van de (ghost) campers...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
gister trouwens een prestige 6 gast gezien met een k/d van 10.23...
ff een pot meegekeken (Villa 55-1), jezus wat een combinatie van flakjacket camping met de grootste voordeel lag ooit...
Die gast is in de hele pot 2 x geraakt ofzo...
Hij kon iedereen zo neerschieten zonder dat hun terugschoten, of net 1 a 2 kogels af kunnen vuren..
Is toch geen challenge meer zoiets ....
Er is niks pro aan om met flakjacket in een hoekje te gaan campen met motion senser / claymore in de buurt?quote:![]()
![]()
quote:
Zo rollen de eckte bazen.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Iemand zin om even BO op de PS3 te doen?
Heb de hele week verkorte les uren dus kom er maar in.
PSN: R_verse![]()
Denk je nou echt dat iemand die vid gaat bekijken?quote:
Je bent dus onder de 15?quote:
blocked
Nee maar, verder geen behoefte aan schreeuwerige pubers
Voeg Balzakpuist maar toe...quote:Op woensdag 20 april 2011 16:22 schreef MagischMannetje het volgende:
PSN: R_verse
No TDM policy, alleen gedoogd bij groundwarVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Alles is goed. Net even Team Tactical gespeeld met een party. Capture the Flag is dus leuker dan ik dacht, en met een beetje team work... Dus als we een keer met een Fok! party spelen is team tactical denk ik een aanrader.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef BzP het volgende:
[..]
Voeg Balzakpuist maar toe...
No TDM policy, alleen gedoogd bij groundwar![]()
Ofcourse, had iedereen verwijderd want werd te druk in me list.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:22 schreef MagischMannetje het volgende:
PSN: R_verse
Psn: Bobbanz![]()
15 Check.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent dus onder de 15?
blocked
Nee maar, verder geen behoefte aan schreeuwerige pubers
Schreeuwerig?![]()
![]()
Maar om terug te komen over die 10KD gast...
Flakjacket camping daar kun je nog wel wat tegen doen, stuns etc.
maar die ontiegelijke voordeellag wat die gast had was absurd..
Dan is CT tegen recruitbots even fun...
connection > skills
Het ging niet om de vid, klaphark.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:22 schreef BzP het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand die vid gaat bekijken?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Zolang je geen irritante kinderpiepstem hebt vind ik het goed!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ga fietsenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Het ging niet om de vid, klaphark.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wat een koning ben je toch!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
khad eerlijk gezegd een iets hogere k/d verwacht van bobbanz
Hahaquote:Op donderdag 21 april 2011 11:39 schreef BzP het volgende:
khad eerlijk gezegd een iets hogere k/d verwacht van bobbanz
Is hard omlaag gegaan i.v.m only QuickScopes voor mijn minimontage, nu werk ik hem weer omhoog![]()
![]()
Had laatst naar jouw MW2 statistieken gekeken, maar daar heb je lekker lopen hacken of niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Haha
Is hard omlaag gegaan i.v.m only QuickScopes voor mijn minimontage, nu werk ik hem weer omhoogOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Omgf, daar heb ik vorige keer op geantwoordquote:Op donderdag 21 april 2011 13:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Had laatst naar jouw MW2 statistieken gekeken, maar daar heb je lekker lopen hacken of niet?
Had voor de nieuwe update het spel van een vriend geleend, om de haverklap hack lobbies. Kill iemand + 50.000 headshots etc etc.![]()
ga ik je bij helpenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Haha
Is hard omlaag gegaan i.v.m only QuickScopes voor mijn minimontage, nu werk ik hem weer omhoog
Oh My God Fuckingquote:Op donderdag 21 april 2011 13:57 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Omgf, daar heb ik vorige keer op geantwoord
Had voor de nieuwe update het spel van een vriend geleend, om de haverklap hack lobbies. Kill iemand + 50.000 headshots etc etc.
Sorry meneer Bobbanz dat ik twijfelde aan uw skills.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Troll?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Oh My God Fucking
Sorry meneer Bobbanz dat ik twijfelde aan uw skills.![]()
![]()
Nee?quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Als t maar geen TDM is vind ik het goed ^^quote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Mooizo. Teamwork
Als het goed is, is me k/d nu 1.13?
Kwou eerst ook een nieuw account maken om een k/d van 2.5 a 3 te kunnen houden nu mn skills optimaal zijn...
Maar toen dacht ik fuck it, dan ga ik me alleen maar ergeren als ik onder de 2 scoor..
Wat ik nu al haast doe
PSN offline hier, nog meer mensen?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
ZZit op "werk"quote:Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
PSN offline hier, nog meer mensen?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Oei.. Dat is vrij laag. Weet je zeker dat je het spel wel goed speelt? Anders raad ik je aan om te stoppen, want dit kan niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Mooizo. Teamwork
Als het goed is, is me k/d nu 1.13?![]()
free gamingquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oei.. Dat is vrij laag. Weet je zeker dat je het spel wel goed speelt? Anders raad ik je aan om te stoppen, want dit kan niet.![]()
get some sunlight, pal aleVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Melk.. de witte motorquote:Op donderdag 21 april 2011 15:43 schreef KoningStoma het volgende:
Nogmaals, ik volg geen adviezen op van mensen met de zaijte gjeee.
BBrrrrrrrrrRRRRrrrrrrVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wat is de rede dat je steeds refereert naar de kleur wit als je mij probeert te provoceren? Ben jij een neger ofzo?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Melk.. de witte motor
BBrrrrrrrrrRRRRrrrrrr
Wie weet ben ik wel een neger.Daar zit overduidelijk een kern van waarheid in, aangezien je je als een mongool aan het gedragen bent op dit forum.quote:![]()
wiggerquote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat is de rede dat je steeds refereert naar de kleur wit als je mij probeert te provoceren? Ben jij een neger ofzo?
Wie weet ben ik wel een neger.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Umad bro?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Daar zit overduidelijk een kern van waarheid in, aangezien je je als een mongool aan het gedragen bent op dit forum.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik dacht al dat ik een te moeilijk vocabulaire gebruikte.
Ondertussen is BzP op google aan het zoeken wat vocabulaire betekent![]()
als je dat al wist, waarom was je dan niet voorbereid?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:02 schreef KoningStoma het volgende:
Ik dacht al dat ik een te moeilijk vocabulaire gebruikte.
Acknowledge, adapt, overcome....Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
waarom wilt iedereen toch gamen als het 25 graden buiten is?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mensen die niet buiten kunnen gamenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef BzP het volgende:
waarom wilt iedereen toch gamen als het 25 graden buiten is?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Jij hebt ook geen added value meer hequote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Mensen die niet buiten kunnen gamenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nooit gehad, ook nooit geprobeerd te hebben. Is namelijk vrij kansloos om dat na te streven.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
tomaat op een tosti is idd verschrikkelijk...quote:Op donderdag 21 april 2011 16:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nooit gehad, ook nooit geprobeerd te hebben. Is namelijk vrij kansloos om dat na te streven.
slap week geval krijg je dan
Hahaha krijgen we die weer..quote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef BzP het volgende:
[..]
tomaat op een tosti is idd verschrikkelijk...
slap week geval krijg je dan
Knap overigens hoe jij ieder 'gesprek' in dit topicreeks zo weet te verneuken. Doe gewoon ff chill man
Like a bawz
Gister een puik potje domination op Firing Range. 78-7 2 caps 9 defends 201 - 65 werd het. En mensen die zeggen de Famas beste wapen? Galil > Famas hard. En wat is Ghost een schijtperk, ik heb er zo'n bloedhekel aan en gebruik het nooit meer.
(ja in dat filmpje wel maar toen was ik 2 prestiges lager).
Lekker rushen met Flak Jacket, SoH en Marathon jwzRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
What can I say? Its what I do....quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hahaha krijgen we die weer..
Knap overigens hoe jij ieder 'gesprek' in dit topicreeks zo weet te verneuken. Doe gewoon ff chill man
On a seriousnote, jij begon met bijdehand zijn nu!cool story broquote:Op donderdag 21 april 2011 16:40 schreef vandermar het volgende:
Like a bawz
Gister een puik potje domination op Firing Range. 78-7 2 caps 9 defends 201 - 65 werd het. En mensen die zeggen de Famas beste wapen? Galil > Famas hard. En wat is Ghost een schijtperk, ik heb er zo'n bloedhekel aan en gebruik het nooit meer.
(ja in dat filmpje wel maar toen was ik 2 prestiges lager).
Lekker rushen met Flak Jacket, SoH en Marathon jwzVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ach, ik begon met een grap en toen kwam je met added value en zo! Maar vind het mooi geweest zo hoor!
Jij mag het laatste woord hebben
Net met de L96 een collaterel en daarna een tripple collaterel op Array achter die jeep. Filmpje komt er nog aan Bro's![]()
Double & triple collateral?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net met de L96 een collaterel en daarna een tripple collaterel op Array achter die jeep. Filmpje komt er nog aan Bro's
noice dude
@ tosti, whatever.... even goede vrienden
Je mag van mij ook het laatste woord hebben hoor!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Een nieuw account maken om zo hoger kdr te krijgen, hoe hard kan je valsspelen.
Xbox Live, Cross-game chat + geen stats resetters_O_"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
veel harder dan datquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef gniffie het volgende:
Een nieuw account maken om zo hoger kdr te krijgen, hoe hard kan je valsspelen.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
OMFG EEN BOBBANZ TOPIC!!
HIER...MOET...IK...GEPOST...HEBBEN!!!!!!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: