Hahaquote:Op donderdag 21 april 2011 11:39 schreef BzP het volgende:
khad eerlijk gezegd een iets hogere k/d verwacht van bobbanz
Had laatst naar jouw MW2 statistieken gekeken, maar daar heb je lekker lopen hacken of niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Haha
Is hard omlaag gegaan i.v.m only QuickScopes voor mijn minimontage, nu werk ik hem weer omhoog
Omgf, daar heb ik vorige keer op geantwoordquote:Op donderdag 21 april 2011 13:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Had laatst naar jouw MW2 statistieken gekeken, maar daar heb je lekker lopen hacken of niet?
ga ik je bij helpenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Haha
Is hard omlaag gegaan i.v.m only QuickScopes voor mijn minimontage, nu werk ik hem weer omhoog
Oh My God Fuckingquote:Op donderdag 21 april 2011 13:57 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Omgf, daar heb ik vorige keer op geantwoord
Had voor de nieuwe update het spel van een vriend geleend, om de haverklap hack lobbies. Kill iemand + 50.000 headshots etc etc.
Troll?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Oh My God Fucking
Sorry meneer Bobbanz dat ik twijfelde aan uw skills.
Nee?quote:
Als t maar geen TDM is vind ik het goed ^^quote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Mooizo. Teamwork
Als het goed is, is me k/d nu 1.13?
Zit op "werk"quote:Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
PSN offline hier, nog meer mensen?
Oei.. Dat is vrij laag. Weet je zeker dat je het spel wel goed speelt? Anders raad ik je aan om te stoppen, want dit kan niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Mooizo. Teamwork
Als het goed is, is me k/d nu 1.13?
free gamingquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oei.. Dat is vrij laag. Weet je zeker dat je het spel wel goed speelt? Anders raad ik je aan om te stoppen, want dit kan niet.
Melk.. de witte motorquote:Op donderdag 21 april 2011 15:43 schreef KoningStoma het volgende:
Nogmaals, ik volg geen adviezen op van mensen met de zaijte gjeee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |