Balen......quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Duurt nog wel tot morgen denk ik hoor..
Nee, ik BBQ liever met vrienden en lekkere wijven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:11 schreef KoningStoma het volgende:
Zeg jongens, zullen we met veel plezier op onze xbox spelen. Dan kunnen we met elkaar tegen andere mensen spelen, over het internet. Is het niet fantastisch?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:11 schreef KoningStoma het volgende:
Zeg jongens, zullen we met veel plezier op onze xbox spelen. Dan kunnen we met elkaar tegen andere mensen spelen, over het internet. Is het niet fantastisch?
Vertel meer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee, ik BBQ liever met vrienden en lekkere wijven.
En veel bier en wiet...
veel plezier online
Mooiboy, nike petje, oorbelletje + jogging broek laag.quote:
hey.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:21 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Mooiboy, nike petje, oorbelletje + jogging broek laag.
Paar wijven / zussen erbij dit dat zus zo. Stoer!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:04 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Psn Offline Update 23/4/2011
''Een extern indringen van ons systeem heeft het PlayStation Network beïnvloed. Om een uitgebreid onderzoek mogelijk te maken en te kunnen verzekeren dat PSN in de toekomst weer vlot en veilig functioneert, hebben we PSN afgesloten op woensdag 20 april. Het verschaffen kwalitatieve entertainment services voor onze klanten en partners is onze grootste prioriteit. We doen er alles aan deze situatie zo snel mogelijk op te lossen en willen jullie nogmaals bedanken voor jullie geduld.
Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is zullen we deze direct met jullie delen.''
Had wel een betere beveiliging ging van het PSN Network verwacht.
Stoere man.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee, ik BBQ liever met vrienden en lekkere wijven.
En veel bier en wiet...
veel plezier online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |