Balen......quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Duurt nog wel tot morgen denk ik hoor..
Nee, ik BBQ liever met vrienden en lekkere wijven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:11 schreef KoningStoma het volgende:
Zeg jongens, zullen we met veel plezier op onze xbox spelen. Dan kunnen we met elkaar tegen andere mensen spelen, over het internet. Is het niet fantastisch?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:11 schreef KoningStoma het volgende:
Zeg jongens, zullen we met veel plezier op onze xbox spelen. Dan kunnen we met elkaar tegen andere mensen spelen, over het internet. Is het niet fantastisch?
Vertel meer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee, ik BBQ liever met vrienden en lekkere wijven.
En veel bier en wiet...
veel plezier online
Mooiboy, nike petje, oorbelletje + jogging broek laag.quote:
hey.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:21 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Mooiboy, nike petje, oorbelletje + jogging broek laag.
Paar wijven / zussen erbij dit dat zus zo. Stoer!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:04 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Psn Offline Update 23/4/2011
''Een extern indringen van ons systeem heeft het PlayStation Network beïnvloed. Om een uitgebreid onderzoek mogelijk te maken en te kunnen verzekeren dat PSN in de toekomst weer vlot en veilig functioneert, hebben we PSN afgesloten op woensdag 20 april. Het verschaffen kwalitatieve entertainment services voor onze klanten en partners is onze grootste prioriteit. We doen er alles aan deze situatie zo snel mogelijk op te lossen en willen jullie nogmaals bedanken voor jullie geduld.
Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is zullen we deze direct met jullie delen.''
Had wel een betere beveiliging ging van het PSN Network verwacht.
Stoere man.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee, ik BBQ liever met vrienden en lekkere wijven.
En veel bier en wiet...
veel plezier online
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:04 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
hebben we PSN afgesloten op woensdag 20 april
wow, een heel weekendquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
hoelang is dat psn al down dan?
wel heel toevallig dat xbox live dit weekend gratis is enzo..![]()
Gaat niet om arm zijn, en ben heus niet beroerd om 3 euro per maand uit te geven. Gaat me om diequote:Op zaterdag 23 april 2011 15:41 schreef KoningStoma het volgende:
Te arm zijn om 3 euro per maand te betalen voor een superieure service, maar wel zeiken als het een keer niet werkt.
Als xbox live uitvalt, dan hebben wij ten minste een rede om te zeiken. Wij betalen er immers voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kut controller. En dat hele Xbox gebeuren zelf.
Omdat ik die controllers van de xbox zo achterlijk vind, c'monn een schuine joystickquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:50 schreef KoningStoma het volgende:
De apparaten zijn bijna identiek als je het over de games gaat hebben. Als je het "xbox gebeuren" niet leuk vind, waarom vind je het "ps3 gebeuren" dan wel leuk
Want je hand is recht en je hand kan zich wel goed om die controller vouwen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:52 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Omdat ik die controllers van de xbox zo achterlijk vind, c'monn een schuine joystick
Goh ben ik dan echt de enigste met rechte handen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:54 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Want je hand is recht en je hand kan zich wel goed om die controller vouwen?
Vreemd, mijn handen zijn niet recht. Zal wel aan mij liggen.
Kan PSN praten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:37 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Volgens PSN werkt alles om 16:00 weer
De Rick uit zwolle, you know me?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:06 schreef rickyszz het volgende:
[..]
http://playstationnl.hyves.nl/?&pageid=39WOWUSGX8O40OO0K
[..]
Nee maar iemand anders wel
Jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:07 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
De Rick uit zwolle, you know me?
Maximale uitloop van 30 minuten.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:06 schreef rickyszz het volgende:
[..]
quote:Beheerder PlayStation
Krabbels zijn op dit moment uitgeschakeld door de activteit van een Hyver die zich voordeed als "Beheerder PlayStation", maar op geen enkele manier verbonden is/was met Sony Computer Entertainment Benelux.
Totdat we meer informatie over deze persoon hebben verkregen zullen bepaalde functies van deze Hyve (zoals krabbels) inactief blijven.
Ja een top verbinding op de X360 behalve als je cod speelt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:53 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Maar aan de andere kant, wel tenminste top verbinding voor paar euro per maand
Wat een onzinquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja een top verbinding op de X360 behalve als je cod speelt.
Uhhu..quote:
Wel mooi dat er altijd alleen COD word genoemd terwijl er genoeg andere spellen zijn met lag en dat ligt niet aan xbox live maar aan het feit dat er niet met dedicated servers wordt gewerkt.quote:
QFTquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel mooi dat er altijd alleen COD word genoemd terwijl er genoeg andere spellen zijn met lag en dat ligt niet aan xbox live maar aan het feit dat er niet met dedicated servers wordt gewerkt.
Speel ik beide niet maar in Gears onder andere heb je anders ook genoeg lag en dergelijke.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:31 schreef SoldMayor het volgende:
Bad Company 2 en Halo Reach hebben anders nooit lag.
Heb Gears nooit gespeeld.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speel ik beide niet maar in Gears onder andere heb je anders ook genoeg lag en dergelijke.
Verder wie speelt er nou gaylo en BC2!
Wie is er nou tegenwoordig nog voor Ajax?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speel ik beide niet maar in Gears onder andere heb je anders ook genoeg lag en dergelijke.
Verder wie speelt er nou gaylo en BC2!
Draait FIFA niet op servers? Maar 90% van de lag zou je weg kunnen halen door alle games op dedicated servers te laten draaien maar dit kost geld dus dat gaat niet gebeuren. Dat heeft vrij weinig met XBL te maken imoquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb Gears nooit gespeeld.
Heb soms wel lag bij FIFA..
Ik ben tegenwoordig nog voor ajax!quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wie is er nou tegenwoordig nog voor Ajax?
Draait BC2 dan ook niet op die servers?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:36 schreef SoldMayor het volgende:
Ja fifa draait op EA servers dus dan weet je het wel.
Jawel alleen tijdens het spelen is er geen lag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Draait BC2 dan ook niet op die servers?
Nou oke maar XBL kun je niet de schuld geven van die lag ligt gewoon echt aan de manier waarop die games worden uitgegeven.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jawel alleen tijdens het spelen is er geen lag.
Maar als je je stats wilt bekijken ofzo dan is het vaak een hopeloos zooitje.
Ja ik heb verder toch geen problemen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou oke maar XBL kun je niet de schuld geven van die lag ligt gewoon echt aan de manier waarop die games worden uitgegeven.
Goedzoquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja ik heb verder toch geen problemen?
XBL is top. Alleen de verbinding bij cod is soms slecht.
enigstequote:Op zaterdag 23 april 2011 15:55 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Goh ben ik dan echt de enigste met rechte handen?
Ik kan er niet mee overweg met een Xbox controller.
Vreemd, zal wel aan mij liggen.
Citeer waar ik heb getpyt; Dat het aan de controller ligt? Of in een ander context?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:15 schreef Timnation het volgende:
[..] maar dat betekent nog niet dat het aan de controller ligt.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:44 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
kut controller. En dat hele Xbox gebeuren zelf.
Ja toevallig welquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:29 schreef Timnation het volgende:
Tuurlijk joh, ga nu maar weer Codden op je PS3Singeplayer moet heel leuk zijn heb ik gehoord.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:29 schreef Timnation het volgende:
Tuurlijk joh, ga nu maar weer Codden op je PS3Singeplayer moet heel leuk zijn heb ik gehoord.
Nice manquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:08 schreef vandermar het volgende:
ROFL
Hoi vandermar,
Bedankt voor het uploaden van deze prachtige gameplay. Misschien is het een idee om commentarys te gaan doen? Wij zouden het erg leuk vinden in ieder geval ha ha :$
Gr gr Jos, Anja en de kids.
lekker hoekie is dat he heb er ookal meerder trippl's en multis gehad wordt weer tijd!!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Meh als wij (mn daily party crew) allemaal 187 voor onze naam hadden, verliet iedereen de room altijd
Als dat niet de reden was dan was het wel een spawntrap als deze
double, triple, double, triple all gun....
je moet gewoon gaan search en destroye das het leukste vooral met party's.....quote:Op woensdag 20 april 2011 16:26 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Alles is goed. Net even Team Tactical gespeeld met een party. Capture the Flag is dus leuker dan ik dacht, en met een beetje team work... Dus als we een keer met een Fok! party spelen is team tactical denk ik een aanrader.
Aah, het is jouw kloon dus?quote:
noem je je grootvader een laffaard?quote:
een kolonie van klonenquote:
een van je holmaten was je al voorquote:
Unaware of himself mongol is being unaware of himself.quote:Op zondag 24 april 2011 14:59 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe noem je iemand die denkt dat 'ie trollt, maar niet doorheeft dat 'ie de mongool aan het uithangen is?
quote:Op zondag 24 april 2011 14:59 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe noem je iemand die denkt dat 'ie trollt, maar niet doorheeft dat 'ie de mongool aan het uithangen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |