What can I say? Its what I do....quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hahaha krijgen we die weer..
Knap overigens hoe jij ieder 'gesprek' in dit topicreeks zo weet te verneuken. Doe gewoon ff chill man
cool story broquote:Op donderdag 21 april 2011 16:40 schreef vandermar het volgende:
Like a bawz
Gister een puik potje domination op Firing Range. 78-7 2 caps 9 defends 201 - 65 werd het. En mensen die zeggen de Famas beste wapen? Galil > Famas hard. En wat is Ghost een schijtperk, ik heb er zo'n bloedhekel aan en gebruik het nooit meer.
(ja in dat filmpje wel maar toen was ik 2 prestiges lager).
Lekker rushen met Flak Jacket, SoH en Marathon jwz
Double & triple collateral?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net met de L96 een collaterel en daarna een tripple collaterel op Array achter die jeep. Filmpje komt er nog aan Bro's
veel harder dan datquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef gniffie het volgende:
Een nieuw account maken om zo hoger kdr te krijgen, hoe hard kan je valsspelen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:05 schreef Parvus het volgende:
OMFG EEN BOBBANZ TOPIC!!
HIER...MOET...IK...GEPOST...HEBBEN!!!!!!!!
Balen......quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Duurt nog wel tot morgen denk ik hoor..
Nee, ik BBQ liever met vrienden en lekkere wijven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:11 schreef KoningStoma het volgende:
Zeg jongens, zullen we met veel plezier op onze xbox spelen. Dan kunnen we met elkaar tegen andere mensen spelen, over het internet. Is het niet fantastisch?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:11 schreef KoningStoma het volgende:
Zeg jongens, zullen we met veel plezier op onze xbox spelen. Dan kunnen we met elkaar tegen andere mensen spelen, over het internet. Is het niet fantastisch?
Vertel meer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee, ik BBQ liever met vrienden en lekkere wijven.
En veel bier en wiet...
veel plezier online
Mooiboy, nike petje, oorbelletje + jogging broek laag.quote:
hey.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:21 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Mooiboy, nike petje, oorbelletje + jogging broek laag.
Paar wijven / zussen erbij dit dat zus zo. Stoer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |