Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Helaas van een zakje, maar nog steeds fijn voor buikquote:Op woensdag 20 april 2011 11:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
van verse munt ?![]()
helpt goed tegen buik auwie
jaquote:Op woensdag 20 april 2011 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Helaas van een zakje, maar nog steeds fijn voor buik![]()
venkel thee toch ook?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Helaas van een zakje, maar nog steeds fijn voor buik![]()
jups en kamille thee helpt ook wonderbaarlijk goedquote:Op woensdag 20 april 2011 11:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
venkel thee toch ook?
dacht ik nog te weten van mijn kindjes met buikrampjes
kom maar halenquote:
volgens mij wel, maar dat heb ik niet in huisquote:Op woensdag 20 april 2011 11:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
venkel thee toch ook?
dacht ik nog te weten van mijn kindjes met buikrampjes
kusje eropquote:Op woensdag 20 april 2011 11:58 schreef DaMart het volgende:
...adem in... adem uit...
Is het al vrijdag?
ook dat heb niet in huisquote:Op woensdag 20 april 2011 11:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups en kamille thee helpt ook wonderbaarlijk goed
ik wel kom maar halen danquote:Op woensdag 20 april 2011 11:59 schreef Muck het volgende:
[..]
kom maar halen
[..]
volgens mij wel, maar dat heb ik niet in huis
[..]
kusje erop
wat is er aan de hand?
[..]
ook dat heb niet in huis
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:58 schreef DaMart het volgende:
Is het al vrijdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, tijd voor andere muzieknee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
Nee.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:58 schreef DaMart het volgende:
Is het al vrijdag?
Ik kom niet echt toe aan de dingen die ik moet doen vandaag, ik word telkens gestoord door de telefoon...quote:
Telefoon kan uit.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom niet echt toe aan de dingen die ik moet doen vandaag, ik word telkens gestoord door de telefoon...
Kan nietquote:Op woensdag 20 april 2011 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom niet echt toe aan de dingen die ik moet doen vandaag, ik word telkens gestoord door de telefoon...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Jammerdebammerquote:
ik ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 12:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga nu eeeecht niet in de trein zitten
Ik ben niet lief, dat weet je toch?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Kan nietJawel, op een andere manier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan de telefooncentrale wel uitzetten ja... en dan doen alsof er een storing is!quote:
ik heb gebeldquote:Op woensdag 20 april 2011 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben niet lief, dat weet je toch?
Ben jij al bij de dokter geweest?
stomquote:
Ik vraag de NS even of ze de rest van de dag de treinen tussen Venlo en Eindhoven kunnen uitzetten voor je!quote:
Ze doen maar, ik blijf vandaag toch in Venlo.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vraag de NS even of ze de rest van de dag de treinen tussen Venlo en Eindhoven kunnen uitzetten voor je!
Dan vraag ik wel gewoon aan de gemeente of ze alle koffiemachines uitzetten, ook bij jou thuis.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze doen maar, ik blijf vandaag toch in Venlo.
Dat moeten ze eens één keer proberenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan vraag ik wel gewoon aan de gemeente of ze alle koffiemachines uitzetten, ook bij jou thuis.
dan gaat zijn vader protesteren hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan vraag ik wel gewoon aan de gemeente of ze alle koffiemachines uitzetten, ook bij jou thuis.
water, vuur, fluitketel en filter en je hebt koffiequote:Op woensdag 20 april 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
EN mijn oomsquote:
quote:
Opgelost, slotje op de koffietoevoerquote:
quote:Beste Mart,
In reactie op je vraag om Venlo de komende twee maanden niet meer van koffie te voorzien, bevestigen wij dat wij dit voorstel accepteren. Ook wij zien in dat het tijdelijk terugschroeven van de productie milieuvoordelen oplevert, en dat de kindjes in Afrika ook wel eens koffie mogen hebben. Dit gaat per direct in. Als dank voor dit goede idee, ontvang je een jaarvoorraad thee.
Met vriendelijke groet,
Douwe Egberts
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 12:12 schreef Toekito het volgende:
Trouwens Muck wist je dat de distributie van die TNT-apen bij het bos zit?
als je langs de snelweg parralel de gordelweg blijft volgen dan kom je bij het begin van het bos. Dan ga je links en dan bos uit weer links dan rij je zo daar naar binnenquote:
Ik vind Blijdorpquote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef PeZu het volgende:
wat is de leukste dierentuin????/
we meoten nog besleissen
Burgersquote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef PeZu het volgende:
wat is de leukste dierentuin????/
we meoten nog besleissen
maar dat ligt in kakkerlakkenstad daar mag ik niet komen van mijn geloofquote:
quote:Geachte heer MPG,
U attendeerde ons op de dramatische gevolgen die het stopzetten van de levering van koffie aan Venlo heeft voor onze omzet. Wij hebben daarom in overleg met onze accountant besloten dat het voor de continuïteit van ons bedrijf van vitaal belang is dat deze leveringen door blijven gaan.
Derhalve zal het besluit dat eerder vandaag genomen is door de Directie nietig verklaard worden, opdat wij onze bedrijfsvoering ook in de toekomst voort kunnen zetten. Eventuele financiële tegenvallers die door deze miscommunicatie zijn ontstaan, zullen voor rekening komen van ons bedrijfsonderdeel Pickwick, daar thee nimmer een core business zal zijn.
Met vriendelijke groet,
Douwe Egberts
Moet je doen, Blijdorp is okeequote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dat ligt in kakkerlakkenstad daar mag ik niet komen van mijn geloof
kom we gaanquote:Op woensdag 20 april 2011 12:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Moet je doen, Blijdorp is okee
[..]
![]()
![]()
Ik mag niet in Amsterdam komen van mijn geloof, maar toch doe ik hetquote:Op woensdag 20 april 2011 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dat ligt in kakkerlakkenstad daar mag ik niet komen van mijn geloof
Jij bent ook wel erg makkelijk omgeluldquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mag niet in Amsterdam komen van mijn geloof, maar toch doe ik het
Jij niet meer als je zo over mijn stad praatquote:
nee hoor w egaan nml van mijn langz al ik leven niet naar blijdorpquote:Op woensdag 20 april 2011 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent ook wel erg makkelijk omgeluld.
Dat is dan balen... Binnenkort Pickwick faillietquote:Op woensdag 20 april 2011 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar... voordat die toevoer weer is opgestart... is er toch een paar uur niet geleverd.
hmpfquote:
Ja, we kunnen er lopend heenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, daar moeten we dan eens wat voor plannen.
stoere praat en ondertussen maar zo kijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Jij niet meer als je zo over mijn stad praat
Dan ga ik wel verse thee halen!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dan balen... Binnenkort Pickwick failliet...
Moet je maar uit de auto springen straksquote:Op woensdag 20 april 2011 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor w egaan nml van mijn langz al ik leven niet naar blijdorp
Jij ook grapjasquote:Op woensdag 20 april 2011 12:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
stoere praat en ondertussen maar zo kijken
we gana naar burgers omdat muckquote:Op woensdag 20 april 2011 12:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Moet je maar uit de auto springen straks
Jaquote:
quote:
Niks mee te makenquote:
okquote:Op woensdag 20 april 2011 12:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Niks mee te maken![]()
Kom we gaan
Capibara'squote:
weet ik, ik ben in alle dierentuinen wel geweest hoor want dierenquote:
hebben ze die beide nu daarquote:
quote:
Jaquote:
quote:
quote:
Lekker, succes alvastquote:Op woensdag 20 april 2011 12:25 schreef wel.o.k het volgende:
niet vergetenstraks naar de tandarts
![]()
ik krijg een mooie nieuwe vulling van hem
Preciesquote:
Heerlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 12:30 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
lekker schaften in het zonnetje
Jij vindt alle dierentuinen tof!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
al vind ik amersfoort, rhenen, gaiapark, blijdorp en de zoo van antwerpen ook tof
oh, wacht
Ik kan alleen in mijn pauzes buiten zittenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Heerlijk
Als de zon gedraaid is, ga ik met mijn thee op het balkon zitten denk ik
Kloptquote:
Ik heb eeuwig pauzequote:Op woensdag 20 april 2011 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan alleen in mijn pauzes buiten zitten
Mijquote:Op woensdag 20 april 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weerHeb ik nog iets gemist?
![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is me ook iets te veel maar meer dan nu heb ik geen problemen mee.
Mij natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weerHeb ik nog iets gemist?
![]()
quote:
Ja,, jou mis ik heel vaakquote:Op woensdag 20 april 2011 12:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
[..]
Mij natuurlijk
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Hoe ist mop?
[..]
Ja,, jou mis ik heel vaak![]()
![]()
Oh jee... wat zei ie?quote:Was bij de dietist geweest![]()
Mja, gaat welquote:
Jou ook alquote:Op woensdag 20 april 2011 12:41 schreef Trevland het volgende:
@ Marijke: mij
En weer aan het werk, Bis Later Lui![]()
Nee maar ik wil wel minder snacken. Vanmiddag lekker geluncht met een griekse rauwkostsalade, 2 volkoren boterham met rookvlees, een bekertje optimel en een sinaasappelquote:Op woensdag 20 april 2011 12:42 schreef Panda72 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 20 april 2011 11:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw ad lijn?
Wat heb je dan gelunchd?quote:
Ist zo erg?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, gaat wel. Vannacht wel goed geslapen, gelukkig
. Vandaag maar thuisgebleven
...
Zequote:
Fijn van het lekker slapen en goed van het thuisblijvenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, gaat wel. Vannacht wel goed geslapen, gelukkig
. Vandaag maar thuisgebleven
...
Oh jaquote:Op woensdag 20 april 2011 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ZeMaar ze is heel aardig
De weegschaal was wat minder lief, maar ik had erger verwacht
2,1 kg erbij in 2 maanden
Nou, voor mijn doen in een slechte periode valt dat heel erg mee
![]()
Gezondquote:Op woensdag 20 april 2011 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jou ook alHai
[..]
Nee maar ik wil wel minder snacken. Vanmiddag lekker geluncht met een griekse rauwkostsalade, 2 volkoren boterham met rookvlees, een bekertje optimel en een sinaasappel
wij moeten ruilenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ZeMaar ze is heel aardig
De weegschaal was wat minder lief, maar ik had erger verwacht
2,1 kg erbij in 2 maanden
Nou, voor mijn doen in een slechte periode valt dat heel erg mee
![]()
Wat heb je gegeten?quote:
Eerlijk delen danquote:
Kersenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
2 croissantjes ham kaas :0
en nu een zak zaad met kersen
spannend!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb bericht van het ziekenhuis!
Binnenkort een afspraak voor de uitleg voor de IUI behandelingen
2 croissantjes ham kaas :0quote:Op woensdag 20 april 2011 12:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
GezondWas het ook lekker?
[..]
Wat heb je dan gelunchd?
Ja tochquote:Op woensdag 20 april 2011 12:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja
Valt inderdaad mee voor een slechte periode
+veel Muckvoer natuurlijk
Lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 12:45 schreef Crazy-M het volgende:
Zie je PMquote:
Graagquote:
Wauwquote:Op woensdag 20 april 2011 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb bericht van het ziekenhuis!
Binnenkort een afspraak voor de uitleg voor de IUI behandelingen
quote:
Daarom maak ik het ookquote:Op woensdag 20 april 2011 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja tochEn Muckvoer is soms erg comforting
![]()
Vanaf morgen moet ik wel, want dan zijn de meisjes er weer, dus ik ga er vanuit dat ik die 2 kg weer zo kwijt ben![]()
[..]
Ik had de deur dit keer niet open laten staanquote:
Ik kwam jouquote:
een friesche flag breakerquote:Op woensdag 20 april 2011 12:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hoor het was lekker. Ik eet nooit iets wat ik niet lekker vind. Wat is een zak zaad met kersen?
Valt deze periode mee voor mijn doen...quote:
Jij kunt altijd en overal etenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt deze periode mee voor mijn doen...
Komt ws omdat ik de enige was die in het ziekenhuis de maaltijd wel door zn keel kreeg...
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe ist nou?
[..]
Daarom maak ik het ook
Oh dat bedoel jequote:
kersen is idd lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja tochEn Muckvoer is soms erg comforting
![]()
Vanaf morgen moet ik wel, want dan zijn de meisjes er weer, dus ik ga er vanuit dat ik die 2 kg weer zo kwijt ben![]()
[..]
LekkerEn veel eiwitten dus?
Die kers vind ik ook het lekkerst
![]()
mijn BMI is naar ongezond gezaktquote:Op woensdag 20 april 2011 12:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt deze periode mee voor mijn doen...
Komt ws omdat ik de enige was die in het ziekenhuis de maaltijd wel door zn keel kreeg...
jah, overgenomen van afdelingschefquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kersen is idd lekker
ben breakers gaan eten sinds de tijd dat ik ongelukje heb gehad en een week geen vast voer kon eten
Zat ik alquote:
* Barreltje geeft Wokje een stukje van haat "oma cake"quote:
Ohnoesquote:
Snap ik.. Het kan alle kanten op en het zal ook vast zwaar wordenquote:
Natuurlijk is dat eng! Ik vond een spiraaltje laten plaatsen al heel akelig, laat staan zoietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
knopje links boven ergensquote:Op woensdag 20 april 2011 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes...
Ik moet jou binnenkort ff PMmen, trouwens...
werdt tijd jah dat je er achter kwamquote:
Bij mij zit ie rechtsquote:
Ik wist al voor ik werk had, waar ik voor wilde werkenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
werdt tijd jah dat je er achter kwam
Oehquote:Op woensdag 20 april 2011 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kwam jouen je mini-taartje tegen!
![]()
Oh en ik ga zo een cadeautje voor jou kopen voor i HHW
![]()
![]()
Weet ik. Maar eerst zelf ff alles op een rijtje krijgenquote:
Een haat Oma cake. Is die cake gemaakt door een oma die jij haat?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje geeft Wokje een stukje van haat "oma cake"
lekker plakkerig
neem je tijdquote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet ik. Maar eerst zelf ff alles op een rijtje krijgen.
ok dan is het goedquote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wist al voor ik werk had, waar ik voor wilde werken![]()
hoe coolquote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh![]()
En oehMisschien weet ik al wat
![]()
Weet je wat ik vanochtend zag? Een motor met kenteken dat begon met MZ-81![]()
ik wil al heel lang bapao's maken en heb een recept liggen, maar toch nooit gedaanquote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Muck Muck, zullen wij een keertje samen bapao broodjes maken? En broodjes met lotuspasta?Kan heel simpel las ik met brooddeeg
![]()
Heerlijkquote:
Ik ben heel vaak in de war met links en rechts, dus moest serieus even nadenkenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh![]()
En oehMisschien weet ik al wat
![]()
Weet je wat ik vanochtend zag? Een motor met kenteken dat begon met MZ-81![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat eng! Ik vond een spiraaltje laten plaatsen al heel akelig, laat staan zoietsIk heb gelukkig al wat dingen meegemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het idee...... 6 IUI behandelingen, ik hoop dat het bij de eerste keer gelijk raak is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goedquote:Op woensdag 20 april 2011 12:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neem je tijd![]()
alles op een rijtje krijgen kan een hele klus zijn
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe cool
[..]
ik wil al heel lang bapao's maken en heb een recept liggen, maar toch nooit gedaan
Dus jaaaaa
[..]
Heerlijk
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig al wat dingen meegemaaktMaar het idee...... 6 IUI behandelingen, ik hoop dat het bij de eerste keer gelijk raak is
Poeh, lijkt me heftig en ik hoop ook van harte dat het in één keer luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ehm lieffie het woord bapao betekend al broodjequote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Muck Muck, zullen wij een keertje samen bapao broodjes maken? En broodjes met lotuspasta?Kan heel simpel las ik met brooddeeg
![]()
Loempiërs!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En zelf loempiatjes maken oid? Lijkt me zo gaaaaaaf om te doen
![]()
Loesjequote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef pgrferrari het volgende:
Denk je alles op een rijtje te hebben, word je verliefd.
#Loesje
heb ik al eens gedaanquote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En zelf loempiatjes maken oid? Lijkt me zo gaaaaaaf om te doen
![]()
zeg, ik mocht toch altijd langs komen voor een kop koffiequote:Op woensdag 20 april 2011 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik al eens gedaan
maar jaaaa, gaan we doen
Die is wel tofquote:Op woensdag 20 april 2011 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Loesje
[ afbeelding ]
Die heb ik als muismat
herkenbaarquote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef pgrferrari het volgende:
Denk je alles op een rijtje te hebben, word je verliefd.
#Loesje
Ja, nee, dat weet ik, maar ik dacht dat het speciaal deeg was, maar het kan met regulier brooddeegquote:Op woensdag 20 april 2011 12:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ehm lieffie het woord bapao betekend al broodje. Ja ik ben aan het mierenneuken zeuren vandaag
Ehm... Ehm.... Mmmmhhh... als ze goed lukken wil ik ze best nog een keertje maken en dan voldoende zodat jij ook genoeg hebtquote:Op woensdag 20 april 2011 12:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Loempiërs!
Geef tzt ff een seintje, ik ben heel goed in het opeten van die dingen...
Tofquote:Op woensdag 20 april 2011 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik al eens gedaan
maar jaaaa, gaan we doen
tuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg, ik mocht toch altijd langs komen voor een kop koffie
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak in de war met links en rechts, dus moest serieus even nadenken![]()
[..]Wat denk je dat het is
Doe maar spoileren
WOAH!!! Was ie mooi? Dan moet ik hem![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehm. Hij was..ehm. Het was een motor
MZ-81-JP
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Daar ben ik ook goed in *haakt haar arm in die van MPG* zullen wij samen een loempia/bapao/andere lekkere snacks testteam vormen?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Loempiërs!
Geef tzt ff een seintje, ik ben heel goed in het opeten van die dingen...
ja, tof he?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nee, dat weet ik, maar ik dacht dat het speciaal deeg was, maar het kan met regulier brooddeeg
onmogelijkquote:Ehm... Ehm.... Mmmmhhh... als ze goed lukken wil ik ze best nog een keertje maken en dan voldoende zodat jij ook genoeg hebt
maar nu even nietquote:Tof![]()
even in de gaten houden wanneer de loempia bapao test dag isquote:
oei typoquote:Op woensdag 20 april 2011 12:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een haat Oma cake. Is die cake gemaakt door een oma die jij haat?
Ja dat kan inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nee, dat weet ik, maar ik dacht dat het speciaal deeg was, maar het kan met regulier brooddeeg
[..]
binnenkortquote:Op woensdag 20 april 2011 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even in de gaten houden wanneer de loempia bapao test dag is
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehm. Hij was..ehm. Het was een motor
MZ-81-JPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh oeh die lijkt op de motor van Rem
Ik moet die
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, vet tof gewoonquote:Op woensdag 20 april 2011 13:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, tof he?
[..]
onmogelijk
MPG heeft nooit genoeg
[..]
maar nu even niet
Bakje cornflakes was al teveel![]()
fijn muisje met die kleine usb dingenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:04 schreef Ladylike het volgende:
Ola mensen
Mijn bestelling is binnen
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ik werd gek van de draadjes aan mn laptopquote:Op woensdag 20 april 2011 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
fijn muisje met die kleine usb dingen
* wel.o.k start bluetooth sniffer opquote:Op woensdag 20 april 2011 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik werd gek van de draadjes aan mn laptop
en ik had nog geen stick van 4 GB
jah is inderdaad goede oplossing, en laat ik ook altijd in mn flaptop zitten van het werkquote:Op woensdag 20 april 2011 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik werd gek van de draadjes aan mn laptop
en ik had nog geen stick van 4 GB
Elleukquote:Op woensdag 20 april 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k start bluetooth sniffer op
Lady i like
Nu ben ik niet meer gebonden aan die paar centimeters draadquote:Op woensdag 20 april 2011 13:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah is inderdaad goede oplossing, en laat ik ook altijd in mn flaptop zitten van het werk
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh oeh die lijkt op de motor van Rem
[ afbeelding ]
Ik moet dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi, nou, schop die man er af
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi, nou, schop die man er afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joah, ik ga em opzoeken
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi, nou, schop die man er afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of versier hem
snel trouwen en je hebt al een halve
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]Ik denk dat zowel ik als een ander manspersoon dat niet kunnen waarderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of versier hem
snel trouwen en je hebt al een halve![]()
Zo druk?quote:
Ik doe een gokjequote:Op woensdag 20 april 2011 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he duckwaar zit je nou de hele dag man
da kloptquote:Op woensdag 20 april 2011 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nu ben ik niet meer gebonden aan die paar centimeters draad
Eerst bij HR een mogelijke promotie besprokenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he duckwaar zit je nou de hele dag man
je vader wil dat er om je hand gevraagd wordt?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel ik als een ander manspersoon dat niet kunnen waarderen
Wok, ben jij mijn vader?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je vader wil dat er om je hand gevraagd wordt?
Hopen dat het lukt en gefeliciteerd met de promotiequote:Op woensdag 20 april 2011 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eerst bij HR een mogelijke promotie besprokenWas positief nu alleen nog mn baas overtuigen
En daarna lange OR vergadering
Nee, krijg op papier eindelijk erkenning voor het werk dat ik al anderhalf jaar verzetquote:Op woensdag 20 april 2011 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hopen dat het lukt en gefeliciteerd met de promotie![]()
Ga je ook ander werk doen?
OR vergaderingquote:Op woensdag 20 april 2011 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eerst bij HR een mogelijke promotie besprokenWas positief nu alleen nog mn baas overtuigen
En daarna lange OR vergadering
Ja, ik weet dat het heel zeldzaam isquote:Op woensdag 20 april 2011 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
OR vergadering![]()
en toch promotie![]()
held
Dus het werd gewoon tijdquote:Op woensdag 20 april 2011 13:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, krijg op papier eindelijk erkenning voor het werk dat ik al anderhalf jaar verzet
Nee manquote:
hihi... stiekem ben je het gewoon zelf... hihiquote:Op woensdag 20 april 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
pfff.. het gebouw wordt verbouwd..
ze zijn aan het boren, maar dat geluid klinkt alsof er de hele tijd iemand dikke scheten zit te laten![]()
heel raar, toen ik voorzitter van de OR was kreeg ik geen opslag meerquote:Op woensdag 20 april 2011 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het heel zeldzaam isDus ik ga het koesteren
ik schrok alquote:
NOOOOOOquote:Op woensdag 20 april 2011 13:18 schreef Muck het volgende:
de postbode is al vanaf 11 uur vanmorgen onderweg, snapt ie nou echt niet dat ik mijn pakketjes wil?
Toen ik twee jaar geleden lid werd zeiden ze meteen tegen me: Welkom, maar zeg maar dag tegen je carriereplannenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heel raar, toen ik voorzitter van de OR was kreeg ik geen opslag meer
[..]
ik schrok alnog meer dochters
Hij is in dit topic aan het lurken: dus bezorgd eerst de rest, dan het pakketje wat jij wilt hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:18 schreef Muck het volgende:
de postbode is al vanaf 11 uur vanmorgen onderweg, snapt ie nou echt niet dat ik mijn pakketjes wil?
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hihi... stiekem ben je het gewoon zelf... hihi
Ah, werk jij in zo'n bedrijfquote:Op woensdag 20 april 2011 13:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heel raar, toen ik voorzitter van de OR was kreeg ik geen opslag meer
[..]
ik schrok alnog meer dochters
Postbodes zijn doorgaans erg bijzonderquote:Op woensdag 20 april 2011 13:18 schreef Muck het volgende:
werkte, gelukkigquote:Op woensdag 20 april 2011 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ah, werk jij in zo'n bedrijf
Bij de oude baas van mijn vader stemde de OR overal mee in, want dan kregen ze een "bedankt voor de prettige samenwerking" bonus aan het eind van het jaar![]()
Hahaha, nee johOmdat je dat zo raadde
Nee, ik bedoelde natuurlijk Peter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Oh noesquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Hij is in dit topic aan het lurken: dus bezorgd eerst de rest, dan het pakketje wat jij wilt hebben.
Fpefjol?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Postbodes zijn doorgaans erg bijzonder
Hakende vrouwenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:23 schreef Muck het volgende:
Marijke marijke marijke, kijk dan
[ afbeelding ]
Likkend aan het raam rijden ze je straat inquote:Op woensdag 20 april 2011 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh noes
[..]
twee pakketjes zelfs
[..]
Fpefjol?
Ik had een paaseendquote:Op woensdag 20 april 2011 13:23 schreef DaMart het volgende:
Lunch weer op, was lekker buiten lunchen.
WAUWquote:Op woensdag 20 april 2011 13:23 schreef Muck het volgende:
Marijke marijke marijke, kijk dan
[ afbeelding ]
Ik wilde iets heel flauws zeggen, maar ik doe het nietquote:
Dat had ik vorige week ookquote:Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef Barreltje het volgende:
hmm..
heb ik ook weer eens een keer oorbellen in..
dan is een koptelefoon niet zo handig
quote:
ik ben vrachtwagenchauffeur! toet toet!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Likkend aan het raam rijden ze je straat in
[..]
daar ben ik echt jaloers opquote:Ik had een paaseend![]()
Dankje
Wat heb jij trouwens een prachtig handschrift!!!
[..]
Ik denk dat ie toch over tafel komtquote:WAUW![]()
Zo cool!!!
Ben trots op jequote:Op woensdag 20 april 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde iets heel flauws zeggen, maar ik doe het nietKnap he?
Ja, die had je nog niet in de verzameling he!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had een paaseend![]()
Dankje
Wat heb jij trouwens een prachtig handschrift!!!
Er zijn ergere plekken om vast te zittenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:27 schreef Ladylike het volgende:
Mn zus belt net, ze zit vast in Barcelona
Geen geldig ID...
Zo maar even naar haar katten kijken
hoe is ze dan heen gekomen??quote:Op woensdag 20 april 2011 13:27 schreef Ladylike het volgende:
Mn zus belt net, ze zit vast in Barcelona
Geen geldig ID...
Zo maar even naar haar katten kijken
Dat is wel waarquote:Op woensdag 20 april 2011 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Er zijn ergere plekken om vast te zitten
Dat is dus mede de fout van Ryan Air, die hadden haar nooit mogen laten vertrekkenquote:
lekker geregeld danquote:Op woensdag 20 april 2011 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is wel waar
[..]
Dat is dus mede de fout van Ryan Air, die hadden haar nooit mogen laten vertrekken
Ja, over tafel is prachtig denk ikquote:Op woensdag 20 april 2011 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week ook
[..]
Ik vind jou ook lief hoor
[..]
ik ben vrachtwagenchauffeur! toet toet!
[..]
daar ben ik echt jaloers op
[..]
Ik denk dat ie toch over tafel komt
Dankjequote:
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die had je nog niet in de verzameling he!.
En dat is voor het eerst dat iemand mijn handschrift mooi noemt![]()
.
Dat vraag ik me ook afquote:
en diezelfde Ryan air laat haar nu niet terug??quote:Op woensdag 20 april 2011 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is wel waar
[..]
Dat is dus mede de fout van Ryan Air, die hadden haar nooit mogen laten vertrekken
Ik gok de douane? Of hoef je daar niet doorheen in Spanje?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en diezelfde Ryan air laat haar nu niet terug??
nope, Schengen..quote:Op woensdag 20 april 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok de douane? Of hoef je daar niet doorheen in Spanje?
Kosten van het verblijf van gisteren nacht en misschien vanacht en eten enzo, zolang ze vast zit, worden vergoedt door hen, dus dat is dan wel netjes.quote:
Blijkbaar vliegt ze met een andere maatschappij?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en diezelfde Ryan air laat haar nu niet terug??
Netter dan het mijnequote:Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar zo bijzonder is dat toch niet?![]()
.
DAT is op zich wel luxe.. het blijft altijd de verantwoordelijkheid van je zus ( of iedere andere burgerquote:Op woensdag 20 april 2011 13:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kosten van het verblijf van gisteren nacht en misschien vanacht en eten enzo, zolang ze vast zit, worden vergoedt door hen, dus dat is dan wel netjes.
Tevens vergoeden ze de extra kosten die gemaakt worden om het nieuwe ID (dat dus met spoed en spoedpost gemaakt en opgestuurd moet worden) daar te krijgen.
succesquote:Op woensdag 20 april 2011 13:33 schreef Ladylike het volgende:
nja ben dus ff haar sleutel thuis ophalen en de katten verzorgen
Ja dat is zeker luxe.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
DAT is op zich wel luxe.. het blijft altijd de verantwoordelijkheid van je zus ( of iedere andere burger) om een geldige ID te hebben
Vooral voor een paupermaatschappij als Ryan Airquote:Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
DAT is op zich wel luxe.. het blijft altijd de verantwoordelijkheid van je zus ( of iedere andere burger) om een geldige ID te hebben
Verstandig, salmonella schijnt niet zo lief te zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 13:38 schreef Pheno het volgende:
De drumsticks liggen te marineren. Niet in de zon.
Straks moeten ze van mij de tajine in!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Verstandig, salmonella schijnt niet zo lief te zijn
Hoi!quote:
Had ik al gezegd dat ik bij jou kom eten?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks moeten ze van mij de tajine in!
Daar komen ze wel lekker uitquote:Op woensdag 20 april 2011 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks moeten ze van mij de tajine in!
MZ!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!![]()
[..]
Had ik al gezegd dat ik bij jou kom eten?![]()
helemaal mee eens, Ik wil warmte vrijquote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef Barreltje het volgende:
dit is geen weer om binnen aan het werk te zijn!
vanavond proefkapsel en make-up
picsquote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef Barreltje het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef Solique het volgende:
Altijd leuk de taalbarrière, vraag je om een project af te sluiten. Dus echt closen.
Krijg je een mail terug of wij het project willen cancellen. Uhm nee, wij zeggen closen.
Oeh, spannendquote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef Barreltje het volgende:
Lang niet gezien, alles goed?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef Barreltje het volgende:
Vandaag bezorg ik alleen Koude en Alcoholistische drankjesquote:
ik krijg mezelf niet echt aan het werkquote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]hoe meer je erover nadenkt hoe erger het gevoel wordt...
Dus ik zit alweer in de acceptatiemodus...
Gaat wel!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lang niet gezien, alles goed?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik krijg mezelf niet echt aan het werk
Moet je je even laten aanduwen door collega'squote:Op woensdag 20 april 2011 13:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik krijg mezelf niet echt aan het werk
haha, doe wel alsof ik werkquote:Op woensdag 20 april 2011 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet je je even laten aanduwen door collega's
doe maar een koude alcoholistische drankquote:Op woensdag 20 april 2011 13:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Vandaag bezorg ik alleen Koude en Alcoholistische drankjes
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe maar een koude alcoholistische drank![]()
en veel
Vanavond maar met de laptop op balkon... mits het ongediertevrij is!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef Barreltje het volgende:
ben jij de man of de muis!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanavond maar met de laptop op balkon... mits het ongediertevrij is!.
Onderschrift en fobo en zulksquote:
ja maar nee maar ja maar omg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Gaat welquote:
Nee hoezo?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja maar nee maar ja maar omg!zo, das wel heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja maar nee maar ja maar omg!Sorry wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ze wilde geloof ik een fok pauze doen
Daar zijn er meer vanquote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry wat?![]()
En ze wilde geloof ik een fok pauze doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |