werdt tijd jah dat je er achter kwamquote:
Bij mij zit ie rechtsquote:
Ik wist al voor ik werk had, waar ik voor wilde werkenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
werdt tijd jah dat je er achter kwam
Oehquote:Op woensdag 20 april 2011 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kwam jouen je mini-taartje tegen!
![]()
Oh en ik ga zo een cadeautje voor jou kopen voor i HHW
![]()
![]()
Weet ik. Maar eerst zelf ff alles op een rijtje krijgenquote:
Een haat Oma cake. Is die cake gemaakt door een oma die jij haat?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje geeft Wokje een stukje van haat "oma cake"
lekker plakkerig
neem je tijdquote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet ik. Maar eerst zelf ff alles op een rijtje krijgen.
ok dan is het goedquote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wist al voor ik werk had, waar ik voor wilde werken![]()
hoe coolquote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh![]()
En oehMisschien weet ik al wat
![]()
Weet je wat ik vanochtend zag? Een motor met kenteken dat begon met MZ-81![]()
ik wil al heel lang bapao's maken en heb een recept liggen, maar toch nooit gedaanquote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Muck Muck, zullen wij een keertje samen bapao broodjes maken? En broodjes met lotuspasta?Kan heel simpel las ik met brooddeeg
![]()
Heerlijkquote:
Ik ben heel vaak in de war met links en rechts, dus moest serieus even nadenkenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh![]()
En oehMisschien weet ik al wat
![]()
Weet je wat ik vanochtend zag? Een motor met kenteken dat begon met MZ-81![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat eng! Ik vond een spiraaltje laten plaatsen al heel akelig, laat staan zoietsIk heb gelukkig al wat dingen meegemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het idee...... 6 IUI behandelingen, ik hoop dat het bij de eerste keer gelijk raak is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goedquote:Op woensdag 20 april 2011 12:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neem je tijd![]()
alles op een rijtje krijgen kan een hele klus zijn
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe cool
[..]
ik wil al heel lang bapao's maken en heb een recept liggen, maar toch nooit gedaan
Dus jaaaaa
[..]
Heerlijk
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig al wat dingen meegemaaktMaar het idee...... 6 IUI behandelingen, ik hoop dat het bij de eerste keer gelijk raak is
Poeh, lijkt me heftig en ik hoop ook van harte dat het in één keer luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ehm lieffie het woord bapao betekend al broodjequote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Muck Muck, zullen wij een keertje samen bapao broodjes maken? En broodjes met lotuspasta?Kan heel simpel las ik met brooddeeg
![]()
Loempiërs!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En zelf loempiatjes maken oid? Lijkt me zo gaaaaaaf om te doen
![]()
Loesjequote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef pgrferrari het volgende:
Denk je alles op een rijtje te hebben, word je verliefd.
#Loesje
heb ik al eens gedaanquote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En zelf loempiatjes maken oid? Lijkt me zo gaaaaaaf om te doen
![]()
zeg, ik mocht toch altijd langs komen voor een kop koffiequote:Op woensdag 20 april 2011 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik al eens gedaan
maar jaaaa, gaan we doen
Die is wel tofquote:Op woensdag 20 april 2011 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Loesje
[ afbeelding ]
Die heb ik als muismat
herkenbaarquote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef pgrferrari het volgende:
Denk je alles op een rijtje te hebben, word je verliefd.
#Loesje
Ja, nee, dat weet ik, maar ik dacht dat het speciaal deeg was, maar het kan met regulier brooddeegquote:Op woensdag 20 april 2011 12:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ehm lieffie het woord bapao betekend al broodje. Ja ik ben aan het mierenneuken zeuren vandaag
Ehm... Ehm.... Mmmmhhh... als ze goed lukken wil ik ze best nog een keertje maken en dan voldoende zodat jij ook genoeg hebtquote:Op woensdag 20 april 2011 12:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Loempiërs!
Geef tzt ff een seintje, ik ben heel goed in het opeten van die dingen...
Tofquote:Op woensdag 20 april 2011 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik al eens gedaan
maar jaaaa, gaan we doen
tuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg, ik mocht toch altijd langs komen voor een kop koffie
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak in de war met links en rechts, dus moest serieus even nadenken![]()
[..]Wat denk je dat het is
Doe maar spoileren
WOAH!!! Was ie mooi? Dan moet ik hem![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehm. Hij was..ehm. Het was een motor
MZ-81-JP
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Daar ben ik ook goed in *haakt haar arm in die van MPG* zullen wij samen een loempia/bapao/andere lekkere snacks testteam vormen?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Loempiërs!
Geef tzt ff een seintje, ik ben heel goed in het opeten van die dingen...
ja, tof he?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nee, dat weet ik, maar ik dacht dat het speciaal deeg was, maar het kan met regulier brooddeeg
onmogelijkquote:Ehm... Ehm.... Mmmmhhh... als ze goed lukken wil ik ze best nog een keertje maken en dan voldoende zodat jij ook genoeg hebt
maar nu even nietquote:Tof![]()
even in de gaten houden wanneer de loempia bapao test dag isquote:
oei typoquote:Op woensdag 20 april 2011 12:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een haat Oma cake. Is die cake gemaakt door een oma die jij haat?
Ja dat kan inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nee, dat weet ik, maar ik dacht dat het speciaal deeg was, maar het kan met regulier brooddeeg
[..]
binnenkortquote:Op woensdag 20 april 2011 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even in de gaten houden wanneer de loempia bapao test dag is
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehm. Hij was..ehm. Het was een motor
MZ-81-JPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh oeh die lijkt op de motor van Rem
Ik moet die
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, vet tof gewoonquote:Op woensdag 20 april 2011 13:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, tof he?
[..]
onmogelijk
MPG heeft nooit genoeg
[..]
maar nu even niet
Bakje cornflakes was al teveel![]()
fijn muisje met die kleine usb dingenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:04 schreef Ladylike het volgende:
Ola mensen
Mijn bestelling is binnen
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ik werd gek van de draadjes aan mn laptopquote:Op woensdag 20 april 2011 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
fijn muisje met die kleine usb dingen
* wel.o.k start bluetooth sniffer opquote:Op woensdag 20 april 2011 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik werd gek van de draadjes aan mn laptop
en ik had nog geen stick van 4 GB
jah is inderdaad goede oplossing, en laat ik ook altijd in mn flaptop zitten van het werkquote:Op woensdag 20 april 2011 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik werd gek van de draadjes aan mn laptop
en ik had nog geen stick van 4 GB
Elleukquote:Op woensdag 20 april 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k start bluetooth sniffer op
Lady i like
Nu ben ik niet meer gebonden aan die paar centimeters draadquote:Op woensdag 20 april 2011 13:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah is inderdaad goede oplossing, en laat ik ook altijd in mn flaptop zitten van het werk
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh oeh die lijkt op de motor van Rem
[ afbeelding ]
Ik moet dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi, nou, schop die man er af
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi, nou, schop die man er afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joah, ik ga em opzoeken
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi, nou, schop die man er afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of versier hem
snel trouwen en je hebt al een halve
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]Ik denk dat zowel ik als een ander manspersoon dat niet kunnen waarderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of versier hem
snel trouwen en je hebt al een halve![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |