Ik had de deur dit keer niet open laten staanquote:
Ik kwam jouquote:
een friesche flag breakerquote:Op woensdag 20 april 2011 12:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
2 croissantjes ham kaas :0
en nu een zak zaad met kersen
Ja hoor het was lekker. Ik eet nooit iets wat ik niet lekker vind. Wat is een zak zaad met kersen?
Valt deze periode mee voor mijn doen...quote:
Jij kunt altijd en overal etenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt deze periode mee voor mijn doen...
Komt ws omdat ik de enige was die in het ziekenhuis de maaltijd wel door zn keel kreeg...
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe ist nou?
[..]
Daarom maak ik het ook
Oh dat bedoel jequote:
kersen is idd lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja tochEn Muckvoer is soms erg comforting
![]()
Vanaf morgen moet ik wel, want dan zijn de meisjes er weer, dus ik ga er vanuit dat ik die 2 kg weer zo kwijt ben![]()
[..]
LekkerEn veel eiwitten dus?
Die kers vind ik ook het lekkerst
![]()
mijn BMI is naar ongezond gezaktquote:Op woensdag 20 april 2011 12:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt deze periode mee voor mijn doen...
Komt ws omdat ik de enige was die in het ziekenhuis de maaltijd wel door zn keel kreeg...
jah, overgenomen van afdelingschefquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kersen is idd lekker
ben breakers gaan eten sinds de tijd dat ik ongelukje heb gehad en een week geen vast voer kon eten
Zat ik alquote:
* Barreltje geeft Wokje een stukje van haat "oma cake"quote:
Ohnoesquote:
Snap ik.. Het kan alle kanten op en het zal ook vast zwaar wordenquote:
Natuurlijk is dat eng! Ik vond een spiraaltje laten plaatsen al heel akelig, laat staan zoietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
knopje links boven ergensquote:Op woensdag 20 april 2011 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes...
Ik moet jou binnenkort ff PMmen, trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |