werkte, gelukkigquote:Op woensdag 20 april 2011 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ah, werk jij in zo'n bedrijf
Bij de oude baas van mijn vader stemde de OR overal mee in, want dan kregen ze een "bedankt voor de prettige samenwerking" bonus aan het eind van het jaar![]()
Hahaha, nee johOmdat je dat zo raadde
Nee, ik bedoelde natuurlijk Peter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Oh noesquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Hij is in dit topic aan het lurken: dus bezorgd eerst de rest, dan het pakketje wat jij wilt hebben.
Fpefjol?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Postbodes zijn doorgaans erg bijzonder
Hakende vrouwenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:23 schreef Muck het volgende:
Marijke marijke marijke, kijk dan
[ afbeelding ]
Likkend aan het raam rijden ze je straat inquote:Op woensdag 20 april 2011 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh noes
[..]
twee pakketjes zelfs
[..]
Fpefjol?
Ik had een paaseendquote:Op woensdag 20 april 2011 13:23 schreef DaMart het volgende:
Lunch weer op, was lekker buiten lunchen.
WAUWquote:Op woensdag 20 april 2011 13:23 schreef Muck het volgende:
Marijke marijke marijke, kijk dan
[ afbeelding ]
Ik wilde iets heel flauws zeggen, maar ik doe het nietquote:
Dat had ik vorige week ookquote:Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef Barreltje het volgende:
hmm..
heb ik ook weer eens een keer oorbellen in..
dan is een koptelefoon niet zo handig
quote:
ik ben vrachtwagenchauffeur! toet toet!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Likkend aan het raam rijden ze je straat in
[..]
daar ben ik echt jaloers opquote:Ik had een paaseend![]()
Dankje
Wat heb jij trouwens een prachtig handschrift!!!
[..]
Ik denk dat ie toch over tafel komtquote:WAUW![]()
Zo cool!!!
Ben trots op jequote:Op woensdag 20 april 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde iets heel flauws zeggen, maar ik doe het nietKnap he?
Ja, die had je nog niet in de verzameling he!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had een paaseend![]()
Dankje
Wat heb jij trouwens een prachtig handschrift!!!
Er zijn ergere plekken om vast te zittenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:27 schreef Ladylike het volgende:
Mn zus belt net, ze zit vast in Barcelona
Geen geldig ID...
Zo maar even naar haar katten kijken
hoe is ze dan heen gekomen??quote:Op woensdag 20 april 2011 13:27 schreef Ladylike het volgende:
Mn zus belt net, ze zit vast in Barcelona
Geen geldig ID...
Zo maar even naar haar katten kijken
Dat is wel waarquote:Op woensdag 20 april 2011 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Er zijn ergere plekken om vast te zitten
Dat is dus mede de fout van Ryan Air, die hadden haar nooit mogen laten vertrekkenquote:
lekker geregeld danquote:Op woensdag 20 april 2011 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is wel waar
[..]
Dat is dus mede de fout van Ryan Air, die hadden haar nooit mogen laten vertrekken
Ja, over tafel is prachtig denk ikquote:Op woensdag 20 april 2011 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week ook
[..]
Ik vind jou ook lief hoor
[..]
ik ben vrachtwagenchauffeur! toet toet!
[..]
daar ben ik echt jaloers op
[..]
Ik denk dat ie toch over tafel komt
Dankjequote:
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die had je nog niet in de verzameling he!.
En dat is voor het eerst dat iemand mijn handschrift mooi noemt![]()
.
Dat vraag ik me ook afquote:
en diezelfde Ryan air laat haar nu niet terug??quote:Op woensdag 20 april 2011 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is wel waar
[..]
Dat is dus mede de fout van Ryan Air, die hadden haar nooit mogen laten vertrekken
Ik gok de douane? Of hoef je daar niet doorheen in Spanje?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en diezelfde Ryan air laat haar nu niet terug??
nope, Schengen..quote:Op woensdag 20 april 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok de douane? Of hoef je daar niet doorheen in Spanje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |