ik heb gebeldquote:Op woensdag 20 april 2011 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben niet lief, dat weet je toch?
Ben jij al bij de dokter geweest?
stomquote:
Ik vraag de NS even of ze de rest van de dag de treinen tussen Venlo en Eindhoven kunnen uitzetten voor je!quote:
Ze doen maar, ik blijf vandaag toch in Venlo.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vraag de NS even of ze de rest van de dag de treinen tussen Venlo en Eindhoven kunnen uitzetten voor je!
Dan vraag ik wel gewoon aan de gemeente of ze alle koffiemachines uitzetten, ook bij jou thuis.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze doen maar, ik blijf vandaag toch in Venlo.
Dat moeten ze eens één keer proberenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan vraag ik wel gewoon aan de gemeente of ze alle koffiemachines uitzetten, ook bij jou thuis.
dan gaat zijn vader protesteren hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan vraag ik wel gewoon aan de gemeente of ze alle koffiemachines uitzetten, ook bij jou thuis.
water, vuur, fluitketel en filter en je hebt koffiequote:Op woensdag 20 april 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
EN mijn oomsquote:
quote:
Opgelost, slotje op de koffietoevoerquote:
quote:Beste Mart,
In reactie op je vraag om Venlo de komende twee maanden niet meer van koffie te voorzien, bevestigen wij dat wij dit voorstel accepteren. Ook wij zien in dat het tijdelijk terugschroeven van de productie milieuvoordelen oplevert, en dat de kindjes in Afrika ook wel eens koffie mogen hebben. Dit gaat per direct in. Als dank voor dit goede idee, ontvang je een jaarvoorraad thee.
Met vriendelijke groet,
Douwe Egberts
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 12:12 schreef Toekito het volgende:
Trouwens Muck wist je dat de distributie van die TNT-apen bij het bos zit?
als je langs de snelweg parralel de gordelweg blijft volgen dan kom je bij het begin van het bos. Dan ga je links en dan bos uit weer links dan rij je zo daar naar binnenquote:
Ik vind Blijdorpquote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef PeZu het volgende:
wat is de leukste dierentuin????/
we meoten nog besleissen
Burgersquote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef PeZu het volgende:
wat is de leukste dierentuin????/
we meoten nog besleissen
maar dat ligt in kakkerlakkenstad daar mag ik niet komen van mijn geloofquote:
quote:Geachte heer MPG,
U attendeerde ons op de dramatische gevolgen die het stopzetten van de levering van koffie aan Venlo heeft voor onze omzet. Wij hebben daarom in overleg met onze accountant besloten dat het voor de continuïteit van ons bedrijf van vitaal belang is dat deze leveringen door blijven gaan.
Derhalve zal het besluit dat eerder vandaag genomen is door de Directie nietig verklaard worden, opdat wij onze bedrijfsvoering ook in de toekomst voort kunnen zetten. Eventuele financiële tegenvallers die door deze miscommunicatie zijn ontstaan, zullen voor rekening komen van ons bedrijfsonderdeel Pickwick, daar thee nimmer een core business zal zijn.
Met vriendelijke groet,
Douwe Egberts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |