Zo druk?quote:
Ik doe een gokjequote:Op woensdag 20 april 2011 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he duckwaar zit je nou de hele dag man
da kloptquote:Op woensdag 20 april 2011 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nu ben ik niet meer gebonden aan die paar centimeters draad
Eerst bij HR een mogelijke promotie besprokenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he duckwaar zit je nou de hele dag man
je vader wil dat er om je hand gevraagd wordt?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel ik als een ander manspersoon dat niet kunnen waarderen
Wok, ben jij mijn vader?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je vader wil dat er om je hand gevraagd wordt?
Hopen dat het lukt en gefeliciteerd met de promotiequote:Op woensdag 20 april 2011 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eerst bij HR een mogelijke promotie besprokenWas positief nu alleen nog mn baas overtuigen
En daarna lange OR vergadering
Nee, krijg op papier eindelijk erkenning voor het werk dat ik al anderhalf jaar verzetquote:Op woensdag 20 april 2011 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hopen dat het lukt en gefeliciteerd met de promotie![]()
Ga je ook ander werk doen?
OR vergaderingquote:Op woensdag 20 april 2011 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eerst bij HR een mogelijke promotie besprokenWas positief nu alleen nog mn baas overtuigen
En daarna lange OR vergadering
Ja, ik weet dat het heel zeldzaam isquote:Op woensdag 20 april 2011 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
OR vergadering![]()
en toch promotie![]()
held
Dus het werd gewoon tijdquote:Op woensdag 20 april 2011 13:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, krijg op papier eindelijk erkenning voor het werk dat ik al anderhalf jaar verzet
Nee manquote:
hihi... stiekem ben je het gewoon zelf... hihiquote:Op woensdag 20 april 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
pfff.. het gebouw wordt verbouwd..
ze zijn aan het boren, maar dat geluid klinkt alsof er de hele tijd iemand dikke scheten zit te laten![]()
heel raar, toen ik voorzitter van de OR was kreeg ik geen opslag meerquote:Op woensdag 20 april 2011 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het heel zeldzaam isDus ik ga het koesteren
ik schrok alquote:
NOOOOOOquote:Op woensdag 20 april 2011 13:18 schreef Muck het volgende:
de postbode is al vanaf 11 uur vanmorgen onderweg, snapt ie nou echt niet dat ik mijn pakketjes wil?
Toen ik twee jaar geleden lid werd zeiden ze meteen tegen me: Welkom, maar zeg maar dag tegen je carriereplannenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heel raar, toen ik voorzitter van de OR was kreeg ik geen opslag meer
[..]
ik schrok alnog meer dochters
Hij is in dit topic aan het lurken: dus bezorgd eerst de rest, dan het pakketje wat jij wilt hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:18 schreef Muck het volgende:
de postbode is al vanaf 11 uur vanmorgen onderweg, snapt ie nou echt niet dat ik mijn pakketjes wil?
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hihi... stiekem ben je het gewoon zelf... hihi
Ah, werk jij in zo'n bedrijfquote:Op woensdag 20 april 2011 13:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heel raar, toen ik voorzitter van de OR was kreeg ik geen opslag meer
[..]
ik schrok alnog meer dochters
Postbodes zijn doorgaans erg bijzonderquote:Op woensdag 20 april 2011 13:18 schreef Muck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |