Daarom werk ik ook vaak thuis, gewoon muziekje op en doorwerken. Gaat veel sneller en je wordt niet gestoord.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:00 schreef Kluts het volgende:
Bizar dat ik terwijl ik met een naar de klote rug thuis zit, meer werk gedaan krijg dan normaal gesproken op kantoor.
Ja, vooral dat laatste helpt een hoop.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom werk ik ook vaak thuis, gewoon muziekje op en doorwerken. Gaat veel sneller en je wordt niet gestoord.
Behalve fok danquote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, vooral dat laatste helpt een hoop.
Idd.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, vooral dat laatste helpt een hoop.
Ik sinds vannacht weer gelukkigquote:Op woensdag 20 april 2011 10:04 schreef Ang3l het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP ik kan nie meer ademen!!!
Door m'n neus dan. EN dat is vermoeiend.
Op werk wordt ik zo vaak gestoord dat ik niet eens tijd heb om te fokken.quote:
Scheelt een hoop luiers.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op werk wordt ik zo vaak gestoord dat ik niet eens tijd heb om te fokken.
Pfff. Ik word er moe van.quote:
Fijn hequote:Op woensdag 20 april 2011 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pfff. Ik word er moe van.
Vooral van eten2 happen en dan snakken naar adem!
Ik zat voor niks moeite te doen voor een TTquote:
Niet zeiken, ik adem alleen maar door mijn mond en kan zelfs pijpen. Mietje.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pfff. Ik word er moe van.
Vooral van eten2 happen en dan snakken naar adem!
Wees niet bang. Bijna en het ziet er naar uit dat ik geen dag rust krijg.quote:
Wat was er gisteren?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wees niet bang. Bijna en het ziet er naar uit dat ik geen dag rust krijg.
Niet geheel vrolijk van gisteren. Maar goed ik zal wel moeten.
ik ook... krijg het benauwd als ik door mijn neus ademquote:Op woensdag 20 april 2011 10:08 schreef Kluts het volgende:
ik adem alleen maar door mijn mond. Mietje.
De dag dat ik te horen kreeg dat mijn week vrij die ik nog had gepland na deze trip als het goed is niet door gaat omdat ik een pen test moet aansturen bij een klant.quote:
Same here. Een broodje onderweg lopend eten kan dus ook niet, want dan raak ik buiten adem.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook... krijg het benauwd als ik door mijn neus adem
Is het al half 7 ?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet zeiken, ik adem alleen maar door mijn mond en kan zelfs pijpen. Mietje.
Thuiswerken werkt voor mij ook heel productief voor mij. Ook voor mijn huishouden, trouwensquote:Op woensdag 20 april 2011 10:00 schreef Kluts het volgende:
Bizar dat ik terwijl ik met een naar de klote rug thuis zit, meer werk gedaan krijg dan normaal gesproken op kantoor.
Dat huishouden van mij is altijd Jan Steen, ook als ik thuiswerk.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Thuiswerken werkt voor mij ook heel productief voor mij. Ook voor mijn huishouden, trouwens
Hoe kan dat danquote:Op woensdag 20 april 2011 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Tough luck. Dit is de nieuwe stylo je weetquote:Op woensdag 20 april 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zat voor niks moeite te doen voor een TT
Staat overigens ook al een paar dagen in de OP:quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:50 schreef GlowMouse het volgende:
Topicreeksen zijn er sinds een uurtje! Je kunt in een topic als Oorlog in Libië #97. Meer bescherming gewenst. makkelijk de eerdere topics terugvinden, tvp's worden bij het openen van een nieuw deel automatisch meegenomen, en het is onmogelijk om twee vervolgtopics te openen (dus de regel dat de lapo'er het nieuwe topic opent is passé; de snelste wint).
Je kunt bij het aanmaken van een topic aangeven of een topic in een reeks hoort. Dat doen je door aan te geven welk ander topic in dezelfde reeks moet staan. Bij een gesloten topic stond al een tijdje de knop 'open nieuw deel'. Als je die gebruikt, gaat de rest vanzelf.
Oh, gezellig! Goede planning!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
De dag dat ik te horen kreeg dat mijn week vrij die ik nog had gepland na deze trip als het goed is niet door gaat omdat ik een pen test moet aansturen bij een klant.
En nu krijg je zeker van die lamo's die slotjes af gaan wachten zodat zij een nieuw topic kunnen openen?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tough luck. Dit is de nieuwe stylo je weet
[..]
Staat overigens ook al een paar dagen in de OP:
Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
Ik vind het heerlijk, hoef ik niet meer te wachten tot 1 of andere slowpoke (nofi) eindelijk een nieuw topic opent
Zie Babs.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
En nu krijg je zeker van die lamo's die slotjes af gaan wachten zodat zij een nieuw topic kunnen openen?
Beetje sneue regelquote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
Ik vind het heerlijk, hoef ik niet meer te wachten tot 1 of andere slowpoke (nofi) eindelijk een nieuw topic opent
Dat is klotequote:Op woensdag 20 april 2011 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
De dag dat ik te horen kreeg dat mijn week vrij die ik nog had gepland na deze trip als het goed is niet door gaat omdat ik een pen test moet aansturen bij een klant.
Voor het oog schoon is genoeg toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef Kluts het volgende:
Dat huishouden van mij is altijd Jan Steen, ook als ik thuiswerk.
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet zeiken, ik adem alleen maar door mijn mond en kan zelfs pijpen. Mietje.
Ik wist het nietquote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Who cares? Ik snap uberhaupt niet dat mensen zich hier mee bezig houden.quote:
een lotgenoot... jij bent ook zo'n charmante slaper dusquote:Op woensdag 20 april 2011 10:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here. Een broodje onderweg lopend eten kan dus ook niet, want dan raak ik buiten adem.
Zoiets ja. En ik ben wel heel erg goed in stapelen en verplaatsen.quote:
Inderdaad, nu kan ik gewoon de laatste post maken en niet even wachten tot een ander het doetquote:Op woensdag 20 april 2011 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wist het nietMaar vind het wel fijn, lui als ik ben...
Idd, dat van de banken slaat echt nergens op...quote:Op woensdag 20 april 2011 10:16 schreef Kluts het volgende:
Waarom is Goede vrijdag gewoon overal een werkdag en een dag als alle andere, maar bedenken banken dat op die dag er geen geld overgemaakt kan worden. Het is fucking 2011.
Ooh echt? Kutquote:Op woensdag 20 april 2011 10:16 schreef Kluts het volgende:
Waarom is Goede vrijdag gewoon overal een werkdag en een dag als alle andere, maar bedenken banken dat op die dag er geen geld overgemaakt kan worden. Het is fucking 2011.
Nee, want mijn moeder zei vroeger altijd als ik dat deed : Doe die klep eens dicht, je lijkt wel een mongooltje zo!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die altijd met haar mond openstaat als een..... rijmt op tosti?
Heb je dan niet continu een droge smoel?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Dan komt dat pijpen weer om de hoek kijken.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:17 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Heb je dan niet continu een droge smoel?
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan komt dat pijpen weer om de hoek kijken.
kweenie...quote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat danIk heb dat alleen als ik verkouden ben
Verplaatsen ik vooral. En wegflikkeren. Maar ik kan het best hoor, ik heb er alleen nooit zin inquote:Op woensdag 20 april 2011 10:16 schreef Kluts het volgende:
Zoiets ja. En ik ben wel heel erg goed in stapelen en verplaatsen.
Ik heb altijd andere prioriteiten. Die helemaal niet belangrijk zijn, maar gewoon leuker.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Verplaatsen ik vooral. En wegflikkeren. Maar ik kan het best hoor, ik heb er alleen nooit zin inEn als ik het doe, ben ik te precies en dan word ik gek van elke stofje/kruimeltjes wat ik 5 min na het stofzuigen (oid) zie liggen
Dat klinkt echt heel bekend... Als ik opruim, wordt het echt een opruim woede.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Verplaatsen ik vooral. En wegflikkeren. Maar ik kan het best hoor, ik heb er alleen nooit zin inEn als ik het doe, ben ik te precies en dan word ik gek van elke stofje/kruimeltjes wat ik 5 min na het stofzuigen (oid) zie liggen
Ja, en de buurvrouw van de zus van de neef van de dochter van een collega vast ook wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
Oeps... Net met een collega mensen die voor de trein springen af zitten branden. Blijkt dat de nicht van een andere collega een jaartje terug op die manier zelfmoord heeft gepleegd.
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
En nu krijg je zeker van die lamo's die slotjes af gaan wachten zodat zij een nieuw topic kunnen openen?
Zul je vast krijgen, maar ik ben er daar geen van. Ik vind het gewoon prettig dat je kunt doorposten. Ik heb vrijwel altijd dat ik iets wil posten en er dan achter kom (popup) dat het topic vol is. De post gaat op CTRL-C, en dan mag ik een paar minuten wachten. Schiet niet op. Klik klik klik CTRL-V, klaarquote:
Bankwezen en overheidsdiensten is het een vrije dag, tsja..quote:Op woensdag 20 april 2011 10:16 schreef Kluts het volgende:
Dat doe ik ook met kleding.. wegwerken de kast in..quote:Op woensdag 20 april 2011 10:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik doe altijd gewoon de kast open en stamp daar alle troep in die ik niet nodig heb maar ook niet weg hoef te gooien. Voor het oog is mijn huis heel schoon.
Heb alleen wel een aantal zwarte meubels. Blijf afstoffen
Mja, ik voelde me wel een beetje lullig. Ik kan goed met haar overweg.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en de buurvrouw van de zus van de neef van de dochter van een collega vast ook wel.
Je kan niet met iedereen rekening houden hoor.
Klopt. Doe ik ook, want een rommelig huis haat ikquote:Op woensdag 20 april 2011 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Niemand vindt opruimen/schoonmaken leuk, je moet jezelf er gewoon toe dwingen.
Ook niet hoor, toen ik bij de BLD werkte moest ik gewoon op goede vrijdag werken hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bankwezen en overheidsdiensten is het een vrije dag, tsja..
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik voelde me wel een beetje lullig. Ik kan kon goed met haar overweg.
Als zij dat nooit eerder heeft gezegd kan jij dat niet weten.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik voelde me wel een beetje lullig. Ik kan goed met haar overweg.
+1.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan niet met iedereen rekening houden hoor.
Mijn tante leeft voor 't schoonmaken...quote:Op woensdag 20 april 2011 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Niemand vindt opruimen/schoonmaken leuk, je moet jezelf er gewoon toe dwingen.
Ik heb ook dat soort mensen wel gekend ja. Die dat echt leuk vinden.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn tante leeft voor 't schoonmaken...
Oh, ze neemt me ook niks kwalijk en ik wist het inderdaad ook niet. Maar daarom had ik nog wel even een oeps momentje.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als zij dat nooit eerder heeft gezegd kan jij dat niet weten.
Een metro is veel sneller inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:24 schreef Q. het volgende:
En daarbij, jezelf voor de trein gooien is ook gewoon egoistisch.
Is ze vrijgezel?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet... Als er iets is waar ik een hekel aan hebquote:Op woensdag 20 april 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook dat soort mensen wel gekend ja. Die dat echt leuk vinden.
Nooit begrepen.
Het is maar waar je je levensgeluk uit haalt.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bier of schoonmakenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is maar waar je je levensgeluk uit haalt.
Die wijven komen ook alleen nog maar in Staphorst voor volgens mij. Waar de rolverdeling nog lekker ouderwets en duidelijk is.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is maar waar je je levensgeluk uit haalt.
Ik kan me goed voorstellen dat mensen voor schoonmaken kiezen. Daar heb je langer wat aan. Een biertje is na 2 minuten op.quote:
Zoals Den Here het bedoeld heeft!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die wijven komen ook alleen nog maar in Staphorst voor volgens mij. Waar de rolverdeling nog lekker ouderwets en duidelijk is.
Ze had me nooit goedgekeurd denk ik nu.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn moeder was ook schoonmaak-freak trouwens, die MOEST ook mijn huis opruimen als ze op bezoek kwam, of het nou netjes was of niet.
Vertel dat maar eens tegen mijn baas.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
Mail adres?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens tegen mijn baas.
Hoera voor bij een bank werken.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leugens! Dat soort mensen bestaan niet!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb trouwens een collega die uit Staphorst komt en niet gelovig is. Een half jaar lang voor niks het woord 'godverdomme' vermeden in zijn bijzijn.
Je maakt het wel af? Dat je niet met een halve schone eikel loopt?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef rival het volgende:
eenmaal bezig zijn met opruimen vind ik niet erg, het eraan beginnen is het probleem
Als ze NU binnen zou komen zou ze hoofdschuddend beginnen met schoonmaken.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze had me nooit goedgekeurd denk ik nu.
Hoera voor bij een bedrijf werken die voor veel banken en overheiddiensten werktquote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoera voor bij een bank werken.
Goede vrijdag FTW!
Urkquote:Op woensdag 20 april 2011 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die wijven komen ook alleen nog maar in Staphorst voor volgens mij. Waar de rolverdeling nog lekker ouderwets en duidelijk is.
Dit maakt het er niet beter op.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ze NU binnen zou komen zou ze hoofdschuddend beginnen met schoonmaken.
Mijn moeder heeft ook niet eens een sleutel van het huisquote:Op woensdag 20 april 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Mijn moeder mag niet eens onaangekondigd op bezoek komen omdat ze dan enorm gaat flippen
Farmaceut hier. Ook vrijquote:Op woensdag 20 april 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
Hoera voor bij een bedrijf werken die voor veel banken en overheiddiensten werkt
Oh, in de tijd dat mijn ouders over de vloer kwamen nog, had ik er schijt aan. Iedereen die mij kent weet dat ik rommelig en een chaoot ben en dat zie je ook aan mijn huis. Fuck it. Het is niet smerig ofzo, gewoon een zooi.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Mijn moeder mag niet eens onaangekondigd op bezoek komen omdat ze dan enorm gaat flippen
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want mijn moeder zei vroeger altijd als ik dat deed : Doe die klep eens dicht, je lijkt wel een mongooltje zo!
wat een interesse zeg, wil je komen proeven?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je maakt het wel af? Dat je niet met een halve schone eikel loopt?
Dat heb ik ook. Mijn zusje daarentegen heeft een zooi en haar kamer is smerig. Daar wil je niet op blote voeten lopen.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, in de tijd dat mijn ouders over de vloer kwamen nog, had ik er schijt aan. Iedereen die mij kent weet dat ik rommelig en een chaoot ben en dat zie je ook aan mijn huis. Fuck it. Het is niet smerig ofzo, gewoon een zooi.
Ik moet het echt hebben van de " even met de botte bijl erdoorheen" -momentjes ja.quote:
Nee, Tech is al zo oud, vader-alert.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet het echt hebben van de " even met de botte bijl erdoorheen" -momentjes ja.
Als deze doodgaan nemen we naaktkatten, dat scheelt al een hoop ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Echt opgeruimd is het bij ons zelden, maar een echte teringbende is het nou ook weer niet.
Ligt allemaal aan die poezen natuurlijk, die liggen de hele dag te niksen, ondankbare beesten.
Je weet niet wat er ms groeitquote:
Bij mij is het altijd netjes. Schoon niet, netjes wel.quote:
Het gaat er niet om dat het zo is, het gaat erom dat het zo kan zijnquote:
Ik denk nog liever niet aan het feit dat ze dood gaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als deze doodgaan nemen we naaktkatten, dat scheelt al een hoop ja.
Maar die zijn niet leuk.
Niet? Dat zijn echt ontzettend grappige beestenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als deze doodgaan nemen we naaktkatten, dat scheelt al een hoop ja.
Maar die zijn niet leuk.
Veel grappiger dan Priscilla wordt het niet hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet? Dat zijn echt ontzettend grappige beestenWel gruwelijk lelijk... Vooral als je ze laat helpen.
Maar dan komen alle dertigplussers hier in aanmerking.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het zo is, het gaat erom dat het zo kan zijn
Ik ken Priscilla nietquote:Op woensdag 20 april 2011 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Veel grappiger dan Priscilla wordt het niet hoor.
Ik zie minipuber en peuter nog geen kindjes baren...quote:Op woensdag 20 april 2011 10:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dan komen alle dertigplussers hier in aanmerking.
Hell no!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie minipuber en peuter nog geen kindjes baren...
Baren werd toch nergens als eis gesteld?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie minipuber en peuter nog geen kindjes baren...
Nou, bij dezequote:Op woensdag 20 april 2011 10:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Baren werd toch nergens als eis gesteld?
Ik snapte de link met Peuter ook al niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
Zeg, hij had het over dertigplussers. Ik ben geen dertigplusser. ECHT NIET!
Ohh daddy, yes daddy! I've been a bad angelquote:
Sorryquote:Op woensdag 20 april 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
Zeg, hij had het over dertigplussers. Ik ben geen dertigplusser. ECHT NIET!
Ik vind het wel lief dat je aan me denkt, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
SorryIk kon naast MissB niemand anders verzinnen met een kiddo in Singles
Het spijt me, natuurlijk ben je geen 30+ er.
Alleenheerschappij!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
SorryIk kon naast MissB niemand anders verzinnen met een kiddo in Singles
Het spijt me, natuurlijk ben je geen 30+ er.
quote:
Dan moet je iemand bezwangerenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
toch leuk om te horen dat je de enige potentiele oma bent he
Dat zou ons hier niet eens verbazen andersquote:Op woensdag 20 april 2011 11:00 schreef smilez het volgende:
[..]
I'm working on it (niet op het moment though)
Daar zijn we toch goed in, in Nederland?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
het ene probleem met een nog groter probleem vervangen
politici doen niet anders.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zijn we toch goed in, in Nederland?
Kijkt de overheid welquote:Op woensdag 20 april 2011 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
het ene probleem met een nog groter probleem vervangen
Ik hou t liever bij oefenenquote:
Dat klinkt als een gezellige omaquote:
vandaar dat ik het maar even wat toevoeging gafquote:Op woensdag 20 april 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou ons hier niet eens verbazen anders
Totdat je dat massagraf in haar tuin ziet.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat klinkt als een gezellige oma
Heidensch gebeuren!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oefenen niet eens. Gewoon seks om de seks en niet om de voortplanting
Sshhht! Ik moet je toch niet laten verdwijnen he opa?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Totdat je dat massagraf in haar tuin ziet.
Ja, daaromquote:
drink triple, see double and act singlequote:Op woensdag 20 april 2011 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daaromAls zij het mogen, mag ik het ook
nieuwe mortal combat?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Als de winkels meewerken ga ik vanavond eindelijk weer 12 jaar oud zijn.
[ afbeelding ]
Ook al waren ze negatief, ik was verkocht na de demo.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Finish Him!
in de reviews waren ze er wel positief over...
Ik las heel even 'echo', wilde al sokjes gaan breienquote:Op woensdag 20 april 2011 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook al waren ze negatief, ik was verkocht na de demo.
Nostalgie.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las heel even 'echo', wilde al sokjes gaan breien
Waarschuwingen voor wat?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet straks naar school, het boefje heeft 3 waarschuwingen gehad en dan krijg ik blijkbaar op mijn kop.
ja verdomd handig die demo's!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook al waren ze negatief, ik was verkocht na de demo.
Nostalgie.
Even denk hoor... 1 voor praten door Nieuws uit de natuur heen, 1 voor bekvechten met een ander joch en nog 1 die ik even vergeten ben..quote:
Bedreigen van een docent met een nietmachine?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Even denk hoor... 1 voor praten door Nieuws uit de natuur heen, 1 voor bekvechten met een ander joch en nog 1 die ik even vergeten ben..
Neuh, die had ik vast wel onthoudenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Bedreigen van een docent met een nietmachine?
Nieuws uit de Natuur....Daar doorheen praten is ook wel een doodzonde jaquote:Op woensdag 20 april 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Even denk hoor... 1 voor praten door Nieuws uit de natuur heen, 1 voor bekvechten met een ander joch en nog 1 die ik even vergeten ben..
die weleens bij magazines zaten bedoel je? dat waren meestal gewoon goedkope games toch?quote:
Beter je best doen dus!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, die had ik vast wel onthoudenHij is niet zo heel erg.
Ja wat een ontzettende jeugddelinquent is het hequote:Op woensdag 20 april 2011 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nieuws uit de Natuur....Daar doorheen praten is ook wel een doodzonde ja
SchoolTVquote:Op woensdag 20 april 2011 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nieuws uit de Natuur....Daar doorheen praten is ook wel een doodzonde ja
Daar komen al die tienerzwangerschappen natuurlijk vanquote:
Nadat ik het postte, kreeg ik er ook al zo'n cynische/samenzwerende associatie bijquote:Op woensdag 20 april 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar komen al die tienerzwangerschappen natuurlijk van
En dan doe je als moeder zo je best, leren ze ze zulke dingen op schoolquote:Op woensdag 20 april 2011 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Nadat ik het postte, kreeg ik er ook al zo'n cynische/samenzwerende associatie bij
Wat hebben ze nu weer gedaan?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:38 schreef L-E het volgende:
Jezus, wat heb ik soms toch een hekel aan andere ouders. Kan wel janken.
Waaaay toooo fuckin' easyquote:Op woensdag 20 april 2011 11:38 schreef L-E het volgende:
Jezus, wat heb ik soms toch een hekel aan andere ouders. Kan wel janken.
Mwah, de inhoud was volgens mij erg onschuldig.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan doe je als moeder zo je best, leren ze ze zulke dingen op school
Ach, iemand die zegt dat haar dochter interesse toont voor letters en leren lezen, maar dat ze dat niet wil hebben voordat het kind 4 is, en dus wordt dat kind 'afgeleid' door snoep als ze erover begint.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, iemand die zegt dat haar dochter interesse toont voor letters en leren lezen, maar dat ze dat niet wil hebben voordat het kind 4 is, en dus wordt dat kind 'afgeleid' door snoep als ze erover begint.
Het bestaat nog steeds, nog steeds erg tof overigens.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, de inhoud was volgens mij erg onschuldig.
Weet wel dat ik het tof vond
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, iemand die zegt dat haar dochter interesse toont voor letters en leren lezen, maar dat ze dat niet wil hebben voordat het kind 4 is, en dus wordt dat kind 'afgeleid' door snoep als ze erover begint.
Afschietenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef L-E het volgende:
[..]
jamaar in dit willekeurige opvoedboekje geschreven door iemand zonder kinderen staat dat dat pas nut heeft vanaf 4quote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, "ik ben geen juf dus ik ga me niet bezighouden met zulke dingen hoowrrr".quote:Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
jamaar in dit willekeurige opvoedboekje geschreven door iemand zonder kinderen staat dat dat pas nut heeft vanaf 4
Het moet weer eens over paarden gaan hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
Jouw hemel blauw met gouden hallen
Jouw wolkentorens, ijskristallen
Kometen, manen en planeten, aah alles draait om jou
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, "ik ben geen juf dus ik ga me niet bezighouden met zulke dingen hoowrrr".
CD's met demo's bij gamebladen ja, maar ook daarvoor al op diskette. En later te downloaden. Ik heb het veel minder gezien de laatste paar jaren, maar zie het nu terugkomen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
die weleens bij magazines zaten bedoel je? dat waren meestal gewoon goedkope games toch?
nu vanaf je computer de demo downloaden, is het niks weer deleten.. scheelt hoor
Manen, als in de maanquote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef STING het volgende:
[..]
Het moet weer eens over paarden gaan hoor
nee..... dit gaat echt te ver...quote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, "ik ben geen juf dus ik ga me niet bezighouden met zulke dingen hoowrrr".
Ms Pacman heet dat, barbaarquote:
Dat laatste is de zon, nou ja, manen draaien niet direct om de zon, maar de planeten waarom ze draaien wel, dus die laat ik gaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
Jouw hemel blauw met gouden hallen
Jouw wolkentorens, ijskristallen
Kometen, manen en planeten, aah alles draait om jou
Tegenwoordig kun je op de consoles demos gewoon downloaden, scheelt kutmagazines kopen om de demo-disc.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
CD's met demo's bij gamebladen ja, maar ook daarvoor al op diskette. En later te downloaden. Ik heb het veel minder gezien de laatste paar jaren, maar zie het nu terugkomen.
Echt niet, ik heb Pacgirl destijds nog gespeeld, in MS-DOS / ASCIIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat consoles tegenwoordig ook UTP/Wifi hebben, maar dacht dat het hele demo gebeuren zijn langste tijd wel had gehad (tot verkort).quote:Op woensdag 20 april 2011 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je op de consoles demos gewoon downloaden, scheelt kutmagazines kopen om de demo-disc.
Pastorale, van Ramses en Liesbethquote:Op woensdag 20 april 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat laatste is de zon, nou ja, manen draaien niet direct om de zon, maar de planeten waarom ze draaien wel, dus die laat ik gaan.
Maar de zon heeft geen blauwe hemel met gouden hallen, of wolkentorens en al helemaal geen ijskristallen.
Waar gaat dit over?
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dat waren duidelijk geen natuurkundigen...
Nee, duh.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dat waren duidelijk geen natuurkundigen...
Dan zet je je werkzaamheden voort op je balkon?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
Thuiswerken is goed, tot je besluit je lunch op het balkon in het zonnetje op te eten.motivatie
Zon op m'n schermquote:Op woensdag 20 april 2011 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zet je je werkzaamheden voort op je balkon?
Ik heb net een loempia met satepindasaus en chilisaus in mijn muil lopen vrotten.quote:
Wat doe jij eigenlijk op dít moment?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zet je je werkzaamheden voort op je balkon?
Daarom ga ik juist vanmiddag thuis werken.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
Thuiswerken is goed, tot je besluit je lunch op het balkon in het zonnetje op te eten.motivatie
Lekker.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb net een loempia met satepindasaus en chilisaus in mijn muil lopen vrotten.
Dat werkt altijd prima.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:37 schreef ArTiC het volgende:
ik heb alle deuren dicht, gordijnen dicht, lampen uit....ik ontken de lente tot 16:00 uur.
satesaus mag ook gewoon hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 12:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb net een loempia met satepindasaus en chilisaus in mijn muil lopen vrotten.
Bij mij heel goedquote:
Ik een appeltje en een boterham met pindakaas en hagelslagquote:Op woensdag 20 april 2011 12:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik een appeltje en een boterham met pindakaas en hagelslag suiker
Dat is je hele lunch?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik een appeltje en een boterham met pindakaas en hagelslag
Jupquote:
Ik ga straks de trein inquote:Op woensdag 20 april 2011 12:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op dít moment?
Ik vanavond weerquote:
Ik heb geen idee, boeit me ook niet, als ik er maar komquote:Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vanavond weerMijn coupe wordt voortgetrokken door een E-Loc
Socios, ben jij dat?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vanavond weerMijn coupe wordt voortgetrokken door een E-Loc
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, boeit me ook niet, als ik er maar kom
Ik ga zo naar zoenmevrouw. Over een uurtjequote:
Zoenmevrouwquote:Op woensdag 20 april 2011 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga zo naar zoenmevrouw. Over een uurtje
Utrecht en dan de tram, wel zo'n beetje naar t einde van de lijnquote:Op woensdag 20 april 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
ZoenmevrouwNoem het arme mens toch anders...
Doetinchem - Amsterdam?
Ik welquote:
Tuurlijk heb ik tietenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar ik vroeg naar jouw tieten.
Hoezo heel goed?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik tietenEn dat weet jij heel goed
je was andermans bezit toenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij mij niet gezien op de meet dan?
Ten eerste ben ik nooit iemands bezit geweest, ten tweede, jij hebt toch ogen?quote:
I knowquote:Op woensdag 20 april 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik nooit iemands bezit geweest, ten tweede, jij hebt toch ogen?
Oi! Die laatste zin, dat klinkt als de normale mannelijke Single die kwijlt op alles wat vrouwen tiepen, nie goe hequote:Op woensdag 20 april 2011 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.
Ja, maar ik denk dat ik een herinnering nodig heb.
De subtiliteitquote:Op woensdag 20 april 2011 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.
Ja, maar ik denk dat ik een herinnering nodig heb.
Lees je inquote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi! Die laatste zin, dat klinkt als de normale mannelijke Single die kwijlt op alles wat vrouwen tiepen, nie goe he
We weten toch allemaal dat het niet werkt.quote:
Precies, onnodig geneuzel op de vierkante millimeter.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
We weten toch allemaal dat het niet werkt.
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, onnodig geneuzel op de vierkante millimeter.
Cool-groep?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, gewoon oppasse, anders word je uit de cool-groep gegooid.
Nou, vertel.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Oh God, hoe moe word ik van de lui in SEX die denken dat je daar beter advies krijgt dan van de huisarts
niet?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
We weten toch allemaal dat het niet werkt.
Wat heeft subtiliteit je ondertussen opgeleverd?quote:
Daar is het vast koudquote:
Heatwave, Q, ik en nog wat anderen.quote:
Nou, dat ze naar de frigging dokter moeten gaan!quote:Nou, vertel.
leuke ontmoetingenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft subtiliteit je ondertussen opgeleverd?
Hmmmquote:Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heatwave, Q, ik en nog wat anderen.
[..]
Nou, dat ze naar de frigging dokter moeten gaan!
Point madequote:Op woensdag 20 april 2011 14:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
leuke ontmoetingen
Ok, ok, helemaal niks
Lekker met dit weerquote:Op woensdag 20 april 2011 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Na weken hard werken, vanaf vanavond WEEEEEEEEEKEND!
eindelijk heb ik het ook eens goed voor elkaar.
van die lauwe zut...quote:Op woensdag 20 april 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
HmmmIk niet dus.
Nou ja, ik ben toch te hot voor een cool groep
Zitten alleen mannen inquote:Op woensdag 20 april 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
HmmmIk niet dus.
Nou ja, ik ben toch te hot voor een cool groep
Ik heb geen groep?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zitten alleen mannen in
Vrouwen hebben weer andere groepen.
Voor t gemak schaar ik mij bij het sub-zero groepjequote:Op woensdag 20 april 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, jij zit in de vrouwengroep
Vrouwen
Coole mannen
De andere mannen
Het merendeel durf ik zelfs te zeggenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja, hallo alsof er alleen maar leuke vrouwen zijn ofzo.. er loopt hier genoeg inferieur spul rond hoor.
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij, je paard en je ego.
Drie is een groep.
Nouja wel veel van in zelfmedelijden zwelgende nietszeggende grijze dozen die alleen maar lopen te janken en zeiken op alles, maar zelf zijn ze echt zo aantrekkelijk als een gemiddeld hangbuikzwijnquote:Op woensdag 20 april 2011 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het merendeel durf ik zelfs te zeggen
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja wel veel van in zelfmedelijden zwelgende nietszeggende grijze dozen die alleen maar lopen te janken en zeiken op alles, maar zelf zijn ze echt zo aantrekkelijk als een gemiddeld hangbuikzwijn.
Daar hebben we het merendeel al.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja wel veel van in zelfmedelijden zwelgende nietszeggende grijze dozen die alleen maar lopen te janken en zeiken op alles, maar zelf zijn ze echt zo aantrekkelijk als een gemiddeld hangbuikzwijn.
In reepjes op de barbiequeue is het wel te doen ja... verder....quote:Op woensdag 20 april 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Biggel is heel aantrekkelijk hoor!
Perfect als snack tussendoor op de BBQ. Maar niet als huisdierquote:Op woensdag 20 april 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik voel een BBQ meet aankomenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Perfect als snack tussendoor op de BBQ. Maar niet als huisdier
Als voetbal?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In reepjes op de barbiequeue is het wel te doen ja... verder....
Dan zie ik er totaal geen nut voorquote:Op woensdag 20 april 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
Dat denken jullie, maar ze schijnen niet te vreten te zijn.
quote:
Ze zijn schattigquote:Op woensdag 20 april 2011 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zie ik er totaal geen nut voor.
Moet ie nut hebben dan, kan hij niet gewoon voor de leuk?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zie ik er totaal geen nut voor.
Ja, maar ze zijn allemaal geschikt voor het huishoudenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja, hallo alsof er alleen maar leuke vrouwen zijn ofzo.. er loopt hier genoeg inferieur spul rond hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |