Lekker.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb net een loempia met satepindasaus en chilisaus in mijn muil lopen vrotten.
Dat werkt altijd prima.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:37 schreef ArTiC het volgende:
ik heb alle deuren dicht, gordijnen dicht, lampen uit....ik ontken de lente tot 16:00 uur.
satesaus mag ook gewoon hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 12:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb net een loempia met satepindasaus en chilisaus in mijn muil lopen vrotten.
Bij mij heel goedquote:
Ik een appeltje en een boterham met pindakaas en hagelslagquote:Op woensdag 20 april 2011 12:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik een appeltje en een boterham met pindakaas en hagelslag suiker
Dat is je hele lunch?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik een appeltje en een boterham met pindakaas en hagelslag
Jupquote:
Ik ga straks de trein inquote:Op woensdag 20 april 2011 12:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op dít moment?
Ik vanavond weerquote:
Ik heb geen idee, boeit me ook niet, als ik er maar komquote:Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vanavond weerMijn coupe wordt voortgetrokken door een E-Loc
Socios, ben jij dat?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vanavond weerMijn coupe wordt voortgetrokken door een E-Loc
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, boeit me ook niet, als ik er maar kom
Ik ga zo naar zoenmevrouw. Over een uurtjequote:
Zoenmevrouwquote:Op woensdag 20 april 2011 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga zo naar zoenmevrouw. Over een uurtje
Utrecht en dan de tram, wel zo'n beetje naar t einde van de lijnquote:Op woensdag 20 april 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
ZoenmevrouwNoem het arme mens toch anders...
Doetinchem - Amsterdam?
Ik welquote:
Tuurlijk heb ik tietenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar ik vroeg naar jouw tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |