Ms Pacman heet dat, barbaarquote:
Dat laatste is de zon, nou ja, manen draaien niet direct om de zon, maar de planeten waarom ze draaien wel, dus die laat ik gaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
Jouw hemel blauw met gouden hallen
Jouw wolkentorens, ijskristallen
Kometen, manen en planeten, aah alles draait om jou
Tegenwoordig kun je op de consoles demos gewoon downloaden, scheelt kutmagazines kopen om de demo-disc.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
CD's met demo's bij gamebladen ja, maar ook daarvoor al op diskette. En later te downloaden. Ik heb het veel minder gezien de laatste paar jaren, maar zie het nu terugkomen.
Echt niet, ik heb Pacgirl destijds nog gespeeld, in MS-DOS / ASCIIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat consoles tegenwoordig ook UTP/Wifi hebben, maar dacht dat het hele demo gebeuren zijn langste tijd wel had gehad (tot verkort).quote:Op woensdag 20 april 2011 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je op de consoles demos gewoon downloaden, scheelt kutmagazines kopen om de demo-disc.
Pastorale, van Ramses en Liesbethquote:Op woensdag 20 april 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat laatste is de zon, nou ja, manen draaien niet direct om de zon, maar de planeten waarom ze draaien wel, dus die laat ik gaan.
Maar de zon heeft geen blauwe hemel met gouden hallen, of wolkentorens en al helemaal geen ijskristallen.
Waar gaat dit over?
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dat waren duidelijk geen natuurkundigen...
Nee, duh.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dat waren duidelijk geen natuurkundigen...
Dan zet je je werkzaamheden voort op je balkon?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
Thuiswerken is goed, tot je besluit je lunch op het balkon in het zonnetje op te eten.motivatie
Zon op m'n schermquote:Op woensdag 20 april 2011 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zet je je werkzaamheden voort op je balkon?
Ik heb net een loempia met satepindasaus en chilisaus in mijn muil lopen vrotten.quote:
Wat doe jij eigenlijk op dít moment?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zet je je werkzaamheden voort op je balkon?
Daarom ga ik juist vanmiddag thuis werken.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
Thuiswerken is goed, tot je besluit je lunch op het balkon in het zonnetje op te eten.motivatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |