Beter je best doen dus!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, die had ik vast wel onthoudenHij is niet zo heel erg.
Ja wat een ontzettende jeugddelinquent is het hequote:Op woensdag 20 april 2011 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nieuws uit de Natuur....Daar doorheen praten is ook wel een doodzonde ja
SchoolTVquote:Op woensdag 20 april 2011 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nieuws uit de Natuur....Daar doorheen praten is ook wel een doodzonde ja
Daar komen al die tienerzwangerschappen natuurlijk vanquote:
Nadat ik het postte, kreeg ik er ook al zo'n cynische/samenzwerende associatie bijquote:Op woensdag 20 april 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar komen al die tienerzwangerschappen natuurlijk van
En dan doe je als moeder zo je best, leren ze ze zulke dingen op schoolquote:Op woensdag 20 april 2011 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Nadat ik het postte, kreeg ik er ook al zo'n cynische/samenzwerende associatie bij
Wat hebben ze nu weer gedaan?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:38 schreef L-E het volgende:
Jezus, wat heb ik soms toch een hekel aan andere ouders. Kan wel janken.
Waaaay toooo fuckin' easyquote:Op woensdag 20 april 2011 11:38 schreef L-E het volgende:
Jezus, wat heb ik soms toch een hekel aan andere ouders. Kan wel janken.
Mwah, de inhoud was volgens mij erg onschuldig.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan doe je als moeder zo je best, leren ze ze zulke dingen op school
Ach, iemand die zegt dat haar dochter interesse toont voor letters en leren lezen, maar dat ze dat niet wil hebben voordat het kind 4 is, en dus wordt dat kind 'afgeleid' door snoep als ze erover begint.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, iemand die zegt dat haar dochter interesse toont voor letters en leren lezen, maar dat ze dat niet wil hebben voordat het kind 4 is, en dus wordt dat kind 'afgeleid' door snoep als ze erover begint.
Het bestaat nog steeds, nog steeds erg tof overigens.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, de inhoud was volgens mij erg onschuldig.
Weet wel dat ik het tof vond
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, iemand die zegt dat haar dochter interesse toont voor letters en leren lezen, maar dat ze dat niet wil hebben voordat het kind 4 is, en dus wordt dat kind 'afgeleid' door snoep als ze erover begint.
Afschietenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef L-E het volgende:
[..]
jamaar in dit willekeurige opvoedboekje geschreven door iemand zonder kinderen staat dat dat pas nut heeft vanaf 4quote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, "ik ben geen juf dus ik ga me niet bezighouden met zulke dingen hoowrrr".quote:Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
jamaar in dit willekeurige opvoedboekje geschreven door iemand zonder kinderen staat dat dat pas nut heeft vanaf 4
Het moet weer eens over paarden gaan hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
Jouw hemel blauw met gouden hallen
Jouw wolkentorens, ijskristallen
Kometen, manen en planeten, aah alles draait om jou
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, "ik ben geen juf dus ik ga me niet bezighouden met zulke dingen hoowrrr".
CD's met demo's bij gamebladen ja, maar ook daarvoor al op diskette. En later te downloaden. Ik heb het veel minder gezien de laatste paar jaren, maar zie het nu terugkomen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
die weleens bij magazines zaten bedoel je? dat waren meestal gewoon goedkope games toch?
nu vanaf je computer de demo downloaden, is het niks weer deleten.. scheelt hoor
Manen, als in de maanquote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef STING het volgende:
[..]
Het moet weer eens over paarden gaan hoor
nee..... dit gaat echt te ver...quote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, "ik ben geen juf dus ik ga me niet bezighouden met zulke dingen hoowrrr".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |