Dat klinkt als een gezellige omaquote:
vandaar dat ik het maar even wat toevoeging gafquote:Op woensdag 20 april 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou ons hier niet eens verbazen anders
Totdat je dat massagraf in haar tuin ziet.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat klinkt als een gezellige oma
Heidensch gebeuren!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oefenen niet eens. Gewoon seks om de seks en niet om de voortplanting
Sshhht! Ik moet je toch niet laten verdwijnen he opa?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Totdat je dat massagraf in haar tuin ziet.
Ja, daaromquote:
drink triple, see double and act singlequote:Op woensdag 20 april 2011 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daaromAls zij het mogen, mag ik het ook
nieuwe mortal combat?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Als de winkels meewerken ga ik vanavond eindelijk weer 12 jaar oud zijn.
[ afbeelding ]
Ook al waren ze negatief, ik was verkocht na de demo.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Finish Him!
in de reviews waren ze er wel positief over...
Ik las heel even 'echo', wilde al sokjes gaan breienquote:Op woensdag 20 april 2011 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook al waren ze negatief, ik was verkocht na de demo.
Nostalgie.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las heel even 'echo', wilde al sokjes gaan breien
Waarschuwingen voor wat?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet straks naar school, het boefje heeft 3 waarschuwingen gehad en dan krijg ik blijkbaar op mijn kop.
ja verdomd handig die demo's!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook al waren ze negatief, ik was verkocht na de demo.
Nostalgie.
Even denk hoor... 1 voor praten door Nieuws uit de natuur heen, 1 voor bekvechten met een ander joch en nog 1 die ik even vergeten ben..quote:
Bedreigen van een docent met een nietmachine?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Even denk hoor... 1 voor praten door Nieuws uit de natuur heen, 1 voor bekvechten met een ander joch en nog 1 die ik even vergeten ben..
Neuh, die had ik vast wel onthoudenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Bedreigen van een docent met een nietmachine?
Nieuws uit de Natuur....Daar doorheen praten is ook wel een doodzonde jaquote:Op woensdag 20 april 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Even denk hoor... 1 voor praten door Nieuws uit de natuur heen, 1 voor bekvechten met een ander joch en nog 1 die ik even vergeten ben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |