Daarom werk ik ook vaak thuis, gewoon muziekje op en doorwerken. Gaat veel sneller en je wordt niet gestoord.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:00 schreef Kluts het volgende:
Bizar dat ik terwijl ik met een naar de klote rug thuis zit, meer werk gedaan krijg dan normaal gesproken op kantoor.
Ja, vooral dat laatste helpt een hoop.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom werk ik ook vaak thuis, gewoon muziekje op en doorwerken. Gaat veel sneller en je wordt niet gestoord.
Behalve fok danquote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, vooral dat laatste helpt een hoop.
Idd.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, vooral dat laatste helpt een hoop.
Ik sinds vannacht weer gelukkigquote:Op woensdag 20 april 2011 10:04 schreef Ang3l het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP ik kan nie meer ademen!!!
Door m'n neus dan. EN dat is vermoeiend.
Op werk wordt ik zo vaak gestoord dat ik niet eens tijd heb om te fokken.quote:
Scheelt een hoop luiers.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op werk wordt ik zo vaak gestoord dat ik niet eens tijd heb om te fokken.
Pfff. Ik word er moe van.quote:
Fijn hequote:Op woensdag 20 april 2011 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pfff. Ik word er moe van.
Vooral van eten2 happen en dan snakken naar adem!
Ik zat voor niks moeite te doen voor een TTquote:
Niet zeiken, ik adem alleen maar door mijn mond en kan zelfs pijpen. Mietje.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pfff. Ik word er moe van.
Vooral van eten2 happen en dan snakken naar adem!
Wees niet bang. Bijna en het ziet er naar uit dat ik geen dag rust krijg.quote:
Wat was er gisteren?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wees niet bang. Bijna en het ziet er naar uit dat ik geen dag rust krijg.
Niet geheel vrolijk van gisteren. Maar goed ik zal wel moeten.
ik ook... krijg het benauwd als ik door mijn neus ademquote:Op woensdag 20 april 2011 10:08 schreef Kluts het volgende:
ik adem alleen maar door mijn mond. Mietje.
De dag dat ik te horen kreeg dat mijn week vrij die ik nog had gepland na deze trip als het goed is niet door gaat omdat ik een pen test moet aansturen bij een klant.quote:
Same here. Een broodje onderweg lopend eten kan dus ook niet, want dan raak ik buiten adem.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook... krijg het benauwd als ik door mijn neus adem
Is het al half 7 ?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet zeiken, ik adem alleen maar door mijn mond en kan zelfs pijpen. Mietje.
Thuiswerken werkt voor mij ook heel productief voor mij. Ook voor mijn huishouden, trouwensquote:Op woensdag 20 april 2011 10:00 schreef Kluts het volgende:
Bizar dat ik terwijl ik met een naar de klote rug thuis zit, meer werk gedaan krijg dan normaal gesproken op kantoor.
Dat huishouden van mij is altijd Jan Steen, ook als ik thuiswerk.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Thuiswerken werkt voor mij ook heel productief voor mij. Ook voor mijn huishouden, trouwens
Hoe kan dat danquote:Op woensdag 20 april 2011 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Tough luck. Dit is de nieuwe stylo je weetquote:Op woensdag 20 april 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zat voor niks moeite te doen voor een TT
Staat overigens ook al een paar dagen in de OP:quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:50 schreef GlowMouse het volgende:
Topicreeksen zijn er sinds een uurtje! Je kunt in een topic als Oorlog in Libië #97. Meer bescherming gewenst. makkelijk de eerdere topics terugvinden, tvp's worden bij het openen van een nieuw deel automatisch meegenomen, en het is onmogelijk om twee vervolgtopics te openen (dus de regel dat de lapo'er het nieuwe topic opent is passé; de snelste wint).
Je kunt bij het aanmaken van een topic aangeven of een topic in een reeks hoort. Dat doen je door aan te geven welk ander topic in dezelfde reeks moet staan. Bij een gesloten topic stond al een tijdje de knop 'open nieuw deel'. Als je die gebruikt, gaat de rest vanzelf.
Oh, gezellig! Goede planning!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
De dag dat ik te horen kreeg dat mijn week vrij die ik nog had gepland na deze trip als het goed is niet door gaat omdat ik een pen test moet aansturen bij een klant.
En nu krijg je zeker van die lamo's die slotjes af gaan wachten zodat zij een nieuw topic kunnen openen?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tough luck. Dit is de nieuwe stylo je weet
[..]
Staat overigens ook al een paar dagen in de OP:
Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
Ik vind het heerlijk, hoef ik niet meer te wachten tot 1 of andere slowpoke (nofi) eindelijk een nieuw topic opent
Zie Babs.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
En nu krijg je zeker van die lamo's die slotjes af gaan wachten zodat zij een nieuw topic kunnen openen?
Beetje sneue regelquote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
Ik vind het heerlijk, hoef ik niet meer te wachten tot 1 of andere slowpoke (nofi) eindelijk een nieuw topic opent
Dat is klotequote:Op woensdag 20 april 2011 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
De dag dat ik te horen kreeg dat mijn week vrij die ik nog had gepland na deze trip als het goed is niet door gaat omdat ik een pen test moet aansturen bij een klant.
Voor het oog schoon is genoeg toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef Kluts het volgende:
Dat huishouden van mij is altijd Jan Steen, ook als ik thuiswerk.
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet zeiken, ik adem alleen maar door mijn mond en kan zelfs pijpen. Mietje.
Ik wist het nietquote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Who cares? Ik snap uberhaupt niet dat mensen zich hier mee bezig houden.quote:
een lotgenoot... jij bent ook zo'n charmante slaper dusquote:Op woensdag 20 april 2011 10:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here. Een broodje onderweg lopend eten kan dus ook niet, want dan raak ik buiten adem.
Zoiets ja. En ik ben wel heel erg goed in stapelen en verplaatsen.quote:
Inderdaad, nu kan ik gewoon de laatste post maken en niet even wachten tot een ander het doetquote:Op woensdag 20 april 2011 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wist het nietMaar vind het wel fijn, lui als ik ben...
Idd, dat van de banken slaat echt nergens op...quote:Op woensdag 20 april 2011 10:16 schreef Kluts het volgende:
Waarom is Goede vrijdag gewoon overal een werkdag en een dag als alle andere, maar bedenken banken dat op die dag er geen geld overgemaakt kan worden. Het is fucking 2011.
Ooh echt? Kutquote:Op woensdag 20 april 2011 10:16 schreef Kluts het volgende:
Waarom is Goede vrijdag gewoon overal een werkdag en een dag als alle andere, maar bedenken banken dat op die dag er geen geld overgemaakt kan worden. Het is fucking 2011.
Nee, want mijn moeder zei vroeger altijd als ik dat deed : Doe die klep eens dicht, je lijkt wel een mongooltje zo!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die altijd met haar mond openstaat als een..... rijmt op tosti?
Heb je dan niet continu een droge smoel?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Dan komt dat pijpen weer om de hoek kijken.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:17 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Heb je dan niet continu een droge smoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |