quote:Op woensdag 20 april 2011 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want mijn moeder zei vroeger altijd als ik dat deed : Doe die klep eens dicht, je lijkt wel een mongooltje zo!
wat een interesse zeg, wil je komen proeven?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je maakt het wel af? Dat je niet met een halve schone eikel loopt?
Dat heb ik ook. Mijn zusje daarentegen heeft een zooi en haar kamer is smerig. Daar wil je niet op blote voeten lopen.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, in de tijd dat mijn ouders over de vloer kwamen nog, had ik er schijt aan. Iedereen die mij kent weet dat ik rommelig en een chaoot ben en dat zie je ook aan mijn huis. Fuck it. Het is niet smerig ofzo, gewoon een zooi.
Ik moet het echt hebben van de " even met de botte bijl erdoorheen" -momentjes ja.quote:
Nee, Tech is al zo oud, vader-alert.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet het echt hebben van de " even met de botte bijl erdoorheen" -momentjes ja.
Als deze doodgaan nemen we naaktkatten, dat scheelt al een hoop ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Echt opgeruimd is het bij ons zelden, maar een echte teringbende is het nou ook weer niet.
Ligt allemaal aan die poezen natuurlijk, die liggen de hele dag te niksen, ondankbare beesten.
Je weet niet wat er ms groeitquote:
Bij mij is het altijd netjes. Schoon niet, netjes wel.quote:
Het gaat er niet om dat het zo is, het gaat erom dat het zo kan zijnquote:
Ik denk nog liever niet aan het feit dat ze dood gaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als deze doodgaan nemen we naaktkatten, dat scheelt al een hoop ja.
Maar die zijn niet leuk.
Niet? Dat zijn echt ontzettend grappige beestenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als deze doodgaan nemen we naaktkatten, dat scheelt al een hoop ja.
Maar die zijn niet leuk.
Veel grappiger dan Priscilla wordt het niet hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet? Dat zijn echt ontzettend grappige beestenWel gruwelijk lelijk... Vooral als je ze laat helpen.
Maar dan komen alle dertigplussers hier in aanmerking.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het zo is, het gaat erom dat het zo kan zijn
Ik ken Priscilla nietquote:Op woensdag 20 april 2011 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Veel grappiger dan Priscilla wordt het niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |