Grapje zeker, ik verkies er niet eens op in te gaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De VVD heeft nog nooit beter financieel beleid gevoerd dan andere partijen, en toch blijf je maar in dat sprookje geloven. Wel schattig, die blinde aanbidding van de VVD. Misschien vind je de SGP daarom wel leuk, die geloven ook in hogere machten en dingen die er niet zijn.
Ja, en de IB voor de topinkomens met veertig procentpunt omhoogquote:Op woensdag 20 april 2011 10:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat dacht je.
Liever uitkeringen korten, onderwijs direct op de schop, ontwikkelingshulp er volkomen uit, defensie aanpassen, belachelijk lage voedsel BTW omhoog, huursubsidies eruit, en we zijn al een aardig eind.
Het eind is in zicht.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap dat het ze slecht uitkomt.
Maar het komt dit kabinet ook slecht uit dat er geen 75 zetels zijn behaald door de VVD, soms moet je roeien met de riemen die je hebt en dat komt atm wat gekunsteld over. Aurea Mediocritas
Nee, voor de rijken blijft alles zoals het is, of een verlaging van lasten, gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en de IB voor de topinkomens met veertig procentpunt omhoog
De waarheid. Er is letterlijk nul bewijs dat de VVD beter presteert dan andere partijen. Maar ik zal je wel in je dromen laten dat alles wat fout gaat komt omdat die arme VVD wordt tegengehouden.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Grapje zeker, ik verkies er niet eens op in te gaan.
Goed idee.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en de IB voor de topinkomens met veertig procentpunt omhoog
VVD heeft ook nooit volmacht gehad om door te kunnen voeren wat ze willen.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:49 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De waarheid. Er is letterlijk nul bewijs dat de VVD beter presteert dan andere partijen. Maar ik zal je wel in je dromen laten dat alles wat fout gaat komt omdat die arme VVD wordt tegengehouden.
Ah, je laat je dictatoriale gezicht weer eens zien. Je bent natuurlijk rechts of je bent het niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
VVD heeft ook nooit volmacht gehad om door te kunnen voeren wat ze willen.
Dus je vlaggetje gaat niet op.
Een goed bezuinigingsplan van de regering zou zijn jouw te korten op uitkeringen door je eigen schuld omdat je zo nodig goedkoop wou wonen. Nu is je inkomen te laag en wil je steun.quote:
Je kan de Laffer-curve wel ontkennen, maar met een marginaal toptarief van 92% ken ik al een grote groep directe vrienden en kennissen die dan wél het land verlatenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:50 schreef eriksd het volgende:
net langs het kantoor van bram, raad eens wie er buiten in zijn auto stapte omringd door dkdb'ers? De GBL :p
Jullie jagen studenten trouwens het land uit. Bedankt daarvoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan de Laffer-curve wel ontkennen, maar met een marginaal toptarief van 92% ken ik al een grote groep directe vrienden en kennissen die dan wél het land verlaten![]()
Dag belastinginkomsten, dag optimalisatie.
Uiteraard.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, je laat je dictatoriale gezicht weer eens zien. Je bent natuurlijk rechts of je bent het niet.
Het uitdelen van diploma's aan elke randdebiel heeft mij als student het land uitgestuurd.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie jagen studenten trouwens het land uit. Bedankt daarvoor.
Ik vind het prima als ze elders studeren, zolang ze hier maar terugkomen om te werken, iets dat ze niet doen als je de toptarieven gaat verhogen.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie jagen studenten trouwens het land uit. Bedankt daarvoor.
Nee, het feit dat je in de juiste omgeving bent geboren heeft jou het land uitgejaagd.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het uitdelen van diploma's aan elke randdebiel heeft mij als student het land uitgestuurd.
Met dank aan de sociaal-democraten, want "onderwijs is voor iedereen". Ik heb tienduizenden euro's over de balk moeten gooien om nog boven die meuk uit te kunnen steken.
Dan ga je daar toch lekker heen?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard.
Dat slappe gehannes moet ik niks van, VVD beleid in haar puurste vorm moet er komen, concessies zijn voor zwakkelingen die geloven in het Poldermodel. Als het aan mij lag kwam er hier een twee-partijenstelsel dat de Verenigde Staten als rolmodel kent.
Nee, het feit dat ik in het juiste milieu geboren bent heeft me de mogelijkheid gegeven te excelleren waar dat binnen Nederland niet meer kan. Of je hier straatarm bent of stinkend rijk, je InHolland diploma zul je krijgen ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, het feit dat je in de juiste omgeving bent geboren heeft jou het land uitgejaagd.
En daar gaan we weerquote:Op woensdag 20 april 2011 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het is sowieso als dieptriest dat een partij als de VVD het bed deelt met de gekkies van de PVV en de mannenbroeders van de SGP.
Alsof ik ook maar enig idee had om in Nederland oud te worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan ga je daar toch lekker heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |