Steer, dit is de naam Muffin echt niet waardigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
4-4-2 met ruit op het middenveld
En geen keeper
Jonguh, het is voor m'n collega'squote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Steer, dit is de naam Muffin echt niet waardig
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef golfer het volgende:
Mooie opstelling Steer.![]()
Er zijn wel een paar geblesseerde spelers bij, zo te zien?
Ja. Daarom! Al die vrouwen denken nu dat jij geen muffins kunt bakken! Essentieel onderdeel van je opvoeding, man!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jonguh, het is voor m'n collega's
Die vrouwen hier maakt het niet uit hoe iets eruit ziet als er chocola in zit hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Daarom! Al die vrouwen denken nu dat jij geen muffins kunt bakken! Essentieel onderdeel van je opvoeding, man!
Ik bedoel: zelfs mijn sollicitatie kreeg een boost toen ik vertelde expert te zijn in het bakken van calorierijk voedsel
Hmmmm....en dat is dan van een academisch niveauquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die vrouwen hier maakt het niet uit hoe iets eruit ziet als er chocola in zit hoor
Onze gezondheidszorg is doomedquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....en dat is dan van een academisch niveau![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef golfer het volgende:
Zo knap van Google-ads, he?
Hoe weten die dat nou van mijn schaamlippen?
[ afbeelding ]
gaat dit over de man de geen last heeft van kou?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef golfer het volgende:
Op de 1 of andere manier moest ik bij een item vandaag bij 1Vandaag aan Z80 denken. Ging over The Iceman en ik vond hem niet alleen uiterlijk op Z80 lijken.
Klopt. Die man, ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:44 schreef z80 het volgende:
gaat dit over de man de geen last heeft van kou?
zo ja, hij kan nog een stuk meer kou verdragen dan ik kan.
nee kan niet. ik dans mn hele leven en kan veel aan tot ineens niet meer. en stress hoor ik te veel.. volgens mij hebben anderen veel meer stress dan ik. ik ga morgen bellen want voel dat er iets niet klopt en dat gaat niet weg als ik denk; 'oh zal wel stress zijn'quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat dacht je van overbelasting - i.c.m. dansen en stress en lange dagen maken ondanks vrijdags werkvrij.
Ben benieuwd wat je huisarts er van vindt en anders inderdaad even aandringen op een bloedonderzoekje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
nee kan niet. ik dans mn hele leven en kan veel aan tot ineens niet meer. en stress hoor ik te veel.. volgens mij hebben anderen veel meer stress dan ik
maakt toch ook niet uit hoe de vorm eruit ziet? it's all about the tastequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die vrouwen hier maakt het niet uit hoe iets eruit ziet als er chocola in zit hoor
Ik leef ook hartstochtelijk met jou en jouw muffins mee, hoor.quote:
Ze is met dr kindje spelenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef PdeHoog het volgende:
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun, waarom ben je niet op MSN?
na 3x stress zeggen mag ze nu wel iets anders zeggen en ik ga idd daar vriendelijk op aandringen.. als ze dan niks kunnen vinden dan heb ik dat iig geprobeerdquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je huisarts er van vindt en anders inderdaad even aandringen op een bloedonderzoekje.
ok.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee kan niet. ik dans mn hele leven en kan veel aan tot ineens niet meer. en stress hoor ik te veel.. volgens mij hebben anderen veel meer stress dan ik. ik ga morgen bellen want voel dat er iets niet klopt en dat gaat niet weg als ik denk; 'oh zal wel stress zijn'
Mwjah...dacht echt dat ze me zat was op MSNquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze is met dr kindje spelen
Sam schijnt zich al achtergesteld te voelen
niet iedereen reageert direct op msnquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...dacht echt dat ze me zat was op MSNZe gooit gewoon alles offline in ene keer
carice van houtenquote:
Kan me daar ook wel wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Mwjah...dacht echt dat ze me zat was op MSN-
Het was vooral eerst een bestsellerboek hoor.quote:
zie editquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was vooral eerst een bestsellerboek hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan me daar ook wel wat bij voorstellen.
wees maar niet bang, ik heb geen behoefte om haar aan te rakenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Carice is
ja
Je blijft van Carice af
![]()
Heel goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wees maar niet bang, ik heb geen behoefte om haar aan te raken
Ik vond Anna lekkerder, geiler leuker in die film.quote:
Maar jouw smaak is dan soms ook twijfelachtigquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond Anna lekkerder, geiler leuker in die film.
ik ook (nou ja leuker dan)... meer natuurlijker. en ook knapper jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond Anna lekkerder, geiler leuker in die film.
Ik heb in iedere geval nog smaak en ben niet zo wanhopig smakeloos op zoek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
Maar jouw smaak is dan soms ook twijfelachtig
Ik heb geen idee wie je nu bedoelt hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb in iedere geval nog smaak en ben niet zo wanhopig smakeloos op zoek.
Klassiek of niet, ze zijn wel lekker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:04 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind Anna en Carice type klasssiek schoonheid,
Yeahquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Klassiek of niet, ze zijn wel lekker.
Ja, en dat allemaal door jouquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...dacht echt dat ze me zat was op MSNZe gooit gewoon alles offline in ene keer
Ik ben zoooooooooooo ongelooflijk goedquote:
ja, daarom klapte spontaan mijn laptop uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben zoooooooooooo ongelooflijk goed
Ik zit mezelf dat ook af te vragenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja, daarom klapte spontaan mijn laptop uit
Ja, ik maar eens naar bed.quote:
en wanneer komen de foto's?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, ik maar eens naar bed.
En in de kast hangt een nieuw jurkje, een shirt met waterval colen een klassieke broekmet de mooiste pasvorm van de wereld ( eigen merk Witteveen! een aanrader) en nog wat t basic shirts.
Broek Exemplaar 3 in donkerblauw, naast taupe - bruin - donkergrijs.
Ik ken Scheveningen niet zo goed, maar als ik op zoek ga kom ik deze overzicht-site tegen met allerlei strandtenten:quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
zaterdag zussenavond in Scheveningen. heeft iemand een tip voor een leuke strandtent om 's avonds te eten? Blue Lagoon ziet er leuk uit maar heeft veel slechte recensies
oja die actie.. ga gauw checken want scheveningen stond er dacht ik ook bijquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef golfer het volgende:
Wij gaan zaterdag in het kader van die Lentekriebel-actie (2 voor de prijs van 1) ook bij een soort strandtent in Bloemendaal eten:
http://www.restaurantorbit.nl/bloemendaal.php
Pardon?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
Maar jouw smaak is dan soms ook twijfelachtig
Een waterval col is leuheukquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:57 schreef AnneX het volgende:
Ja, ik maar eens naar bed.
En in de kast hangt een nieuw jurkje, een shirt met waterval colen een klassieke broekmet de mooiste pasvorm van de wereld ( eigen merk Witteveen! een aanrader) en nog wat t basic shirts.
Broek Exemplaar 3 in donkerblauw, naast taupe - bruin - donkergrijs.
Ja, vrij veel strandtenten in Scheveningen staan er bij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef FutureFairytale het volgende:
oja die actie.. ga gauw checken want scheveningen stond er dacht ik ook bij
bora bora staat er bijquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, vrij veel strandtenten in Scheveningen staan er bij.
http://www.hoerahetislente.nl/restaurants.html
nee dit is het aantal gangen/gerechten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bora bora staat er bij
ik wil reserveren en er staat 'aantal couverts: 1' betekent dat 1 persoon?(kun je veranderen) kan toch niet want is toch min. 2? kan ik voor 4 pers reserveren?
nou ik heb maar 4 gedaan en toen kreeg ik bevestiging email met: 'persons: 4' dus tis toch aantal personenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:28 schreef z80 het volgende:
[..]
nee dit is het aantal gangen/gerechten.
dus de keuzen tussen 1 t/m 8 gerechten
verkeert gelezen. bij bora dus niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ik heb maar 4 gedaan en toen kreeg ik bevestiging email met: 'persons: 4' dus tis toch aantal personen
laat maar. bed tijd.quote:
Zo erg zijn ze niet FFquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
geen zin in morgen trouwens.. voorbereiding op een audit en moet ineens heel veel opvragen en doen (wordt altijd op het laatste moment aangegeven). maar ja, om 17u is de dag weer voorbij
jawel 2e audit op certificaat wat we al hebben is veel strenger maar morgen is niet de audit maar de voorbereiding met iemand van een bedrijf dat helpt. en heb een document met 35 blz met acties die ik nog ff gauw moet doen, liefst voor 9.30u morgenquote:
ben geen spekkie meer maar graatjequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:55 schreef Den_Haag het volgende:
oh
Wel verstandig om de dokter te bellen
Sorry, was er even niet. Maar aantal couverts betekent letterlijk aantal borden en is dus de horeca-aanduiding voor het aantal personen dat gaat dineren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bora bora staat er bij
ik wil reserveren en er staat 'aantal couverts: 1' betekent dat 1 persoon?(kun je veranderen) kan toch niet want is toch min. 2? kan ik voor 4 pers reserveren?
Nergens niet.quote:
Dat dus. Gewoon al die klachten even vermelden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Heb je dit ook allemaal op een kladje geschreven FF? Voor de h.a.?
nee maar wel goed idee, ga ik even doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Heb je dit ook allemaal op een kladje geschreven FF? Voor de h.a.?
jesquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, was er even niet. Maar aantal couverts betekent letterlijk aantal borden en is dus de horeca-aanduiding voor het aantal personen dat gaat dineren.
Maar je had dat al begrpene zie ik aan je latere post.
Dus het wordt BoraBora voor 4 personen, waarbij 2 personen gratis eten.
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
jesen ik geef het morgen door aan zusjes. moeten ze wel ok vinden denk ik
bedankt voor de reminder! had al bijna gereserveerd zonder die actie
doe ik anders vergeet ik weer minstens de helft. nu gauw slapen want morgen (ochtend in ieder geval) hard werken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus. Gewoon al die klachten even vermelden.
*tring*quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
Er komt me een portie sex en naakt in voor
[ afbeelding ]
Ja...ik zei dus SOMS. Jij bent zeg maar de uitzonderingquote:
Teruglezen 2.0quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ja...ik zei dus SOMS. Jij bent zeg maar de uitzondering![]()
Nicequote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
*tring*
Er ging een alarmbel af hier.
Meteen even nagezocht waar je het over had en ik ga dus maar op zoek.
http://www.tvseizoen.nl/camelot-nieuw-2011-tv-serie/
Ja joh...moet toch mijn vriendinnen te vriend houden hequote:
Ze heeft zo'n heroïnehoertjeslookquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Eerste twee afleveringen van Camelot zijn gekeken. Iets anders dan ik had verwachtEr komt me een portie sex en naakt in voor
Oh....en Eva Green is best![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja? Dus? Boeit dat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n heroïnehoertjeslook
Hoeveel afleveringen zijn er tot nu toe uitgezonden? 4 klopt dat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Ik vind hem best spannend, de serie. Alleen weer heel anders dan je zou verwachten van een Koning Arthur-verhaal.
Maagband of Sleeve? Collega heeft een sleeve gekregen, heeft perfect gewerkt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, iemand van 200 kilo krijgt een maagband op SBS6. Interessant.
Net als die Sylvia Geersen, ook zo'n drugslook...quote:
We zullen zien, zo ver zijn ze nog nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maagband of Sleeve? Collega heeft een sleeve gekregen, heeft perfect gewerkt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen zijn er tot nu toe uitgezonden? 4 klopt dat?
Torrents staan hier te stampen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
De volgende staat voor de 29e gepland volgens mijn download-tool
Coolquote:
Ik verwacht er ook niet al te veel van. Lijkt mij nogal een puberserie. Maar voor een verloren momentje misschien een keer leuk om een stukkie te kijken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
CoolIk zag al een vrij negatieve recensie op IMDB
Ik voel me een echte puber soms zeker met Eva Green op het schermquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verwacht er ook niet al te veel van. Lijkt mij nogal een puberserie. Maar voor een verloren momentje misschien een keer leuk om een stukkie te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Inmiddels ga ik een 2e dubbele whiskey inschenken. Slapen zal ik
En dan nu teruglezen
[ Bericht 0% gewijzigd door Leintjeuh op 20-04-2011 00:30:07 ]
Leinquote:Op woensdag 20 april 2011 00:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Ik zit aan een dubbele Glenn Talloch. En er komt nog een tweede aan geloof ik.
Emo-Lein gedoe in een spoiler:
Ja. En ik ga ze in de steek laten. Wrang. Maar: ja, ik doe m'n best. Het is toch iemand's opa of oma waar je voor zorgt.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
LeinDe ouwetjes boffen met jou als verpleegster
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. En ik ga ze in de steek laten. Wrang. Maar: ja, ik doe m'n best. Het is toch iemand's opa of oma waar je voor zorgt.
Of vader of moeder. Je doet 't zo goed, je hebt nu al je sporen verdiend in dit werk.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. En ik ga ze in de steek laten. Wrang. Maar: ja, ik doe m'n best. Het is toch iemand's opa of oma waar je voor zorgt.
Die boycotten ons.quote:
quote:
Je gaat de deur uit vandaag? Dus niet naakt door het huis blijven rennenquote:Op woensdag 20 april 2011 07:16 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Hebben die stoute cakejes de zomer in hun bol?![]()
Vandaag de vraag: wat trek ik aan? Gelukkig gister al opgelost met moeders.
Het Gesprek, je weetz!quote:Op woensdag 20 april 2011 07:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je gaat de deur uit vandaag? Dus niet naakt door het huis blijven rennen![]()
Neequote:
Het gesprek met een nieuw reintegratie bureau, om een opleiding uit te zoeken. En ik vind het spannend, voelt als een sollicitatie.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeIk ben je ff kwijt ben ik bang
Of is dat het gesprek over diploma's?
Ah! Spannendquote:Op woensdag 20 april 2011 07:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het gesprek met een nieuw reintegratie bureau, om een opleiding uit te zoeken. En ik vind het spannend, voelt als een sollicitatie.
Da's onhandig.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zie net trouwens dat de HTM-trams dankzij de spoortunnel niet meer rijden tussen Delft Centraal en Tanthof vanaf 18 april tot eind december. Geen trams meer voor de deurMoet ik eerst de bus pakken en vervolgens door het station heen lopen naar de tramhalte
Wordt misschien iets puzzelen, de gemeente wil een parttime opleiding met stage of baan.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah! SpannendHopen dat er wat leuks tussen zit voor je
Ja. Werken en leren. Ideaal tochquote:Op woensdag 20 april 2011 07:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wordt misschien iets puzzelen, de gemeente wil een parttime opleiding met stage of baan.
Tuurlijk, dat vind ik ook het fijnste. Maar de opleiding die ik zocht, bestaat niet in A'foort, terwijl er wel leerbanen voor zijn. En ik zou volgens mij de opleiding bibliotheek medewerker verkort kunnen doen. Maar daar zijn noch leerbanen, noch gewone banen voor. Oh ja, een baan kunnen vinden is ook een voorwaarde van de gemeente.quote:
Ze stellen wel een boel voorwaarden bij de gemeentequote:Op woensdag 20 april 2011 07:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat vind ik ook het fijnste. Maar de opleiding die ik zocht, bestaat niet in A'foort, terwijl er wel leerbanen voor zijn. En ik zou volgens mij de opleiding bibliotheek medewerker verkort kunnen doen. Maar daar zijn noch leerbanen, noch gewone banen voor. Oh ja, een baan kunnen vinden is ook een voorwaarde van de gemeente.
Ja, ze huren een bureau in.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze stellen wel een boel voorwaarden bij de gemeenteHelpen ze je ook
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ze stellen wel voorwaarden, maar die vind ik ook logisch. Zie het maar als een bedrijf. Dat gaat jou ook geen 4 jaar lang salaris betalen terwijl je niet werkt, maar naar school gaat. Aan de andere kant....Als er geen geschikte part-time opleiding is, krijg ik geen geschikte baan. Dan valt er misschien te onderhandelen.
Eet smakelijk en succes!quote:Op woensdag 20 april 2011 07:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik hoop voor je dat er wat leuks te halen is
![]()
Ik ga even ontbijten en zenuwachtig zitten worden
![]()
Sorry Golfer, beetje druk de afgelopen dagenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:08 schreef golfer het volgende:
Is de recensie van D_H over Librije's Zusje al ergens na te lezen?
Herman den Blijker had ze vanavond nog even met hun ontbijt in beeld bij zijn programma Herrie in het Hotel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet altijd lachen om dat 'vriendjes'.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:39 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaal vriendjesNet heerlijk op de bank Camelot nog maar ff liggen kijken
Zo aankleden en kleding fixen en zo
Ja. Die heb ik ook gedownload. Eerst ff Camelot bij kijken en dan ga ik Game Of Thrones doenquote:Op woensdag 20 april 2011 08:49 schreef Anthraxx het volgende:
Camelot is best okay. Beetje rare opmerking van Golfer qua puberale verwachting, ergens hierboven. Dat 20 jaar terug dit soort verhalen vooral terugkwamen in kinderseries, dat is vrij bekend. Maar er is al sinds jaren een sterke trend gaande qua kwalitatieve tv series die niet onderdoen voor een goede film. Verhaaltechnisch en visueel gezien.
Camelot zag er visueel goed uit en het verhaal pakte goed genoeg. Het enige irritatie punt is wel dat het lijkt dat ze steeds meer overtreffende seks scenes per seizoen er in gaan stoppen ofzo. Goed voorbeeld was Spartacus. Dat was net soft porno.... Het viel hier voorlopig nog wel mee, maar het had ook achterwege gelaten kunnen worden. Ik ben benieuwd met welke verhaal twist zij aankomen. Dus Camelot gewoon even blijven volgen...
Anyway, A Game of Thrones is wél véél beter. En na 1 aflevering al verlengd voor een seizoen 2.
Ik bedoelde dat van die schrijver ook eigenlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 09:01 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, opvolger is het niet helemaal. Speelt geloof ik wel in hetzelfde tijdperk af. Zelfde schrijver, andere serie. Moet het nog zien trouwens.
Weet wel dat DE er vorig jaar al iets over zei.
Zover ben ik nog niet gekomenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:03 schreef Anthraxx het volgende:
Game of Thrones overtreft trouwens ook qua seks scenes. Maar die zaten ook al in de boeken, dus het past op zich wel in de huidige trend.
heb je ook katten met volwassen gedrag dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 07:10 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen trouwens. Belachelijk vroeg wakker en alleen omdat de Bad Boys zonodig moesten gaan lopen vervelenSoms he, zijn het net kinderen en zou je ze achter het behang willen plakken
Nou ja, zometeen dan maar ff lekker op de bank hangen en TV kijken of zo.
Wantquote:Op woensdag 20 april 2011 08:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om dat 'vriendjes'.
Klopt, maar ik vind het grappig en lief klinken.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WantJullie zijn toch mijn CUL-vriendjes
Iedereen
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sorry Golfer, beetje druk de afgelopen dagenveel suc6 met t gesprek! Je bent goed dus geloof wel dat t goedkomt. Ben overigens benieuwd of je wel een recensie gaat schrijven omdat ik het je vaker heb horen zeggen en nog nooit een recensie heb gelezen van je...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Waarom wordt er eigenlijk zo hard om een recensie gezeurdquote:Op woensdag 20 april 2011 09:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
veel suc6 met t gesprek! Je bent goed dus geloof wel dat t goedkomt. Ben overigens benieuwd of je wel een recensie gaat schrijven omdat ik het je vaker heb horen zeggen en nog nooit een recensie heb gelezen van je...
Snap ik ook niet. Ik ga er ook de moeite niet voor nemen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom wordt er eigenlijk zo hard om een recensie gezeurdIk vind ze grappig om te lezen hoor, maar het is toch verdorie geen wet of zo dat zoiets er moet komen
Mits het ook genoeg was.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Ik ga er ook de moeite niet voor nemen.
"Het was lekker" is toch genoeg?
nee maar zeker bij zo'n restaurant leuk en anders zeg je dat je niet wil schrijven maar als je zegt dat wel te doen moet je t doen ook...quote:Op woensdag 20 april 2011 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom wordt er eigenlijk zo hard om een recensie gezeurdIk vind ze grappig om te lezen hoor, maar het is toch verdorie geen wet of zo dat zoiets er moet komen
das anders dus, jij zegt dat je dat niet gaat doen..das duidelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 09:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Ik ga er ook de moeite niet voor nemen.
"Het was lekker" is toch genoeg?
Je MOET niksquote:Op woensdag 20 april 2011 09:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee maar zeker bij zo'n restaurant leuk en anders zeg je dat je niet wil schrijven maar als je zegt dat wel te doen moet je t doen ook...
Eens kijken of hij dit wel in de lucht kan houdenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:30 schreef borisz het volgende:
John de Mol wordt voor 1/3de eigenaar van sms6group. Sanoma krijgt het grootste belang 2/3de.
Waarom werkt een zender zoals HBO niet in Nederland eigenlijk? Met kwalitatieve goede series en niet de drek die de meeste commerciele uitzenden. Ik zou er best geld voor over hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:30 schreef borisz het volgende:
John de Mol wordt voor 1/3de eigenaar van sms6group. Sanoma krijgt het grootste belang 2/3de.
Met dit weer zat in in mijn korte broek + t-shirt mijn salaris te besprekenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, ik kan met dit weer toch wel een overhemd met korte mouwen aan naar dat arbeidsvoorwaardengesprekToch
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met dit weer zat in in mijn korte broek + t-shirt mijn salaris te bespreken
Ja. Daar zou ik dus wel een kabel-abbo voor afsluiten hequote:Op woensdag 20 april 2011 09:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom werkt een zender zoals HBO niet in Nederland eigenlijk? Met kwalitatieve goede series en niet de drek die de meeste commerciele uitzenden. Ik zou er best geld voor over hebben.
Ik dus ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Daar zou ik dus wel een kabel-abbo voor afsluiten he
Voordeel van de sbsgroep is dat er al drie zenders staan. Imago is dan wel slecht(vooral SBS), geen nieuw programma scoort meer. Maar hij wil gewoon een grotere afzetmarkt voor zijn eigen programma's.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eens kijken of hij dit wel in de lucht kan houdenTV10 was tenslotte een mislukking
De reden oa waarom ik gewoon kabel eruit geflikkerd hebquote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig produceren de commerciele zenders hier hilarische series zoals 'Iedereen is gek op Jack' (waarbij de vertaling letterlijk door Google Translate is gegaan van Everybody loves Raymond).
Is dat sarcasme of is het echt leuk?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig produceren de commerciele zenders hier hilarische series zoals 'Iedereen is gek op Jack' (waarbij de vertaling letterlijk door Google Translate is gegaan van Everybody loves Raymond).
haha wist niet eens dat t daar vanaf is gekeken. Overigens nooit Jack gezien.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef Anthraxx het volgende:
Sarcasmequote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat sarcasme of is het echt leuk?
Ja. Leg dat eens uitquote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom heb ik hier een half jaar mee rondgelopen
Zal ik nooit doen. Al is het omdat ik gewoon een hoop sport wil zienquote:Op woensdag 20 april 2011 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De reden oa waarom ik gewoon kabel eruit geflikkerd heb
geen idee...ging iedere keer weer over en dan dacht ik er niet meer aan denk...quote:
Doen ze toch iets goedquote:Op woensdag 20 april 2011 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
En wel 1.5 miljoen kijkers trekken gemiddeld. Dat is dan wel weer knap.
Terwijl het totaal niet grappig is.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
En wel 1.5 miljoen kijkers trekken gemiddeld. Dat is dan wel weer knap.
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo, goedemorgen. Iets later uit bed dan gepland. Tip: zet je wekker voordat je gaat zuipen..
maakt toch niet uit? Of heb je een drukke dag?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo, goedemorgen. Iets later uit bed dan gepland. Tip: zet je wekker voordat je gaat zuipen..
succes!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga ff de laatste dingen doen en dan op pad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En succes voor P. en D_H.
Trouwens wat deed de laatste op de boerderie ? vraag ik mij dan af.
edit. tis gelukt. wrom ook niet.
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:41 schreef AnneX het volgende:
Sjonge Lein... soms hakt het er wel in zeg.
Op verzoek- alhoewel ik spontaan heupklachten krijg van dit standje.standje? Heb je dat shirt + rok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En succes voor P. en D_H.
Trouwens wat deed de laatste op de boerderie ? vraag ik mij dan af.
edit. tis gelukt. wrom ook niet.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
fijne meevaller, heerlijk! Ik wacht tot half 1, dan mag ik ff naar buitenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:50 schreef Sarabi het volgende:
Succes P
Ik ben alweer bijna klaar voor vandaagzou een verslag maken maar dat is minder werk dan gedacht (mag ook wel eens).
Dus straks met boek + bikini de tuin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:04 schreef Bluezz het volgende:
Ben benieuwd hoe het vandaag gaat met Krak, Pee en DH!
En ook met FF.
Ik zo poging 2 tot kapper.Wat vervelend Bluezz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb pas om 2 uur een afspraak, ik ben ook benieuwd!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Hoelang is ff?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
fijne meevaller, heerlijk! Ik wacht tot half 1, dan mag ik ff naar buiten
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:04 schreef Bluezz het volgende:
Ben benieuwd hoe het vandaag gaat met Krak, Pee en DH!
En ook met FF.
Annezz, leuk
Ik zo poging 2 tot kapper.jemig! Ook zonde van de bon! Zei je nog wat tegen haar voor je wegging? Had je tijdsafspraak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
45 min pauzequote:Op woensdag 20 april 2011 11:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoelang is ff?
Wat stom B
Jammer van die bon ook!
Nou ik ben klaareens kijken waar ik de tuinstoel neer ga zetten
Ik ken deze tuin nog niet zo goed en de buren zullen ook wel alles kunnen zien
Ja natuurlijk zei ik dat ik dit wel heel vervelend vond en heb een afspraak gemaakt voor zaterdag.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:14 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig! Ook zonde van de bon! Zei je nog wat tegen haar voor je wegging? Had je tijdsafspraak?
Ja zonde van de bon, ik vond het ook heel rot voor g. Die had hem als verrassing voor mij gekocht, alleen zag ie later pas dat er maar een beperkt aantal kappers aan meededen. (toen ie hem dus al gekocht had) De dichtsbijzijnde was dus al ruim 20 min rijdenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Wat stom B
Jammer van die bon ook!
Nou ik ben klaareens kijken waar ik de tuinstoel neer ga zetten
Ik ken deze tuin nog niet zo goed en de buren zullen ook wel alles kunnen zien
je kunt za-dag gaan..onee bon was verscheurd. Lieve reactie van Golfer trouwensquote:Op woensdag 20 april 2011 11:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zei ik dat ik dit wel heel vervelend vond en heb een afspraak gemaakt voor zaterdag.
Die ga ik dus afbellen. Of niet
Ja ik had tijdsafspraak anders had ik niet zo gereageerd natuurlijk
Hahahaquote:Op woensdag 20 april 2011 11:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En lekker zitten in je tuin op voor jou het beste plekkie. Sch**t aan de buren![]()
Soms is het de gewoonte in streken dat de buren je welkom komen heten in de buurt. Dus om nu gebaseerd op 'niet voorstellen' schijt aan je nieuwe buren te hebben vind ik wel erg overdrevenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb ook schijt aan de nwe buren. Nog steeds niet even voorstellen terwijl dat in dit dorp heel normaal is. Enige wat ik van ze merk is dat geboor/getik 's avonds en zaterdagochtenden. Zullen ze ooit klaarkomen?
Da's fijn!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:49 schreef Den_Haag het volgende:
Het gesprek ging lekker. Hoor vandaag of morgen of ze verder willen
En de review ga ik straks een beginnen. zo eerst lunchen. en stevig eten, mijn kont was dunner geworden waardoor mijn broek te losjes zatquote:
Te hard gewerkt!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En de review ga ik straks een beginnen. zo eerst lunchen. en stevig eten, mijn kont was dunner geworden waardoor mijn broek te losjes zat
Je moet je wel even voorstellen aan je nieuwe buren in Alphen, vind ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb ook schijt aan de nwe buren. Nog steeds niet even voorstellen terwijl dat in dit dorp heel normaal is. Enige wat ik van ze merk is dat geboor/getik 's avonds en zaterdagochtenden. Zullen ze ooit klaarkomen?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:11 schreef golfer het volgende:
YESS!!!
Even mijn dak uitgaan.
Ik heb na een half jaar gemierenneuken geneuzel van een juridische afdeling van een pensioenverzekeringsfonds de strijd met ze gewonnen en ze hebben mij als nog in mijn gelijk gesteld en maken mijn pensioen premievrij tot aan mijn pensionering.
/uitdakgaan
oh wow, dat moet een pak van je hart zijn!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:11 schreef golfer het volgende:
YESS!!!
Even mijn dak uitgaan.
Ik heb na een half jaar gemierenneuken geneuzel van een juridische afdeling van een pensioenverzekeringsfonds de strijd met ze gewonnen en ze hebben mij als nog in mijn gelijk gesteld en maken mijn pensioen premievrij tot aan mijn pensionering.
/uitdakgaan
Ja. Had er eigenlijk niet meer op gerekend. Zo'n verzekering probeert op allerlei mogelijke manieren op betaling onderuit te komen en komen dan met allerlei uitzonderingen en kleine lettertjes in p;olissen waarop ze baseren dat ze niet hoeven te dokken.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:13 schreef Jagärtrut het volgende:
oh wow, dat moet een pak van je hart zijn!
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:11 schreef golfer het volgende:
YESS!!!
Even mijn dak uitgaan.
/uitdakgaan
Wel redelijk ja. Was bijna te laat bij de schoonheidsspecialiste. Goed nieuws: de huid op mijn gezicht is bijna overal sterk en gezond, waarschijnlijk krijg ik voorlopig geen rimpels. Het minder goede nieuws is dat zij denkt dat ik eczeem heb op m'n wangen en ik moet naar de huisarts. Alweerquote:
Spannendquote:Op woensdag 20 april 2011 11:49 schreef Den_Haag het volgende:
Wat een opluchting dat hullie hebben toegegeven.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:11 schreef golfer het volgende:
YESS!!!
Even mijn dak uitgaan.
/uitdakgaan
Nou dat mag dan wel ook.. laat je je niet een beetje misbruikenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk, golfer, dat je het niet echt meer verwacht en dan tòch goed nieuws
En Bluezz, wat een luxe knipbeurt, dan mag het ook wel'heel goed zitten
Lein, heb jij eczeem? Is me niet opgevallen, maar zij ziet dat natuurlijk veel beter. Oh ja, ik was niet vrij vandaag, maar dat had je vast wel doorMaar! Ik ben hoogstwaarschijnlijk morgen wel vrij!
Ja beide wangen zijn hotspots nu. Klote. Ik had gehoopt dat het zou overgaan zodra ik die pillen niet meer nam. Maarja, niks aan te doen. Voorlopig maar triamcinolon smerenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk, golfer, dat je het niet echt meer verwacht en dan tòch goed nieuws
En Bluezz, wat een luxe knipbeurt, dan mag het ook wel'heel goed zitten
Lein, heb jij eczeem? Is me niet opgevallen, maar zij ziet dat natuurlijk veel beter. Oh ja, ik was niet vrij vandaag, maar dat had je vast wel doorMaar! Ik ben hoogstwaarschijnlijk morgen wel vrij!
Enig idee waar het van komt?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja beide wangen zijn hotspots nu. Klote. Ik had gehoopt dat het zou overgaan zodra ik die pillen niet meer nam. Maarja, niks aan te doen. Voorlopig maar triamcinolon smeren
Hebben we nog niet gehoord.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:05 schreef golfer het volgende:
Is jullie bod door de huidige eigenaren aangenomen, Lein?
Ik duim dus nog maar even door voor jullie.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoor mijn teamleider nu druk in gesprek met 2 collega's over de zieken op de afdeling en dat het niet wil met de bezetting...ik hou me maar stil.
Neequote:
Ik gebruik nu de hele neutral lijn voor alles. En op mijn benen na (af en toe uitbraak) gaat het best goed de laatste jarenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:07 schreef Leintjeuh het volgende:
NeeEcht geen idee. Maar ik geloof dat we een poosje op proef Neutral wasmiddel gaan gebruiken om een mogelijke oorzaak uit te sluiten. En ik ga andere shampoo kopen
Want dat is John Frieda. Ik hoop dat dat een goed begin is.
Nat scheren met mesjes! Kan geen apparaat tegenop.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:09 schreef TAV74 het volgende:
Net maar even een nieuw scheerapparaat gekocht, mijn ongeschoren uiterlijk begint door ietwat ondeugdelijk materiaal een beetje te ernstige vormen aan te nemen de laatste tijd
Ga ik niet weer aan beginnen, zeker niet met de nieuwe generatie scheerapparaten die ook nat kunnen. Door o.a. een litteken onder mijn kin vind ik mesjes niet echt lekker werken.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Nat scheren met mesjes! Kan geen apparaat tegenop.
Ik ben morgen vrij, maar een andere collega die dan vrij was moet nu morgen werkenquote:
Awwww, maak me jaloers!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef golfer het volgende:
We stappen op de fiets voor een tocht door de duinen naar het strand toe.
biertje scoren op het strand?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef golfer het volgende:
We stappen op de fiets voor een tocht door de duinen naar het strand toe.
Jij werkt vandaag terwijl je anders eigenlijk vrij zou zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben morgen vrij, maar een andere collega die dan vrij was moet nu morgen werken
Ja jaquote:Op woensdag 20 april 2011 13:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Jij werkt vandaag terwijl je anders eigenlijk vrij zou zijn
Toevallig ben ik morgen de hele dag helemaal vrijquote:Op woensdag 20 april 2011 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Ja jaMaar jij bent dan zeker morgen niet meer vrij hè?
Jaaa! Da's leuk!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Toevallig ben ik morgen de hele dag helemaal vrij
Feli golferquote:Op woensdag 20 april 2011 12:11 schreef golfer het volgende:
YESS!!!
Even mijn dak uitgaan.
/uitdakgaan
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Toevallig ben ik morgen de hele dag helemaal vrij
jaaquote:Op woensdag 20 april 2011 11:49 schreef Den_Haag het volgende:
An bij de dokter geweest?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaen heel mooi Golfer dat je gewonnen hebt
Een echte ruzie?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
mooie pannen zag ik. Ruzie met baas, ik kolk
ik moet oppassen dat ik niet alles eruit gooi wat ik wil zeggen maar ben zo kwaadquote:Op woensdag 20 april 2011 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een echte ruzie?Wat is er gaande...
Kan je mooi bij je baas wegquote:
Hoe ging het??quote:Op woensdag 20 april 2011 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
Wat zal ik doen? OV of fiets naar Den Haag vanavond?
ja heb me net ingehouden, sorry gezegd..dan ben ik er vanaf. Maar reminder om actief door te kijken naar iets andersquote:
Nee hoor. Ik ben er alleen nog niet uit en rond dus tot die tijd laat ik het even rustenquote:
Vanmorgen gehadquote:
Maar je hebt geen stressquote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
mooie pannen zag ik. Ruzie met baas, ik kolk
Dit was een kennismaking, nu een plan opstellen voor de gemeente.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |