Mwjah...dacht echt dat ze me zat was op MSNquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze is met dr kindje spelen
Sam schijnt zich al achtergesteld te voelen
niet iedereen reageert direct op msnquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...dacht echt dat ze me zat was op MSNZe gooit gewoon alles offline in ene keer
carice van houtenquote:
Kan me daar ook wel wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Mwjah...dacht echt dat ze me zat was op MSN-
Het was vooral eerst een bestsellerboek hoor.quote:
zie editquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was vooral eerst een bestsellerboek hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan me daar ook wel wat bij voorstellen.
wees maar niet bang, ik heb geen behoefte om haar aan te rakenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Carice is
ja
Je blijft van Carice af
![]()
Heel goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wees maar niet bang, ik heb geen behoefte om haar aan te raken
Ik vond Anna lekkerder, geiler leuker in die film.quote:
Maar jouw smaak is dan soms ook twijfelachtigquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond Anna lekkerder, geiler leuker in die film.
ik ook (nou ja leuker dan)... meer natuurlijker. en ook knapper jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond Anna lekkerder, geiler leuker in die film.
Ik heb in iedere geval nog smaak en ben niet zo wanhopig smakeloos op zoek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
Maar jouw smaak is dan soms ook twijfelachtig
Ik heb geen idee wie je nu bedoelt hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb in iedere geval nog smaak en ben niet zo wanhopig smakeloos op zoek.
Klassiek of niet, ze zijn wel lekker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:04 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind Anna en Carice type klasssiek schoonheid,
Yeahquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Klassiek of niet, ze zijn wel lekker.
Ja, en dat allemaal door jouquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...dacht echt dat ze me zat was op MSNZe gooit gewoon alles offline in ene keer
Ik ben zoooooooooooo ongelooflijk goedquote:
ja, daarom klapte spontaan mijn laptop uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben zoooooooooooo ongelooflijk goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |