Die boycotten ons.quote:
quote:
Je gaat de deur uit vandaag? Dus niet naakt door het huis blijven rennenquote:Op woensdag 20 april 2011 07:16 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Hebben die stoute cakejes de zomer in hun bol?![]()
Vandaag de vraag: wat trek ik aan? Gelukkig gister al opgelost met moeders.
Het Gesprek, je weetz!quote:Op woensdag 20 april 2011 07:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je gaat de deur uit vandaag? Dus niet naakt door het huis blijven rennen![]()
Neequote:
Het gesprek met een nieuw reintegratie bureau, om een opleiding uit te zoeken. En ik vind het spannend, voelt als een sollicitatie.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeIk ben je ff kwijt ben ik bang
Of is dat het gesprek over diploma's?
Ah! Spannendquote:Op woensdag 20 april 2011 07:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het gesprek met een nieuw reintegratie bureau, om een opleiding uit te zoeken. En ik vind het spannend, voelt als een sollicitatie.
Da's onhandig.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zie net trouwens dat de HTM-trams dankzij de spoortunnel niet meer rijden tussen Delft Centraal en Tanthof vanaf 18 april tot eind december. Geen trams meer voor de deurMoet ik eerst de bus pakken en vervolgens door het station heen lopen naar de tramhalte
Wordt misschien iets puzzelen, de gemeente wil een parttime opleiding met stage of baan.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah! SpannendHopen dat er wat leuks tussen zit voor je
Ja. Werken en leren. Ideaal tochquote:Op woensdag 20 april 2011 07:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wordt misschien iets puzzelen, de gemeente wil een parttime opleiding met stage of baan.
Tuurlijk, dat vind ik ook het fijnste. Maar de opleiding die ik zocht, bestaat niet in A'foort, terwijl er wel leerbanen voor zijn. En ik zou volgens mij de opleiding bibliotheek medewerker verkort kunnen doen. Maar daar zijn noch leerbanen, noch gewone banen voor. Oh ja, een baan kunnen vinden is ook een voorwaarde van de gemeente.quote:
Ze stellen wel een boel voorwaarden bij de gemeentequote:Op woensdag 20 april 2011 07:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat vind ik ook het fijnste. Maar de opleiding die ik zocht, bestaat niet in A'foort, terwijl er wel leerbanen voor zijn. En ik zou volgens mij de opleiding bibliotheek medewerker verkort kunnen doen. Maar daar zijn noch leerbanen, noch gewone banen voor. Oh ja, een baan kunnen vinden is ook een voorwaarde van de gemeente.
Ja, ze huren een bureau in.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze stellen wel een boel voorwaarden bij de gemeenteHelpen ze je ook
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ze stellen wel voorwaarden, maar die vind ik ook logisch. Zie het maar als een bedrijf. Dat gaat jou ook geen 4 jaar lang salaris betalen terwijl je niet werkt, maar naar school gaat. Aan de andere kant....Als er geen geschikte part-time opleiding is, krijg ik geen geschikte baan. Dan valt er misschien te onderhandelen.
Eet smakelijk en succes!quote:Op woensdag 20 april 2011 07:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik hoop voor je dat er wat leuks te halen is
![]()
Ik ga even ontbijten en zenuwachtig zitten worden
![]()
Sorry Golfer, beetje druk de afgelopen dagenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:08 schreef golfer het volgende:
Is de recensie van D_H over Librije's Zusje al ergens na te lezen?
Herman den Blijker had ze vanavond nog even met hun ontbijt in beeld bij zijn programma Herrie in het Hotel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |