Eens kijken of hij dit wel in de lucht kan houdenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:30 schreef borisz het volgende:
John de Mol wordt voor 1/3de eigenaar van sms6group. Sanoma krijgt het grootste belang 2/3de.
Waarom werkt een zender zoals HBO niet in Nederland eigenlijk? Met kwalitatieve goede series en niet de drek die de meeste commerciele uitzenden. Ik zou er best geld voor over hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:30 schreef borisz het volgende:
John de Mol wordt voor 1/3de eigenaar van sms6group. Sanoma krijgt het grootste belang 2/3de.
Met dit weer zat in in mijn korte broek + t-shirt mijn salaris te besprekenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, ik kan met dit weer toch wel een overhemd met korte mouwen aan naar dat arbeidsvoorwaardengesprekToch
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met dit weer zat in in mijn korte broek + t-shirt mijn salaris te bespreken
Ja. Daar zou ik dus wel een kabel-abbo voor afsluiten hequote:Op woensdag 20 april 2011 09:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom werkt een zender zoals HBO niet in Nederland eigenlijk? Met kwalitatieve goede series en niet de drek die de meeste commerciele uitzenden. Ik zou er best geld voor over hebben.
Ik dus ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Daar zou ik dus wel een kabel-abbo voor afsluiten he
Voordeel van de sbsgroep is dat er al drie zenders staan. Imago is dan wel slecht(vooral SBS), geen nieuw programma scoort meer. Maar hij wil gewoon een grotere afzetmarkt voor zijn eigen programma's.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eens kijken of hij dit wel in de lucht kan houdenTV10 was tenslotte een mislukking
De reden oa waarom ik gewoon kabel eruit geflikkerd hebquote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig produceren de commerciele zenders hier hilarische series zoals 'Iedereen is gek op Jack' (waarbij de vertaling letterlijk door Google Translate is gegaan van Everybody loves Raymond).
Is dat sarcasme of is het echt leuk?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig produceren de commerciele zenders hier hilarische series zoals 'Iedereen is gek op Jack' (waarbij de vertaling letterlijk door Google Translate is gegaan van Everybody loves Raymond).
haha wist niet eens dat t daar vanaf is gekeken. Overigens nooit Jack gezien.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef Anthraxx het volgende:
Sarcasmequote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat sarcasme of is het echt leuk?
Ja. Leg dat eens uitquote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom heb ik hier een half jaar mee rondgelopen
Zal ik nooit doen. Al is het omdat ik gewoon een hoop sport wil zienquote:Op woensdag 20 april 2011 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De reden oa waarom ik gewoon kabel eruit geflikkerd heb
geen idee...ging iedere keer weer over en dan dacht ik er niet meer aan denk...quote:
Doen ze toch iets goedquote:Op woensdag 20 april 2011 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
En wel 1.5 miljoen kijkers trekken gemiddeld. Dat is dan wel weer knap.
Terwijl het totaal niet grappig is.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
En wel 1.5 miljoen kijkers trekken gemiddeld. Dat is dan wel weer knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |