Steer, dit is de naam Muffin echt niet waardigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
4-4-2 met ruit op het middenveld
En geen keeper
Jonguh, het is voor m'n collega'squote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Steer, dit is de naam Muffin echt niet waardig
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef golfer het volgende:
Mooie opstelling Steer.![]()
Er zijn wel een paar geblesseerde spelers bij, zo te zien?
Ja. Daarom! Al die vrouwen denken nu dat jij geen muffins kunt bakken! Essentieel onderdeel van je opvoeding, man!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jonguh, het is voor m'n collega's
Die vrouwen hier maakt het niet uit hoe iets eruit ziet als er chocola in zit hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Daarom! Al die vrouwen denken nu dat jij geen muffins kunt bakken! Essentieel onderdeel van je opvoeding, man!
Ik bedoel: zelfs mijn sollicitatie kreeg een boost toen ik vertelde expert te zijn in het bakken van calorierijk voedsel
Hmmmm....en dat is dan van een academisch niveauquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die vrouwen hier maakt het niet uit hoe iets eruit ziet als er chocola in zit hoor
Onze gezondheidszorg is doomedquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....en dat is dan van een academisch niveau![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef golfer het volgende:
Zo knap van Google-ads, he?
Hoe weten die dat nou van mijn schaamlippen?
[ afbeelding ]
gaat dit over de man de geen last heeft van kou?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef golfer het volgende:
Op de 1 of andere manier moest ik bij een item vandaag bij 1Vandaag aan Z80 denken. Ging over The Iceman en ik vond hem niet alleen uiterlijk op Z80 lijken.
Klopt. Die man, ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:44 schreef z80 het volgende:
gaat dit over de man de geen last heeft van kou?
zo ja, hij kan nog een stuk meer kou verdragen dan ik kan.
nee kan niet. ik dans mn hele leven en kan veel aan tot ineens niet meer. en stress hoor ik te veel.. volgens mij hebben anderen veel meer stress dan ik. ik ga morgen bellen want voel dat er iets niet klopt en dat gaat niet weg als ik denk; 'oh zal wel stress zijn'quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat dacht je van overbelasting - i.c.m. dansen en stress en lange dagen maken ondanks vrijdags werkvrij.
Ben benieuwd wat je huisarts er van vindt en anders inderdaad even aandringen op een bloedonderzoekje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
nee kan niet. ik dans mn hele leven en kan veel aan tot ineens niet meer. en stress hoor ik te veel.. volgens mij hebben anderen veel meer stress dan ik
maakt toch ook niet uit hoe de vorm eruit ziet? it's all about the tastequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die vrouwen hier maakt het niet uit hoe iets eruit ziet als er chocola in zit hoor
Ik leef ook hartstochtelijk met jou en jouw muffins mee, hoor.quote:
Ze is met dr kindje spelenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef PdeHoog het volgende:
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun, waarom ben je niet op MSN?
na 3x stress zeggen mag ze nu wel iets anders zeggen en ik ga idd daar vriendelijk op aandringen.. als ze dan niks kunnen vinden dan heb ik dat iig geprobeerdquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je huisarts er van vindt en anders inderdaad even aandringen op een bloedonderzoekje.
ok.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee kan niet. ik dans mn hele leven en kan veel aan tot ineens niet meer. en stress hoor ik te veel.. volgens mij hebben anderen veel meer stress dan ik. ik ga morgen bellen want voel dat er iets niet klopt en dat gaat niet weg als ik denk; 'oh zal wel stress zijn'
Mwjah...dacht echt dat ze me zat was op MSNquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze is met dr kindje spelen
Sam schijnt zich al achtergesteld te voelen
niet iedereen reageert direct op msnquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...dacht echt dat ze me zat was op MSNZe gooit gewoon alles offline in ene keer
carice van houtenquote:
Kan me daar ook wel wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Mwjah...dacht echt dat ze me zat was op MSN-
Het was vooral eerst een bestsellerboek hoor.quote:
zie editquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was vooral eerst een bestsellerboek hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan me daar ook wel wat bij voorstellen.
wees maar niet bang, ik heb geen behoefte om haar aan te rakenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Carice is
ja
Je blijft van Carice af
![]()
Heel goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wees maar niet bang, ik heb geen behoefte om haar aan te raken
Ik vond Anna lekkerder, geiler leuker in die film.quote:
Maar jouw smaak is dan soms ook twijfelachtigquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond Anna lekkerder, geiler leuker in die film.
ik ook (nou ja leuker dan)... meer natuurlijker. en ook knapper jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond Anna lekkerder, geiler leuker in die film.
Ik heb in iedere geval nog smaak en ben niet zo wanhopig smakeloos op zoek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
Maar jouw smaak is dan soms ook twijfelachtig
Ik heb geen idee wie je nu bedoelt hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb in iedere geval nog smaak en ben niet zo wanhopig smakeloos op zoek.
Klassiek of niet, ze zijn wel lekker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:04 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind Anna en Carice type klasssiek schoonheid,
Yeahquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Klassiek of niet, ze zijn wel lekker.
Ja, en dat allemaal door jouquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...dacht echt dat ze me zat was op MSNZe gooit gewoon alles offline in ene keer
Ik ben zoooooooooooo ongelooflijk goedquote:
ja, daarom klapte spontaan mijn laptop uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben zoooooooooooo ongelooflijk goed
Ik zit mezelf dat ook af te vragenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja, daarom klapte spontaan mijn laptop uit
Ja, ik maar eens naar bed.quote:
en wanneer komen de foto's?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, ik maar eens naar bed.
En in de kast hangt een nieuw jurkje, een shirt met waterval colen een klassieke broekmet de mooiste pasvorm van de wereld ( eigen merk Witteveen! een aanrader) en nog wat t basic shirts.
Broek Exemplaar 3 in donkerblauw, naast taupe - bruin - donkergrijs.
Ik ken Scheveningen niet zo goed, maar als ik op zoek ga kom ik deze overzicht-site tegen met allerlei strandtenten:quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
zaterdag zussenavond in Scheveningen. heeft iemand een tip voor een leuke strandtent om 's avonds te eten? Blue Lagoon ziet er leuk uit maar heeft veel slechte recensies
oja die actie.. ga gauw checken want scheveningen stond er dacht ik ook bijquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef golfer het volgende:
Wij gaan zaterdag in het kader van die Lentekriebel-actie (2 voor de prijs van 1) ook bij een soort strandtent in Bloemendaal eten:
http://www.restaurantorbit.nl/bloemendaal.php
Pardon?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
Maar jouw smaak is dan soms ook twijfelachtig
Een waterval col is leuheukquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:57 schreef AnneX het volgende:
Ja, ik maar eens naar bed.
En in de kast hangt een nieuw jurkje, een shirt met waterval colen een klassieke broekmet de mooiste pasvorm van de wereld ( eigen merk Witteveen! een aanrader) en nog wat t basic shirts.
Broek Exemplaar 3 in donkerblauw, naast taupe - bruin - donkergrijs.
Ja, vrij veel strandtenten in Scheveningen staan er bij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef FutureFairytale het volgende:
oja die actie.. ga gauw checken want scheveningen stond er dacht ik ook bij
bora bora staat er bijquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, vrij veel strandtenten in Scheveningen staan er bij.
http://www.hoerahetislente.nl/restaurants.html
nee dit is het aantal gangen/gerechten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bora bora staat er bij
ik wil reserveren en er staat 'aantal couverts: 1' betekent dat 1 persoon?(kun je veranderen) kan toch niet want is toch min. 2? kan ik voor 4 pers reserveren?
nou ik heb maar 4 gedaan en toen kreeg ik bevestiging email met: 'persons: 4' dus tis toch aantal personenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:28 schreef z80 het volgende:
[..]
nee dit is het aantal gangen/gerechten.
dus de keuzen tussen 1 t/m 8 gerechten
verkeert gelezen. bij bora dus niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ik heb maar 4 gedaan en toen kreeg ik bevestiging email met: 'persons: 4' dus tis toch aantal personen
laat maar. bed tijd.quote:
Zo erg zijn ze niet FFquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
geen zin in morgen trouwens.. voorbereiding op een audit en moet ineens heel veel opvragen en doen (wordt altijd op het laatste moment aangegeven). maar ja, om 17u is de dag weer voorbij
jawel 2e audit op certificaat wat we al hebben is veel strenger maar morgen is niet de audit maar de voorbereiding met iemand van een bedrijf dat helpt. en heb een document met 35 blz met acties die ik nog ff gauw moet doen, liefst voor 9.30u morgenquote:
ben geen spekkie meer maar graatjequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:55 schreef Den_Haag het volgende:
oh
Wel verstandig om de dokter te bellen
Sorry, was er even niet. Maar aantal couverts betekent letterlijk aantal borden en is dus de horeca-aanduiding voor het aantal personen dat gaat dineren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bora bora staat er bij
ik wil reserveren en er staat 'aantal couverts: 1' betekent dat 1 persoon?(kun je veranderen) kan toch niet want is toch min. 2? kan ik voor 4 pers reserveren?
Nergens niet.quote:
Dat dus. Gewoon al die klachten even vermelden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Heb je dit ook allemaal op een kladje geschreven FF? Voor de h.a.?
nee maar wel goed idee, ga ik even doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Heb je dit ook allemaal op een kladje geschreven FF? Voor de h.a.?
jesquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, was er even niet. Maar aantal couverts betekent letterlijk aantal borden en is dus de horeca-aanduiding voor het aantal personen dat gaat dineren.
Maar je had dat al begrpene zie ik aan je latere post.
Dus het wordt BoraBora voor 4 personen, waarbij 2 personen gratis eten.
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
jesen ik geef het morgen door aan zusjes. moeten ze wel ok vinden denk ik
bedankt voor de reminder! had al bijna gereserveerd zonder die actie
doe ik anders vergeet ik weer minstens de helft. nu gauw slapen want morgen (ochtend in ieder geval) hard werken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus. Gewoon al die klachten even vermelden.
*tring*quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
Er komt me een portie sex en naakt in voor
[ afbeelding ]
Ja...ik zei dus SOMS. Jij bent zeg maar de uitzonderingquote:
Teruglezen 2.0quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ja...ik zei dus SOMS. Jij bent zeg maar de uitzondering![]()
Nicequote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
*tring*
Er ging een alarmbel af hier.
Meteen even nagezocht waar je het over had en ik ga dus maar op zoek.
http://www.tvseizoen.nl/camelot-nieuw-2011-tv-serie/
Ja joh...moet toch mijn vriendinnen te vriend houden hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |