SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef El_Matador het volgende:
Zin in morgen!Dat vieren ze ook in Dld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef El_Matador het volgende:
Zin in morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan zie ik volgens mij hierboven al een beetje wat je gaat doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef Delan het volgende:
, heeeeeeeel eventjes hier en dan alles klaarmaken voor een paar heerlijke (verrasings) dagen en weekend met mn lieverd! d.w.z, opruimen, stofzuigen, bedden opmaken, tas inpakken, douchen en dan slapen!! druk dus nog vanavond maar zin in de aankomende dagen
Ik fix je wel.quote:
Alles jonger dan 5 miljoen jaar boeit sowieso niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Quotes editen is zoooooo negentienhonderdtweeduizendenéén.
wat ga ik doen dan deze dagen? het enige wat ik weet is dat ik een paar dagen op stap ga maar ik nog niet weet wat er gaat gebeuren!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zie ik volgens mij hierboven al een beetje wat je gaat doen
Yes! Succes met de zware taken!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef Delan het volgende:
, heeeeeeeel eventjes hier en dan alles klaarmaken voor een paar heerlijke (verrassings) dagen en weekend met mn lieverd! d.w.z, opruimen, stofzuigen, bedden opmaken, tas inpakken, douchen en dan slapen!! druk dus nog vanavond maar zin in de aankomende dagen
True, true.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles jonger dan 5 miljoen jaar boeit sowieso niet.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:15 schreef Delan het volgende:
[..]
wat ga ik doen dan deze dagen? het enige wat ik weet is dat ik een paar dagen op stap ga maar ik nog niet weet wat er gaat gebeuren!
haha, dat geeft heeeeeeeelemaal niks, ik zit vol energie, godsamme wat een heerlijk weer, dat doet een mens goed!quote:
Als uit de mond-op-mond-beademing blijkt dat er lucht uitloop wel ja.quote:
En u heeft een Bill Hicks signature.quote:
Ja he? Heerlijk! Lekker in de zon zitten werken en FOK!ken en een beetje voorbereiden voor deze weekquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, dat geeft heeeeeeeelemaal niks, ik zit vol energie, godsamme wat een heerlijk weer, dat doet een mens goed!
quote:
Maar niet op de manier zoals jij het benoemtquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En in Nederland, Oostenrijk, Liechtenstein en Zwitserland
ja echt goed, ben gewoon verbrand op mn schouders, heerlijk gewerkt vandaag, waterspelletjes en zoquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja he? Heerlijk! Lekker in de zon zitten werken en FOK!ken en een beetje voorbereiden voor deze week
Waai not?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar niet op de manier zoals jij het benoemt
Lekker!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef Delan het volgende:
[..]
ja echt goed, ben gewoon verbrand op mn schouders, heerlijk gewerkt vandaag, waterspelletjes en zo
Bill Hicks isquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En u heeft een Bill Hicks signature.
Is ie!quote:
vuige praatjes?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:21 schreef Yuki het volgende:
Je bent even 5 minuten aan de telefoon en allemaal vuige praatjes
Jij kan niet multitasken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:21 schreef Yuki het volgende:
Je bent even 5 minuten aan de telefoon en allemaal vuige praatjes
Draadloos toetsenbordje, draadloze muis en mobiele telefoon, wat let je?quote:
Die heb ik niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Draadloos toetsenbordje, draadloze muis en mobiele telefoon, wat let je?
U is een hippie?quote:
Dude, helemaal!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is ie!
Carlin ook!
En Teeuwen! Zijn show in London heb ik pas gekocht en al 2 keer gezien. Wat een ongelooflijke baas is het toch.
Ik bedoel dus dat ik geen draadloos toetsenbord en muis heb. Mobiele telefoon natuurlijk welquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef PeuRac het volgende:
Voor de vrouwen hier: http://www.tvgids.nl/prog(...)ons_of_a_shopaholic/
Ik blik op de wegquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]Zo leuk is die niet
Ik ga Try Before You Die 2 kijken
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
Is het trouwens heel burgelijk als je bij iemand op bezoek wilt om de nieuwe gordijnen en bank te bekijken?
Inderdaad, die vloek van de agent was wel mooiquote:
Burgerlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
Is het trouwens heel burgelijk als je bij iemand op bezoek wilt om de nieuwe gordijnen en bank te bekijken?
Dat doen de poezen daar zelf al wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.
Maar als je je poesje meeneemt en die haar/zijn nieuwe gordijnen injaagt is 't wel weer leuk.
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
En veeeeel leuker dan dat op sensatie gefocuste Wegmisbruikers.
Mooi.quote:
We hadden eigenlijk naar Zandvoort moeten gaan zondag, had ik de biertjes op kunnen halenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi.
Ik ga denk ik maar eens de bus in ofzo, eens kijken of er wat te doen is bij het strand.
Sowieso alles van Koefnoenquote:
Ja en draadstaal kan ik ook wel waarderen.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja en draadstaal kan ik ook wel waarderen.
Ik mis de programma's van vroeger.
Kopspijkers...Dit was het nieuws...
Daar bleef ik gewoon voor thuis.
Van de Alfisten club?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik herken die gast nu in beeld bij Blik op de Weg(ondanks z'n vaag gemaakte hoofd)
Zondag avond was wel een geinig programma trouwens, we kwamen er toevallig op omdat we te lui waren om de AB te pakkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef Yuki het volgende:
Omg, schok van een stungun bij Try before you die![]()
Ja en nee, ik kende em al van voor die tijd, maar daar is die wel heel actief jaquote:
Ik vind 100.000 volt door je donder niet zo grappigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zondag avond was wel een geinig programma trouwens, we kwamen er toevallig op omdat we te lui waren om de AB te pakken![]()
Was op Veronica, weet ff niet meer hoe het heet, maar was met donkere kamers dingen voelen/pakken/doen
Ik weet ongeveer hoe het voelt (bougie kabels wel eens verkeerd vastgepaktquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind 100.000 volt door je donder niet zo grappig
Een vrouw is meer dan alleen haar bikinilijnquote:
Even 'voelen'quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vrouw is meer dan alleen haar bikinilijnMaar ook die ja.
Nee... Ik ken alleen Kip - Het meest mishandelde stukje vlees, kipquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Kent iemand het "Kip - Het meest veelzijdige stukje vlees,vis"-stukje van Nieuw Dier? Als ik daar alleen maar aan denk kom ik niet meer bij.
Want?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Kent iemand het "Kip - Het meest veelzijdige stukje vlees,vis"-stukje van Nieuw Dier? Als ik daar alleen maar aan denk kom ik niet meer bij.
Kim het meest gebruikte stukje vleesquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Ik ken alleen Kip - Het meest mishandelde stukje vlees, kip
briljantquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Dat is te laat, t is goedgekeurdquote:
Ben jij nu voelmeisje?quote:
Ik verdronk al bijnaquote:
Dat bekt toch minder lekker.quote:
Ik moest ook lachen, vooral nadat ze haar mond open trokquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef STING het volgende:
De schrik van elke vent: blond en intelligent
Iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen, vooral nadat ze haar mond open trok
Zolang je het maar op Peu z'n hoofd doet, voelmeisje.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je het maar op Peu z'n hoofd doet, voelmeisje.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voelmeisjequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh sorry, het is de tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vrouw is meer dan alleen haar bikinilijnMaar ook die ja.
batsbitch wssquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voelmeisje
Zoenmevrouw
Dan mist alleen nog
Neukoma
Wie neem je daarvoor mee?quote:
Die allitereert wel lekker.quote:
Nu wordt hij vast bangquote:
Die is wel meesterlijk jaquote:
Ik zap weg bij BNN-programma's. Eigenlijk zap ik weg bij vrijwel alles. Ik heb een televisie voor SYTYCD.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef Yuki het volgende:
Try before you die: straalbezopen achter het stuur kruipen.
Stom genoeg is het grappig
En terecht.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zap weg bij BNN-programma's. Eigenlijk zap ik weg bij vrijwel alles. Ik heb een televisie voor SYTYCD.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zap weg bij BNN-programma's. Eigenlijk zap ik weg bij vrijwel alles. Ik heb een televisie voor SYTYCD.
Die fase zijn we al ontgroeid.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]en voor Peuters dvd's met Teletubbies?
Wie, wat, waar? Als je daarnaast gewoon blijft werken, is het prima te doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef STING het volgende:
10.000 euro elke maand, je hele leven lang.
Ik heb nieuws voor je, over 20 jaar of misschien nog wel eerder, is dat een stuk minder waard![]()
Tenzij het geindexeerd wordt, maar dat kan ik me moeilijk voorstellen
Jemig. Nerd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef STING het volgende:
Ik heb nieuws voor je, over 20 jaar of misschien nog wel eerder, is dat een stuk minder waard![]()
Jij blijquote:
Hoofdprijs van Konininginnedag loterijquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie, wat, waar? Als je daarnaast gewoon blijft werken, is het prima te doen.
Misschien wel, maar het blijft ook al is het over 20 jaar veel minder een leuk zakcentjequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef STING het volgende:
Wat is het nu?quote:
Ja, idd, op die manier moet je nog drie jaar wachten voor je een Aston Martin kan kopenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, uh, doe dan gewoon in 1 keer 20 miljoen ofzo
teveel om op te noemen hierquote:
We kijken weinig dvd's met dit weer, dus het werkt me niet op de zenuwen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij blijwat werkt er nu op je zenuwen?
Oh leukquote:
Cars!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:07 schreef L-E het volgende:
[..]
We kijken weinig dvd's met dit weer, dus het werkt me niet op de zenuwen.
Als hij iets kijkt is het Bob de Bouwer, Roary of Cars. Van die jongetjes-meuk.
Dat is beide nog wel te doen toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:07 schreef L-E het volgende:
[..]
We kijken weinig dvd's met dit weer, dus het werkt me niet op de zenuwen.
Als hij iets kijkt is het Bob de Bouwer, Roary of Cars. Van die jongetjes-meuk.
Liever in één keer. Kun je nog eens investeren in dingen die nog meer geld op gaan leveren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef STING het volgende:
Nou danquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, idd, op die manier moet je nog drie jaar wachten voor je een Aston Martin kan kopen
1e film die ik met mn ex keekquote:
En we zijn er weer een ex-verhaal van Peu hoeraquote:
Ja. Twee is echter bagger.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
Cars is trouwens wel echt een goede film, gek genoeg. Echt heel leuk gemaakt.
Tijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En we zijn er weer een ex-verhaal van Peu hoera![]()
Cars en Thomas staan bij ventje ook bovenaanquote:
TV is jouw oppas?quote:
ik vond em ook wel goed eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
Cars is trouwens wel echt een goede film, gek genoeg. Echt heel leuk gemaakt.
Jij bent scherp vandaagquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En we zijn er weer een ex-verhaal van Peu hoera![]()
quote:
ik wil ook wel weer wat over zoenmevrouw zeggen hoorquote:
cars in een james bond verhaal. de trailer was weinig hoopgevend idd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh echt?
Komt in juni of juli hier uit, dacht ik.
Mja, ik vond 'm niks. Kan zijn dat jij 'm wel goed vindt hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh echt?
Komt in juni of juli hier uit, dacht ik.
Hoe ís het eigenlijk met je ex, Peu?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil ook wel weer wat over zoenmevrouw zeggen hoor
als ik hem z'n gang laat gaan kijkt hij de hele dag tv/dvd's idd. of hij wil het iig op de achtergrond aan hebben staan. Maar nee, een uurtje of 2 op een dag vind ik al meer dan genoeg.quote:
Geen idee, maanden niet meer gesproken. Tenzij je Evie bedoeld, met haar gaat het goed.quote:
Echt Peu:quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, maanden niet meer gesproken. Tenzij je Evie bedoeld, met haar gaat het goed.
quote:
Nee. Ik heb ze al gezienquote:
quote:
oh, dat benul heb je nog wel?quote:
De plaat voor mn kop is nog niet groot genoeg, ga morgen wel ff bij de Karwei hier een wat grotere halen.quote:
Zou 'ie ook een zeikmevrouw hebben?quote:
Kijk, goeie smaak!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dude, helemaal!
Genialiteit.... enige woord dat ik erover kan zeggen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De plaat voor mn kop is nog niet groot genoeg, ga morgen wel ff bij de Karwei hier een wat grotere halen.
ik durf het niet te vragenquote:
quote:
Ruilen? Mijn plaat is groot genoegquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De plaat voor mn kop is nog niet groot genoeg, ga morgen wel ff bij de Karwei hier een wat grotere halen.
Letterlijk en figuurlijk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
Dat wordt zoenmevrouw misschien wel na verloop van tijd.
Zekerquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
zoenmevrouw....?
Dan klinkt knuffelmeisje beter![]()
Beidequote:
Incontinente frigide bitch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
zijkwijf, was mn ex alquote:
maar die heb jij al geclaimedquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
zoenmevrouw....?
Dan klinkt knuffelmeisje beter![]()
quote:
Ben jij ook zo benieuwd wie nu beter is in bed, Evie of zoenmevrouw?quote:
Vol verwachting klopt mijn hartquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij ook zo benieuwd wie nu beter is in bed, Evie of zoenmevrouw?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Incontinente frigide bitch.Dus toch neukomaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Druk aan het F5'en in het reviewsubforum?quote:
Ik ben voor het beste gegaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zijkwijf, was mn ex al
[..]
maar die heb jij al geclaimed
De laatste natuurlijk, want je kunt je huidige date natuurlijk moeilijk afvallen ("+1 voorspelbaar").quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
Ben jij ook zo benieuwd wie nu beter is in bed, Evie of zoenmevrouw?
Techno Vikingquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
De laatste natuurlijk, want je kunt je huidige date natuurlijk moeilijk afvallen ("+1 voorspelbaar").
Mooi als ze bij die feesten staan. ZO anders dan al die spacende feestgangers.quote:
Waar heb ik dat eerder gezien?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
De laatste natuurlijk, want je kunt je huidige date natuurlijk moeilijk afvallen ("+1 voorspelbaar").
De vraag is natuurlijk hoe geloofwaardig dat is, gezien alle superlatieven waarmee Evie is omschreven. Soms kun je maar beter eerlijk zijn, in plaats van dat de indruk wordt gewekt dat je keihard aan het liegen bent.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
het is idd een beetje lullig om te zeggen: mn ex was beter in bed. (en leuker, liever, aardiger, eigenlijk heb ik Jou omdat ik zo gauw niets beters kon vinden)quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Burn the infadelsquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi als ze bij die feesten staan. ZO anders dan al die spacende feestgangers.
Vind ik toch wel een soort van stoer. En ze gooien niet met molotovcocktails, zoals sommige andere religies
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen zequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi als ze bij die feesten staan. ZO anders dan al die spacende feestgangers.
Vind ik toch wel een soort van stoer. En ze gooien niet met molotovcocktails, zoals sommige andere religies
Ja, precies.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
het is idd een beetje lullig om te zeggen: mn ex was beter in bed. (en leuker, liever, aardiger, eigenlijk heb ik Jou omdat ik zo gauw niets beters kon vinden)
De liefde?quote:
Ik kan niet in jouw hoofd kijken, dus zeg eens wat je denkt te missen?quote:
Donna Summer is geen hippie.quote:
Ik doe toch ook liefde geven?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Make love, not war. Maar daar houdt het toch wel zo'n beetje op voor mij.
uiteraard is het voor sommige mensen wel zo dat ze vriend(innet)jes hebben om de tijd tussen de èchte geliefdes te overbruggen.quote:
Maar dat weet je van te voren nog niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
uiteraard is het voor sommige mensen wel zo dat ze vriend(innet)jes hebben om de tijd tussen de èchte geliefdes te overbruggen.
Och, welke scharrelaar heeft dat niet gehad...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
het is idd een beetje lullig om te zeggen: mn ex was beter in bed. (en leuker, liever, aardiger, eigenlijk heb ik Jou omdat ik zo gauw niets beters kon vinden)
Nicequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
OT: ik heb over een klein half uurtje een date
Have funquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
Jij verslindt ze ook bij de vleet he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
Donna Summer is geen hippie.(en ja, ik weet dat het een d scheelt)
Heb ik ooit klachten gehad?quote:
ik vroeg me af of je iets wilde zeggen met dat hartje, ik dacht verder niet iets te missen, maar je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet in jouw hoofd kijken, dus zeg eens wat je denkt te missen?
Wie, wat, waar, hoe rijk en houdt ie van techno?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
Maar zeg je dat ook? Heb ik nog nooit gedaan iig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Och, welke scharrelaar heeft dat niet gehad...
Hij kent Techno volgens mij niet.../quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie, wat, waar, hoe rijk en houdt ie van techno?
Ja, ik geef liefdequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik vroeg me af of je iets wilde zeggen met dat hartje, ik dacht verder niet iets te missen, maar je weet maar nooit.
Dat kan de beste overkomen... sterkte dan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij kent Techno volgens mij niet.../
Nee joh. Kjoetiequote:
Kudfokker?quote:
Ik voel me vooral uitschot omdat ze mij dan wel weer afwijst.quote:
das naïef. Mensen beginnen best wel relaties om iets om handen te hebben, niet allemaal natuurlijk, maar ze zijn er wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat weet je van te voren nog niet?
Omdat fok kut isquote:
Cutie is me net te soft. Te weinig pit. Meer jouw type?quote:
And it burns. The ring of firequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel me vooral uitschot omdat ze mij dan wel weer afwijst.
One ring to rule them all.quote:
Het zou niets voor mij zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
das naïef. Mensen beginnen best wel relaties om iets om handen te hebben, niet allemaal natuurlijk, maar ze zijn er wel.
Daarom val ik op dikke wijven?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
das naïef. Mensen beginnen best wel relaties om iets om handen te hebben, niet allemaal natuurlijk, maar ze zijn er wel.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cutie is me net te soft. Te weinig pit. Meer jouw type?Best aardige verdelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom val ik op dikke wijven?Andersom lijkt mij vervelenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Pareto!quote:
Rawrquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij verslindt ze ook bij de vleet he?
Last van wat precies?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
Ik ben weer de enige die last heeft natuurlijk.
Jij herkent je er wel in?quote:
Nee, da's andersquote:
Zal het voorjaar wel zijn.quote:
Dat zij op dikke mannen valt of wat?quote:
Ik ben 100% bitch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Beter je best doen dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik doelde ook niet op specifieke personen, maar ik heb zelf wel ns zo'n vriendje gehad.
Dat dikke vrouwen op jou vallenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zij op dikke mannen valt of wat?
Ja, dat zou ook niet zo handig zijn.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben 100% bitch.Airtje kan je aan, dus dat zal wel meevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Bewijs!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Airtje kan je aan, dus dat zal wel meevallen.
Ja hoor kan best. Alleen wel wat fris aan de bipsquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zou ik morgenvroeg op de fiets al iets korts aan kunnen?
Tijn, denk aan je rug man!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat dikke vrouwen op jou vallen![]()
![]()
Op mij mogen ze best vallen die vrouwen![]()
Ik vind het maar koud zo vroeg in de ochtend nog.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Denk dat alle heren 'ja' zullen zeggen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Korte sokkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik zie ze anders nooit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik dacht uiteraard onmiddelijk aan de horde fans die je ongetwijfeld wel moet hebben.
Dan ben ik niks voor jouquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn, denk aan je rug man!
Heerlijke curves, prima. Dik is vies.
Wat, wil je nou dat ik die dildo in zijn anus steek?quote:
Jij komt ook uit een ander klimaatquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het maar koud zo vroeg in de ochtend nog.
Die is al gemaakt dus dat kan best weerquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn, denk aan je rug man!
Heerlijke curves, prima. Dik is vies.
Nee, jij bent dun he?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat, wil je nou dat ik die dildo in zijn anus steek?Wat heb jij er nou weer mee te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Blijkbaar hanteer je niet de meteorologische data voor het voorjaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
Maar ik verslond ze toch sowieso bij bosjes?
Ik heb negatieve curvesquote:
Den Haag Zuid?quote:
*insert voor de hand liggende, slechte, wanhopige overkomende opmerking*quote:
Om te bewijzen dat jij in control bent, en niet hij jou aankan...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heb jij er nou weer mee te maken?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beter je best doen dus![]()
dat ging niet om sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij was gewoon niet verliefd op me, maar wachtte op iemand om dat wel op te worden. ik was n tussendoortje. Ook leuk om te horen
![]()
Da's een locatie, geen tijdstipquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar ik verslond ze toch sowieso bij bosjes?
Strijkt makkelijk, maar ik word er niet geil van, sorryquote:
Eerder Wateringen ofzo.quote:
Ik volg het niet meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Om te bewijzen dat jij in control bent, en niet hij jou aankan...
Tuurlijk! Gewoon relaxeder aan doen met mannen. Beetje scharrelen. En dan kom je vanzelf een leuke tegen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat ging niet om sexhij was gewoon niet verliefd op me, maar wachtte op iemand om dat wel op te worden. ik was n tussendoortje. Ook leuk om te horen
ja, ik dus ook, maar terug is t zo warm!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het maar koud zo vroeg in de ochtend nog.
Het is altijd lente in mijn ogen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar hanteer je niet de meteorologische data voor het voorjaar.
Doetquote:
Daar word je niet dik vanquote:
Ieder z'n dingquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Strijkt makkelijk, maar ik word er niet geil van, sorry
Schijnbaar!quote:
Mwah, dat laatste vind ik ook nog wel meevallen. Het is nog geen 30 graden immers.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Grijsmuisje het volgende:
ja, ik dus ook, maar terug is t zo warm!
Van spieren kweken kom je aanquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar word je niet dik van
Ben je teut, MissMSX?
Ik zie dat alleen maar positief!quote:
Het was hier kortebroekenweer hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, dat laatste vind ik ook nog wel meevallen. Het is nog geen 30 graden immers.
dit is 4 jaar geleden, zou niet weten waar je uit opmaakt dat ik niet relaxt benquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk! Gewoon relaxeder aan doen met mannen. Beetje scharrelen. En dan kom je vanzelf een leuke tegen.
i beg to differ.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |