Die allitereert wel lekker.quote:
Nu wordt hij vast bangquote:
Die is wel meesterlijk jaquote:
Ik zap weg bij BNN-programma's. Eigenlijk zap ik weg bij vrijwel alles. Ik heb een televisie voor SYTYCD.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef Yuki het volgende:
Try before you die: straalbezopen achter het stuur kruipen.
Stom genoeg is het grappig
En terecht.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zap weg bij BNN-programma's. Eigenlijk zap ik weg bij vrijwel alles. Ik heb een televisie voor SYTYCD.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zap weg bij BNN-programma's. Eigenlijk zap ik weg bij vrijwel alles. Ik heb een televisie voor SYTYCD.
Die fase zijn we al ontgroeid.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]en voor Peuters dvd's met Teletubbies?
Wie, wat, waar? Als je daarnaast gewoon blijft werken, is het prima te doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef STING het volgende:
10.000 euro elke maand, je hele leven lang.
Ik heb nieuws voor je, over 20 jaar of misschien nog wel eerder, is dat een stuk minder waard![]()
Tenzij het geindexeerd wordt, maar dat kan ik me moeilijk voorstellen
Jemig. Nerd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef STING het volgende:
Ik heb nieuws voor je, over 20 jaar of misschien nog wel eerder, is dat een stuk minder waard![]()
Jij blijquote:
Hoofdprijs van Konininginnedag loterijquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie, wat, waar? Als je daarnaast gewoon blijft werken, is het prima te doen.
Misschien wel, maar het blijft ook al is het over 20 jaar veel minder een leuk zakcentjequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef STING het volgende:
Wat is het nu?quote:
Ja, idd, op die manier moet je nog drie jaar wachten voor je een Aston Martin kan kopenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, uh, doe dan gewoon in 1 keer 20 miljoen ofzo
teveel om op te noemen hierquote:
We kijken weinig dvd's met dit weer, dus het werkt me niet op de zenuwen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij blijwat werkt er nu op je zenuwen?
Oh leukquote:
Cars!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:07 schreef L-E het volgende:
[..]
We kijken weinig dvd's met dit weer, dus het werkt me niet op de zenuwen.
Als hij iets kijkt is het Bob de Bouwer, Roary of Cars. Van die jongetjes-meuk.
Dat is beide nog wel te doen toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:07 schreef L-E het volgende:
[..]
We kijken weinig dvd's met dit weer, dus het werkt me niet op de zenuwen.
Als hij iets kijkt is het Bob de Bouwer, Roary of Cars. Van die jongetjes-meuk.
Liever in één keer. Kun je nog eens investeren in dingen die nog meer geld op gaan leveren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef STING het volgende:
Nou danquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, idd, op die manier moet je nog drie jaar wachten voor je een Aston Martin kan kopen
1e film die ik met mn ex keekquote:
En we zijn er weer een ex-verhaal van Peu hoeraquote:
Ja. Twee is echter bagger.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
Cars is trouwens wel echt een goede film, gek genoeg. Echt heel leuk gemaakt.
Tijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En we zijn er weer een ex-verhaal van Peu hoera![]()
Cars en Thomas staan bij ventje ook bovenaanquote:
TV is jouw oppas?quote:
ik vond em ook wel goed eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
Cars is trouwens wel echt een goede film, gek genoeg. Echt heel leuk gemaakt.
Jij bent scherp vandaagquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En we zijn er weer een ex-verhaal van Peu hoera![]()
quote:
ik wil ook wel weer wat over zoenmevrouw zeggen hoorquote:
cars in een james bond verhaal. de trailer was weinig hoopgevend idd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh echt?
Komt in juni of juli hier uit, dacht ik.
Mja, ik vond 'm niks. Kan zijn dat jij 'm wel goed vindt hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh echt?
Komt in juni of juli hier uit, dacht ik.
Hoe ís het eigenlijk met je ex, Peu?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil ook wel weer wat over zoenmevrouw zeggen hoor
als ik hem z'n gang laat gaan kijkt hij de hele dag tv/dvd's idd. of hij wil het iig op de achtergrond aan hebben staan. Maar nee, een uurtje of 2 op een dag vind ik al meer dan genoeg.quote:
Geen idee, maanden niet meer gesproken. Tenzij je Evie bedoeld, met haar gaat het goed.quote:
Echt Peu:quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, maanden niet meer gesproken. Tenzij je Evie bedoeld, met haar gaat het goed.
quote:
Nee. Ik heb ze al gezienquote:
quote:
oh, dat benul heb je nog wel?quote:
De plaat voor mn kop is nog niet groot genoeg, ga morgen wel ff bij de Karwei hier een wat grotere halen.quote:
Zou 'ie ook een zeikmevrouw hebben?quote:
Kijk, goeie smaak!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dude, helemaal!
Genialiteit.... enige woord dat ik erover kan zeggen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De plaat voor mn kop is nog niet groot genoeg, ga morgen wel ff bij de Karwei hier een wat grotere halen.
ik durf het niet te vragenquote:
quote:
Ruilen? Mijn plaat is groot genoegquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De plaat voor mn kop is nog niet groot genoeg, ga morgen wel ff bij de Karwei hier een wat grotere halen.
Letterlijk en figuurlijk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
Dat wordt zoenmevrouw misschien wel na verloop van tijd.
Zekerquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
zoenmevrouw....?
Dan klinkt knuffelmeisje beter![]()
Beidequote:
Incontinente frigide bitch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
zijkwijf, was mn ex alquote:
maar die heb jij al geclaimedquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
zoenmevrouw....?
Dan klinkt knuffelmeisje beter![]()
quote:
Ben jij ook zo benieuwd wie nu beter is in bed, Evie of zoenmevrouw?quote:
Vol verwachting klopt mijn hartquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij ook zo benieuwd wie nu beter is in bed, Evie of zoenmevrouw?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Incontinente frigide bitch.Dus toch neukomaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Druk aan het F5'en in het reviewsubforum?quote:
Ik ben voor het beste gegaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zijkwijf, was mn ex al
[..]
maar die heb jij al geclaimed
De laatste natuurlijk, want je kunt je huidige date natuurlijk moeilijk afvallen ("+1 voorspelbaar").quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
Ben jij ook zo benieuwd wie nu beter is in bed, Evie of zoenmevrouw?
Techno Vikingquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
De laatste natuurlijk, want je kunt je huidige date natuurlijk moeilijk afvallen ("+1 voorspelbaar").
Mooi als ze bij die feesten staan. ZO anders dan al die spacende feestgangers.quote:
Waar heb ik dat eerder gezien?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
De laatste natuurlijk, want je kunt je huidige date natuurlijk moeilijk afvallen ("+1 voorspelbaar").
De vraag is natuurlijk hoe geloofwaardig dat is, gezien alle superlatieven waarmee Evie is omschreven. Soms kun je maar beter eerlijk zijn, in plaats van dat de indruk wordt gewekt dat je keihard aan het liegen bent.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
het is idd een beetje lullig om te zeggen: mn ex was beter in bed. (en leuker, liever, aardiger, eigenlijk heb ik Jou omdat ik zo gauw niets beters kon vinden)quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Burn the infadelsquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi als ze bij die feesten staan. ZO anders dan al die spacende feestgangers.
Vind ik toch wel een soort van stoer. En ze gooien niet met molotovcocktails, zoals sommige andere religies
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen zequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi als ze bij die feesten staan. ZO anders dan al die spacende feestgangers.
Vind ik toch wel een soort van stoer. En ze gooien niet met molotovcocktails, zoals sommige andere religies
Ja, precies.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
het is idd een beetje lullig om te zeggen: mn ex was beter in bed. (en leuker, liever, aardiger, eigenlijk heb ik Jou omdat ik zo gauw niets beters kon vinden)
De liefde?quote:
Ik kan niet in jouw hoofd kijken, dus zeg eens wat je denkt te missen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |